-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
FrankMonzano
őstag
válasz !Overdose! #102550 üzenetére
A muanyag Galaxy telefonok vázára értettem, amit itt a mobilarenan eloszeretettel hurrognak le
-
Kornel
veterán
válasz FrankMonzano #102551 üzenetére
Mert egy fos is.
Samsung lassan a legalja lesz. -
Buster17
addikt
-
Typhoon47
őstag
Omw Maxxmotion fail. Persze egyből jött a válasz, hogy természetesen a 2. generációs termék már über lesz. Na ja, csak addig megvezettünk a marketinggel pár szerencsétlent.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Declare
őstag
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Szerintetek melyik autóval járnék jobban? Seat Ibiza (typ 6L), Ford Fiesta (Mk6)
Szempont főleg a megbízhatóság lenne és az olcsó fenntartási költség. Azért szeretném, hogy 2005+ legyen, 3000 euró alatt.Vagy esetleg G Astra/Golf 4?
Másik kérdés, hogy ha én venném meg kint, Németországban, mindenestől (esetleges piros rendszám, benzin, autópálya díjak, stb) mennyibe kerülne hazahozni? Egyesek szerint, nem éri meg, főleg ha ott kint is sokat kell keresgélni...akkor már inkább neppertől.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #102523 üzenetére
Úgy kéne de látod nem így van. Hahu-n is láttam most egy OBK-t 400k km van benne. Amíg a felére vissza nem tekeri soha nem adja el itthon a nepper.
mod:
Typhoon47: Shell-ből próbáltam a Nitro-t nekem abból többet kért mint a simából (11,7 vs 12,5). Azóta nem is tankolom. Még ha nem is tök egyforma körümények között használtam (városi fogyi mind a kettő amúgy) akkor is majdnem 1 liter diffi az sok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz tresh #102562 üzenetére
Ez lenne a kovetkezo kerdesem
Ha G Astra akkor 1.6, masik ketto eseten 1.4/1.3. Amugy is ugy tudom, az Ibizakban az 1.2HTP motrok eleg problemasak.En a benzineseket jobban preferalom, az ilyen kis meretu dizel megint nem a legjobb valsztas...az internet nepe szerint. Bar Fiestabol az is szoba johetne.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #102560 üzenetére
Hat hogy mennyibe kerül, az mondjuk attol függ honnan nem mind1, hogy Münchenböl, agy Bremabol hozod autopalya dijak 10 euro kb mindenhol, osztrak, szlovak, cseh....1 et vagy 2 kell venned, rendszam sem nagy kaland, mondjuk en anno sarga rendszammal voltam itthon, cseh, szlovak nem bant erte, a Magyar meg nem tudja mi az es amugy sem mer megallitani, mert fel hogy nem tud kommunikalni (ezt egy rendör kapitany ismerösünk mondta, amikor rakerdeztem )
Osztrakok megesznek a sarga rendszammal. Amugy az kb 40 euro. A piros se sokkal több es cserebe nincs riziko....de mit er ugy az elet
a hazai atiras, sz@rkeveres az mas teszta, ahhoz nem ertek, allitolag vegtelen idö+bosszankodas....de nem kivitelezhetetlen, csak legyen ismerös aki jartas a bürokracia utvesztöjeben
-
hdman
őstag
A multkor volt szó az osztrák gyorshajtásokról: murphy: ma kaptam egy csekket, december 10-én telepitett kamera kapott el bécsben (ráadásul tudtam, hogy ott van, csak siettem, saját hülyeségem volt). 50 helyett 63, 55 euroba fájt Ha leintettek volna, az kb egy 20-as lett volna.
Más:
2014.06.10-én kaptam az új céges kocsimat 23km-rel vettem át. Ez tegnap volt:
Kishasználtság level 99
Declare: tegnap 0,992 ért tankoltam
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
-v-
addikt
Itt a másik:
Összkerekes lehet a következő BMW M5
"A most 560 lóerős sportmodell pár év múlva esedékes leváltásával utódja már legalább 600 lóerős lesz, és ezt rászabadítani a hátsó kerekekre nem lenne túl értelmes dolog."
De mi a fasznak vagy hova ... ennyi erővel basszunk bele mindenbe 1000 lóerős 6 turbós motort, az az elvárás nem?
-
Zewa
senior tag
BMW-ből több összkerekest adnak el mint a nagynevű Audiból quattroból. Arányaiban is, darabszámra is.
Az M5-t vásárló réteg nem olyan autóbuzi hogy RWD buzi legyen. (mint monnyuk a GT3 vásárlói réteg)Miért fáj neked? Az übersedanok kategóriája már évtizedek óta létezik (M5 30(!!) éve van) mindig is túlmotorizáltak voltak de akik megtehetik miért nem? Ezek a modellek húzzák a fejlődést az ezekbe kifejlesztett dolgok egy része lecsúszik olcsóbb kategóriákba is.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
zsoltee10
addikt
válasz hdman #102580 üzenetére
Nekünk 2.3 dízel van 130 lovas verzióban. 1 éve vettük, 50ekm van benne, átlag 8.4-et eszik (nem városban) és teljesen jó. Van még egy korábbi generációs 2.8 HDi Boxer, abban 430ekm van és 10ekm-rel ezelőtt cseréltük ki a gyári kuplungot. A motoron ezen kívül minden gyári, lengéscsillapító, gömbfejek, toronycsapágy 100ekm-ként cserések a kiváló minőségű hazai utak és a 15-25q terhelés miatt.
[ Szerkesztve ]
-
VegyesTamás
senior tag
Ez megint azért jó, hogy legyen akinek kva sok pénze van és legalább 80 éves tudjon mibe "nagyf@sszal" szüttyögni, vagy újgazdagék frissjogsis (megcsúszikazautófékezekjaj) kisfiúkájukat beletenni..mert kell.
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
zsoltee10
addikt
Nekünk is elvileg 48ekm-ként kell olajcserére vinni a Ducatot. Mondom a szervizesnek, ezt mégis hogy gondolták? Úgyhogy most amíg garanciális, elvittem egy plusz szervizre 3ekm-nél és 24ekm-nél, meg legutóbb 48ekm-nél. Aztán a következőre már nem viszem, mert horror a márkaszerviz, viszem a szerelőmhöz 12ekm-ként, ahogy a többit.
-
Snoop-y
veterán
Azert mert kulonben nem tudnak eladni 3 evente az uj modellt.
Az ujnak tehat mindig Gyorsabbnak es erosebbnek kell lennie a reginel.Ha ugy lesz gyorsabb hogy telepakoljak megtobb csoda elektronikaval ( igy is van mar bennuk epp eleg ) akkor azzal eltantoritanak egy csomo vasarlot.
Ezert nincs mas ut mint elore. Ettol fuggetlenul hiaba 500 lo egy M5 kicsit csuszosabb az ut akkor nem bir elrajtolni rendesen es be lehet szopatni a lampanal az en vackommal is.
En mar az 500-at is tul soknak tartom hatso kerekre akarmilyen elektronika van benne.
Nekem volt sima ABS+Sper egy 325 lovas kocsiban semmi ESP meg egyeb gondolkodok helyetted cucc.
Mar az is halalfelelem volt neha ha nem volt tokeletes tapadas.
Ezert lesz negykerekhajtasu ( ami megsugom ugyanolyan lassu lesz mint a nem negyes 500lovas szaraz uton ) mert lesz hajtasi veszteseg. Azt meg nem hiszem hogy annyira megdobjak hogy automatikusan kapcsolo 4x4 lesz benne mert az megdobna a koltsegeket sokkal.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Hjam ha megfelelo a csillagok allasa akkor lerakja valoban azert ismerek nem egy embert aki inkabb az autot rakja le ha leesik egy kis ho. Hiaba van rajta teli gumi meg csoda elektronika.
ha meg nem megfelelo a csillagok allasa akkor van a szopacs
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
hdman
őstag
válasz zsoltee10 #102583 üzenetére
A fogyit nem hibaként irtam, a borzalmasan sok inditás és sok hideg üzem mellett az, hogy 100%-ban városban használjuk, bőven indokolja azt. Eddig még ennek sem volt baja, mondjuk a kormány már most nyaklik kicsit, valami kattan tolatás közben kanyarodva, pedig vigyázok rá. A terhelhetőség fele/negyede is alig van kihasználva, nincs gyepálva. Viszont párszor elkerülőn itt-ott-amott mentem vele 100-110-zel, hát nem éreztem túlk stabilnak. Szerencsére nem kell kimerészkednem vele a városból.
KrenAtesz:
Korábban közel 2 évig használtam T4 -et és T5-öt. A Ducatiba sokkal könnyebb pakolni, érezhetően nagyobb és szélesebb. Nagyobb benne a hely elől is, és a térérzet is sokkal jobb. Viszont műszakilag szerintem a Transporter bőven más (értsd bőven magasabb) kategória.
Az olajcserére én is kiváncsi leszek. 5. hóban megy műszakira, szerintem akkor lecserélik. De ez ugye nem mérvadó, mert addigra lesz benne kb 8 ezer km
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
Zewa
senior tag
válasz Snoop-y #102588 üzenetére
Már csak a hang miatt is érdemes megnézni!
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Snoop-y
veterán
Gondolom mindig teli gumival megy mindenki mindenhova. Saros dzsuvas full vizes uton is. Ja nem megsem.
Amugy meg minek is kene orulni a linkelt vidin? Velorexel is gyorsabb vagyok
Szeretem amugy a BMW-ket de hagyjuk mar a hojaro kepessegeit.
Mert az nincs neki barhogyan is faj
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
8th
addikt
válasz Snoop-y #102593 üzenetére
He? X@rok én a béjjemvékre... de linkeltél egy videót valami ostobáról aki esik kel a nyári gumijával a hóban. Erre ment a válasz videó, hogy lám lám télig gumival felmegy az emelkedőn az rwd bmw is. Amúgy ja, illenék mindenkinek téli gumival mennie mindenhová... legalább is télen, a hóban. Ez lenne a minimum de sajnos itthon még nem kötelező.
-
Snoop-y
veterán
Igen tudom mit linkeltem ami arra vonatkozott ha megfelelo a csillagallas. ( ez extrem pelda volt nyarigumi telen )
Amibe beletartozik az is ha mocskos az ut vagy omlik az eso. Ekkor nem annyira teszi le a nyomatekot az M5 sehova leginkabb az eletveszely kategoria az az auto olyankor.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
kenguru99
aktív tag