-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
titta73
tag
válasz HUTCHDB #207250 üzenetére
Én is gondolkodtam rajta, de valahogy nem jött be hogy egy 1.4-es motor cibálja a két tonnás testet, ha lemerült az akku. Úgyhogy más lett. Városban többet fog tudni, mint napi 30 km, a miénk bruttó 13 kWh-s akkus, a vw is hasonló méret, mindkettő 2 tonna körül mozog. Városban nem számít a nagy homlokfelület se, nem mész olyan gyorsan. Mi ebben az időben 70-75 km-t tudunk elmenni egy töltéssel, nulláson/autopályán a sebességtől függően 40-50 km-t. Télen csökken a megtehető táv.
-
Vismajor01
addikt
válasz titta73 #207252 üzenetére
Teljesen jól viszi az 1.4es motor a két tonnát, 140 fölött semmit nem segit be neki az akku és igyis vigan megy 200 fölé. Dinaimikában eléggé hasonló a v60al, pedig az 2.4 literes 5 hengeres. Ez annyi különbséget tesz hogy a volvo 3 ezret forog 180-nál a wv meg 4 ezret de majd valaki megmondja konkrétan.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
titta73
tag
A miénk se engedi 13% alá csökkenni a töltöttséget. De így még rosszabb a szitu, nem csak az autót vonszolja a motor, hanem még a villanymotort is tekeri generátor üzemmódban. Gondold végig, szerintem így még szarabb a szitu. A miénk is tölt, de nagyobb a motor, nem kell annyira túlfújni, úgy gondolom tartósabb lesz.
-
Vismajor01
addikt
válasz titta73 #207258 üzenetére
Azt tudod ugye h töltés közben is tudja használni? Másrészt előzéskor gyorsitasz ekkor többet hsaznál áramból, az egyenletes közlekedés mellett pedig feltölti szépen.
Én most 145-ös tempomattal jöttem hazáig 0 akkuval indulva, hazaérve már volt 15km hatótávom. Nemsok de arra elég h pályáról lejőve hazaguruljak.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
titta73
tag
válasz Vismajor01 #207259 üzenetére
Töltés közben nem tudja használni. Az általában a váltóval egybe épített villanymotort használja generátornak. Két üzem egyszerre nem létezik.
-
titta73
tag
Értem én, de akkor is kevésnek gondolom a teljesítmény ekkora tömeghez. Nem a számok vakítanak el (a Tucson rendszerteljesítménye 265 LE, szerintem sose fogjuk kihasználni, arra van másik autó), de a vw-nél mind a hagyományos belsőégésű motor, mind a villamosgép teljesítménye kisebb, a tömege meg azonos. Úgy gondolom jobban van terhelve, mint a másik megoldás. De mindenki azt veszi, ami tetszik neki. Engem ez a technika győzött meg jobban (és nem a külső, azzal nem tudok még megbarátkozni), nem beszélve arról hogy nem DSG, hanem hagyományos automata van benne. Járunk időnként magasabb hegyekben is, majd az idő megmondja, jól döntöttem-e.
[ Szerkesztve ]
-
titta73
tag
válasz molnarpeter #207263 üzenetére
Igen, 1,6 turbó benzin a motor, 6 sebességes hagyományos automata váltóval. Szerintem a Kona-ban és a Kia Niro párjában volt az eredeti rendszer.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz titta73 #207262 üzenetére
Én próbáltam a “te fajtádat” (ha az 1.6 plug in hybrid-ed van) abszolúte más volt az érzetem, mint egy VW Passat GTE-ben. A Passat nagyon jól ment, a hyundai meg csak jól ment.
Nem tudom mi az ami más a két rendszerben, de a Passatban is nagyon jól éreztem magam, úgy hogy most 190 le 400 Nm es dieselem van.
