-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
aximcore
csendes tag
Sziasztok!
Következő paraméterekkel keresek autót:
- megbízható -- szeretnék külföldre is utazni vele
- tempomat
- parkolóradar -- legalább hátra
- keménytetős kabrió
- 2-3 millió közöttFőként amiket nézegettek az a VW EOS 2006-2009 évjárat, 2.0 FSI/PDTDI/CRTDI motorokkal.
Ami még tetszik:
- Volvo C70 2009-es, 2.4 benzin,
- Opel Astra HTudtok abban segíteni, hogy melyiknek megbízhatóbb a tetőnyitó rendszere ?
Illetve melyik típust melyik motorral érdemes nézni ?
Szerencsére munkába nem kell ingáznom, így nem kéne neki napi szinten városban mennie, heti egy-egy bolton kívül, főként hosszabb utakra használnám.Bármi ötlet, javaslat jöhet
-
FLx
addikt
A 2literes hybrid-ek 7 liter felett fognak enni ilyen temponal, ha foleg ez a napi rutin Ha varosban is hasznalod, akkor talan atlagban letornaszhato 7-re. En semmi penzert nem vennek palyara es foleg nemet palyara hybrid autot. Szerintem mindenkeppen vidd el oket egy probakorre es meglatod, a Toyota 80-nal olyan hangos belul, hogy megbolondulsz es nincs illuziom, hogy a Mazda se sokkal jobb. Meg azt tudom elkepzelni, hogy a legkisebb felnivel es valami nagyon specko gumival vallalhato szintre lehet ezt hozni, mert a gordulesi zaj a durva. Csak az van, hogy a jo felszereltsegu autok eleve nagy felnivel jonnek, utolag a sajat penzeden kell cserelni. En egyelore a gumit fogom cserelni, aztan meglatjuk.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz -secret- #206848 üzenetére
Ennél jobb állapotút vett sógorom tavaly nyáron 1.7-ért. Ugyanígy E91 320D, automata, teljes bőr belső stb... Pár ezret kellett rákölteni eddig a kötelezőkön kívül.
Tudom, hogy azóta tovább emelkedtek az árak, de a ~duplázás “enyhe” túlzás.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vismajor01
addikt
-
KubanitoS
veterán
válasz Vismajor01 #206858 üzenetére
Felőlem azt csinálsz, amit akarsz.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Dare2Live
nagyúr
jun 30al lejár a forgalmim viszont addig nem tervezek visszajutni MOra.
Ilyenkor mi van, juli 10én már fixen otthon leszek, forgalmi állomás tőlem kb 800m gyakorlatban elmehetek oda és leforgalmiztatom? vagy?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
user12
őstag
Sziasztok
Seat Ibiza 2010-2013 közötti példányok mennyire ajánlottak? Esetleg van valakinek itt a topicban?
1.4-es motorral néztük, de ha minden kötél szakad 1.2 12V vagy 1.2 Tsi mennyire vállalható?
Mi a tapasztalat ezekkel a motorokkal?Köszönöm előre is.
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
őstag
rugóztunk itt egy sort pár héttel korábban, hogy milyen autót vegyünk a feleségemnek, aki nem óhajt fekete, ezüst és néhány kivételtől eltekintve fehér színű autót venni, de az legyen SUV és 2015-nél fiatalabb
nos a saga tovább folyt a háttérben, de kezdem látni az alagút végén a fényt
úgy tűnik az M szegmens (ezt találtam, innen van: [link] ) azaz a nagyjából 4,4 - 4,6m közötti autók közül fogunk válogatni, kiszűrve a Vitarát, a CX-3-at, a T-Roc-ot és még párat.
amik benn maradtak a rostán, és vannak színesben a következő modellek:
- faceliftes kettes Kuga (példa)
- mk1 facelift Mazda CX-5 (példa) bár ebből inkább a 2.0i kellene, most nincs pirosban, de szokott lenni. azért facelift, mert abban már MZD van, amit lehet Carplay-re okosítani.
- mk2 Mazda CX-5 (példa) bár itt a piros ÉS benzines az nem nagyon van 7,5m alatt, szóval SOK megkötést kell tenni, de a forma szép, az autó modern, szóval talán átcsúszna fehérben, fekete tetővel
- faceliftes Kia Sportage (példa) de a turbós T-GDi motorral, nem a szívó benzinessel, és inkább a homok-bézs-arany színben, vagy világoskékben
- esetleg mindegyiknél nagyobbat nyújtózkodva Toyota Rav-4 (példa) 2.5i hybrid (ebből lenne 2.0i benzines, de annyira nem tetszik neki az autó, hogy szívó benzinesként megvegyük, de ha hibrid, akkor a hibridség felül írja a kevésbé tetszést, remélem követhető )kérdés:
a szívó benzinesek és a hibrid Toyota nyilván örök, mint a nyomorúság, de mennyire nézegessük a turbós Ford/Kia duót, ha éves <5.000 km a használat, és annak nagy része ovijárat?
szerk: 4 évig maradna, utána fixen csere, akkor vetem le a céges lízingelt NX350h-t, ez gondolom árnyalja a költségeket (mi az, amit addig mindenképp meg kell csinálni egy adott modellen addigra)
illetve szerk2: nekem nagyon tetszik az X1-es BMW, abból viszont nincs itthon benzines szinte sose, szabad 218d sDrive-ot venni? ez is a leégős motor?[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagyúr
válasz f4lcon #206864 üzenetére
"mennyire nézegessük a turbós Ford/Kia duót, ha éves <5.000 km a használat, és annak nagy része ovijárat?"
Semennyire. Erre prius való. Szétnyírod a turbót, extrém kokszosodás lesz a közvetlen befecsi + rövidjárat miatt, önszopatás kategória.
"Nekem nagyon tetszik az X1-es BMW, abból viszont nincs itthon benzines szinte sose, szabad 218d sDrive-ot venni? ez is a leégős motor?"
Évi 5.000 km ovijáratról beszélünk, hova a dízel? Miért nem nyomsz le a feleséged torkán valami ilyesmit? [link]
Vagy ha mindenáron SUV kell akkor outlander phev...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboy93 #206866 üzenetére
ja tudom, de a Prius ronda
néztem hibrid CH-R-t is, mert kb ugyan az a technika, de a bunker szerű hátsó rész kicsit visszatart, ezért inkább a Rav-4 de az meg felfelé lóg ki minden tekintetben (méret, ár)
és az esetek 10%-ban amikor NEM az oviba megy a gyerekért, akkor Pécsre kellene a családhoz autópályázni (cuccolva), szóval valami olyan kell, ami ezt tolerálja emberi tempó mellett is.
most egy Clio van, ennél nagyobb autót akar. nem belvárosban lakunk, még csak nem is Budapesten, itt vidéken elférni az autóval, nem kell parkolás miatt aggódni.
a BMW csak úgy jött képbe, hogy itthon nincs benzines kintről lehetne hozni 1.5 turbó 3 hengerest egyébként, a németeknél van egy halom eladó €17-18.000 körül[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Bdanyy
addikt
20k km alatt ennyire le tudná ez amortizálni ezeket a kevesett futott autókat ez a használat?
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
KubanitoS
veterán
válasz f4lcon #206867 üzenetére
RAV4-et ilyen minimális futásteljesítményre én nem vennék. Jó dolog a Toyota hybrid, nekünk is van egy kis Yaris, de egy 2500 köbcentis autót ovi járatra használni hibrid ide vagy oda… Hát nem tudom. Egy 1.8-as CHR jobb alternatívának tűnik számomra. Azt már csak óvatosan írnám le, hogy az új Yarisba elég magasra kell ülni, szóval nagyon kényelmes a ki-beszállás és ennyi pénzért vadi újat kapni belőle.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
őstag
tehát CH-R versus Mazda CX-5 szívó benzin, úgy látom ebből kell dönteni?
nincs napelemünk (még?) és Budapestre sem járunk, szóval a zöld rendszámos ingyen parkolás nem előny az Outlandernél“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #206867 üzenetére
C-HR-re +1. Vidam, van szinesben, bulletproof 1.8HSD, szerintem jo auto, nalunk is kalapban volt*. A carplay/androidauto csak a faceliftesekben van (2019 vegetol).
