-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz szabonagyur #207201 üzenetére
ez olyan téren "váratlan" kiadás, hogy 2-3 év múlva terveztem a vételt, aztán látva az elmúlt hónapok trendjeit, egybőlsürgi lett, eladtam az előzőbódét, s mindenki arra bíztat a környezetemben, hogy, ha szeretnék, most tegyem, mert, csak rosszabb várható. Én győzködtem magam, hogy aurist soha, semmiképp' sem, csak, listázva a kritériumokat, egyre több érv szólt mellette, kevesebb ellene : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
válasz szabonagyur #207201 üzenetére
januárban eladó lesz a Kodiaq-unk, eladói oldalon örülök a trendnek. lassan többet fog érni 4 évesen, mint amikor megvettük újonnan
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Bull Boss
senior tag
SziasztoK! Szeretnék képben lenni a vw konszern 1.9 pd tdi motorokkal. Általánosságban elmondható róluk, hogy kevésbé problémásak... Am emlékszem anno, hogy egy ismerősöm nagyon sokat szivott eggyel (ha jól emlékszem 105 lovas volt és) és már nem emlékszem a motorkódjára, de azt mondta az a motorkód szériahibás... Melyik 1.9 pd tdi-t érdemes venni vajon? Évjáratban esetleg ami kerülendő? Köszönöm előre is!
-
batai15
félisten
válasz vzsryl #207199 üzenetére
Nem csak az. 1 köbméter sóder két 20x20 szög vas és két kapu gorgo 32k fizettem valamelyik nap.
egybekent ez az autós matek nálam ott bukik hogy ahhoz hogy 5-6 milliós autót “vehessek magamnak “ minimum a matek szerint még ennek a duplája kellene hogy legyen a párnába.
Ehez milliós fizetés kell minimum.
en azt mondom hogy inkább az ember vegye meg amire össze tud gyűjteni meg meg maradjon egy két millió melette minimum.
, elvileg úgyis aki dolgozik folyamatosan az tesz még mellé a hónapok során.
btw mondjuk viszont nem mindegy milyen környezetbe él az ember.
két év alatt kb 5m körül ment el a házra , ebből állhatott volna flancos BMW is az udvaron csak akkor meg a ház nem alakulgatna. Ez az én szubjektív véleményem hogy ki milyen autót engedjen meg magának.
személy szerint ha nem üt be nagy krach az életemben két három év alatt rendbe akarom tenni a hazat utána akarok venni egy fiatal pl Lexus is 300h-t.
viszont irdatlan beteg a piac drágábban mennek el a használt kotlákok mint újonnan. Gyakorlatilag lassan az állapot is irreleváns már.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Bull Boss #207204 üzenetére
Ha B betűs a motorkód, cseréltess csapágysort megelőző jelleggel (főleg a BXE híres erről, de vannak fórumokon másik kóddal is hasonló hibával, annyit talán megér). Viszont kerülném a részecskeszűrős kiviteleket, lekvár a vezérműtengely, és más olaj kell bele, alapvetően nem erre lett tervezve a motor, jobb anélkül (plusz ugye kevesebb hibalehetőség). PD fészek kopás még esetleg ami nagyobb kiadás, befecskendező kábelköteg hiba előfordul, tandem pumpa felújítás kellhet, de maguk a PD elemek mindben Bosch gyártmányú jobb fajta. Ha már ezek a kifutó 1.9-ek vannak porondon, a 2.0 PD BKD motorkóddal még talán jobb is, viszont ott a hengerfej cikkszámot érdemes figyelni, A végű repedésre hajlamos, B-nél ritka, C verzióval szűnt meg gyakorlatilag a probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Bull Boss
senior tag
válasz molnarpeter #207206 üzenetére
honnan lehet tudni, hogy részecskeszűrős vagy sem? Vezérműtengely baja volt az ismerősömnek arra emlekszem. Régebbi 116, 131Le-sek jók?