Ezert is gondolkodtam el, hogy le kellene cserelni a dieselt." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Vismajor01
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #207266 üzenetére
Szimpla turbós az 1.4 TSI, Golf 5 idejében volt kompresszor + turbó, de nem erőltették.
[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Vismajor01 #207266 üzenetére
Én a 210 valahány lóerős Passattal mentem. Az nagyon jól ment az biztos.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #207266 üzenetére
A Passat GTE kombi bő 200 kg-al könnyebb mint a V60 D6. [link]
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
Mint korábban említettem, más ismerősöknek is keresgélek autót. Keret bővült, 4-ről 4.5m környékére, első autó lenne. Es megakadt a szemem ilyesmin: A1 1.0 TSI [link]
Ezek fenntartási költségei, ha a márkaszervízt elfelejtji, és magánszektoros jó szerelőt keres, mennyire zsebbenyúlós?
Annyi "kivetnivalót" látok a sztoriban, hogy javarészt városi használat lenne, hosszabb út ritkábban, de hetente 1-2 alkalommal elképzelhető. És a kisturbós 3 hengeres& duplakupplungos váltó nem tudom, mennyire díjazná ezt. Vagy, megfelelően vigyázva nem gond a túlnyomórészt város? Teprecen környékén van esetleg VAG-hoz ajánlott szerelő, aki korrekt árakon operál? Ezeknek a szubkompakt&kompakt audiknak a szervizeltetése nem márkaszervíznél drága? Ettől tartana az illető&kereső.
Nekem nem jelentene gondot "alkalmazkodni a lehetőségekhez", úm. ha ilyesmi autót tartanék, alapból nem gyakran venném elő rövid távra-városi használatra, de az illető tudtommal más közlekedési eszközzel (bringa, roller) nem mászkál. Így autózna. Csak nekem evvel a motor-váltó felállással szemben fenntartásaim vannak a nagyrészt rövid távok&városi használat miatt. Jól gondolom, hogy nem érdemes ebben gondolkodni, ha kockázatmentesen szeretné használni?
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #207272 üzenetére
A yaris HSD-ről én beszéltem le (beltér minőségérzet, anyaghasználat, komfort), a másik kettő nem fér bele a keretbe&elvárásokba (2016 utáni, max 80ezer km-ig). Polokra ránézek de azok is ritkán vannak 4m alatt
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz rbalint88 #207275 üzenetére
ezt már rábízom az illetőre. Én "liberálisabban" állok hozzá, ő ragaszkodna nagyon a kis futáshoz
#207274 Vismajor01 A CT kompakt, azért van pár tíz centi hosszban. Kisautóhoz képest 30-35 centi plusz, az meg már emberes..
Én is ajánlottam h a kisautót felejtsék el, kompaktot ke' az kevésbé kompromisszumos. Lefutott kör, egyelőre ragaszkodnak kisebbhez
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
grizlisandor
addikt
Ct200h szimpatikus, Prius 3 technika, sportosra hangolt futóművel.
Szerintetek a 2 méteremmel el is lehet benne férni? Vezess cikkben írják, hogy 190 cm felett már a tetőkárpitot eléred.
Sajnos a 200 kilométeres körzetben nincs, hogy kipróbáljam. Meg pénzem sincs rá. -
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #207277 üzenetére
Nem egimeszeloknek van kitalalva, tenyleg eleg lapos a kasztni, a prius pupos tetoive nagyon sokat jelent fejterben. Szoval ez ugy Prius3, hogy a technika azonos, csak valahogy elcsaltak belole a helyet, cserebe az a keves hely legalabb minosegi
Paxker: automata kell legyen? Mert akkor hsd-n innen kb mindegy mit vesz, vagy a szetesesre van esely vagy a hagyomanyos automata 10 litert fog fogyasztani es a fogyasztasban egeti el a valtofelujitas arat szepen lassan.
-
grizlisandor
addikt
válasz rbalint88 #207279 üzenetére
Az, hogy mögöttem nem akar/tud senki ülni az nem érdekes, én férjek el.
