-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
dong86
csendes tag
válasz poolbig #207150 üzenetére
Hátó sor kényelem szempontból talán az octavia 3 a király a kompaktok között döbbenetes hely van benne de az áruk elképesztően elszaladt szerintem 4.5 körül kezdődnek a vállalhatóak. A Mitsubishiből mind a sedan mind a sportback csomagtere elég kicsi. Nem tudom a fogyasztás mennyire szempont de én elnéznék egy Suzuki Kizashi esetleg Alfa 159 1.8 tbi irányba is. Amúgy a listán az accord/avensis is jó lehet a helykínálat szempontjából.
-
dj79
senior tag
Kell még egy autó, mert terveink szerint költözünk.22kw Zoe-ra szeretném lecserélni az aurist meg venni mellé valami benzinkombit. Hastra mennyire vállalható mostanság, leszámítva az elmeroggyant árakat?
-
kuntics
aktív tag
Hali
1-1,5 millió környékén milyen autót érdemes nézni nyár,ősz környékén,ha:
-évi kb 5-10e km használat
-5 ajtós, kombiból a kisebbek még beleférnek
-inkább hosszabb távok, városban nem nagyon autózok
-mazdám van jelenleg, kevésbé rohadósabb kellene
-általában egyedül használnámKlíma meg kényelmes ülés jó lenne. Inkább benzin,abból is 1,6 és felfelé,de dizelre is rá lehet beszélni semmi márkahűség nincs, vigyen A-ból B-be.
Amik eddig felmerültek:
Astra g/h - kényelmes?
Focus 2 - rozsdásodik?
Bravo 2 - árba belefér? -
rbalint88
addikt
válasz kuntics #207156 üzenetére
Astrabol csak a nagyon felszereltek kenyelmesek, a tobbiben pocsek az ules (nekem). Focus rohad sajnos igen. A nem rohado focust volvo v50-nek hivjak
Bravorol nem tudok nyilatkozni, hahun es a fb csoportjaban nezd meg.
dj79: az a baj a h astraval is, hogy oreg mar es ezert lesznek bajai. Amugy ha mar ilyen “oreg vackot” nezel, akkor megfontolnam az A4-A6-Passat vonalat is, 1.8T-vel. Ugyanugy problemas, de egyreszt mosolygosabb, kenyelmesebb, masreszt mar egyaltalan nem
elborultak az alkatreszarai, meg aposom se sziszeg, pedig o elegge fogja a penzt -
poolbig
aktív tag
válasz dong86 #207151 üzenetére
Nos amióta papásra vettem a közlekedési morálomat (kicsit több gyorshajtásos büntit szereztem be, mint ami tervben volt - 3 év elévülési idő ), azóta a benzines Mondeómat bevittem bőven 8 liter alá. Mivel piaci áron már soha nem lesz olcsóbb 600 Ft-nál a benzin, ezért eléggé szempont lenne a gazdaságosság. Vagyis LPG-s autó is szóba jöhet nálam.
Az i40-ek (is) tetszenek. Elfér egy 192cm-s ember mögött egy 180cm-es utas?
Szóval akkor a lista, betűsorrendben:
i40
Accord
Avensis
Lancer -
dj79
senior tag
válasz rbalint88 #207157 üzenetére
A4 B6 volt már képben, de van sokméteres késői hastra z16xer ismerősi körben, annyira nem betegágy. Másfélnél többet nem nagyon akarok költeni, mert az elektromos lenne a napi használatú, a másik meg ilyen cuccolós-felújítós használatot is kapna a következő jó sok hónapban
-
Tothgera30
Ármester
válasz kuntics #207156 üzenetére
A G-be belemegy a H ülése, ha kényelmetlen. 1,5m-ig H-ból nem biztos hogy lesz patent, míg G-ből már találni. Ugyan ilyen célra egy G Classic II-t használok, nekem kényelmes (183-4cm/78-80kg), ezek nagy része mechanikailag eleve H, főleg a kései darabok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
1 millió Ft-ig mi a vállalható vétel városi autónak (munkábajárás/bevásárlás stb.)? Benzinesre gondoltam, nagyjából errefelé: Jazz, Swift 2. gen, esetleg Punto/Ypsilon. Persze lehet más is, márka gyakorlatilag lényegtelen; fontosabb az olcsó fenntarthatóság.
Más ötlet?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
dong86
csendes tag
válasz poolbig #207160 üzenetére
I40ben nem ültem még, de a konszerntársában a Kia Optimában igen abban elég nagy hely van hátul is. Viszont az 1.6 gdi motornál vannak jobban sikerült konstrukciók és egy ekkora dögben se keveset fogyasztani se normálisan menni nem fog. Sikerül találni egy Accordot és kipróbálod nem lesz több kérdés.
