-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cray Tyler
senior tag
Sziasztok,
2014-es Opel Mokka 1,4 turbo (manuális váltóval) a kiszemelt autó, és egyszerűen csak annyit kérdeznék, hogy bárki tud-e bármi szörnyűségről, ami a típust terhelné.
köszönöm -
félisten
válasz Tothgera30 #206351 üzenetére
Köszi!
Miért az Astra?
Sokat segítene, ha érteném a döntés mögöttes logikáját. :)Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
dong86
csendes tag
Szia!
A Bravo régi konstrukció(2007) igaz maradna a keretösszegből Multiair modul cserére lehet készülni, valaki majd megmondja mennyi. Astra K 1.4 turbo első pár évjáratban volt valami gond ezzel a motorral, itt is volt róla szó. Pug 308 THP a motor egy igazi foshalom volt a gyártás kezdetén azóta sokat javítottak rajta de még minding extrém érzékeny az olajcserére és az olaj minőségre használt autóként elég nagy lutri.
Én amúgy valami VAG konszernes autót(Golf VII, Octacia 3, Sear Leon, Audi A3) ajánlanék ennyiért 1.4/1.8 tsi-t manuál váltóval. Jól mennek keveset fogyasztanak itt a kokszosodársa kell készülni de 100k km-enként túl lehet élni a tisztítást. Árukat jól tartják békeidőben is most meg inkább elég jól drágulnak.
-
vzsryl
nagyúr
Minden téren. Egy J Astra is sokkal csendesebb és kulturáltabb, pedig csak 2 évvel később jött ki. A K pedig elég nagy fejlődés volt a J-hez képest, csak ez külsőre nem nagyon látszik. Nem véletlenül kerül 2-3x annyiba egy K Astra, mint egy Bravo.
Futóműben a németek kicsit keményebbek szoktak lenni, főleg a VW-k, de ebben a kategóriában szinte mindegyik elől McPherson, hátul csatolt lengőkaros, kivéve pl. a Golf. Az Auris-nak utána kell nézni, mert az eggyel újabb Corolla már Multilink.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
426os
őstag
válasz dong86 #206354 üzenetére
+1. Bravo messze régebbi konsrukció a K Astránál és ez érződik is minden téren (komfort, zaj, minőség, praktikum, stb). Tulajdonképpen egy erősen ráncfelvarrott Stilo, ami még régebbi modell. Multiair, szerintem semmilyen szinten nem ajánlott, nem ad sokkal többet, mint egy 120 vagy 150 lovas T-jet, ellenben olyan korban vannak már, hogy ha az előző tulajok nem cserélték benne a modult, akkor majd neked kell. Kb 3-500e Ft között van a csere, csak a modul 270e Ft. Ár-érték arányban viszont nem biztos, hogy rossz egy kései Bravo, mert 2,5M-ból kijön egy hibátlan példány vagy jóval kevesebből is és marad bőven a típushibákra, meg úgy általában a zsebben. K Astra inkább 3,5-4M volt már hónapokkal ezelőtt is, amikor néztem őket. Nem vagyok róla meggyőződve, hogy megér alsó hangon 2x annyi pénzt, de ha van dedikáltan 5M autóra, akkor én inkább gondolkodnék Astrában.
.
-
félisten
Köszi mindenkinek a választ!
A futómű (tapadás, irányíthatóság) fogja eldönteni, mert - ahogy ti is írjátok - a multiair nyűgjeit bőven ellensúlyozza az alacsonyabb ár, és a régebbi konstrukció pl. magasabb zaját is ellensúlyozza az új autókba épített sok csipogó (számomra) idegesítő mivolta.
A K Astrában pl. nem találtam olyan beállítást, hogy a vezetést támogató dolgok indításkor ki legyenek kapcsolava.
Ha tudtok ilyen opcióról, az segítene felé billenteni a mérleget.Ismerősöm 136 lovas dízel K Astrájában pl. nincs is benne a watts stabilizátor, remélem, a 150 lovas benzinesben benne van.