Tök érdekes, hogy a Twingo 2 és Clio 3 autókban elférek, meg elvileg a gen 1 Auris is jó, a HSD meghajtással meg elengedtem az esetleges inverterproblémák miatt, vagy túl van ez aggódva?.
-
Vismajor01
addikt
válasz grizlisandor #207280 üzenetére
Túl van lihegve :)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
rbalint88
addikt
válasz grizlisandor #207280 üzenetére
De te se fersz el
-
válasz grizlisandor #207277 üzenetére
Én 195cm magas és 97 kg vagyok. Ami nekem eddig kényelmes volt: Ford C-max energi Phev, Prius 3, Honda Insight. Ebben a sorrendben. A hondával annyi bajom volt, hogy nagyon alacsony, vagyis a ki/beszállás kicsit kínlódós így öregen.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Paxker315
addikt
válasz Vismajor01 #207278 üzenetére
3.97 méter az A1, 4.32 méter a CT Kiadta! Én az A1 méretosztályát szub-kompaktnak hívom, fogalmam sincs hogy létezik-é a kifejezés, de, nekem így tűnt kézenfekvőnek
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #207284 üzenetére
Tapasztalataim szerint 4.5 méterig ugyanolyan minden autó, felette már figyelni kell, de ott is inkább a szélesség a probléma pl. parkolásnál. Emiatt is nehézkes a SUV=városi élet, mivel azok mind szélesek. De muszáj azok legyenek, hogy ne boruljanak bele az első árokba.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Paxker315
addikt
válasz Richard! #207285 üzenetére
Női tulajnak megy a kutatás, aztán ha nem tetszik, akkor értelemszerűen felejtős Elsőre kérdeztem az E-corsát, de nem adja ki. Amik "tetszetősek", i20, 208. Meg talán az A1. Amin meglepődtem, hogy a Fiesta és Clio pl. nincsenek "listán", pedig mindkettő szerethető.
#207286vzsryl Társasházi garázsok "tervezése" meg enyhén szólva hagy kívánnivalót maga után. Hosszra azért kevésbé restriktív, de, szélességre? 3 ajtós autónál már necces a ki-be szállás, kivéve, ha nagyon ráállsz egyik oldalra, de akkor meg nem tudsz elmenni az autó mellett, ha hátul ki szeretnél valamit venni : )
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Tothgera30
Ármester
válasz Paxker315 #207288 üzenetére
I20 teljesen jó, annó Göbi is tesztelte.
#207289 Richard!: Nekem ez kissé taszító mikor valami nagy sportosnak akar kinézni, de nem az. Ettől függetlenül ezzel a blokkal venném, de valami elegáncsosabbat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
diegho
nagyúr
válasz grizlisandor #207292 üzenetére
Az melyik kisautóban van?
-
nagyúr
válasz grizlisandor #207292 üzenetére
Biztos jo ha van, de plusz penzt en azert biztosan nem adnek
-
veterán
válasz tboy93 #207295 üzenetére
megneztem gyors az uj polot (dsg-vel majdnem 9-rol indul basszus), a konyoklo alap, de a 3 zonas klima nem
kerheto extra. golfban mar alap ez utobbi is, bar eddig egyszer ult benne hatul ember az elmult 4 honapban miota nalam van (es asszem 9200 megtett km ezalatt)."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #207297 üzenetére
Polóban a gyári könyöktámasz kicsit puritánabb, mint egy méretosztállyal fentebb, mivel nem állítható a magasság. Mondjuk pl. két darab radírdarabbal és némi kétoldalas ragasztóval egész jól személyre lehet szabni.
Anno, mikor a Golf hozzám került, még nem volt alap a 3 zónás klíma még Style esetén sem. Illetve régebben a Polónál is külön extra volt a középső kartámasz Highline alatt, ha jól rémlik.