Új hozzászólás Aktív témák

  • |AP|

    veterán

    rövid autókereskedős sztori:

    Főnököm akart céges autót venni, használtan készpénzért (bizonyos okok miatt nem akart hitelt, lízinget).
    A keret 2-2,5millió volt, Autókhoz nem nagyon ért, naiv is, elhiszi amit a kereskedésben hall.

    Megnézett egy 2011-es V-ös Polot, kívül-belül szép, jól is megy a próbakörön. Minden további vizsgálódás nélkül letett foglalót. Miután lefoglalózta, mondtam neki, hogy csak utána kellene nézni alvázszám alapján ITT, hogy minden oké-e. Lekértem az adatokat, kiderült, hogy 2014-ben egy 960ezres, 2015-ben egy 1,5 milliós javítás volt az autón... amit most 2,3millióért árulnak. Kereskedő persze semmit sem tudott a dologról.

    Mivel a főnök nem akarta egyelőre jogi útra terelni a foglaló visszaszerzését, ezért kinézett egy másik autót ugyanott. 2014-es Ford Fiesta. Most már tapasztaltabban, előre lekértem neki az adatokat. Erről meg az derült ki, hogy szeptemberben volt rajta egy 1,5milliós javítás. Gondolom azután adták be kereskedésbe. Már ott gyanús volt, hogy csak második kérésre adott alvázszámot.

    Szóval kicsit megcsappant a bizodalmam a kereskedésekben :)

    u.i.: ja, és ugyanott most nagyon rá akarják beszélni egy 2009-es H Astrára, "osztrák nyugdíjas házaspáré volt". Most már ennek is utánanéztem, és most kivételesen lehet hogy igazat is mondanak. 20.000km van az autóban, és 2014-ben volt egy 1000eurós, 2015. decemberben meg egy 1800eurós javítás rajta, Ausztriában. Ez még viszonylag hihető is

    (#142545) McSzaby: alvázszám alapján utána tudsz nézni a fentebb linkelt oldalon (3000ft/lekérés)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák