-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz bads1 #101500 üzenetére
Szerintem lényegtelen hogy volt-e törve, ha ránézésre nem tudod megmondani Ugyanis az azt jelenti, hogy korrektül helyre lett rakva. Az enyém is volt törve, 3 hónaposan seggbenyomták, utána márkaszerviz javította, konkrétan nem látszik belőle semmi. Járd körbe az autót, nézd meg lehetőleg napfényben, hogy hol törik a fény, milyen árnyalatúak egymáshoz képest az elemek, illetve az illesztési hézagokat is vedd szemügyre. Szvsz ez alap lehet az alkura, de ha nem volt komolyan törve (ergo nyúlványok nem sérültek stb.) akkor én simán megvennék egy korábban törött autót.
Általában az összes autós hirdetésben benne van hogy költségmentes Ezt nyugodtan hagyd figyelmen kívül Olyan autó nincs vagy ha van az nem eladó.
[ Szerkesztve ]
-
matyi19
őstag
válasz Kornel #101491 üzenetére
Persze ezzel tisztaban vagyok!
Az a helyzet, hogy tul sokat nem lesz hajtva pont ezert nem is veszunk 3000-3500€ nal dragabbat, semmi ertelme nincs, nem lenne napi szinten hasznalva.
Meg merem kockaztatni, hogy lesz olyan hogy akar 5-10 napig be sem lesz gyujtva.
Remelem nem lesz ra szukseg, de ha megis a javitassal nem lesz gond, ha akarnank vehetnenk 6-8000€-ert is autot, de mint mondtam semmi ertelme. -
szőröscica
addikt
válasz tboy93 #101508 üzenetére
Amúgy az oktáviások az új passzátosok. Pár éve még a seggedben két centire követő, még 150-nél is letakarítani akaró tapló a passzátos volt (jellemzően még mikor a B5.5 illetve a B6 ment újonnan). Ezekből már sokkal kevesebb van. Viszont megjelentek a hármas okádiások, akik ugyanezt csinálják. Tömeges a jelenség.
Nem tudom, hogy ezek ugyanazok az emberek, akik 5-6 éve amikor jobban ment a cégeknek passatban ültek, most viszont csak octaviara volt pénze a cégüknek. De az is lehet, hogy a korábbi tapló passzátosok megszokták a pd tdi részegítő nyomatékát és már nem akarják megváltani a világot, és az új oktáviás generáció teljesen más emberekből áll, akik a literes swiftből és a htp fóbiából átülve részegednek az 1.6 tdi aszfaltszaggató erejétől...
-
harry
veterán
válasz tboy93 #101502 üzenetére
Azért ez elég vakmerő kijelentés Hogy milyen ránézésre az egy dolog, ez alapján a szerkezeti épségéről semmit nem fogsz tudni megítélni. Egy utólag nyújtott, melegített, kalapált, fene tudja milyen váz már tuti nem olyan erős és biztonságos, mint amilyen technológiával a gyárban összerakták. Nem azt mondom, hogy nem lehet jól megcsinálni, csak egyrészt erre sokkal kisebb az esély, másrészt ezt nem szemmel nézve fogod eldönteni. [link] és [link]
És, ahogy a második cikk mutatja is, egy márkaszervizes sima állapotfelmérés sem biztosíték semmire.Meg persze az sem mindegy, hogy volt törve, ha kisebb sérülést ránézésre jól helyreraktak, akkor az persze jó is lehet, akár pl. esetedben. De ha komolyabban sérült, s bár szemre jó, abban én már annyira nem bíznék.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
nagyúr
-
harry
veterán
válasz tboy93 #101513 üzenetére
Ez így igaz, a baj csak az, hogy nehéz megítélni (és szerintem szemre nem is lehet), "mennyire" volt törve, és, legalábbis nálam, már van az a szint, amikor nem mernék egy gyógyított kocsiba ülni, mindegy hogy néz ki, mert vélhetően nem bírna ki egy akkora balesetet, mint újabb korában.
