-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Utolsó 400 kilométeren nekem tiszta városban 5,5-et evett a Rav4 Fwd hibrid, kb el sem hiszem (ezért ez kúti utánaszámolás eredménye, nem kocsi önbevallása). Nem könnyű a lábam, a suzuki scross 1.4t allgrip automata nálam rutinszerűen benyakalta itt a 10-et (mondjuk azon a start stop ki volt iktatva, nyilván a toyotán nem).
-
őstag
válasz KoVee84 #206879 üzenetére
igen, a hátra kilátás tűnik az egyetlen igazi ellenérvnek, a CVT kevéssé izgat (sokkal jobban izgatott, amíg nem próbáltam, de azóta rájöttem, hogy nem annyira gáz)
CX30 kereten kívül, igen
Kia Niro sajnos "nem szép"
viszont az XCeed-re nem gondoltam, azt megnézzük.szerk: tárgytalan, az XCeed is kereten kívül van
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Dare2Live
nagyúr
Már kint vagyok... úgy volt utosó héten megcsináltatom de tényleg minden azaz minden is beütött és elmaradt.
@molnarpeter: kösz gondolkodtam megkérek vkit vigye el műszakiztatni de azon a 800men csak nem hasalok el
@f4lcon xceed kivülről jól néz ki de engem erősen zavart, hogy alig lehet kilátni. Most ez a divat.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Tothgera30
Ármester
válasz Paxker315 #206894 üzenetére
Úgy tudom csipásak az ívek, és volt mikor benyelt egy liter olajat két csere között. De hamarosan ránézek, nem tudom azóta mi van vele. Golf 6 meg ugye inkább 5.5. Én is úgy tudom hogy a zajszigetelésre jobban figyeltek már, akárcsak az A3 esetén. Bár lényegesen jobban bejön mint az 5. Viszont árak tekintetében eléggé magasan szárnyal.
#206895 Zotyipotyi: Hangos mint a legtöbb Suv.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
#86883328
törölt tag
Sziasztok! Melyiket ajánljátok a két lehetőség közül és miért? 1.8 ufó Civic, 1.6 Mazda 3 második generáció.
A Civic mellet annyi szól, hogy ugyanannyit fogyaszt és jobban megy valamint a hatos váltó. Valamit a másik mellett fel tud valaki hozni? -
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Nagy dilemmába kerültem - aki tud segíteni érdemben, kérem írjon valami okosat.
A 18 éves (nálam 10 éve lévő) 1.4 sedan G Astrámat összetörte egy bolgár kamion.
A kárszakértő még nem tolta ide a képét, de valszeg GTK lesz.
A kérdésem az lenne:
- ha GTK lesz, hogyan tovább? Érdemes manapság megjavíttatni? (1-2 éve lett cserélve vezérlés, kupplung, komplett kipufogó) Első lökös, hűtő, csomagtérajtó, hátsó lámpa, jobb hátsó sárvédőelem sérült.
- amennyiben nem, merre tovább?Ahogy nézegettem, jelenleg 10+ éves autók javarészt 2-2.5m HUF körül mennek.
Olyasmi jármű lenne a cél, ami:
- belefér a fenti keretbe
- évjárat 2006-tól
- 2 felnőtt, 1 gyerek kényelmesen elfér benne (én 194cm magas vagyok, G ülése pl nekem kényelmetlen volt , emiatt cseréltem H-ra)
- lehetőleg szívóbenzin
- nem bánnám, ha kicsit erősebb is lenne a régi Astrámnál, és klímára nem torpanna, döglene meg az autó
- alap extra a villanyablak-ABS-klíma szentháromság
- nem baj, ha nem kell kell hozzá Elon Musk csapata egy bármilyen javításhoz, és van is hozzá alkatrész a nagyobb boltoknál (Kovács, zsu, Bárdi stb)
- sedan, hatchback mindegy
- nincs nemzet/márkafetisizmusom, bár a 25 éves 1.9TDI-ket most elengedném - francia, olasz, japán, koreai és bmi jöhet, ami megbízható
- jó lenne, ha ennyi pénzért nem kezdődne meg egy 3-8 éves kanossza, ami során az autót kb újra kell építenem, mert minden cserés, mindene fáj
- napi 35-40km főút, hétvégén 150-160km, éves szinten kb 18-20e kmAmiket nézegettem:
- Civic 8gen sedan, hatchback, 1.8 benzin
- Jazz második generáció
- Renault Fluence 1.6 benzin - a ZE verzió gondolom esélytelen ennyiért
- Xsara picasso utolsó darabok
- gondolom, Avensis T27 1.8 ennyiért esélytelen, T25-ök meg fáradtakSzóval, aki tud, kérem segítsen.
