-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #205198 üzenetére
Díványrobogó nem kell.
De igazából az egész NC széria hidegen hagy, inkább vennék egy Monkey-t.tboy93: Yep, bár nekem hagyományos váltóval kellene.
-
nagyúr
válasz tboy93 #205200 üzenetére
Nagycsaládos + Ford kredit kedvezménnyel - ahogy néztem, úgy 10±0,5M körül megcsíphető a FHEV. (listaár valahol 14M körül van)
(belegondolván, 2 évvel ezelőtt az utolsó benzineseket ~6.3M-ért szórták ki; jó, lehet, hogy nem is ér többet, mer' ekobúszt.)
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
user12
őstag
Sziasztok
2008-2010 közötti Opel Meriváról van valakinek tapasztalata? 1.6 benzin vagy 1.7 CDTI lenne preferáltan, az 1.4-es motort már kicsinek gondolom - de lehet, hogy tévedek.
Köszönöm előre is minden véleményt, javaslatot, tapasztalatot.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
-
user12
őstag
válasz KubanitoS #205209 üzenetére
Szia
Igazából vegyes. Városon belül is lenne használva (nem 10 perc/2 km távra, ha elővesszük, akkor jellemzően fél napot úton vagyunk, ügyeket intézni, bevásárlás, stb), de hosszabb utakra is. Igazából mindegy, hogy 5.5 vagy 6 litert eszik 100 km-en, fontosabb az, hogy megbízató legyen.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
KubanitoS
veterán
válasz user12 #205210 üzenetére
Ezzel az a baj, hogyha nem melegszik be a motor rendesen kb soha (dízel, rövidtávok, városi használat), akkor ez hosszútávon problémákhoz vezethet. Viszont ha te városban 6 literes foyasztást szeretnél, azt valóban nem fogja tudni a benzines változat.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
tresh
addikt
válasz user12 #205212 üzenetére
Merivát annyira nem ismerem, de ez az 1.6 szívó nem igazán szokott problémás lenni. A régebbi 1.6-nál volt olajfogyasztás (G astra) de egy motorkód sokat tud segíteni. Esetleg ha nem csak opel akkor még egy Ford C-max ebben az évjáratban 1.6 101 lovas motorral is eléggé megbízható darab. Rozsdára kell odafigyelni de ezt leszámítva meg hogy hidegen rövidtávon beveri városba a 8-9 litert sok baja nem szokott lenni.
-
user12
őstag
válasz szabonagyur #205217 üzenetére
Igen, valamennyire biztosan.
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Szerintetek melyik auto jobb.
Octavia 1.4tsi 150 lo vagy K astra 1.4 T 150 lo ? -
tresh
addikt
válasz alázógyík #205218 üzenetére
Távolság függő amúgy, barátomnak vettünk ilyet igaz jó 5-6 éve használja már, vastag talpú és rövidtávon gyilkolja( 5-6 km) neki 10 körül eszik. Nálam volt bő egy hónapig vegyes használattal én 8-9 körül jártam vele télen Amúgy szerintem a bele teljesen jó pakolhatóságra hibátlan. Igazából egy felfújt 2-es focus. Plusz kötelezőn kívül semmire se költött még. majd most fog két első sárvédőívre mert nem takarította és a rozsda szépen megette..de az se egy nagy összeg
#205220venom8888: részemről Octáv már csak a súly/le és csomagtér aránya végett..Meg valahogy a VAG vonal hozzám közelebb áll.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz venom8888 #205220 üzenetére
Mivel utóbbiból esélyesen kevesebb km-t futottat kapsz, mint előbbiből elég nehéz összehasonlítás, vagy ugyanakkora futással lehet az Astra jobban felszerelt lesz.
De Octavia alapból nagyobb autó, mint pl. a hatchback Astra.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
-
Kickass
őstag
válasz venom8888 #205220 üzenetére
Ezt így nem lehet megmondani, élőben meg kell nézni ki kell próbálni, ha nem tetted meg eddig.
Ahogy írták is, lehet az Astra jobban felszerelt lesz (LED fényszóró max. O4-ben lesz, ha sport/AGR üléses az Astra az is jobb mint az oktáv ülése) viszont belső méretben az Oktáv nyer.