Igen, voltak árulkodó nyomok, szóval ha tényleg szakemberrel meg tudja nézni, az jó lehet, de azért nincs mindenkinek ilyen szinten hozzáértő ismerőse, szerviz meg vagy kiszúrja, vagy nem (ahogy itt sem, pedig azok a ránézésnél azért talán jobban megvizsgálják, avagy nevezhetők szakembernek).Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
nagyúr
válasz harry #101514 üzenetére
Hát nem tudom, nem vagyok nagy szakember, de nyáron autósvásárláskor minden kiszemelt példányt megnéztünk 3-4-5-en és mindről meg tudtuk mondani mennyire kapott az élettől nagy pofont Ezzel nem azt akarom mondani, hogy profik vagyunk, hanem azt hogy több szem többet lát és legtöbbször az illesztésekből illetve a színárnyalatokból, nyúlványokból lejön hogy mi történhetett az autóval. Mondjuk én civicet kerestem, úgyhogy fel voltam készülve a sok romhalmazra
-
bads1
aktív tag
válasz tboy93 #101502 üzenetére
Köszi az infókat, mindenképp megpróbáljuk valahogy csekkoltatni, több szem többet lát alapon. Elemcserék, kisebb horpadások engem sem izgatnak, lényeg hogy nagyobb törés ne legyen. Majd meglátjuk mi lesz
mod: amúgy napokban volt fent egy gyönyörű 2003/12 Sport Cross kombi kevés km-el, viszont elég olcsón 1,45-ért (a hasonló 2003 fölöttiek 1m-val drágábban vannak), hamar le is került valszeg elvitték.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz tboy93 #101515 üzenetére
Igaz, végül is, többen, több autót megnézve már biztos van az embernek egyfajta viszonyítási alapja.
Ez lesz az én parám majd vásárlásnál, hogy én egy szépen, jól karbantartott kocsiban nevelkedtem És nehéz lesz ehhez viszonyítani, mert egy átlagos (többet hajtott) ~10 év körüli kocsi biztos ütöttebb, kérdés, mi az a szint, ami még elfogadható, mi az, ami már strapásnak minősül. Gondolom sokkal jobb megoldás nincs, mint kiismerni az adott típust, és minél többet megnézni, kipróbálni.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Zoli133
őstag
Sziasztok!
Eljött az ideje ,hogy lecseréljük a családi 13éves lépcsőshátű Swiftet.
Amiket édesanyám elsőre nézett: Link1 link2 link3Én szinte teljesen laikus vagyok a témában a swifthez képest azért jó lenne némi extra kényelem, de első a megbízhatóság (13 év alatt nem sok gond volt a suzukival), illetve kisebb se legyen Keret kb max 1,5millió, milyen típusok között lenne érdemes nézelődni szerintetek?
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
nagyúr
válasz Zoli133 #101521 üzenetére
Lacettit és cordobát én nem eröltetném, inkább G astra, H astra, mk1 focus, mk2 focus, toyota corolla, honda civic. Talán a hondát kicsit drágább fenntartani mint a többit.
(a linkelt autókat csak példaként linkeltem, hogy melyik típusra gondolok)
[ Szerkesztve ]
-
maggi1886076
addikt
-
nagyúr
válasz maggi1886076 #101523 üzenetére
maggi1886076, G astra 1.4 90le változata annyira nem eszi, inkább az 1.6 (tudtommal)
-
maggi1886076
addikt
-
nagyúr
válasz maggi1886076 #101526 üzenetére
Én nem hallottam róla, hogy komoly gondok lennének a G astrával az ecotec eszi az olajat, azt aláírom, de egyébként nincs velük baj. H astrát most nézegettem, bitang nehezek, az 1.6 nem gyorsul úgy mint az én 1.4-em. De a best az 1.8 H astra TT, 140le 11.4sec 0-100
Amúgy egyet értek, 1.5M környékén már jöhet a H astra, csupán alternatívaként vetettem fel (mivel ők is írták, hogy opció).
