-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #205098 üzenetére
CVT, az megbízható igaz szabonagyur?
-
válasz BigBlackDog #205098 üzenetére
Pár hónapja próbáltam egyet, kellemes csalódás, nagyon nehezen mondtam meg volna a működéséről, hogy nem hidrós.
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #205099 üzenetére
Az emberek nagyon nagy része teljesen homályban van. Pl. rengetegen úgy váltogatnak fel a manuális váltós modernebb autókkal, ahogy azt a komputer jelzi. A Skodámat is egy jogásztól vettem, Ő is így használta. Szerintem sosem járt 2000-es fordulat felett előtte...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz BigBlackDog #205107 üzenetére
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #205111 üzenetére
Ezek közül az accordban csak a kuplung nyikorgott, amíg nem kapott lítiumos zsírt
Ahogy mondani szoktam, csak abban a hondában nem nyikorog a kuplung, ami automata.
[ Szerkesztve ]
-
válasz szabonagyur #205109 üzenetére
Nem CVT, ebben nem volt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #205102 üzenetére
Kézi váltóra csere költségét számoltátok már? Csak eszembe jutott, környéken is ez lett a vége egy CVT-s Focus-nak, mármint hogy át lett alakítva, ezáltal nem lett vége
-
nagyúr
válasz molnarpeter #205116 üzenetére
Ezt Magyarországon hogyan papírozod be, amikor egy nyamvadt ültetőrugót nem tud beiratni a többség?
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #205116 üzenetére
Még nem, főleg, hogy forgalmiba manuálisként fut amúgy is, de JSZP-ben már jól.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz molnarpeter #205119 üzenetére
Ha ez ilyen egyszerűen megy, lehidalok Amikor TBoldinak a műszakin meg akarták buktatni a Jazzt egy nagyobb felniért
-
Kickass
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #205121 üzenetére
Eredeti dolgokkal lego-zva még nem vészes 5->7 ülés, motorcsere, stb relatív nem bonyolult, szvsz az aftermarket dolgokkal van a legtöbb baj, mert ugye engedélyeztetés az kb nincs/nagyon sokba kerül. Mondjuk volt youtube-on egy ember aki A8-ba rakott kézit, na az pl pont nem létezett Ingolstadtban, jszp szerint maradt is automata papíron.
-
Vismajor01
addikt
Feleségem régi pug 206-sát eladtuk, helyette kell neki más amint házba költözünk (nyár).
Ő szeretne kisautót, fiat500 meg hasonlók. Jelenlegi autónk ugye a phev v60 kombi.
Őszintén szólva én nagyon nem szeretném kisautóba ültetni a feleségem, gyerekeim. Kiragadott példa, de pl soroksári baleset 1800 kg vs 950 kg.. Szintiszta fizika.
Biztonságos autót akarok neki, olyat amit biztonsággal vezet (pl magasan ül), tud belepakolni babakocsit, gyerekülésből is kettő isofixeset. Nem a feleségemben nem bizom, tud ő vezetni, a többi idiótában viszont sokkal kevésbé. Ráadásul alapból szereti a nagy autókat, amikor van nálam kisteher mindig könyörög had vezesse.Azon a véleményen vagyok, hogy egy 10-13 éves SUV biztonságosabb mint egy 5 éves kisautó. Hülyeségeket beszélek?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #205125 üzenetére
Dupla kerék lehet nem kell, de megteszi tartaléknak. Összességében elég biztonságos, Mercedes motor fenntartása sem vész, zöld M rendszámmal vizsgára sem kell hordani. [link]
Inkább platform kérdése szerintem, régi fejlesztés Punto is 5 csillagos volt anno, aztán kivezették x év gyártás után, mert közben változott a törésteszt tehát minél frissebb fejlesztés, annál jobb, nem mindig arányos az évjárattal, nem mindig egyértelmű. XC90 V8?[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #205125 üzenetére
Nem SUV, de a legolcsóbb ultra biztonságos autó a J Astra. Az pusztít, ha szembe jön valami. Egy igazi acélbunker.
molnarpeter: ISOFIX nincs benne, de ugye hátsó ülés hiányában talán nem is olyan nagy hátrány.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #205111 üzenetére
Ne is mondd, pentek egy Passatal voltunk videken, szombaton a sajattal. Elkezdtem huzogatni az ablakemelot hogy fel van-e huzva minden ablak akkor vt a szelzaj a Passat utan.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #205125 üzenetére
Nem feltetlenul, 10-15 eve meg nem hasznaltak annyi nagyszilardsagu acelt. Plusz hiaba sok a vas, ha korrodalt (akar olyan helyen ahol nem latod) akkor torik mint a ropi.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #205128 üzenetére
Megbízhatóak, csak a hatalmas tömeg miatt nagy gázzal és fogyasztással lehet őket használni. Városban ez bőven 10L feletti fogyasztást fog eredményezni.
#205129 Qru : 1.8 TSI-vel nem csodálom, hogy befürödtél, a másiknál meg szerencsétlen voltál. Ugyanaz a VW technika, mint a Passat, csak nem annyira finom a körítés.
Egyébként ezt már múltkor is írtad, de most az arany színű Golfos témára reagáltad ezt.#205132 : Rokonom 2012-es 6-os Mazdája még nem korrodált (magyarországi autó), de nem szeretnék vele durranni. Múltkor becsuktam a hátsó ajtót, és olyan volt, mint a G Astra-mé, mintha egy pléh darabot csaptam volna oda. A Superb hátsó ajtajai nagyobbak, de szerintem kb 3x több anyag van bennük.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Vismajor01
addikt
Hát gondolom, nyilván nem vennék lelakott szart. Megmondom őszintén lehet hülyeség, de leginkább akkor ütött szöget fejembe ez a gondolat amikor egymás után nyitottam ki a volvómat meg anyám Priusát. Majdnem letéptem az ajtót, olyan volt mintha papirból lenne.
Keret nincs nagyobb több 3 milliónál rá, ennyiért legszivesebben vennék egy rx400h-t és levan tudva, de az nem tetszik neki.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #205134 üzenetére
Pedig az rx400h ultimate megoldas lenne. Birja a rovidtavozast, keveset eszik es par ismert nyugon kivul nincs baja. Jah es massziv mint egy granit tomb.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz Vismajor01 #205125 üzenetére
Nem kellett volna eladnotok a Priust
-
barnam_
nagyúr
válasz molnarpeter #205123 üzenetére
Köszi, az orosz még nem megy annyira
Érdekes amúgy hogy neten semmit nem találni erről a motorról (B20NFT). Azt tudom, hogy 2018-ban be is szüntették a gyártását, bár az inkább az Euro 6d-TEMP normának köszönhető. -
-
KubanitoS
veterán
válasz tboy93 #205115 üzenetére
Megszokás kérdése a CVT. Nekem jobban tetszik a hagyományos váltónál. Ha odalépsz, akkor ott az erő. Azonnal. Nem gondolkozik egy másodpercet sem. Ha nyugodtan mész városban pl nekem nagyon tetszik, hogy a kocsi fix fordulaton is szépen gyorsul. Ez üzemanyag-hatékonyságot is eredményez. Szerintem nagyon jó cucc a mindennapokra. Azt azért elismerem, hogy sportautókba, ahol számít a vezetési élmény a CVT biztosan kiábrándító lehet pl az állandó bőgés miatt, de a mindennapokra szerintem az egyik legjobb megoldás.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Kickass
őstag
válasz Vismajor01 #205125 üzenetére
W163 csak félig vicc
-
Tothgera30
Ármester
válasz szőröscica #205128 üzenetére
Az 1.6 szuper. Az 1.4 szerintem kicsi abba a bódéba.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szabonagyur
félisten
válasz szőröscica #205128 üzenetére
Mennyiért nézed őket?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz Vismajor01 #205147 üzenetére
"Szerintem meg csak az 1bites userek/boyracerek nem szeretik a CVT-t."
Te melyik vagy?
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #205149 üzenetére
És mi van azokkal az 1bites boyracerekkel, akik szeretik a CVT-t?