Nem hóbortból tartok autót, szükség van rá. -
dong86
csendes tag
válasz zolikaDB #206911 üzenetére
Szia!
Citroen C4 Picasso 1.8 vagy 2.0 szívó [link]
Citroen C5 1.8 vagy 2.0 szívó 2008-tól [link]
Fiat Bravo 1.4 turbo [link]
Renalut Megane 3 / Laguna 3 valami benzines a Fluence-t írtad
Toyota Auris 1.6 [link]
Peugeot 407 ha valami csoda folytán találsz 2010 körüli benzinest
Mitsubishi Lance 1.8 [link]
amiket írtál még azok is jók.Mondjuk halkan megjegyzem, hogy ezzel a km mennyiséggel és a csodálatos várható üzemanyagárakkal lehet már a dízel is megérné.
-
rbalint88
addikt
válasz zolikaDB #206911 üzenetére
“jó lenne, ha ennyi pénzért nem kezdődne meg egy 3-8 éves kanossza, ami során az autót kb újra kell építenem, mert minden cserés, mindene fáj”
hat ez sajnos csak szerencse kerdese 10+ eves autoknal. Es ha csak kopo-fogyo gondja van, arra is el lehet kolteni szemmel lathato penzt. Nekem az audinak csak egy “baja” volt, a termosztat, ami parezer forint, de kopo-fogyobol csereltem vezerlest, vizpumpat, 4 gatlot, korbe fektarcsat-betetet, egy kuplung-kettostomegu szettet, 4 uj gumit kapott es hopp raugrott egy milla… pedig jo aron volt az akatresz is - igaz top kategoria-, es a szerelo is olcson dolgozik. Es ezek tok realis kiadasok, tenyleg meg csak baja se volt az autonak. -
mauimagic
aktív tag
Sziasztok,
2009-es Hunyadi i30-at kezdjük kinőni, ráadásul nagyrészt napi 5-10km-eket megy, amit nem annyira szeret az 1.6 CRDi.Kompakt szívó benzines kombit keresek, ami:
-jó ár-érték aránnyal bír
-500l+ csomagtér
-140-es tempót kényelmesen bírja
-i30 után ne legyen nagy visszalépésJ Astra 1.6, Civic 1.8 eddig ezek vannak képben. Francia vonalról van valami ajánlott?
Német prémiumot, koreait lehet hogy elengedném, feleségem használná, parkolási sérülések sajnos gyakoriak[ Szerkesztve ]
-
Ezustroka
tag
Ahány kereskedést eddig kérdeztem, mindenhonnan azt a választ kaptam, hogy jelenleg sem az S-max, sem a Galaxy nem rendelhető, nem elérhető. Még azt sem lehet megvenni, ami a használtautón eladóként szerepel.
Szóval ha valaki mégis tudna egy lelőhelyet, azért rendkívül hálás lennék, mindegy, hogy az ország melyik pontjáról lenne szó :)
-
nagy.laurent
tag
Sziasztok!
5-6 millió közötti kerettel tervezek lecserelni egy 16 éves Opel astra kombi 1.6ot.
Amire használom:
- hétköznapi ovifutam reggel és délután.
- heti 1-2 városba be és ki 35-35km.
- havi 1-2 nagyobb túra 600 km kB.Amit fontos, hogy A és B között kényelmesen és megbízhatóan elvigyen egy négyfős családot, jó legyen a fogyasztása és amit az Opelben szerettem,hogy elozeseknel és lejtőn felfelé azért oda lehetett lépni valamennyire.
Amit egyelőre nézegetek és nagyon tetszenek a Toyotak, a Prius 3as akár a plug in, illetve az auris.
Kérdésem, hogy van e ezeknek alternatívájuk, mi jöhetne még szóba?
[ Szerkesztve ]
-
KMT
addikt
válasz nagy.laurent #206918 üzenetére
Volvo V60 hibrid. Mondjuk ennyiért sajna a kínálat alja van.
-
veterán
válasz nagy.laurent #206918 üzenetére
Valami jo kis opel grandland?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz nagy.laurent #206918 üzenetére
Prius PHEV mellett az Ampera jutott még eszembe, annak sokkal használhatóbb hatótávja van
-
Vismajor01
addikt
válasz nagy.laurent #206918 üzenetére
Egy v60 phev tényleg jó lehet. Ilyen arsavban tudok is egy jót eladót
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
addikt
Sziasztok!
Automata váltós kisautót keresek az asszonynak, 1,5M körül. Visszaolvastam kicsit a topikot és ahogy látom, főleg a Honda Jazz-t ajánljátok CVT váltóval. Tényleg ennyire megbízható? Van esetleg más, vállalható automata váltós típus ennyiért?