Kérdés, hogy pl. egy Bravohoz képest mennyivel jobb.A VAG konszernes autókkal és az említett japánokkal még barátkozom netes források alapján.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz alázógyík #206360 üzenetére
Ja, ez bele is fér a büdzsébe...
-
őstag
válasz Csaby25 #206333 üzenetére
Én hyundai esetén alapvetően i30 magasságban (az volt) nézelődtem régen. De amikor előjött az automata téma azért is váltottam márkát mert a "száraz" dct elég vacaknak tűnt, és dízelt nem akartam (ahhoz van volt hagyományos automata). De amennyire láttam az 1.6-os és a 2.0-ás dízel pöpec, a 2.2 meg elég nagyon nem. Konkrét problémát nem tudok neked, de pl. érdemes megnézni mennyire lehet szerezni bontott cseremotort. Ha nem akkor nyilván azért mert nagy rá a kereslet...
-
Joker88
őstag
szerintetek, 3 vagy 5 ajtós ?
örök dilemmám így, szingliként, 34 éves fejjel.In loving memory of Garrett Lockhart
-
tboldi
nagyúr
válasz Joker88 #206364 üzenetére
Előbbi jobban néz ki, és vele merevebb a kasztni, utóbbi viszont praktikusabb, beszállni is könnyebb hátra, meg szűk helyeken is könnyebben kinyitod a rövidebb ajtókat.
Szintén szingli 27 évesként én a 3 ajtót választanám, pontosabban nem vetnék el egy autót csak azért, mert kevesebb ajtaja van. Meg azokat sem, amik csak azzal készültek, pl. Honda CR-Z, Alfa Romeo Brera. -
veterán
válasz Joker88 #206364 üzenetére
5, szinglikent is utaltam a 3 ajtot, ha meg valtozik a statuszod akkor megrosszabb lesz. nagy, nehez, szopo nyitogatni szuk helyen. egyedul a kilatas jobb belole ahogy egyszer peterkeT felhivta ra a figyelmet, de amig nem mondta, nekem sosem tunt fel
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Joker88
őstag
válasz Tothgera30 #206367 üzenetére
köszönet a reakciókért.. a kérdésem oka, az az hogy találtam árban pár tízezer forintos diffi mellett két nekem tetsző autót.
Az 5 ajtós kicsit sportosabb,nagyobb hengerűrtartalom, míg a 3 ajtós igazol km-futás, de kisebb ccm , és ugye ezáltal nem annyira "sportos". ez főként a hangban jelentkezik
évjáratban mindkettő kb ugyanaz,pár hónap eltéréssel, és mindkettő friss műszakis,friss szervízes. A 3 ajtóshoz meg mellékelik az utolsó szervízszámlákat is..
Élőben mindegyik tetszik.. ( és nem,nem jön az az opció,hogy akkor 'nosza mindkettőt megvenni )In loving memory of Garrett Lockhart
-
-
Paxker315
addikt
-
őstag
2015 utáni BMW X1 - mi baj lehet? 218i vagy 216d (három hengeresek)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hobizoli
nagyúr
válasz vzsryl #206376 üzenetére
nem, en az ules ele pakoltam le, mert akkor fekezesnel nem esik le az ulesrol, de nyitott ajtonal siman hozzaferheto az a resz is a 3 ajtos bodeval
elore dontve a ket ulest, at lehetett menni keresztben az auton
nem csak a hattamla dol elore, hanem az egesz ules istöbb drón kell ;P
-
Kis Tigris
tag
Sziasztok. Nagyjából próbáltam összegezni és figyelembe venni amiket írtatok nekem. Így a keresésem erre egyszerűsödött:
-2010 vagy annál picit fiatalabb,
-továbbra is kisgyermekes családi kombi, semmi száguldozás,
-3 naponta 2x33km, néha kirándulások, de semmi autópálya, valamint évi 10.000km max,
-2.000.000ft max, de ebben jó lenne ha benne lennének a vásárláskor felmerülő költségek (átírás, olaj-szűrők, vezérműszíj/lánc, stb.)
