-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
Sziasztok!
Édesanyámnak vennénk karácsonyra valami kis benzines autót. Kb 400ezer környékén.Tudom hogy ez lehetetlen kategória, de mindent meghallgatok. Milyen irányba érdemes elindulni, miket érdemes nézegetni. Ennyiért egyáltalán lehet-e hosszabb távra értelmes autót találni Mo-n.
Jelenleg tesómmal ennyit tudunk rászánni. Én mondtam, ez inkább csak pótló összegnek kéne lennie. Aztán kis hitellel már lehet találni mondjuk egy Ignis-t. Az legalább nem végstádiumban lenne.
Eddig:
Tegnap néztek 250-ért régi Swift-et, de én azt vétóztam, mert mindnek szét van úgy is rohadva az alja.
Nekünk volt egy, meg közeli ismerősöknél is még 2 példány ugyan ezzel a problémával. -
_drk
őstag
Sziasztok
Hosszas keresgélés után kezd szűkülni milyen verda is kell nekem.
2-2,5 misi körül nézegetem kicsi Fabiám utódját. (Megeszi a rozsda )
Jelenleg a J Astrakon akadt meg a szemem. Ezek ilyen 1,5-től mennek egészen 4ig is akár, elég sokáig futott széria.
10 éves példányokat látok 2,5 körül, ez mennyire reális ár?
Költség hatékonyság miatt valami egyszerűbb márka/modelleket nézek.
Időtállóság miatt jobban pakolható autó kell, de kombiban nem vagyok biztos, nem szeretem a nagy dögöket, inkább kicsi fürgébb jószágot szeretem, de ez még nyitott kérdés.
Közel jövőben gyerek is tervben van, tehát egy babakocsinak belekéne férnie a csomagtartóba.De ezeknek a J Astrának rohadt sok féle motor típusa van!
1.6-ot preferálnám legalább. Tudjon valamennyire menni, de nem vagyok a száguldozós típus.
Kombi J Astra milyen motorral életképes?
A kompakt méretű 1.4-je mennyire használható?Esetleg ebben a kategóriában milyen autókat tudtok még?
Néztem Citroen C5-öt, Megane 3-as ami tetszene, de nagyon kevés van belőlük. Ford nem kell, sok a negatív tapasztalat.
Toyotákból nagyon semmilyenek vannak.Köszi a segítséget!
-
_drk
őstag
válasz dong86 #206238 üzenetére
Igen-igen! Legfontosabbat elfelejtettem, hogy benzines kell.
Viszont ja, a Turbo nálam annyira veszély faktor hogy azt lehet nem akarom.Jelenleg nagyon kicsi távokat megyek, kb 3-4km a munkahely, heti 1x kb 50km a távom.
Ez változni fog közeljövőben, mert munka helyett kell váltanom és akár a időközönként szoba jöhet több 100km autópálya is.
Ezért is akarok venni egy újat hogy legalább állásinterjukra el tudjak menni kényelmesen.
De egyelőre valami univerzálisabb kéne, viszont nagy igényeim nincsenek. A fabiám 1.2es volt, egyedül kirándulni volt vele rossz menni nagyobb távokra. -
_drk
őstag
Megane-ból se sok van és annak a fele is 400km-re.
1.2 TCe-1.4TCe? Azok milyenek?C5 az tényleg nagyobb, sokat menős autó. Abból 1.6-osokat is láttam sokat hírdetve, meg a népitéletbe nem is mondanak jókat a benzinesekről.
Civic az meg kisebb mint a többi. Azt már az elején kizártam.
Tavaly tudtam volna venni egy jó Sedan-t, de tudtam hogy hosszabb távra nem lesz megfelelő. -
-
_drk
őstag
válasz Neuler #206453 üzenetére
Erre én is kíváncsi vagyok.
Jelenleg J Astrakat nézek és nagyon sok a 2 millió alatti is akár. 2,5m körül már szépeket látok, kevés km-el, jól felszerelve. Képekről legalábbis.
3 millió és afelett már inkább az újabb pár évesek vannak. Azok biztos jobb vételek, de 3 misiért meg már megint más autót nézek inkább.