-
-
őstag
válasz pocokxx #207168 üzenetére
esetleg egyhatos 8 szelepes (87 lovas) Opel Meriva?
a 8 szelepes motor örök, mint a nyomorúság, és nincs EcoTec baja, nem kényes az olajra, nem csörög a lánca, stb.
egymillió már a kínálat teteje ezzel a motorral
a lényeg itt is, ne rohadjon. a csavaros elemeket egyszerűbb cserélni jeligével.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
-
poolbig
aktív tag
válasz dong86 #207171 üzenetére
Nos igen, az Accord eléggé vágyott autó, de automatával nem szeretném venni és a kínálat alja is inkább 3-3,2 millió (jellemzően automaták), amiket meg szívesen megvennék, azok már a 4 millát nyaldossák. Így is lejjebb vittem a korhatárt 2009-re. Sajnos a keret max 3,5, mert kell gondolnom a későbbi kiadásokra is.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #207179 üzenetére
Eredetileg nem is arultak volna kezivel de mivel fole lottek a piacnak arban, kellett egy jobb ar/ertek aranyu verzio.
#nincsbennetarcsi
-
Ezt nem tudtam, azt hittem , hogy alapból két fajta váltóval tervezték az autót , különböző régiókba .
Nálunk csak CVT~4WD~Faudio~ legjobb felszereltséggel árulták, míg Szlovákiában pont az ellenkezője volt ha jól emlékszem .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Luck Dragon #207181 üzenetére
Igen eredetileg csak cvt es 4wd verziot dobtak (volna) piacra. Aztan jott a “mezitlabas” manualvaltos 2 kerek meghajtasos.
#nincsbennetarcsi
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz dong86 #207171 üzenetére
Rohadt nagy hely van az i40-ben hátul, a Superb után szorosan ott van a 2. helyen (Mondeo is érezhetően rövidebb lábteres). Az 1.6GDI becsapós, mert nem megy borzasztóan rosszul, de extrém rövid a váltó áttételezése, tehát úgy forog pályán, mint egy öreg, kicsi, szívó japán verda.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
válasz vzsryl #207184 üzenetére
ez az az 1.6 GDI ami kokszosodik, mint állat?
ezekhez mint az új épülethez az energetika, szerintem járni kellene a dióhéjas tisztításnak minden adásvételnél legalább[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Paxker315
addikt
válasz poolbig #207177 üzenetére
Szia. Van egyébként egyfajta okolszabaly, népi bölcsesség, hogy milyen árban szabad hasznaltautot venni havi bevétel/ megtakarítás függvényében? Fenntartási költségek miatt pont auris hibridre esne választásom, csak nem mosolyogva adnék ki ennyi pénzt ( auris hsd, hatchback, 2015 facelift után, értelmes felszereltséggel, gyakorlatilag 5.5 milliotol van csak kb, ami nem annyira tetszik....)
Hogy kalkulaltad azt, hogy mennyit szansz autóra? Milyen formulát javasolsz? nem szeretném tulvallalni magam. Köszi bármi észrevételt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #207192 üzenetére
Jeeezus, 5,5M… tavaly majdnem vettunk egy kombit 3,2-ert kicsit serulten (elso-hatso lokos es csomagterajto fenyezes kellett volna neki, max 200k), de le voltak kotve a forrasaink lakasfelujitasra. Vicc, hogy laza 2M-t lehetett volna rajta fogni. Egyszeruen irrealis…
6 havi “jo” fizetesbol is csak necces autokat lehet kapni szinte, de ha ellat az ember 10 millaig, ott is bele lehet futni pofonokba. Az a csunya, hogy hirtelen egy “semmi extra” kompakt auto is becsuszott a 10+ millas savba ujonnan, beteg ez az arazas.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #207194 üzenetére
Hát nem tudom. Kifejezetten kiforrott elképzelés van, és nem hiszem hogy hosszú távon egy tsi-dsg oktavia olcsóbban fenntartható, mint a hibrid auris, aztán nem is olcsók azok sem. Nem szeretnék MT-vel venni autót, se olyat, ami szervizigenyes és sokat fogyaszt v később bajos lehet eladni. Kombit meg kizártam, mert nem tetszik. Tkp árban még bele is férne 5.5, csak szívom a szám, hogy ezek rohadtul nem érnek annyit
Sok hibrid auris ára közelebb van a 7millióhoz, mint az 5.5-hoz.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- További aktív témák...