A VW T-Cross is jopofa auto, kivul kisebb, belul meglepoen tagas, a 110/115 lovas 1.0tsi is eleg jol viszi.
Ebben az arkategoriaban (picit nyujtozva) akar szalonuj Ford Puma is kijonne, amit nagyon dicsertek mindenhol.
Nekem egy a furcsa, hogy mindegyik linkelt auto kezivaltos, en helyi csoszogasra biztos automatat vennek, a HSD olyan szempontbol is jo valasztas, hogy azokban a valto se esik szet. Szinten ha elengedjuk a kategoriat, Yaris Cross is meglehet ujonnan.
BMW 1.5 turbo egy miniben vagy 1-esben vidam dolog, x1-ben meg 10-12-t eszik es nem is megy havereknak van 2db bmw 225e, ha lemerul az akku, akkor horpad a tank ugyanazon a platformon van a mini countryman, de inkabb 2.0 turbo motorral neznem oket.
Az altalad emlitett tipusok kozul nekem csak a mk2 cx-5 jonne szoba, a tobbi oreg mellette, viszont azokert is szemmel jol lathato mennyisegu penzt kernek… Ha meg mar mindenkepp nagyberuhazas, akkor szerintem nem eri meg ilyen jellegu kompromisszumot kotni.* mivel nalunk fixen nem megy ki a megyebol az az auto, igy eGolf lett, imadja (en is).
-
FLx
addikt
válasz BigBlackDog #206874 üzenetére
Egyetertek, a Mazda mindenkeppen jobb lesz zajban es a belterben is. Viszont a Toyota meg brutalisan jol fogyaszt varosban, nekem jelenleg siman 5 liter korul van, pedig 2 literes motor. Es varosban a zaj sem problema igazan, 70-80 felett kezd hangos lenni a belter.
-
őstag
igen, valóban ezek a dolgok vannak a kettő között:
- a Toyota automata, ami plusz pont, és a hibridség miatt jóval kevesebbet eszik, bár ekkora futásteljesítmény mellett ez nagyjából elhanyagolható különbség
- minusz pont, hogy klausztrofób hátul (még akkor is, ha én nem kényszerülök hátra) és jól látom, hogy szinte CSAK fekete tetőkárpittal lehetett megvenni? még sokat ront az amúgy is bunker érzésen, a gyerek soha nem fog kilátni belőle
- szintén minusz, hogy gondolom az akku miatt nagyjából 350 literes csomagtartó, ami _csücskösen_ lesz elég egy hétvégére a gyerekkel együtt...
- a Mazda nagyobb autó valamivel (4360 mm versus 4555 mm, tengelytávban is 2640mm vs 2700mm) de a szívó benzin többet eszik
- ugyan annyi forintért 1-2 évvel korábbi modellek vannak csak, és a 2017-es mk2 már csak nagyon csücskösen vagy egyáltalán nem fér bele a keretbe (pedig az lenne a minden szempontból tökéletes, nekem is tetszik, a feleségemnek is...)“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
Zotyipotyi
csendes tag
válasz f4lcon #206878 üzenetére
Suzuki SX4 Scross is pont ez a méret. 3+7 garancia. Mi 6 misiért 3 éves 1.4T automatát vettünk GL+ felszereltséggel, 59e km-rel. Gyorsul mint az állat (tényleg meglepően durván), tágas belül, van benne minden ami kell, automata miatt rém kényelmes, és van még rá +7 gari. Szerelem van. Egyetlen hibája, hogy tucatautó. De az meg pont nem érdekel.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zotyipotyi #206884 üzenetére
“Egyetlen hibája, hogy tucatautó.”