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #207206 üzenetére
Nincs kedved benézni az olajos topikba?
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #207193 üzenetére
"Az egy bődületes fa**ág, hogy 6 havi bérért kell autót venni."
Szerintem is!
Ki venne új autót, ha hat havi bèr lenne a határ ?
Mondjuk a luxus piac menne, mert a sztár sportolók, zenészek, stb meg tudna venni bármit.
Viszont, hiába èl, dolgozik valaki Nyugat Európában, 1500-3000 eurós fizetésből elég nehéz lenne új autót venni .
Nem ám otthon...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
szabonagyur
félisten
válasz batai15 #207205 üzenetére
A matekot lehet érdemes lenne úgy átszámolni, hogy maradjon annyi pénze a vevőnek mellé tartalékban amiből mondjuk ha elveszti a munkáját 1 évig a megszokott színvonalon el tud lenni. És ez alapján ezt mindenki ki tudja számolni szerintem, mert lehet valakinek 1-2M elég tartalék erre, de lehet van akinek ez 1-2 hónapra elég max.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #207209 üzenetére
Nagyon egyszerű, Magyarországon egy nagyon szűk réteg. A többiek meg járnának hasznalttal.
-
batai15
félisten
válasz szabonagyur #207210 üzenetére
Hát az a baj hogy kiszámíthatatlan egyébként is a világ. Ráadásul mindenki a saját szintjén nyomorog. Valószínűleg egy képességeimmel hamarabb találok kevésbé jól fizető munkát v hasonló bérezést mint az aki sokkal többet keres. Hiába paraszt élet. Sajnos egybekent sem lehet ki védeni minden lehetőséget
-
Tothgera30
Ármester
válasz pècsimunkás #207209 üzenetére
Nem kell, csak egy lehetőség. Amúgy én is úgy fogalmaznék hogy ha beesik egy nyeremény/juttatás/prémium, akkor azt autóba forgatni nem bűn. Persze számomra nem férne bele hogy irreálisan magas értékkel bíró közlekedő edényt használjak. Kirúgják alólam akkor meg hahu-n felcsapom a 300k-s autókat, mert annyi maradt... Nem... Ez nem fér bele. Biztonsági játékos vagyok, én a szükséges extrákat összeírom, megnézem mi gyakori, és mi tetszik, nah és az autóra szánt pénzem feléből nézek valamit. Ha hazafelé gtk, akkor tudok venni egy ugyan olyat, és nem maradok hónapokra autó nélkül (mert hiába nem létszükséglet, van hogy heti szinten kell).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tboy93 #207211 üzenetére
ha így mennek fel a használt árak az is egyre neccessebb lesz. És szinte biztos nincs vége a drágulásnak látva az új árakat meg, hogy nincs. Plussz minket az eur/huf külön sújt.
meg már legtöbb 10évesben is ott a dpf, turbó, közvetlen befecskendezés... ami jóskönyv szerint 10éves kor felett brutál kockázatos és drága egy régi nincs dpf, szivó, nincs közvetlen befecskendezéshez képest.
Ami használt van überdrága lesz és aknamező.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
vzsryl
nagyúr
válasz Dare2Live #207216 üzenetére
“10éves kor felett brutál kockázatos és drága”
Annyival olcsóbban meg lehet venni a sima szívóhoz képest, cserébe kevesebbet eszik. Ha ésszel vásárol az ember, akkor elvileg túl nagy meglepetés nem történhet. Pl. 1M-val olcsóbban megveszi, a pénzt félreteszi, és ha kell, akkor hozzányúl. Tudom-tudom, ez csak emberek 0.00001%-át érinti.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #207214 üzenetére
Német és japán autókban is landolt ez a motor, nem csak olaszban.