Köszi szépen!
[ Szerkesztve ]
-
Gombinyó
őstag
válasz Superhun #206923 üzenetére
Jazzt csak akkor, ha nem rohad nagyon (a jobb oldali tornyot is nézd át alaposan a karosszéria tömítésnél) és a váltóban rendszeresen volt cserélve legkésőbb 40ezrenként az olaj gyárira. Különben egy váltó felújítás 300k körül van, hónapos várólistával. Egyébként jó választás, én is ezt vettem végül asszonynak. Volt egy megelőző motor revízió meg váltó olaj csere és pöpecül működik. A swiftet lehet még ajánlani, de csakis az 1.5ös benzinessel, abban rendes, tartós automata van. Az 1.3as mellé robotizált vackot szereltek, ami szeret széthullani.
-
Gombinyó
őstag
válasz szabonagyur #206926 üzenetére
Gondolom attól is függ kivel beszéltél ez ügyben. Akit nekem ajánlottak ő ezeket a számokat mondta mikor felhívtam.
Nálad volt ugye, hogy nem gyárit rakott bele a kedves márkaszerviz és megkotlott a váltó? -
zolikaDB
veterán
-
szabonagyur
félisten
válasz Gombinyó #206927 üzenetére
Nope, nekem gyári ment bele végig és Varga Mikihez jár az autó aki elismert szerelő országosan is.
Azért is írtam, hogy nem mindegy mi megy tönkre benne, az alkatrészek Japánból jönnek, így az 1 hónap a minimum úgy általában, plusz aki Pesten csinálja ezeket a váltókat sem elérhető esélyesen egyből, a mindenféle covid helyzet és társai pedig csak növelik a leadtimeokat.
A nem gyáris sztorit szerintem tőlem olvastad, mert szintén Mikinél volt egy ilyen Jazz.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Sirandrish
legenda
Heyo.
Egyik kollégám nemrég szerzett jogsit, és autót szeretne venni. Mivel engem(is) kérdezett, aki nyilvánvalóan nem ért hozzá, így megígértem neki hogy itt utána érdeklődöm!
Szóval..milyen első autót javasolnátok neki maximum 600K-ig.
A lényeg a kis fogyasztás és a olcsó fenttarthatóság, és persze a megbízhatóság (amennyire lehetséges).
Hja és még egy kérdés. Mennyi az a költség amit egy autó vásárlásnál puszba kell kalkulálni? Gondolok itt az átírásra, lég/olajszűrő cserére, meg ami ilyenkor kellEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Vismajor01
addikt
válasz Sirandrish #206930 üzenetére
600kig azt aminek van 4 kereke, legkevesebb a rozsda és leghosszabb műszaki.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
FLx
addikt
válasz Sirandrish #206930 üzenetére
Ha 600-ert vesz autot, akkor egy dolgot gyorsan meg fog tanulni az autozas vilagabol, a vegtelen szervizbe jarkalast es a feneketlen kutba penz ontest. Inkabb jarjon meg egy evig BKV-val meg biciklivel es utana vegyen egy normalis autot. Eleve egy ilyen arkategoriaju autonal eselytelen megmondani, hogy mennyit fog meg rakolteni szinte azonnal, vagy par honap mulva. En tippre azt mondom, hogy a duplajaban lesz az igen gyorsan es cserebe meg hasznalhatatlan is lesz. Az igenyeket meg felejtse is el, mert amiket felsoroltal azok kozul egyikre sincs eselye, orulhet, ha gurul neha. Mar 1 millioert is alig talalni nem halalraitelt kocsikat, de ennyiert... Inkabb lottot vegyen a penzbol. Sajnos az emberek fejeben meg a par evvel ezelotti arak/kinalat van, de azota sokat valtozott a vilag.
-
Vismajor01
addikt
Najó ezazért igy ahogy van abszolút nem igaz.
Én pontosan 600-ért adtam el az alig 65 ezret futott friss műszakis kis pug 206ot, nnna azzal nem mész szerelőhöz egy darabig. Tesómnak 300ért vettünk egy Xsara VTS-t amin egy gyujtótrafót kellett cserélni eddig, amúgy semmibaja azonkivül h tankolni kell.
Persze bele lehet nyúlni, de ha az ember kutakodik biztos jön olyan szembe amivel törődtek és volt gazdája csak már értékvesztett mert nagymotoros (vts) vagy mer nincs benne klima (pug). Ezért irtam h engedjünk el ilyen dolgokat és akkor lehet jó autót venni ennyiért.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
buca84
őstag
válasz Sirandrish #206930 üzenetére
Twingo-t néznék. Persze szigorúan és rendesen átnézetni vásárlás előtt.