[ Szerkesztve ]
-
maggi1886076
addikt
Ami a közelemben volt (nekem személyesen nem volt), mind1ik újan lett véve, vmelyik céges, vmelyik saját használatú. MIndegyikkel volt vmi. Az egyik télen nem ment, a másik 2 zabálta az olajat. Én nem vennék. Max H astra, az mondjuk nagyon tetszik.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
-
zsoltee10
addikt
válasz maggi1886076 #101523 üzenetére
Marhaságot írsz, a G Astra nem eszi az olajat, csak a korai 1.6 16V Ecotec. Se a kései (2005 már bőven az, hisz az a motor már a H Astrában is jó volt) 1.6 16V, se az 1.4 16V nem eszi.
-
zsoltee10
addikt
válasz maggi1886076 #101531 üzenetére
Mint említettem a koraiak ették az olajat, nem jelentheted ki,hogy a G astra zabálja. Arról nem beszélve, hogy 2004-től a H Astrában és a G Astrában ugyanaz az 1.6 blokk van, akkor a G-ben eszi, a H-ban meg nem?
1.3-1.5M között H Astrából az alját, az első eresztést lehet megcsípni, általában sok km-rel, szóval a G Astra szvsz nem rossz. Viszont újra megemlíteném, hogy a Cordoba nem rossz választás szintén, bár szűkebb az Astránál, mert eggyel kisebb padlólemezre épül.
szerk:
Az alacsony futás lehet gyanús, most hirtelen megnéztem, találtam ezt a 82ekm-es Astrát: Astra A kormány kb. 150-180ekm környékén szokott ennyire elkopni...
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
Kifutottam a szerkesztési időből.
Itt van ez az astra 74ekm-rel. Nézzétek a kormányt, így kell kinéznie...
-
Zoli133
őstag
Tehát akkor corolla, nem túl régi g astra , focus, esetleg cordoba vonalon nézelődjek ha jól értelmezem. Akkor nekiesek a hirdetéseknek.
Köszi a tippeket."It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
harry
veterán
válasz zsoltee10 #101533 üzenetére
Itt ismét megjegyzem, hogy egy kormányvédővel használt kocsinál (amiről ugye nem tudsz) semmit nem igazán lehet megállapítani a kormány állapotából kiindulva.
Ha kopott, akkor látod, hogy kopott mert használva van (bár gondolom a tenyerezés jobban bánthatja kisebb futás mellett is).
Ha nem kopott, annak meg több oka is lehet, esetleg bízhatsz benne, hogy a kevesebb futás.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
deere
csendes tag
Üdv
Tudom, nem egy kategória a kettő...
Passat B5 1.9 TDI
Vagy Passat B6 2.0 TDI
Mindkettő kombi, bár ez gondolom nem sokat számít...
Minden szempontot figyelembe véve, melyik lenne jobb választás? -
zolikaDB
veterán
válasz Lavidaloka #101489 üzenetére
Biztos így van, de ha csak úgy olvasom valahol, már teszem is az "urban legend - mindig mással történik meg" könyvjelzőim közé
Nem teszel fel képet a kocsiról?Astra G kormány: vársoban használt 96k km-es, úgy, h én 2x dudáltam vele jobb kézzel, ott már a balos igencsak ki fog esni, úgy, h én beletettem 20k-t, és sztem van még a kormánynak olyan 10k hátra. Váltó/kézifékszoknya egy hányadék. Ez van, ilyen anyagból van. Értelemszerűen, ha reggel-este 50-50 km-t megyek főúton, pályán, nem nagy forgalomban, és 10 perc után 5-ben van mindig a váltórúd, éjszaka garázs, nappal fedett parkoló, ott elhiszem, h 180k-nál újszerű.
-
-
nagyúr
válasz deere #101540 üzenetére
"Nem ismeretlen jelenség, hogy százezres futásteljesítmény felett beadja a kulcsot a nagynyomású szivattyú és a kettős tömegű lendkerék (előbbi 400-600 ezres, utóbbi 170-250 ezres tétel), és a nagy (10 ezer kilométerenként 2-4 literes) olajfogyasztás, valamint a kisebb-nagyobb elektromos problémák is szerepelhetnek a bosszúságok listáján. "
Emellett a PD elemek is szeretnek megdögleni és akkor turbóról még szó sem esett.
[ Szerkesztve ]