-dizelem nem volt, de sztem az igényeinek egy szívó benzines lenne a legjobb (fenntartási költség, minél egyszerűbb motor)Opel Astra J, (nem tudom az Astra H utolsó típusai mennyire megbízhatóak), Ford Focus, ezeket nézegettem. Ezek közül mik az ajánlott motorok, valamint a messzire kerülendők?
[link] Erről valami vélemény? -
őstag
válasz Kis Tigris #206379 üzenetére
így ránézésre is több különböző szürke van mindkét oldalán, érdemes lenne utánanézni, hogy csak a fények miatt, vagy körbe volt-e törve?
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
buca84
őstag
válasz Kis Tigris #206379 üzenetére
Bár én nem vagyok annyira otthon az autókban, de renault táján is érdemes lehet körbenézni. De a guruk majd megmondják.
Nekünk pl Honda Jazz van (4 fő). Pakolni szuper benne, de nem egy kombi.
-
őstag
válasz Kis Tigris #206381 üzenetére
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Kis Tigris
tag
válasz f4lcon #206383 üzenetére
Könnyű aki az FBI-nál dolgozik 😋
Akkor ezt ki is veszem a parkoló listából 😟
(Hol kérted le az adatokat? Azt hittem ezt csak pénzért lehet...)
Buca84: Francia... Tudom már ezek a franciák nem azok, de még a francia autós topicba is elismerték, hogy "foglalkozósok"... Valamint a fenntartási költséük drágább mint az átlag autóé. Peugeot 308SW-n gondolkodtam amúgy.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Kis Tigris #206384 üzenetére
Szánd rá azt a 4ezret és kérd le pl TotálKárból a részletes adatokat vagy menjetek el nézzétek meg mérjétek körbe.
Bár Csontiék nem a legjobb hírű eladók, de attól, hogy van egy bejegyzés JSZP-ben még nem feltétlenül kell rögtön elvetni, ez így ebben a formában hülyeség. -
alázógyík
őstag
válasz Kis Tigris #206384 üzenetére
Csontitól épeszű ember autót nem vesz.
Ha nem dizli a 308SW, akkor azonnal felejtős.
Szerintem inkább kérj meg valakit, aki ért autókhoz, hogy mit és honnan vegyél. Jobban jársz. -
Paxker315
addikt
válasz Kickass #206385 üzenetére
Meg baleset és baleset közt is van különbség. : ) Saját példa: rögtön elindulás után koccantam, de a lököst tartó patentok sorban törtek, a másik autóján is keletkezett kár a lökhárítón, festéknyom a felnin.
Nem ugyanaz, mint nagyobb tempóval telibe kapni valakit. Ez így csak egy drága lecke és kis vesződés-bosszúság, érdemi struktúrális károsodás nélkül. Egy műanyag elem törése is bekerülhet így a rendszerbe, ha más is involvált
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
válasz Kis Tigris #206384 üzenetére
https://magyarorszag.hu/jszp_szuf
ingyenes, de csak pár adatot ad ki. ügyfélkapus regisztráció ajánlott hozzá, rendszám alapján dolgozik.
érdemes végignézni a műszaki vizsgákat és az eredetiség vizsgákat is, általában vannak (rossz minőségű) képek, de ezt-azt le lehet szűrni belőlük, pl az eredetiségvizsgák számából lehet következtetni a valós tulajok számára, mert a számláló által írt adatok sokszor hülyeséget adnak ki.#206385 Kickass
nem óhajtottam azt mondani, hogy el kell vetni, csupán arra hívtam fel a figyelmet, hogy nem árt nyitott szemmel járni és kérdezni. a találattal megerősíteni vélem azt, amit a képeken láttam: az autó volt törve és nem sikerült mindenhol vagy 1) színazonosra fújni vagy 2) úgy beállítani a hézagokat és a szögeket, hogy egyformán törje a fényt a mellette lévő elemmel
az egyébként, hogy az autó törve volt még nem jelenti azt, hogy nem lehet jó, de az alkunál figyelembe kell venni.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Kis Tigris
tag
válasz Kickass #206389 üzenetére
De, hasznos volt a link, köszönöm 🙂
Van ügyfélkapum, fogom is használni.Ettől függetlenül a véleményetek biztos kikérem egy-egy kinézett példányról, mert életemben egyszer vettem idegentől autót (kereskedés), besétaltam hogy körülnézzek, kocsival jöttem ki botor módon 😀 Nagy mákom volt, 3 éve mai napig semmi baja, belenyúltak véletlen a tutiba. De mégegyszer nem akarok kockáztatni, ezért kérem a ti véleményetek.