Pedig ez pénzügyileg hatalmas előny. Sokkal több és olcsóbb alkatrészek vannak hozzá, mint egy ritka autóhoz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
válasz vzsryl #206885 üzenetére
+1
A gyakoribb autóhoz átlagban minden olcsóbb.Lásd itt a City nekem, elvben sedan Jazz, de ja mégsem.
Pl CVT váltó nem átjárható azonos évjáratban sem, sőt City esetében minden évjáratban azonos generáción belül módosítottak valamit.
Karosszéria az ugye full egyedi, de elvben minimális a kortárs Jazzel való közösködés.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
PofaJenö
senior tag
Helló
Az összefoglalóban hogy hogy nincs Subaru?
A típus hiba résznél. Nincs is hibája?[ Szerkesztve ]
Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
-
-
PofaJenö
senior tag
válasz molnarpeter #206890 üzenetére
Pl, erre lennék kíváncsi [link]
Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
-
Tothgera30
Ármester
Golf V 1.4 16v (2004) után mennyire értelmes döntés Golf VI 1.6 8v-re (2009-2010) váltani? Egy barátom vacilál. Ketten vannak, évi 10k, sok rövidtáv, igazi autogyilkos felhasználás.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Paxker315
addikt
válasz Tothgera30 #206893 üzenetére
ha nincs különösebb baja a golfV-nek, én nem hiszem, hogy meglépném a cserét. Volt mindkettő, és, rövid utaknál nincs jelentős különbség. Persze lenne egy fél évtizeddel fiatalabb, jobb, komfibb technika. Azt hiszem, a hatos golfban már zajszigetelt a szélvédő és oldalüvegek is vastagabbak, csendesebb a beltér.
#206884 Zotyipotyi Megnéztem belső zajszintet (emlék is van róla), szerintem van azzal az autóval más probléma is földi halandók számára
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Zotyipotyi
csendes tag
-
vzsryl
nagyúr
válasz Zotyipotyi #206895 üzenetére
Igen, Paxker315 fórumtársnak egy RR Phantom se biztos, hogy megütné a szintet ebből a szempontból.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Paxker315
addikt
válasz Zotyipotyi #206895 üzenetére
nincs túlmisztifikálva. Nem véletlen foglalkozom vele, utcán sétához is szoktam füldugót használni, aludni csak abban tudok, és, szívem szerint rászólnék több beszélgetőpartnerre, hogy "hé, itt vagyok melletted. Nem egy kilométerre" Emiatt a "feltekerem a hangerőt" alapvetően tévút. Sőt, néha simán le is kapcsolom a médiát, hogy nyugisabb legyen a tér.
Nem "uramságból" vagyok kikészülve plazakban sem, és ültem már filmen bent 3M munkavédelmi dugesszal, még úgy is fájdalomküszöb volt. Szenzoros overload abból a fajtából, ahol már rezeg a léc, kibírod-e.
Örülök, hogy szerinted rendben van, és, megelégedéssel használod. Hogy úgy gondolod, számodra ez remek választás volt. Azonban nem mindenki számára jó döntés.
#206896 vzsryl
Spec a Karoq 2020-as 1.5Tsi-s kifejezetten jó már 125-130-as tempónál is. És a hetes golfokat is szerettem. Persze amíg nem pattintottam el az előző bódét, nem tudok újat kutatni, de, úgy vélem, a 68db(A) autópálya-zaj már teljesen élhető számomrahttps://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Ezustroka
tag
Új S-maxot milyen motorral érdemes vadászni szerintetek? 2 literes benzin, vagy 2,5 literes hibrid? Nagyjából ezeket a kiviteleket találtam az éppen elérhető, vagy hamarosan beérkező szalonautók között.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000