Tehát ezek a 2-2,5m körüli J Astra inkább felejtős? -
_drk
őstag
Tegnap benéztem pár kereskedésbe.
Ugye ami zavaró:a nagyon lelakott autók 2 alatt. Kisebbek 1 alatt.
A normalisabbak 3 körül indulnak, de ezek se biztatoak, a jó autók meg 4+.
Nehéz menet lesz.
Egyik kereskedővel hosszasabban el is beszélgettem.
Azt mondta hogy 2-2,5-ert nem is fogok autót találni. Ebben a kategóriában minden is van és mind szar
Ő tőle megveszem másfélért az jobb lesz.
A benzines ebben a kategóriában nem lesz jó. 2-300ezer km. Mindegyik szét megy, nem erre tervezték.
Gondolkodjak el dízelen mert legalább abban vannak jó típusok. Megbízhatóbbak.
Rendes volt a faszi amúgy, másik 3 helyen ki se jött senki amíg nézelődtünk. Ő legalább megosztott 1-2 álláspontot. -
_drk
őstag
Sziasztok
Több féle információs lekérdezés is van most online.
Melyiket érdemes használni?
Carvertical-t annyira szidták már többen youtube-on hogy azt inkább kihagyom.
Vagy az is jó?
Van a Toralcar-os meg van az ügyfélkapus?
Egyáltalán melyik pénzes meg egyáltalán van-e értelme ezeknek? -
_drk
őstag
Érdemes megnézni a legújabb Totalcar-os Podcast-et.
2020-ban 2,5 millió volt az átlagos használt autó ár.
2022-ben 4,5 millió.
500ezer alatt nincs kocsi. Ennyiért mennek azok ami pöc-röf megy és van rajta még egy ideig forgalmi. Állapot kevésbé számít.
Új autók 2 évre előre el vannak adva, tehát maximum drágulnak, de egyébként drágulnak is folyamatosan. Van ami nincs átvéve de már fel van téve drágábban.
Nincs indok arra, hogy ez lejjebb menjen, ha az új autók is egyre drágábbak akkor húzzák magukkal a használtat. Persze nekünk az infláció is jobban rányom az árra.
Még most ősszel lehet valami esésre számítani, hogy a fűtés miatt sok ember akik bajba kerülnek felteszik az autóikat, hogy tudjanak kenyeret venni. FB csoportban találkoztam is már 1-2 ilyen hírdetéssel.
Itt az adásban még a benzinár stoppot mondták pénteken, hogy itt lehet pár hetes vissza esés. de ügye ez meg is hosszabbodott.
Egyébként itt a műsorban annyit mondtak, hogyha megvan mit szeretnél és van is olyan autó akkor meg kell venni, mert ez jobb nem lesz. A jobb kocsik jelenleg egyből elmennek.
Aztán lehet, hogy az egész kamu. De az új autók miatt én sok jóra nem számítok. -
_drk
őstag
A kopasz azért jó, mert láthatod hogy dolgozik. Ráadásul ahogy közben beszél, egy kicsit rá is látsz még jobban hogyan gondolkozik, hogy látja a dolgokat. Nem utolsó sorban az is lejön, hogy rettentően képben van az autókkal.
Ami nekem nem teszik, hogy nagyon biztonsági játékkal nyomja ezekkel a pár éves autókkal.
Ügyebár ezeken bármi kisebb hiba van akkor kuka, sok esetben laikusnak is egyértelmű malőrökkel. Egy pár éves autón nem akarsz rozsdát meg szét taknyolt dolgokat látni.
Viszont ezt nagyon jól csinálja! Tudja mit-hol kell nézni, mire kell figyelni.
Sok esetben már érzésre hagyatkozik, hogy valami nem kerek az autóval, és inkább hagyja.
Csak hát ezt a néző, kis tanulási vággyal nem sokra megy.Egyébként meg bárkit hívsz is magaddal. Semmi garanciát nem fog adni, vagyis én akiket eddig kérdeztem mind ezt mondta: Nem lát bele, így nem tud mit mondani.
Most egyik maszek-autószerelő kollégám be is szívta. Vagyis nem ő, hanem másik kolléga akivel kiintézett egy Opel C Corsa-t.
Az autó pár 1000km után motorhibás lett, hengerfejes stb. De a vétel idejére az állapota össze volt rakva. Tovább a sztorit nem tudom, mert nem akarnak róla beszélni nyilván.
Na de ez kivédhetetlen, bárkit hívsz.
De legalább a kopasz megnézi bent a csavarokat, szét volt-e már szedve az autó, ha igen, akkor tök mindegy mit mondanak neki egy pár éves autónál.
Viszont egy 10 évesnél már sok minden miatt lehetett szétszedve. Egy 15 évesnél már lehet jó ha teljesen fel van újítva... -
_drk
őstag
válasz CactuS #209508 üzenetére
Na igen! De idehaza, (és a legutóbbi nepperes videóban külföldön is) a legtöbb nepper a TK-s autóról semmit nem mond, de ha le is buktatod akkor ezt a szerencsétlen koccanást akarja eladni neked.
Ez megint olyan, hogy jobb békén hagyni az ilyen hibás autót. Max közeli ismerős vagy rokonnak lehet hinni ilyen esetben. Vagy nekik se -
_drk
őstag
válasz KoVee84 #209721 üzenetére
A jelenlegi trend sajnos ezt mutatja.
A FT egyre jobban le értékelődik, a kocsik értéle meg egyre jobban fel értékelődik. Egy új autó ami valamire való lassan 10 misi és ennek megy utána a használt piac.
Meg hát nincs is új autó, csak várólista, ez még jobban nyomja fel. -
_drk
őstag
Mi az a kocsi amivel már lehet normálisan hébe-hóba pályázni?
És nem az elviselt minimum, mikor elnézzük hogy rohadt nagy a menetzaj meg jó nekünk a 120-as tempó, hanem a tényleges minimum amit már jó is használni. -
_drk
őstag
4-5misi között keresek kompakt vagy kombi benzines autót.
Tervben van gyerek, költözés. Ezek miatt és egyéb kényelmi szempontból szeretném ha pályát is bírná, meg a hétköznapokban se rossz a + erő.
Jelenleg nagyon kis távot megyek csak városban.
Kombival még hadilábon állok mert nagyon nem is tetszenek, meg a beszerzés is sokkal nehézkesebb, meg egy nagyobb kombiba elég egy 1.6-os motor?Eddig a K Astra és Toyota Auris a befutó. VW konszern FSI motorjai és KIA/Hyundai egyelőre nekem rejtély de itt már sok infót olvastam.
Aurisból a hybrid sajna inkább 5-6 misi-től indulnak, így az kilőve.Mit nézzek még?
-
_drk
őstag
válasz AssAssynn #210431 üzenetére
Ha nem találjátok meg a beázás forrását akkor veszett ügy. Nagyon nem is tudsz vele csinálni semmit, viszont a műszerfal és elektronika felé tegyél valami törölközőt mert a lefolyó víz bárhova bemegy. Lámpa kapcsolómba befolyt, jól ki is égett.
Nekem a vezető oldali hátsó ülés előtti taposó volt mindig vizes. Azt hittük ajtóról vagy felülről vagy valahonnan lesz vizes. Majd mikor elkezdett az alja nagyon rozsdásodni jobban meg lett bontva és kiderült, hogy amúgy alulról ázik fel. Víz elvezetés vagy egyszerűen az alulról felcsapódó víz ott megáll. -
_drk
őstag
válasz molnarpeter #210424 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Elektromos sajna nem játszik.
Hybrid Auris is jóval 5 millió felett, inkább 6 körül vannak, így az 1.6 benzinnel érdekel. 1.33 van rengeteg hirdetve, de az szerintem gyenge hozzá már.
Ford nem kell, mert rengeteg a negatív tapasztalat ismerősi körben, meg az asszonynak se tetszikVW-n belül Golfokbokból csak 1.4 TSi-t látok. Az milyen évjárattól jobbak? Ott rémlik valami facelift.
K Astra egyébként nem bejövős itt a topikban?
Skodát meg el is felejtettem... de az Octavia drága ahhoz képest milyen kilométerek vannak bennük.[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz cappa72 #211301 üzenetére
Rossz a választék. Nehéz az autó tehát kell alá legalább 1.4 T.
Tavaly azt akartam venni, de kis kutatás után inkább hagytam a fenébe. Nézegettem a hahus árakat és facebook csoportba is többe beléptem. Elég problémásak is, és nagyon drága javításokat láttam.
Amik tényleg jók lennének már 3,5 millió felett jársz, de ez is 2014-15-ösök 150 000 km-rel.
Most ránézve megint nagyon össze-vissza vannak árazva, ez nem tudom hogy mai hahu vagy általános Astra árazások. -
_drk
őstag
Most mi az általános vélemény a külföldről behozott autókról?
Régebben ilyen 3-4 misinél már javallott volt, mert jobban karban vannak tartva.
Vagy ehhez is már csak egy jól bevált, megbízható beszerzővel érdemes neki vágni? -
_drk
őstag
válasz AssAssynn #211454 üzenetére
Minek szokott lejjebb menni az ára ha egy bizonyos szinten beragad egy időre?
Persze kocsik öregednek és megy bele a km és ezt árazza is a piac.
De az új autók legalább 3-4 misivel drágábbak, így azok viszik megukkal a piacot.
Persze a jó forint se segít.
Olcsóbbak nem lesznek szerintem, max ha nagyon be áll a piac jobb alkut tudsz kötni nepperrel. -
_drk
őstag
válasz cappa72 #211545 üzenetére
Szóval ami 3M alatt van, az valahogy nincs egyben vagy esztétikailag, vagy karbantartás ügyileg.
Nagyon botrány amúgy, hogy azt hiszed ennyi pénzért nem nagy igényekkel már találsz valamit, de nemÉn másfél milliótól kezdtem, már most 4,5nél járok, de vannak gondok.
Toyota Aurisok:
[link] 6 éves 200 ezer km -rel 5 millió. Nem hibrid, de legalább már kicsit felszerelt.
[link] Ami kéne meg 6 misi! De ez még mindig nem hibrid.
[link]Ez megint csak 5 misi, de legalább csak 50k km, viszont csak 1.4 ami egy kombiba megpakolva tuti kevés -
_drk
őstag
válasz pècsimunkás #211572 üzenetére
Mire gondolsz pontosan?
1d4d vagy melyik? -
_drk
őstag
válasz Poultier #211783 üzenetére
Az én fejemmel gondolkozva, hogy ilyesmi kocsit keresek csak nem dízelt.
- A motort nem ismerem így arról nem mondok semmit.
- 320k km az rengeteg. Már pörög a fejem, hogy itt már minden a végét járja, simán van benne egy milliós javítási költség is, aztán ránézek hogy dízel és akkor biztos is vagyok benne.
-7 éves autók már egész jól felszerelt mindegyik, de inkább a másik oldalról megközelítve: akarok venni egy megbízható suzukit, ott nem a felszereltséget fogom nézni.
- 3 millió ennyi km legalább egy nagy generál és lehet reménykedni, hogy nincs teljesen szét menve.Egyébként a jelenlegi gazdasági helyzet kivetülését is már őszre ígérték...
De Én egy "hülye vásárló" vagyok és nem értek hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Engem anno szerelőm lebeszélt a H Astra-ról, hogy sokat javít mindegyiknek van mindenféle baja.
Viszont azóta másfél - 2 misiért már lehetne egy "jó" autóm.
Ha javitgatni is kéne, olcsón meg van.
Ráadásul ez a kicsi kombi kunstrukcio még praktikusnak is tűnik.
J Astra kb 3 milliotol indul ami jó, annyiért meg nem tom megéri-e. -
_drk
őstag
válasz AssAssynn #213042 üzenetére
Sok a befolyásoló tényező. Legfőképpen hogy mennyi pénzed van!