-
Dazsar
aktív tag
Üdv. Lenne egy fura kérdésem, bár szerintem tudom a választ, főleg a mostani becsapások miatt, de nem lehet úgy venni használt autót, hogy a kereskedővel/M. Személyel iratok egy 1000km/1L garanciát? Tehát ha 1000 km után nem fogyaszt 1l olajat akkor öröm, ha igen akkor "garanciálisan" vissza veszi?
"Akárki lopta el a bankkártyám, kevesebett költ mint a feleségem"
-
Dazsar
aktív tag
válasz molnarpeter #207221 üzenetére
Semmilyen, az enyémre futottam így. Kia Ceed 2008. 3 évet bírt, és sajnos elkezdte enni. Motorgenerál lett, mert annyi minden cserélve lett már rajta, hogy nem volt szívem eladni, meg hát így? És így kiváncsi voltam hogy lehet e ilyet, mert hát az elég sok mindent elárul a motorról ha zabálja már, persze itt benzines autókról van szó. Most az hogy 1e km/ pár deci annyira nem számít, de azért egy 1l/1e km sok.
[ Szerkesztve ]
"Akárki lopta el a bankkártyám, kevesebett költ mint a feleségem"
-
Szada85
aktív tag
válasz Dazsar #207223 üzenetére
"mert hát az elég sok mindent elárul a motorról ha zabálja már..."
Pedig ha felcsapod gyakorlatilag bármelyik autó kézikönyvét lesz benne egy bekezdés, amiben (ugyanígy saját magukat "védve") le van írva, hogy az olajfogyasztás akár 1L/1000km-ig "teljesen normális", és elöfordulhat...
Ezek után ilyen "kikötést" szerintem semmilyen jóérzésü ember nem lenne hajlandó aláírni.
-
dj79
senior tag
1.3jtd mennyire problémás? Lenne egy eladó rozsdamentes puntokettő a családban, olcsóért, átmeneti esőkabátként elgondolkoztam rajta.
-
tboldi
nagyúr
Szerintem jobb, mint a híre, ha nem 30k-enként cserélték olajat, és nem spórolták el a vezérléscserét, akkor vállalható, főleg a későbbiek. Bár én most pont egy ilyen motorral és a hidegindításkori olajnyomásával szívok.
Az Autostrong-M nevű belarusz csatorna 2 videóját nézd meg erről a motorról, van angol felirat.
[ Szerkesztve ]
-
-
chopin42
őstag
Üdv! Kiindulási pont, alább a változók.
Komplex kérdésem lenne, több autóra is keresek ajánlatot, némileg felmerült pár opció.
Márkahűség nincs. 198 cm 106 kg. Abszolút kezdő.
Kb 1 millióig, ebben legyen benne az átírás. Sedan vagy Kombi, nagy csomagtartó jó lenne, ne legyen problémás típus, beleférjek, utazásokra, városi (Pécs) átlagos használatra is. Nagyon vigyáznék rá, nem tervezem összetörni, megkarcolni. (Sokak szerint úgy is mindenki leharcolja az első kocsit, tényleg így van?)
Vagy
Tipikus olcsó, igénytelen autó, futárkodásra is alkalmas, olcsón fenntartható, férjek bele valahogy, meg néhány kajásdoboz. 250 ezer átírással nem ártana.
Köszönöm.
Mióta elkezdtem, azóta tépelődök, és csak nőnek az opciók, nem egyszerűsödik semmi.
Zenetanár vagyok másfél állásban.
Az első opció az egy szép, utasok előtt sem szégyellendő, jól használható és pakolható több évre is tervezett autó lenne, amire vigyáznék, mint a szemem fényére, de kölcsön kell hozzá, viszont belefér a költségvetésbe. Viszont ezzel nem feltétlen futárkodnék, ami a
Másik opció:
Felmerült, hogy futárkodhatnék nyáron, illetve akár év közben, de csak akkor, ha találok elég olcsón autót ami 2 hónap alatt kitermeli magát, és tanítás mellett év közben is tudom csinálni. Bár egyesek lebeszélnek erről, de vezetési gyakorlatnak és némi mellékesnek jó lenne. Az étterem szarrágó, de az üzemanyagot fizeti. Bejelentés ohne...
