-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz BigBlackDog #207300 üzenetére
A konyktamasz magassaga allithato a golfban?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
félisten
Sziasztok!
Kifejezetten kicsi városi rohangálós autót keresek a családba.
Ami fontos:
- kulturált belső tér, vagyis túl öreg ne legyen
- minimális fenntartási költségek, beleértve a fogyasztást is.
- maximum ár: 1 millió ft, de nem kell kihaszbálni feltétlenül a a keretetBenzin/dízel mindegy, márka mindegy.
Köszi előre is.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz icemad #207308 üzenetére
Oké, nincs is ezzel semmi baj, de a kérdezőnek még tetszhet attól, hogy neked nem. 🤷♂️
Amúgy a keretből az eggyel régebbi generáció, a Punto alapú 843-as jön ki, nem a 846-os, Fiat 500-asra épülő, ami a te képeden szerepel. [kép1], [kép2]És nekem egy Thesis kellene.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szabonagyur #207310 üzenetére
Ha nekem kellene kocsi 1 millió alatt, akkor swift vagy corsa jönne szóba. Ha a vezetési élmény is számít, akkor pl egy 91es honda crx. Az volt az első saját autóm, de ahogy látom, az már nagyon nem fér bele a keretbe. Legalábbis a használható példányok.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
tboldi
nagyúr
válasz icemad #207311 üzenetére
Feltétel volt a kulturált belső is, egy Corsában hun van az?
1M pont határeset a C-k teteje és a D-k alja között, találomra kíválasztottam mindkettőből egyet-egyet, de olyan semmilyenek, unalmasak. Az Ypsiloné szvsz sokkal vonzóbb, ma sem hat túlságosan elavultnak.
A Swift belét egy icipicivel jobbnak tartom a C Corsáénál, de ennél sem a kulturált szó az első, ami eszembe jut.De ugye megint csak ízlések és ficamok...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz tboldi #207305 üzenetére
Köszi!
A kukturált belteret nem a design-ra, hanem az állapotra értettem; első kötben úgy 2012-től nézek autókat.
Y-ból nem találtam milla alatt ilyet.
Egyelőre pl. Chevi Spark-ot néztem, de nem.tusom, higy költségek (fogyasztás, szervíz) terén milyen.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Vismajor01
addikt
Amúgy ha már itt tartunk akkor olyan suvot ajanlhatnatok 4m kerettel, aminek modern és szép a belseje pl 2013 v60 volvohoz képest. =) Mert találtam erősen, találtam megbízható, találtam erősen és megbízhatót, nade ami szép belülről olyat nem =(
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #207316 üzenetére
Xc60? Arait nem tudom, csak nem lenne meglepetes nyilvan bar a kozepso szellozok nekem nagyon barkacsnak tunnek, ott elfogyott a fantazia. Egyebkent a suv-felar miatt gyakorlatilag “osoreg” autok vannak 4M-ig, nem hiszem, higy lesz igazan ertelmes.
esetleg xc90, az regebbi konstrukcio, viszont sztem szepen oregszik.Bici: a spark nem auto, hanem kerekes esernyo
-
félisten
válasz rbalint88 #207317 üzenetére
Nekem csak az számít, hogy max 2 ember tudjon a városban közlekedni vele minimál fogyasztással és minimális fenntartási költségekkel úgy 5 évig még.
Olvastam tesztet a régi Spark-róly ami még olyan, mint a matiz, abban a jobb láb folyton hozzáér a középkonzolhoz.
Na, ez már határeset, az ilyesmit csak indokolt esetben tűröm el. De szerencsére a 2010 utáni típusban ez elvileg nem okoz gondot.
De a Spark csak egy példa, bármilyen más kerekes esernyő megteszi, de max. Corsa méret jön szóba, de jobb lenne annál kisebb.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
rbalint88
addikt
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #207316 üzenetére
ix35 egész pofás, meg a Captiva se fest borzasztóan elavultnak. Még ugye az X5 E70 is idetartozik, de azt húzós fenntartani.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz vzsryl #207325 üzenetére
nekem volt ix35-öm, amit nem bírtam benne az a kék világítása a műszereknek, borzalom...
és csak úgy néz ki valamennyire szerintem, ha van rajta a sárvédő körül fekete burkolat (kép) és ki van cserélve a grill a hidrogéncellásnak a hűtőrácsára (kép)
mindkettő gyári, eredeti alkatrész egyébként, nem is értem eleve miért nem ezekkel együtt érkezett a paicracsak arra akartam reflektálni, hogy "egész pofás"
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
Paxker315
addikt
válasz vzsryl #207328 üzenetére
kontextus! Nap közben kifejezetten jó, értelmes ember nap közben nem használ kékfényszűrőt. Ugye a megfelelő cirkadián ritmus beállításhoz érdemes ébredés-kelés után szabad levegőn minél több (legalább fél óra) természetes fényt a retinára juttatni, illetve, nap során minél több fényexpozíció javasolt. Ami "szét...a" a cirkadián ritmusod, így pofánveri a hormonrendszered, inzulin-érzékenységed, étvágyszabályozásod meg alvásciklusaid is, az a naplemente utáni, esti, lefekvés előtti erős fények, "különösen" a hideg-kék túlsúlyú fények. A jó fénykörnyezet megteremtése az első lépcsője az egészségnek.
Amibe mondjuk a kék műszerfal-világítás nem fér bele, de tény, hogy nappal "jóvanaz" Amúgy este azért is hulladék a kékfényt erőltetni műszerfalon, mert "kevésbé biztonságos". Vörös beltéri fény mellett nem tágul annyira a pupilla sem, így, "az utat nézve" vlszg jobban érzékelsz-látsz, mint kék fény mellett.
bocs az offért, csak a fénykörnyezet, fény-zaj-levegőszennyezés "optimalizációja" nagyon szívhez közeli téma, és tkp itt látom a legnagyobb potenciális nyereséget egészségtudatos életmód szempontjából. Jó fénykörnyezet és minimalizált zajszennyezés nélkül nincs jó alvás, ami nélkül meg nincs egészség.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
TeeJay
félisten
Sziasztok
Milyen autót javasolnátok kezdő klímaszerelőnek?
Kombit nézek vagy egyterűt mert fontos lenne hogy 3 személy is tudjon vele utazni hétvégén és hétközben lehessen a szereléshez a koffereket, szerelési anyagot vinni.Benzines gondolom ami most nyerő, dízelt nem érdemes mert városban és város mellé utazva sok lehet a szívás.
Opel? Ford? fogalmam sincs hol induljak el
Árban 1,8 millióig is el tudok menni akárMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
TeeJay
félisten
válasz Tothgera30 #207332 üzenetére
Köszi megnézem
Ford Focus és Mondeo kombi esetleg szóba jöhet?
Egyterű netán bármi márka?Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
Tothgera30
Ármester
válasz TeeJay #207333 üzenetére
Szóba, persze. Focus Mk2.5 is belefér 1.6 benzinnel, hasonló évjáratban. Bár olyat néznek ami gyakori, hogy ha sérül akkor legyen hozzá alkatrész, és emiatt ne álljon a munka. Egyterűkben nem vagyok otthon, ott inkább a Diesel erőforrás hódít, így sok leendő munkaeszköz kiesik.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
-
dome29
aktív tag
Sziasztok!
Az alany egy 2007es Mercedes w204 C230as (205hp) benzines esetleg tudna valaki valamit mondani róla?
sajna nem sok infót találok erről a motorról sehol, hátha valakinek volt már ilyen és tud személyes tapasztalatot..
motorbéli “problémákra” lennék kíváncsi, mire érdemes ezeknél oda figyelni?
KöszönömApple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !
-
tag
Sziasztok,
Az alábbi 3 kocsi közül melyik lenne a legjobb vétel 4 millió Ft-ig.
Évi 30.000km ingázás főleg autópályán, legyen minél megbízhatóbb és kisebb fogyasztású.
1. i40 Kombi 1.7 CRDi HP Premium Xenon/Navi/Ülésfűtés/Sz.könnyv/
2. i40 1.7 CRDi HP Premium Panorámatető/Automataparking/Navi/
3. Peugeot 308 SW 1.6 BlueHDi Active EAT6 Panorámatető/Radar/Navi/Sz.kömyv/Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
vzsryl
nagyúr
válasz mikloss #207342 üzenetére
Jó autók/motorok ezek. Fogyasztásnak nézz utána spritmonitoron, de gyanítom, hogy a sedan (i40) és a kisebb kombi (308) kb. fél literrel kevesebbet eszik, mint a nagy kombi (i40).
A két kombinál valószínűleg hamarosan időszerű lesz a drágább kopóalkatrészeket cserélni, és ezért is adják el őket. De ha ezeket lecseréled, akkor neked már többször nem kell, mert valószínűleg előbb eladod a verdát.
Arra figyelj oda, ha főleg pályázol, akkor 15k km-enként dobd le az olajat. Ha esetleg több város is becsúszik, akkor inkább 10k km-enként. Véletlenül se hagyd 1 évig benne az olajat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tag
válasz vzsryl #207343 üzenetére
Köszi, eddig a Hyundai felé húzott a szívem, de a Peugeot egyre jobban tetszik.(fogyasztásban is ~1l difi van) Ezeknél mik a főbb drága kopó alkatrészek?(vétel előtt ki lehet őket szűrni vagy vétel után érdemes cserélni őket azonnal?)
Improvise, Adapt and Overcome! "Ne beszélj, ha nem javítod vele a csendet!"
-
vzsryl
nagyúr
válasz mikloss #207344 üzenetére
Ilyen értékű autókat mindenképp vizsgáltass át. Teljesen jó a kiszálló autóvizsgáló szaki is, aki pl. egy diaggal meg tudja nézni, hogy áll a részecskeszűrő stb...
Kettőstömegű, részecskeszűrő, turbó, EGR stb... Ezek a drága kopóalkatrészek, de ha nincs semmi bajuk, akkor nehogy lecseréld őket. Legyen mindig a kocsira 500k félrerakva, és akkor nem lesznek meglepetések. Mivel a dízelek jól fogyasztanak, és a használt áruk jóval kedvezőbb benzines társuknál, ezért elvileg nem kéne gondot okozzon a fenntartásuk sem.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mikloss #207344 üzenetére
308 egy mérettel kisebb cipő, i30 lenne a párja. Csak a fogyasztásról jutott eszembe
Peugeot esetén a fő rizikó szerintem az AdBlue rendszer, szivattyú hiba gyakori ha jól rémlik, viszont csak egyben tartállyal lehet csak cserélni jó drágán. Ugyanezzel a motorral Ford Focus is érdekes lehet, 4-ért 1.5 TDCI lesz már, jó cucc. Viszont azt kézi váltóval ajánlott.[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz mikloss #207342 üzenetére
Én akkor már őt is felvenném a listára.
D5 legendásan jó motor, jól fogyaszt, és ebben a kasztniban jól is húz. Méretben inkább 308 párja, i40 nagyobb.
Sok pályázásra szerintem alkalmasabb és kényelmesebb
Az én autóm ennél még 400 kilóval nehezebb, és 7-8literrel eljárok lemerült akksival is, pedig nehéz a lábam.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #207348 üzenetére
És van benne egy automata váltó, ami ha megkotlik, akkor akár 7 számjegyű javítással is szembenézhet az ember.
Költséghatékonyságban 308/Focus 1.6/1.5 HDI/TDCI a nyerő.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