-
őstag
600 alatt vannak kacsaseggű kettes Megane-ok, egyes Fókák, C Corsák, Ibiza, stb
ha nem rohad, akkor már a fele megvan, a másik felét meg át kell nézetni szervizben
nyilván rámegy majd 1-2 százas ide-oda (futómű, fék, vezérlés, olaj, szűrők) de azért az, hogy semmi nincs, erős túlzás“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Marky18
aktív tag
válasz tboy93 #206938 üzenetére
Vettel mar hasznalhato (nem szalszakadasos, 5+ eves, 0-ra kopott) gumikkal autot? Egy normalis szett siman megvan 100 korul es meg a futomubeallitasrol es fekekrol nem is beszeltunk.
En ezek nelkul most mar nem ulnek bele egy autoba se, mert annyi cifra dolgot lattam. Peldaul a 4 fektarcsa tokeletesen 4 fele kopva…. -
őstag
válasz szabonagyur #206937 üzenetére
a 15 éves középkategórián 195/65 R15 van, a kisebbeken (Corsa, Ibiza, Polo) meg 185/60 R14
ezekben a méretekben 3-4 éves használt guminak gyakorlatilag nincs ára, prémiumokat lehet venni 10e/db körül, ilyen autóra ritkán vesz az ember egy szett újat (vagy max. Riken-t a Tescoban...)#206939 Marky18
szerinted minden 15-20 éves autó friss gumikon meg zsír új féktárcsákkal jár? ne csináljunk már úgy, mintha a közepes használt cucc értéktelen lenne, nem mindenkinek futja X6M-re
100 ezer egy szett gumi? miért kéne? egy 600 ezres autóra?
van, amit meg kell venni, olajat, szűrőt, lengéscsillapítót, fékbetétet, ezekből nem lesz jó a használt (bár a lengéscsillapítókat fel tudják újítani) de gumiból pl pont igen.[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
ez nem ufóság, neked fontos, és én megértem.
másoknak meg a pénz fontosabb, az autó "csak" egy közlekedési eszköz, és csak annyit kell tudjon, hogy a) ne robbanjon le b) ne ázzon be
én is a DOT-huszárok által életveszélyesnek titulált gumival járok a feleségem Clio-ján, mert 2016 decemberi az autó és 26e km van benne, ergo mind a téli mind a nyári még eredeti
majd az új gazdája vesz rá mást, így legalább látszik, hogy nem visszapörgettük az órát hanem tényleg nem használtuk. és a nyári Pirellik még egészen puhák (a téli Barum-ok már keményednek) szó volt róla, hogy veszünk 4 Vredi négyévszakost, de inkább lecseréljük az autót.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dj79
senior tag
válasz f4lcon #206936 üzenetére
azt a hatszázezres kettes megane-t felejtsük is el, a széria elejéből még a jónak tűnők is szarok, hiába nem rohadnak
Hamarabb néznék thaliat, kettes puntot vagy valami ilyen olcsóbban fenntartható guruló esernyőt, csak ne rohadjon sehol.
Egyébként mondjuk egy Xsarára az idióta gumiméret pont ölég drága mutatvány
-
szabonagyur
félisten
-
nagyúr
válasz szabonagyur #206944 üzenetére
Legfiatalabb autóm 12 éves volt amikor vettem, soha semmire nem vettem használt gumit én sem
-
nagyúr
válasz zolikaDB #206947 üzenetére
És ezek átlagban 300-600e ft-al fentebb indulnak...
Hát mert annyival jobbak
Benzinesnél szokásos japán autós rozsdát kell nézni, szervócső tud csöpögni, alsó talpas gömbfejek kotyoghatnak. Ritkán klíma kompresszor probléma lehet, kombinál meg az elektromos hátsó ajtó tud vacakolni. A motor - váltó bulletproof, csak a motorba 0w20 legyen öntve a váltóba meg honda mtf3.
-
Vismajor01
addikt
Én 2006os Priusra is megvettem újonnan a Michelin 4 evszakost. R16os méretben nem volt nagy dolog a 110e Ft amennyibe a szett került.
És akkor is megvettem volna rá ha 600 ezret ér az autó. Kit érdekel mennyit ér, nekem az a fontos h megtudjak állni meg ne csusszak bele az árokba.
Volvora és kapasbol megvettem a Michelin crossclimatet, igaz az 255/45/19 szóval darabja volt 100 nem a 4. De vehettem volna 17es felnit ha annyira érdekelt volna.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel