-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
vzsryl
nagyúr
Szerintem tökéletesen körbeírtad az mk3-as Octavia-t 1.4 TSI-vel. Itt fontos, hogy a javított 1.4TSI legyen, de pontos motorkódot majd írnak a többiek (2015 utániak tuti rendben vannak). Minden feltételednek megfelel, és akárhogy töröm a fejem, nincs még egy ilyen autó a piacon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
szabonagyur
félisten
Szia
Magánszemély vagy kereskedés? Utóbbinál amennyire én tapasztaltam max abba mennek bele, hogy viszel magaddal szerelőt és ha neki van helye akkor ott megemelitek és alánéz, de ez a szétszedni darabjaira nem fog menni. Ha a kereskedő mondjuk egy márka szerviz is egyben akkor általában ő átnézi és készít egy állapotfelmérőt. Kereskedő fél napot nem fog egy szerelőnél üldögélésre áldozni.
Magánszemély talán tud rugalmasabb lenni, de ott is nagyon max 1 órát ha rászánnak ilyenre, hogy elvigyétek az autót közösen átnézetni, és az is inkább általános átnézés lesz.
Iratlan szabály meg nincs szerintem, ha olyan a típus amit napokon belül úgyis elvisznek még lehet az 1 órát sem szánja rá az eladó (főleg nem alkalmazkodik máshoz).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
BMW/PSA 1.6 „Prince”
Motorkódok: EP6.., EP6C.., N14B16A, N12B16
Gyártásban: 2006-tól (2010 áprilisáig fokozottan rizikós)
Típusok: PSA (1.6 VTi vagy THP): Peugeot 207, Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008, Peugeot Partner, Citroën C3 (és Picasso), Citroën C4 (és Picasso), Citroën C5, Citroën Berlingo. BMW: Mini Cooper, Mini Cooper SBőven foglalkoztunk már a motor problémáival mi is. Novoth Tibinél kevesen ismerik jobban, csak természetes, hogy a csehek figyelő szemeit sem kerülte el. Pedig dinamizmus és fogyasztás terén remekül sikerült ez az ezerhatos motor, talán a legjobb. Amíg nincs vele baj. A 2010 tavaszáig gyártottakra sajnos a BMW-re lassan jellemző megnyúló vezérműláncok, valamint a lánckerék és a vezérműtengely közötti kötés lazulása jellemző, melynek következtében a vezérlés teljesen elállítódik.
A turbóval feltöltött változatok a nagymértékű kokszosodástól (koromlerakódástól) szenvednek, ez rengeteg különféle hibajelenséget produkálhat, az egyenetlen járástól az öngyulladásig bármit. Aranyszabály, hogy minél fiatalabb évjárat, annál megbízhatóbb és hibamentesebb motor, hiszen azóta is folyamatosan fejlesztik-javítják.
-
vzsryl
nagyúr
A multiair tudomásom szerint problémás lehet, de ezt majd egy Fiat mogul megírja.
A K Astra egy űrhajó a Bravohoz képest, és a motor sem rossz a mai konstrukciókhoz viszonyítva.
A Pug-ban prince motor van, felejtős.Auris 1.6 és Civic 1.8 jöhet még szóba. Ezek a legmegbízhatóbbak ebben a kategóriában. Csak a Toyota hybridek (Auris 1.8, Lexus CT200h) jobbak ebben, de ugye azok csak CVT váltóval léteznek.
Én tuti, hogy a Lexus-t venném. Majdnem vettem is, de kiderült, hogy ikreink lesznek (2020 ősze), és muszáj volt ikerbabakocsihoz csomagtartót választani.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dong86
csendes tag
Szia!
A Bravo régi konstrukció(2007) igaz maradna a keretösszegből Multiair modul cserére lehet készülni, valaki majd megmondja mennyi. Astra K 1.4 turbo első pár évjáratban volt valami gond ezzel a motorral, itt is volt róla szó. Pug 308 THP a motor egy igazi foshalom volt a gyártás kezdetén azóta sokat javítottak rajta de még minding extrém érzékeny az olajcserére és az olaj minőségre használt autóként elég nagy lutri.
Én amúgy valami VAG konszernes autót(Golf VII, Octacia 3, Sear Leon, Audi A3) ajánlanék ennyiért 1.4/1.8 tsi-t manuál váltóval. Jól mennek keveset fogyasztanak itt a kokszosodársa kell készülni de 100k km-enként túl lehet élni a tisztítást. Árukat jól tartják békeidőben is most meg inkább elég jól drágulnak.
-
vzsryl
nagyúr
Minden téren. Egy J Astra is sokkal csendesebb és kulturáltabb, pedig csak 2 évvel később jött ki. A K pedig elég nagy fejlődés volt a J-hez képest, csak ez külsőre nem nagyon látszik. Nem véletlenül kerül 2-3x annyiba egy K Astra, mint egy Bravo.
Futóműben a németek kicsit keményebbek szoktak lenni, főleg a VW-k, de ebben a kategóriában szinte mindegyik elől McPherson, hátul csatolt lengőkaros, kivéve pl. a Golf. Az Auris-nak utána kell nézni, mert az eggyel újabb Corolla már Multilink.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
őstag
ezzel ugye az a probléma, hogy te is felelős vagy azért a szerződésért (meg kellett volna győződned az adatok valóság tartalmáról) szóval nehogy meglepetés érjen.
#206574 tboy93
az adásvételin rajta lesz a címed, a google maps meg megmutatja[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
pvtfoley
csendes tag
Helló!
Suzukira nem gondoltál? Ignis sport vagy Swift sport? Swift ügyesebb futóműben, Ignis meg rövid váltó és kis súly. (valahol totalcaron még van róluk összehasonlító teszt is)
Vagy franciák C2 VTS, Saxo VTS (bár az 1.6-os itt is irdatlanul drága lett mint az mx5)?
Általános igazság amúgy függetlenül attól mit választasz hogy legyen tartalékod főleg ilyen hülyegyerek autóknál. Tuningolni meg előbb futóművet majd gumit érdemes semislickre cserélni. (ezeket nekem is megkéne már lépni ) -
rbalint88
addikt
-
tboldi
nagyúr
A felsorolt kritériumokból egyedül az alkatrészes, ami nem 100%-ban teljesül. Mivel egy Fiat Punto van a köntös alatt, van dögivel és nagyon olcsón minden, viszont ha maga a köntös, azaz a karosszéria sérül, akkor egy kicsit nehézkesebb az utánpótlás.
Cserébe az első sárvédő tuti, hogy nem rohad, mert műanyag. De amúgy sem rohadós, ha nem volt sérült.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Spórolós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
- További aktív témák...