Technikát illetően K Astránál volt vmi az 1.4T motorral, szerintem itt rákeresel megtalálod, Oktávnál nincsenek nagy drámák, egy diózásra lesz szükséged előbb-utóbb a koksz lerakódás miatt. -
venom8888
őstag
Koszonom a valaszt mindenkinek. En is astra felé hajlok. Azt kapok 4M alatt, octaviat 5 felett.
-
Tothgera30
Ármester
válasz user12 #205208 üzenetére
Meriva A lényegében egy C Corsa alapjaira épül, csipásodás is ott jellemző rá, bár nem (annyira) gyakori. Z14XEP és Z16XEP motorokkal ajánlanám a vételt. Előbbi 90Le, láncos (csak akkor kell cserélni ha csörög, de akkor kompletten, nem csak láncot), utóbbi szíjas, EGR szelep rakódik el, és a szívósor mechanizmus kopik ki (műanyag), utóbbi 105Le, de csipegeti az olajat, itt fémből van a szívósor mechanika. Az 1.4-es pörgősebb, rövidebb váltóval szerelt, beváltabb darab. Abból nagyobb a választék, és könnyebb jobbat találni, és abba a bódéba bőven elég lesz. Ridegtartást bírja, 5W30, 5W40 ajánlott bele 10 ezer km-enként, fogyasztás olyan 6,5 liter körül akad vegyesben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
user12
őstag
válasz Tothgera30 #205227 üzenetére
Köszi!
Mit jelent a csipásodás?Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
molnarpeter
nagyúr
válasz user12 #205208 üzenetére
1.4-et jól tetted, hogy kiejtetted. Többi benzinest annyira nem ismerem, de Z14XEP-ből pont van többre rálátásom, köztük egy félmilliót futott taxi 1.6 meg olajat szokott enni... talán 1.8-at választanék, de nem fél liter lesz a különbség, nézz körül spritmonitoron.
Dízel fronton nem ideális az évjárat keret. Két fő probléma: 6-os váltó és DPF. 1.7 CDTI amúgy 5 fokozatú váltóval nem vállalhatatlan, de alapvetően az 1.7 DTI még egyszerűbb (adagolós) szerkezet, egyszeri elektronika javítással kis költségből fenntartható, azt is hamar megspórolja. Részecskeszűrő nélkül az 1.3 dízelt is be merném vállalni - mondjuk pont az van - , lánc cseréje jelentősebb tétel, viszont egész sokat kihúz vele és nem kell x év után cserélni (nekem pl 184k/14 év és még gyári), plusz az EGR szokott eltömődni, de tisztítás elegendő jellemzően, esetleg ingadozó alapjáratra kellhet egy rail nyomás szabályzó, viszont Bosch rendszer van rajta, tartós és common rail viszonylatban olcsóbban felújítható, de azért adagolóshoz képest így is más kávéház (1.3 létezett gyárilag 90 lovas, szóval adott estben lehet bővíteni a ménest, 1.7 DTI is írható 90 ló környékére). Csak ugye az a fránya évjárat, a jobb dízelek kb 2005-ig voltak, utána jött az 1.3, de nem tudom, létezett-e belőle pl hazai piacra DPF nélküli, nem néztem utána...
Bölcső jelentősen tud rohadni, már kezdenek az utángyártott újak is begyűrűzni, van rá vásárló. Rozsdát mindenképp meg kell nézni alaposan, megéri prevencióra is áldozni. A szervó elektromos, lehet bontottal zsákbamacskát játszani, vagy van pár műhely rendes javításra. Ajtó határoló rögzítését kell megerősíteni plusz lemezzel. Összes nyílászáró kábelkötege kérni fogja a javítást előbb-utóbb. Hirtelen ezek ugrottak be, de van facebookon két népes csoportja a típusnak, lépj be, nézz körül -
venom8888
őstag
Hello. Tudnatok ajanlani 5M-ig. 2017 tol nem oregebb autot,es 150k km tol nem tobbet futott autot? Hasznalat: Meloba jarni vele, utazni, boltba jarni, magyarul vegyes hasznalatra,de inkabb helyizgetni. Lenduletes,szep,megbizhato auto. Amiket neztem. Insignia ,Ka astra. Mondeo.