Mellé mennyi hitel mehet, mert ha van egy misid akkor lehet jobb felvenni mellé még hitelt.
Onnantól meg már csak a józan ész határozza meg.
Nekem van félre tett pénzem, de muszáj vagyok hozzá nyúlni babavárós kerethez, mert ha most veszek kocsit azt legalább 5-10 évre veszek, de akkor az meg legyen már jó.
Annyi hogy meg próbálok biztosra menni egy jó kis Toyota Aurissal.
Csak azok a km állások... -
_drk
őstag
Sziasztok ismét.
Segítetek autóra vadászni?
Toyota Auris 1.6 kombi.Úgy látom hosszas keresgélés után olyan 5 misi környékén mennek.
Sajna a hibridek 6tól kezdődnek ilyen 2-300 ezer km-rel, így az felejtős. Meg hát az 1.33-as is. 1.2T meg ritka mint a fehér holló, de nem is vadítanám annyira a szerkezetet.
Borsodból megyek, azt megfogadtam, hogy 400 km-re nem megyek autót nézni.
Bár a terv, hogy egy külön erre szakosodott céggel átnézetem a verdát. Halgassák meg a motort, meg nézzenek alá. Egyértelmű problémákat csak kiszűrnek.Ami eddig befutó lenne:
[https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_touring_sports_1.6_active-19063720#sid=194d8932-c86e-4d1e-a967-c3f0dd799a10]
Carnetről bármi infó? Meg annyi a bajom vele, hogy extrákban gyenge. Ülésfűtés tolató kamera sokban benne van.Becsületes nepperé nem is lenne rossz 4,5-ért. De FL előtti, az új jobban tetszik
[https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_touring_sports_1.6_active_trend_becsuletesnepper-19171083#sid=194d8932-c86e-4d1e-a967-c3f0dd799a10]Ezt nem rég tették fel:
[https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_touring_sports_1.6_active_my17_comfort_magyarorszagi_serulesmentes_vegig_szervizelt-19225016#sid=194d8932-c86e-4d1e-a967-c3f0dd799a10]Mellé van egy rozsdás Fabiám. Fogalmam nincs mitcsináljak vele. Szerintem be se veszik. Ha be is vennék, nem akarok felmenni vele Pestre
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Most ezen gondolkoztam el :
[https://joautok.hu/hasznaltauto/toyota/auris/auris-touring-sports-1.8-hsd-live-automata-/se4c5x9/]
-
_drk
őstag
Hibrid mennyire lehet gáz használtan?
Már tényleg ott vagyok hogy unom az egészet.
Vannak 3,5m-től 8-ig ezernyi variációval.
1.6 ami kéne alig van, ami van meg nem tudom, olyan gyanúsak...
6-tól meg mennek a hibridek, de minden féle hírdetés van. 300 000 km-rel is van kevésbé felszerelt, meg 70 000km -rel teljesen pöpec is. Mind kettő 6m-ért.Azt látom, hogy be van állva a piac, ugyan azokat a kocsikat látom nap mint nap. Lehet az új hírdetések már normálisabban van árazva.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz footy #213716 üzenetére
Az a baj, hogy ez a 3F mondjuk az én környezetemben teljesen valid.
Nincs olyan Ford amivel ne lett volna baj. Tesómék több éve szívnak egy 2010-es Mondeo-val, 2 éve volt náluk mikor kiderült, hogy a motor kuka és azóta is 1000km-en megeszi a 4 liter olajat. Új motorra 1 millás ajánlatot kaptak.
Franciák szokásukhoz képest elektronikailag hulladékok.
Fiát Albeája van egyik kollégámnak. Utálja! Családból kapta, hogy megkímélt de azóta eltelt pár év és már minden baja is van. Cserébe randa és még nem is megy....Inkább a tejfölös doboz....
-
_drk
őstag
válasz ph_5.5 #213874 üzenetére
Ebben van igazság is meg nem is. Nekem is kedvencem mostanában, hogy ismerősiemmel beszélgetve az autóvásárlásról fogalmuk nincs mennyit változott a piac az elmúlt pár évben.
Igen, pár éve lehetett venni 2-3 millió környékén 150 ezret futott, 10 éves jól felszerelt kompetens(nem 1.0 fabia, inkább 1.9 Octavia) autót.
Ez ma már 4-5 millió ft. Persze sokan felvitték már 6-ra is, na azaz amiben igazad van, hogy van túlárazás.
Látom napról napra, hogy kicsit most korrigál a piac. A drágább autók már 2-3 hónapja ugyan úgy ott vannak.
Viszont 2-3 millió ft már nem lesz! Ez meg kell emészteni! -
_drk
őstag
Sziasztok
Kis élmény beszámoló autó eladásról.
20 éves Skoda Fabia 290be feltéve tegnap este 8kor.
Mai nap folyamán vagy 20 emberrel beszéltem.
Valami hihetetlen harc megy ezekért az autokért.
Kereskedők majdnem verekednek érte
240be vitték el garancia nélkül végleg. -
_drk
őstag
Sziasztok
Ti mernétek olyan kocsit venni ami már össze tört?
Van egy elég patika járgány.
1.6 Benzin Auris, 2019-es 50 ezer km-rel, 5,5 misi.
Megtekintve mi nem vettünk észre semmit, max annyit, hogy a lökhárító nem 100%-osan passzos, egyik sárvédőnél fura meg a lámpánál.
Hosszú próbakörön se tapasztaltunk semmit. De tényleg semmit.Lekérdezve Totalkárról meg fel van jegyezve egy 5 milliós kár, hogy eleje szét volt törve.
Húzatópad is szerepel ami ügye a legparább.A legnagyobb bajom az, hogy 10-15 ilyen Aurist megnézve, messze ez nézett ki a legjobban! De konkrétan fényévekkel jobban az összes többinél. Másoknál a lökhárító ilyen 80%-os. Vagy a tető volt fullra beázva!
Mivel kel számolni egy ilyen autónál?
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Nekem tetszik ez az Auris kívül, belül! Tudom, hogy sokan szidják a kinézet miatt...
Vegyesben nézem a hibrid/ 1.6 benzineseket. A benzines jobban megy, a hibrid keveset eszik. Majd ami alakul.
Annyi biztos, hogy a felhozatal nem jó!
De úgy egészében!!!44!!!
Nem hogy Aurisból, de úgy semmiből nem láttam olyat ami kéne csak a nagyon túlárazott autókból. Alkudni semmiből semmit nem lehet.
Ez az elmúlt 3 hónap tapasztalata!
Pedig már vagy 10-15 kocsit néztem, meg kereskedéseken már körbe sétáltunk. Már igazából eddig drága volt az egész!
Ami meglepett, hogy a kereskedő erről nem szólt semmit, pedig elvileg kötelező lenne tájékoztatni. -
_drk
őstag
válasz zgospel #214354 üzenetére
Nem a lökhárító a lényeg hanem az egész kocsinak az összképe kívül-belül. Ez szinte tényleg új. Mikor csinálták valószínű egybe fújták is vissza le.
Ennél az egy autónál jutottam el odáig hogy egyáltalán lekérdezzem az adatokat.
Szerelővel néztük, nyilván nem nagyítóval de ebbe ő se tudott belekötni, míg az összes tobbin furcsább dolgok voltak.
Még annyit néztem, hogy ennyi km-el dragabban vannak fent az autók, de azt a jelen piaci körülményekhez képest mérje fel valaki mi a reális.... -
_drk
őstag
válasz Tapsi #214384 üzenetére
6-7 éves autók 100 ezer km-rel drágábban mennek. Ahogy mondtad rosszabbak vannak drágábban...
Itt az 1.6-os motor és "fapados" felszereltség ami az árát akár lejjebb is vihette.
De a mai piac valami katasztófa, mi a reális azt senki nem tudja eldönteni...
Egy szerelőhöz azért guruljatok el, ismerjétek meg az autót ha van is baja.A megérzéses dolog tetszik!