Ti ehhez értetek, én máshoz 🙂
A Ford S-Max-ot még nem vetettem el, habár ennek a Csontinak máshol is hallottam most kétes hírét, lehet ezért fogom csak elvetni.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz LZs?! #206250 üzenetére
Elnézést a késői reagálásért, most értem ide vissza.
Tényleg eklektikus lett az elsődleges listám. Időközben volt egy megvilágosodásom is: rájöttem, hogy nekem egy opcionálisan barkácsolható 'hülyegyerek-autóra' van most indítatásom. Emelett lehetőség szerint kicsi legyen és könnyű.
Így kiesett a megtartós kategória, illetve minden, ami sedan.
Az 'új' listám, érdeklődés szerint csökkenő sorrendben:
MX-5 NB
BMW Z3
Ford Fiesta ST 5th Gen - vizsgát rá, és utána két évre kibelezni?
Renault Clio RS
PUG 206 GTi
Egyéb: Alfa GTV, MG ZR 1.8, Mazda 3 MPS, [...]
*****************
tboldi #206251
Egyik sem az én világom, bármennyire is 'legendás' az S2000 (vagy talán pont azért); a BMW pedig nekem mindig radar alatt volt (a Z3 önmagában tetszik, minden sallang nélkül).
Qru #206252
Inkább csak az egyeneshez vagyok elég bátor, de pont ezen szeretnék javítani.
tboy93 #206254
A motoros ismerőseim is ezt mondják...de ezt majd a csak következő életben pipálom ki.
gooool #206257
Köszönöm a levezetést és a meglátásokat. Kicsit még beleásom magam a témába, és után lehet, riogatlak kérdésekkel.
sagesz93 #206260
Nekem a 156/166 FL előttig tetszenek az Alfa-k, a 159/Brera (majd Mito, Giulietta) korszak és utána már nem az én világom, ahogy 350/370 szeria sem. A japán vonal, hasonlóan az olaszhoz, számomra kifutott az ezredfordulóval.
dong86 #206264
IS 200 / 300 (?) utólag rákerült a listámre fejben, de kezdősorokban taglaltak okán kiesett.
hobizoli #206269
Ennyi. Tényleg. Már csak keresni / találni kéne egy vállalható darabot, de abból másfél Boxter kijönne, ha nem kettő.
Nevermind...
-
-
Palesztin994
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek ez a Rav 4 ér ennyit (a nem akciós ára 14.7m)?
Egyfelől nagyon tetszik a hibrid rendszere miatt, alapvetően egy jól kinéző, szép nagy suv és jól is megy. Ugyanakkor az is az érzésem,hogy ez egy nagy, hibrid, bőrözött suzuki, középen egy fos kijelzővel és infotainment rendszerrel... Nem tudom ezt az érzést hova tenni, egy Hibrid tucson pl sokkal minőségibbnek tűnik, ugyanakkor ennek ugye sokkal jobb a hibrid rendszere, Tucsonnal kb. penzkidobas, leszámítva, hogy városban azért hasznos, illetve,hogy jó sok plusz erőt biztosít. A nem hibrides tucsi fogyasztasa meg elég katasztrofális, illetve kb. lehetetlen olyat beszerezni, amilyen nekem tetszik (pl. bőr belső, elektromos ulesallitas). Erre a ravra még lehet,hogy idén lenne esély. Ha hozzavesszuk,hogy a 2.5-ös szívó és a cvt is megbízhatóbb,mint a tucson turbos motorja és a tiptronicja, akkor meg azért jobb ez az autó.[ Szerkesztve ]