-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
gyerekek...
nem hiszem el.
6,5 liter olaj helyett 7-et töltöttek a kocsiba.
szerintetek merjek menni valamennyit így vele, vagy itthon próbáljam meg leszívni valahogy?
leengedni nem tudom, mert panel előtt nem nagyon megoldható. -
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #100557 üzenetére
ez egyre gyakoribb.
van fecskendőm, gumicsövem, elgurulsz érte, odaadom, közben lefikázom a kocsidat, leszívod a felesleget a nívólyukon, visszahozod a kitet, megint lefikázom a kocsidat aztán mindenki felveszi a napszemüveget és belelovagol a naplementébe. deal?
fél liter nem életveszély, de érdemes leszívni/leengedni azért, tolerancián túl van már én úgy tudom. 1-2 decit még úgy lehet hagyni.
más is járt már itt ilyen ügyben
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
neked is hogy lefikáztam a kocsidat. majdnem itt is hagytad
@Mágus2: de most mondd meg. és itt még többé-kevésbé gondos gazdák vannak, Marinéne Pistabátya meg sem nézi az olajszint soha, aztán meg megy a pingvinezés fél év múlva, hogy megfeküdt a katalizátor, bisztos azok a szemét oroszok vizezik a benzint.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zsoltee10 #100567 üzenetére
Hát bakker és ez elvileg az ország egyik legjobb márkaspecifikus szervíze... Lehet jók de azt tapasztaltam, hogy csak akkor vesznek emberszámba h vmi spéci géped van amúgy tojnak rád.
Már szerencsére itteni fórumos ajánlás útján találtam jó szervízt.
#nincsbennetarcsi
-
zsoltee10
addikt
Úgy néz ki, hogy elmegy a kis motorkám is amivel eddig az erdőre, meg a földekre jártam ki. Kéne helyette valami 4x4 járgány, szóval még mindig SUV vásárlás a téma.
Mivel az a szép 2gen CR-V nem jött össze és elhalasztottuk a viszonylag drága családi járgány vásárlást, ezért azon ötletelek, mi lenne, ha vennék egy olyan kocsit, amit tényleg nem kell annyira sajnálni sáros földúton, de azért a feleségem is tud vele menni, hogy végre gyakorolja a közlekedést, tehát automata.
Nézegettem végül a HR-V-t is, fel is hívtam az egyik hirdetőt, aki 2 nap alatt eladta a kocsit. Megkérdeztem, hogy mennyire csipegeti az olajat? Ááá, ez egy cseppet se eszik. 200k km volt a kocsiban óra szerint, 15 évesen.
Szóval egy 1gen CR-V esetén mire kell figyelni, különösen, ha ótómata? Rozsda mennyire jellemző?
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #100550 üzenetére
Detektorbolt.hu.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz footy #100536 üzenetére
konkrétan miről beszélsz? mert a check lámpa akkor obd II -sima 10k-s adapter is kiírja, ha nem ír semmit, akkor kell komolyabb interface..
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
tomiii.
aktív tag
Volt itt egyik ismerősöm, de a passat, meg a 307CC nem volt otthon és meglepetésemre egy Tico-val jött. Már bánom, hogy nem fényképeztem le, 1x éves és 50.000km sincs benne. Mamája autója. Azt mondta még sose volt baja. Olyan volt minden eleme kívül-belül, mintha a gyárból jött volna. Mondtam is neki, hogy bánhatják, hogy nem BMW-t vettek, most nagyon jó árban lenne
-
footy
addikt
válasz VegyesTamás #100573 üzenetére
Te mirol beszelsz?. Az ebay-s szutykokkal csak a motorvezerlot lehet kiolvasni es meg abbol sem lehet a teljes hibat sem a kuszobertekeket. A komfortelektronikara, ABS-re stb eselyed sincs, mert ezek gyartospecifikusak.
-
-
runner 125
nagyúr
válasz zsoltee10 #100569 üzenetére
Ahogy fentebb is írtam mindkét HR-V-ben lévő motor csipgeti. A kopottabbak nyilván jobban. Amíg nem megy a gazdaságosság, vagy a túlzott környezetszennyezés rovására én nem foglalkoznék vele.
1. gen CR-V sokkal jobban rozsdásodik, mint a HR-V, illetve a 2. gen. Főleg az ajtók aljai, küszöbök.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
Szigorúan szakmai érdeklődésből kérdezem, hogy mi egy városban sokat használt dízel kikormolásának helyes módja? Elegendő 110-es utazóval 2000-es fordulatszámon 150km, vagy meg kell kínálni egy 160-170-es tempóval, ahol 3000 körül forog?
DPF nincs és ha nem muszáj, nem szeretnék száguldozni, nekem a komfortos 110-el gurulás tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz szőröscica #100581 üzenetére
vagy 4-esbe nyomod neki 140-150-el pályán
-
zsoltee10
addikt
válasz runner 125 #100580 üzenetére
Köszi. Annyi csak a dilemmám, hogy egy próbakörön pl. nem derül ki, mennyire csipegeti az olajat. Ezt te hogy tudtad kiszűrni? Kockáztattál?
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #100585 üzenetére
na.
nekem 6,5-et ír a könyv, de szűrővel és minden egyéb sallanggal, le van írva.
így ment bele 7 liter.
kb. 50-100 km ment bele így...
szerinted lehet baja ettől?
most leszívtam belőle 4 deci körül DeFranco cuccával, holnap ránézek a szintre.
olyan lehet, hogy a túltöltés miatt a vízbe is kerül olaj?
nem tudtam ránézni már sötétben, de mintha sötétebb lenne, eddig fasza rózsaszín volt a fagyálló, nem is volt bekeverve, -50 fokost borítottak bele valamikor. -
runner 125
nagyúr
válasz zsoltee10 #100584 üzenetére
Aki használtautót vesz, kockáztat. Ha, 1 éves, ha 10.
A kockázatot maximum csökkenteni lehet azzal, h nem a piac aljáról, közepéről választ az ember és igazolt előéletű, meggyőző állapotú autót vesz.
Egy részből valós 92k volt benne (Honda topikban vannak vásárlás utáni nagy felbontású képek), más részből az állapota is bizonyította, h azonnal hoznom kell, mindemellett sikerült 4-500k-val piaci ár alatt megvenni, ami persze azóta ráment a tökéletesítésre (2 szett felni, 2 szett gumi, full olajcsere mindenben, alváz és üregvédelem, jobb ív 100ft-os hibájának kijavítása, hifi és a jobb hátsó izzó ), de nem bánom. Most már 95%-os."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dare2Live
nagyúr
Nekem hivatalosan 3.2l ami belemegy de még ha kicsit ferdén állok, hogy panból minden kijöjjön is max jelzés fölé megy 3lel.
Elején nem értettem... mára megszoktam, pont jó is mindig 3l veszek.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #100586 üzenetére
hat a vizzel biztos nem fog keveredni attol, de a nivo azert van, hogy azzal nezd meg a szintet
dizel, ha kopott a motor, konnyebben felcumizhatja a olajat ugy, hogy egyreszt nagy a kartergaz felnyomja a kartercsoben, ami raadasul a vakuumra csatalkozik, mert a turbo szivooldalara fut -kartergaz nyomja plusz a turbo szivja...-, es ha onnan egyszer felkapja a nagy sebesseggel aramlo levego az olajködöt, es azzal addig megy, amig van motorolaj es be nem sul a motor
nyilvan ennek elhasznalodott motornal van eselye, es normalis motornal nem igazan van nagy kartergaz, hogy gondot okozzon a nyomasa
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Dare2Live #100588 üzenetére
multkor olajat cserlem ugy megteptem a szurot, hogy behorpadt
elmentem vettem egy masikat (100mm-s), aztan csere
utana ~1liter olaj belement a motorba, mire ujra max-n voltket szurobe befer siman 3deci egyenkent, plusz a olajhuto felol is kicsorgott vmennyi
több drón kell ;P
-
Kornel
veterán
válasz hobizoli #100589 üzenetére
Szoval akkor eddig nagy bajom nem lehetett belole?
Most mar csak 6,6 liter van benne maximum(a gyari 6,5 helyett, de sokak szerint annyi se megy bele), gondolom azt mar nem fogja felkapni a turbo.
Holnap nezek egy pontos szintet a nivoval, addigra lecsurog vissza, amit szivkaltam ki ma este[ Szerkesztve ]
-
akos727
senior tag
válasz zsoltee10 #100576 üzenetére
Igen hahun találtam. Vicc, hogy csak poénból néztem meg HRVket, hogy milyenek es mennyibe kerülnek, erre ott figyelt a sor elején mint friss hirdetés. Elsőre beleszerettem, bár ahogy teltek-múltak az órák, gyanakodni kezdtem, hogy miért ennyire olcsó. Szerencsére gyanúm alaptalannak bizonyult, amint odaértünk és megláttuk illetve átnéztük a kocsit.
-
DeFranco
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
-
jozefgucci1
addikt
válasz Dare2Live #100595 üzenetére
Olajat mindíg úgy cserélünk , hogy a szűrőt háromnegyedig kell tölteni olajjal aztán a motort nivóig. Aztán járatás majd megvárni míg visszacsorog és akkor megint nívóig feltölteni . Nekem is túltöltötték a Hondát nyáron egy fél literrel , de nem aggódtam e miatt . Nagy kárt csak akkor okozna ha beleérne a az olajba a hajtás ,de ahhoz sokat kell túlönteni . Azért nekem egyszer sikerült Igaz az egy Cat 3608-as hajómotor volt amibe alapból 450 Liter olaj megy és kicsit tovább maradt benne a töltőpisztoly . Volt is nagy csattogás csipogás az első indításnál. A nívópálcát kihúztam és jött az olaj vissza nem kelett szívni
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
lsc
nagyúr
válasz jozefgucci1 #100596 üzenetére
Amikor a szűrőt csavarjátok fel az olajat hogy tartjátok meg benne? Nagyon sok motornál a blokk oldalára kell csavarni, akkor meg ugye ha megdöntöd kifolyik. Tehermotorokon lehet ilyen, ott a nagy többségnél függőlegesen áll a szűrő, személynél felöntheted, de amíg felcsavarod a helyére a nagyja úgy is kifolyik.
Biztosan van személymotornál is ilyen függőleges megoldás, de nem az az elterjedt.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Viszlát
addikt
Urak,
Ha a gyari xenon rendszeru vilagitasomat szeretnem magasabb homersekleture cserelni, akkor eleg csak az izzot kicserelni benne vagy komplett cserere van szukseg? Most 4500K-s van benne es 6000K-sat szeretnek, nagyon nem jo a mostani ebben a folyamatosan esos idoben...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Friss traileren a Commandos Origins
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Nintendo Switch
- Napelem
- További aktív témák...