Az biztos, hogy több 100 autóból választ ki valamit az ember, és majdhogynem a sors dönti el, hogy az tényleg jó-e, mert bármit nézel, bárkit viszel, biztos sose lesz az ember a dologban. -
_drk
őstag
Én elhoztam ezt az autót. Nagy a szerelem!
Auris 2019 1.6; 48000km; 5,5misi.
Javítva volt, Szakszervízben ahogy azt kell! Legalábbis a szakemberek ezt mondták nekem.
Itt-ott néha előjon valami kis rezgés pályán 130nál, de sajnos az már valószínű gyári Toyota minőség...
Egyébként nagyon szépen megy, semmit nem is tapasztalok így 2000km után se.
Olyan 160-170 a vége, mert ott már kezd kicsit fura lenni és a mostani 1-2 viharos szél által megfujva nem volt jó.
Tolatókamerának hála nem megyek neki semminek. Egyébként ezzel mindenhová tolatva kell beállni, az eleje lent van a picsába, a segge meg jól fent.
Nagyon kényelmes, mindent is lehet állítani. Könnyű pedálok szét szervózott kormány.
3 óra vezetés után is emberként szállok ki.
Menetzaj van, de inkább az út felől a kerekek és kicsit a szél, de tolerálható, lehet beszélgetni a kocsiban.
Pályán tök jól gyorsít még 120-130rol is előzésnél.
Fogyasztás jelenleg 6.8, de klímával pályán a 130 már kéri a nedűt.
Múltkor sima úton mentem a szokásos 90-100 körül és csak 5-6l között evett.
De ezt még tanulni/szokni kell, hogy jó neki is, nekem is és a fogyasztás is.
Csomagtartóban csak a hátsó ülések nem síkban való fekvése zavar, de egyébként jól pakolható így is.Extrák nagy része amúgy elég használhatatlan. Tábla felismerő értelme szinte nulla. Sáv elhagyást még a pályán is ki kell kapcsolni mert elozni kell, máshol meg nincs normálisan csík. Autoparkolast még nem próbáltam ki.
Tehát összességében egyik szemem sír, hogy ennyit ki kellett adni egy autóért, a másik meg nevet mert nagyon élvezzük feleségemmel az új "családtagot".
A vásárlásról lehetne külön logout cikket írni.
Másfélről kezdtem, majd 2-3, végül már 5-6ert akkor már tényleg valami normálisabbat. Lassan fél éve néztem napi szinten az autókat, olvastam mindent is.
Költözés miatt meg már az időm is elfogyott.
Egyet megtanultam, ez egy külön szakma és most még annak is nehéz aki benne van. -
_drk
őstag
válasz Thom! #215281 üzenetére
De feketén látod! Én is rossz véleménnyel vagyok a jelenlegi piacról de ennyire nem!
Nem akarok politizálni, de sajnos ez most nagyban itthoni gondok, ahogy felment a kenyér ára meg mindené is és egyre nehezebb kigazdálkodni. Alap drágulás + infla a magyar keresethez sok!
De lakasokert is kiadnak az emberek 50-100 millát,kocsira meg sajnálják mert hát régen ennyi volt. tehát inkább MO pénz és fejben vannak a gondok.
Az autók meg sokkal dragabbak lettek. A fenttartásuk is.
Aminek értéke van az most megy fel szépen. iPhone is 6-700 ezer, mert erre a forintra ennyit tudtak mondani.
Régen volt fa pados Fabia mint az enyém újonnan volt 2 Misi vagy ennyi se, most az új 6-7misi csak már nem fapados mert mindent is bele tesznek ebbe is és még a törés tesztnek is megfelel.
Közben persze az unió és az autógyártók is vágják a fát alattunk, CO2 meg kis ezres motorokkal és villany autókkal..A hirdetések meg nem az alap jármű felhozatal amit látsz.
Ezek az autók amiket hirdetnek, ilyenek. Azért adják el és azért vannak fent heteket mert kutyának nem kell.
A jó vétel 1 nap, vagy fel se kerül...
A jó autót meg el se adják! Főleg most nem!