-
user12
őstag
válasz molnarpeter #205232 üzenetére
Köszönöm szépen a részletes infókat
Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
szabonagyur
félisten
A kinézett autót elvitték sajnos, így gondolkozom tovább.
Mondeo HEV 2.0 benzin milyen lehet? Bár ahogy nézem az autó méretéhez képest pici a csomagtér, plusz ez tényleg csak 4 ajtós, nem nyílik a hátsó fel teljesen.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205236 üzenetére
Toyota Hibrid rendszer van benne teljesen jo. A hozza tarsitott benzinmotor az a Ford sajatja de azzal sincs gond.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205240 üzenetére
Villany miatt van nyomatek, nem kell annyira porgetni mint egy sima kis ccm-es szivomotornal.
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
G7-et nézve van érdemi különbség 1.4 TSI manuális esetén, hogy mondjuk 2013 (széria eleje) vagy éppen mondjuk 2015/16 körülit nézek?
Illetve Volvo V60 2.0 D4 163 LE milyennek számít dízel fronton? Plusz a Geartronic?
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #205242 üzenetére
Geartronic-bol az 5 gangos volt a problemas a 6-os mar jo. Persze nem art ha volt benne cserelve az olaj…
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #205242 üzenetére
Szíjas 1.4 TSI-ből apró módosításokkal finomított verzió a 125/150 LE, de nem feltétlenül szűkítenék rájuk a keresésben
D4 és társaihoz egy gyors lista: 1969 ccm új 4 hengeres motor, hengerfej tömítés átégést hallottam, olajzabálást láttam, de ha euro 6 kell, nincs más opció (kivéve D6). Inkább az 5 hengereseket keresném, 1984 és 2400/2401 köbcentisek a saját régebbi motorok az említett típusban, illetve előfordult némelyik modellben a PSA DW10 (1997 ccm - az ehhez járó powershiftet kerülném automata fronton, a többihez párosított 6-os Geartronic jó cucc, de átmosásos olajcsere megéri kezdésnek (pl Vszerviz csinálja).
EF-nél van most 1.6 szívó+kézi Corolla és felkerült több Auris nemrég, esetleg látok 2.0 CR Octavia-t is, csak a manuál TSI miatt említettem. Focus mk3.5 1.5 TDCI-je is elég jól sikerült amúgy, csak ha autojmata kell, ott a fránya powershift.[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #205244 üzenetére
Széria eleji, 2013-as 1.4 TSI g7 csak azért merült fel, mert lényegében apróért van az újabbakhoz képest...
Lehet elengedem az automata dolgot ahogy van.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz szabonagyur #205245 üzenetére
Lehet elengedem az automata dolgot ahogy van.
ne :O
-
szabonagyur
félisten
válasz tboy93 #205246 üzenetére
Az a baj nagyobbnál nagyobb hulladék van csak a piacon. Ami tetszene az ugye 1.4TSI és DSG-vel ami nem ajánlott túlzottan.
Ami ajánlott az dízel és ott is lehetnek buktatók a hiányzó olajcserék miatt.
Persze ott a HSD de ott maguk az autók olyanok, hogy jó jó de nem tudom nem fogott meg annyira egyik sem (és ugye 5,5-6M Ft egy tetszetősebb, felszereltebb példány ami valahol nevetséges ár érte).
7,3M egy SCROSS-ért is megint csak szükség megoldás igazából, az 1.4T motoron kívül nem adna semmit a Cityhez képest (na jó működő automata váltó).
Így lehet veszek 3,8M körül egy 2013-as G7-et manuállal aztán ott legyen, már nem érdekel. Aztán max cserélek menet közben, akár fél év múlva egy másikra, ahogy nézem túl sok bukóval nem lehet kiszállni belőle.
De az biztos, hogy ahogy írtam az autós témában is, meg más is írta, hogy ez a plusz bevétel sokakat autó vásárlásra ösztönöz amit a piac ki is használ
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
rbalint88
addikt
Lehet valami kozeli, jo ar-ertek aranyut kellene vadaszni
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz molnarpeter #205244 üzenetére
D5 az ami az S80-ban is megtalálható
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magisk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Nyaralás topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...