Illetve az is lehetne, hogy addig szar autóm van, amíg találok megfelelőt, futárkodok, és félreteszem a pénzt. Vagy 2 autó, de nagyon soknak tűnik kettőt fenntartani. Álmodik a nyomor.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
-
Dazsar
aktív tag
válasz szabonagyur #207229 üzenetére
Hát, igazából nem tudom. Egyszer 8ekm után ránéztem a nívóra és ott majdnem száraz volt, a nivó végén volt már csak, (nem a min nél). Ott már sejtettem hogy uhum, itt gond lehet/ lesz. És ez szépen lassan nőt, amíg nem értünk el egy 2000km/1l -re
-Az a baj hogy a gyártó ezt ahogy írtad is, így védekezik.
-350ekm nél halt meg, így most van megint 350ekm-em :DD
"Akárki lopta el a bankkártyám, kevesebett költ mint a feleségem"
-
chopin42
őstag
-
poolbig
aktív tag
Mi a vélemény a Mondeók 1.6 Ti-VCT motorjáról?
-
-
molnarpeter
nagyúr
1-2 évente fújj alá pár flakon waxos fajta alvázvédőt aztán jó lesz az Bosch CP1 magasnyomású van rajta, annak kb csak tömítés szett hibája szokott lenni. Egy mágnesszelepes porlasztó meg újonnan is 60k ha nagy a baj, bontott vagy felújítás annyi sincs, összességében tartósnak mondható az üzemanyag rendszer, csak azért pl két olajcserénként egy márkásabb üzemanyag szűrőre megéri beruházni. Vezérműlánc, EGR koksz lerakódás, szervó hiba amikre szerintem készülni érdemes lelkileg. Láncot meg tudod nézni kémlelő ablakon, előbb említett egyik vagy másik videóban mutatják a dolgot, talán ez a legdrágább tétel (anyag kb 30-40k, munkadíj húzósabb, gyárival én 186 ezernél járok, de még nem néztem a feszítő kiállását).
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #207240 üzenetére
&tboldi: dánke. kereskedéses-beszámításos áron lenne a gép, ráadásul ugye a dízel+olasz kombó nagyon sok helyen felezi a piaci árat, ezért gondolkoztam el.
anno a clio dci és a hdi minden olajcserénél kapott gázolajszűrőt, ez rendben lesz, a megveszem a gépet.
Szóval összességében nem problémásabb, mint mondjuk az 1.4 hdi, sőt. -
-
poolbig
aktív tag
Köszi.
Ez nem olyan közvetlen befecskendéses varázslat, ami kokszosodik?
Az okoskereket kifejtenéd, laikus vagyok. -
Paxker315
addikt
Topikban esetleg van olyan, aki tud független állapotfelmérőt-átvizsgálót ajánlani Szigetvvár környékén? Aki mondjuk szombaton elérhető? Van kinézett-jó vételnek tűnő korrekt ajánlat, csak biztosabbnak érzem magam, ha valaki körbeméri, benéz alá, dg-hibakódot olvas, miegymás. Auto Revizorral kellemes tapasztalatok vannak, de ő pest megye, BP körül "mozog", emmeg messzevan Azt a 25-30 ezret meg nem sajnálja az ember erre, a jegyzőkönyvért.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
HUTCHDB
nagyúr
Plug in Hybrid -bol milyenek a VW -ek?
GTE Golf, Passat?
Mennyi lehet a valós fogyasztásuk, illetve mennyi a valós akkuval megteheto távolság?
A cél : varosban 30 km kb lenne a napi út, aztán ha kell városon kívül se egyen 9-10 litert." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- 3D nyomtatás
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Crypto Trade
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- World of Tanks - MMO
- Játékfejlesztés
- További aktív témák...