És hát igen, mindben benne van 200ezer km meg kétes az egész. Nem hiába van tele az út új autóval. Inkább nyugodtan fizetik a hitelt mint szopjanak a kétessel.[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz geckowize #215305 üzenetére
Az 1.6os Toyota motor kb örök élet. Persze mindent meglehet ölni.
Én is ebben az ár kategóriában nézegettem autót, csak kombit amit nehezebb jót kifogni. Ferde hátúból már lehet szépet.
Ez a Corolla pofás nagyon!
Én ránéznek az K opel Astra-ra, ami szerintem szép ebben a formában. A kombi nem jött be nekem.
Maxda 3 is VW golf ból is sok van. -
_drk
őstag
válasz bandus #215412 üzenetére
Nem jó az!
Utóbbi 2 autoszerelom másodállásban csinálja csak, mert család mellett a rengeteg oldjuk meg okosba nem adja ki.
Szét kell kapni az autót, majd nincs rá pénz meg rakja össze és majd, mert túl drága. El megy vele egy nap és nincs belőle pénze.
Nagyon sokat beszélgettem velük, egyik jó kollégám is volt és együtt szereltuk az autómat.
Napi 10-15 óra kéne hogy annyi pénzt megkeress vele hogy jó legyen.
Mellette meg van az állandó vita,fenyegetőzés, hogy hiába csinálta meg az autót már megint elromlott, mivel a lerugott régi rozsdaboglyákat csinálják csak amin valami mindig elromlik és a tulaj nem érti...Régebbi kettő közül egy aki még mindig fő állásba csinálja meg rohadt sokat kért el. Mindig!
Falubeli autószerelőm mondjuk az uniós szabályozásba bukott bele, hogy az embereknek kell öltöző meg zuhanyzó meg így meg úgy kell. Holott annyi volt hogy 2 segéd munkás a faluból napi pár órára besegített ilyen kereset kiegészítésként, megtanulta az alap dolgokat, ha már a kocsival odébb állt vagy oda adta a jó szerszámot már az mekkora segítség. De annak utána lottek és 60 évesen inkább elment polgármesternek. Amúgy ő már nagyon utálta az egészet.Ja szervizbe meg minimálbért adnak(Miskolc Toyota)
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Nincs olyan "hosszabb" utam (10km+), hogy legalább 1 régi sz@r dízel ne okádná a füstöt magából.
Ezzel kéne valamit kezdeni!
A múltkor előttem versenyzett 2 gyökér és inkább 50el mentem ország úton, hogy ne borítson be a fekete füst.Másik oldalon a leszabalyozott kis benzines vagy 3 tonnás elektromos SUVok aztán nagy megoldás...
-
_drk
őstag
válasz stilo18 #216134 üzenetére
Haver a céges autót 200 ezerre értékelte ugyan úgy mint itt a fórumtárs.
Ez a szám már lehet nagyobb.
Már csak az hogy céges autó az általában új, szép, felszerelt, legalább 4-5 misiről indul ez a kategória használtan. De ez is inkább már a régebbi, sok kilométeres amikkel már lehetnek gondok.
Lehet több az már. -
_drk
őstag
válasz bandus #216378 üzenetére
Az automata váltó nem kemény férfias macsó eszköz!
Amúgy itt eu-ban mindig is fontos volt a jó konstrukció, az automata váltó meg nem is jól működött és nagy hiba forrás volt mindig.
Meg hozzá tenném hogy itt gyengébb gépek vannak mint az usa-ban. Itt a vissza kettő igen is működött mindig!
Ott a V8 mindent megoldott. -
_drk
őstag
válasz AssAssynn #216890 üzenetére
Nincs ismerős autókereskedő? Vagy ahol ismerős ismerőse van?
Vagy legalább egy olyan hely amit sokan ajánlottak már?
Itt is olvastam már párat.
Nekem Miskolc környékén 2 ilyen van, utolsó nagy kiránduláskor Pesten már az volt tervbe véve, hogy hagyom az egészet a francba és onnan kihozok valamit másnap.Egyébként több kereskedésben is felajánlották, hogy intéznek autót. Csak mondjam mi kell és majd hívnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen