-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz raczger #102749 üzenetére
Elkepzelheto, hogy benzines autoba kell a kozeljovoben visszaulnom, szoval elkezdtem nezegetni hogy mit lehet talalni benzinesbol ennyiert. Nagyon elgondolkoztam egy E90-es 318-ason. Ez ugye a 2.0(125LE) lefojtott valtozata, aminek van azert mar van hasznalhato nyomateka (190NM). (Oszinten szolva a mazdanal kisse nyomatekszegenynek ereztem a motort. 141LE@178NM)
Szoval rakerestem milyen 318-at lehett 8e euro korul kapni es egyszoval tudnam jellemezni: siralom.
Full fapad auto, aminek a muszerfala elmegy(persze ez izles kerdese, de en a korabbi BMW-k "ramborulo" muszerfalatol rosszul voltam), amiben nincs 1db pohartarto, az alap ulese gagyi, az alap kormanya gagyi. (meg csak nem is boros, pedig a BMW allitolag premium)
Amiben benne vannak a fenti dolgok inkabb 9e( itt egy 9 eves autorol beszelunk), viszont a nepiteletek alapjan nem kerulik el az elektromos gondok es kisse kenyes a futomuve.
Szoval lehet megint Mazda lesz (Ebben ugye alaparon, boros multikormany, nagyon jo ulesek, jol hasznalhato pohartarto)[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz raczger #102749 üzenetére
Hat ezen vitatkozni nem lehet....de nem is akarnek....csak Snoop-ynak sikerült megint egy olyan dolgot beirnia, ami bekapcsolta a "na emellett nem meheek el szo nelkül" lampat ,
nekem egyreszt a desig, masreszt a funkciok....na ez pl a halalom [link]....egy nemet autoban ilyet nem talalsz, ott megnyomod, elforditot, kicist befeheredik az ujjad vege, amikor lenyomod az indexkart, az kattan egy nagyot.... nekem egyszerüen ez jön be....
Design teren, meg valahogy "altalab egy nemet auto" olyan egyöntetü, letisztult....az az erzesem, hogy ugy tök jo, egyben van. Egy "altalaban keleti autonal" meg nem tudom....nem szep müanyagok, kiugrik, elall, olyan erzesem van, hogy ugy megakad a szemem minden gombon, fedelen...
De amugy en azt anno irtam is Neked es nem nyalizasbol vagy ilyesmi, hogy a mazda6 osod az nalam az üdöti kivetelek köze tartozik amit en is elfogadnek....hidd el megmondanam, ha azt gondolnam, hogy bün ranada
Cockpit e46 , vagy ez csak itt randa a kormany, de mondhatom a kis H astramat is, ahol na aztan nem mondom, hogy a designert ölni tudnek , de a letisztultsag feeling van itt is nekem [link]
Szoval vagy "atmegy" most amit akarok irni vagy lehet ez egyszerüen csak szubjektiv, nekem ez tetszik, masnak mas dolog....
-
Declare
őstag
válasz footy #102751 üzenetére
En is hasonlo arban neztem autokat anno...az elöszö hsz utan gondolhatod, hogy ott volt a 318i nekem is de a racionalitas es ugyan ez, hogy a fapad 3 as ban borzaszto gagyi üles, zero extra....es a racionalitas ravitt a gtc H astrara 1.7 disellel
na igy dölnek meg a nagy szavak
-
raczger
őstag
válasz footy #102751 üzenetére
E90 belsőterétől én se vagyok hasra esve, még az E46-osé is sokkal jobban néz ki (szerintem). Ismerősée 320xd chiptuninggal, ott az erővel, nyomatékkal nincs gond, nagyon megy, viszont az ő véleménye az volt az autóról, ha neki kellene fenntartania (céges most), akkor biztos nem venne bmw-t, pedig igen jól keres.
Nem kellett volna eladnod a Mazdát Gondolom abból már újabbat néznél ennyiért.
(#102753) Declare: "altalab egy nemet auto" olyan egyöntetü, letisztult, na ez nálam egyenlő az unalmassal, kell bele valami érdekes, izgalmas, amivel lehetőleg nem bonyolítják túl
A legtöbben a középkonzolnál rontják el az egész autó belső terét, jó példa nálam ez a merci: [link]
(#102755) Snoop-y: Volt már neki 6-osa, tudja
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
teratti
senior tag
A szomszéd srác lecseréli az autóját. Félek ide beírni azok után amilyen gépek itt porondra kerültek meg nekem is le kellene adnom az igényekből, viszont olcsó. 2001-es Fiat Bravo 1.2...tudom-tudom csúnya autó viszont nem szép. Szép állapotú új kora óta garázsban volt egy pilóta srácé és 350-be lehet ideadná... szerintetek? Gondolom felejtsem el...
Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
raczger
őstag
-
!Overdose!
őstag
válasz FrankMonzano #102758 üzenetére
Egyáltalán nem rohadnak, de ennyiért csak facelift előttiekből válogathatsz, azokból, pedig inkább a 4 ajtós ajánlott és ha lehet, akkor inkább 1.6-ossal.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
skater86
tag
(#102745) teratti:
Én is úgy vagyok vele, hogy kevesebb "elektromos kütyü" legyen benne, de igazad van, a légkondit nem figyeltem, mondjuk nem teljesen szükségszerű számomra.(#102747) sasa134:
Persze többet meg fogok nézni majd. Hátha az 1.4-es 5 ajtós modelleket kevesebb eséllyel használták ilyen dolgokra.(#102748) !Overdose!:
(#102750) tboy93:
Úgy fogalmaznék, hogy egyelőre ennyi a keret. Persze 700-ért lehetne olyat találni ami "patyolat", de ahogy nézegetem a hirdetéseket, van egy kettő, ami annyira túl van árazva az állapotához képest, hogy csak lestem. Már a képek alapján látszik...és akkor még nem néztük meg közelebbről, motorikusan. Ilyenkor meg elgondolkodok, amikor látok egy korrektebben kinézőt (képről) 400 k körül, hogy most azért ennyi mert el akarja adni és a tulaj felfogja, hogy egy majdnem 20 éves autóról van szó. Vagy azért mert valami gebasz van vele...minden esetre tartalékkal számolok, hogy ha sikerül szerezi ilyen összegben 400-500k körül, azért legyen, ha költeni kell rá. Azt nem várom el, hogy sérülés mentes legyen egy ennyi idős autó. Sokat számít hol sérült és mennyire...Az kínosabb lenne, ha egy drága autót vennék és kiderülne később, hogy összetörték rendesen. Ennyi pénzért azért nem kapok fullos autót. -
FrankMonzano
őstag
válasz !Overdose! #102761 üzenetére
Igen, sajnos nagyon maximum 1m a teto ra. Miert csak az ajanlott?
En ilyenre gondoltam, vagy a 3 ajtosra. A sedan nem adja.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz FrankMonzano #102766 üzenetére
Nem csak az ajánlott, de a 3/5 ajtós esetében volt néhány dolog, amit facelift-kor javítottak. Rémlik valami a kormányművel, de utána kéne olvasni, hogy jól emlékszem-e. Előtte sem voltak nagyon problémásak, de a facelift utáni darabok általánosságban jobbak.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
footy
addikt
válasz raczger #102756 üzenetére
Diesel kelett mindenkepp, mert naponta 50-52km-et megyek palyan. A mazda eladas ota eltelt idoszak alatt kb 1600eurot sporoltam az adon es az uzemanyagkoltsegen. Szoval azt akkor el kellett adnom.
Most viszont lehet hogy a melohelyhez kozelebb koltozunk es napi 15-20km-en tuti nem fogok dieselezni.
Neztem egyebkent az ujabbik szerias(2008-tol) 6-ost, a kulso tetszik, de a beltere az 1gen M6 Fl-nek jobban tetszik(bar a zongoralakk fekete nem tul halas).
Igazabol mostanaban Bravo T-jeteket nezegetek. Erre nem veszes az ado es van nyomateka is. Ezen kivul van belole valasztek is, nem ugy mint benzines mazdabol.(#102765) hobizoli
Szerintem keveri a modelleket[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz !Overdose! #102770 üzenetére
Errol nem hallottam. Esetleg, ha van valami linked errol, azt megkoszonnem. Az a baj azzal amit mondasz, hogy ebben az arban nem hogy sedant, de meg epkezlab 1.6os civicet is nehez talalni. A sedan meg nem is tetszik. 1m mint mondtam a plafon, ebben az arban keresek valamit. A civicen kivul a 307 ami meg szoba jott, de felek azzal tobb baj lenne. 1.6-os, ne egyen sokat, megbizhato legyen, es nezzen ki valahogy. Ezek az elvarasok.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz skater86 #102762 üzenetére
"és a tulaj felfogja, hogy egy majdnem 20 éves autóról van szó"
Ez nem így működik. Senki nem fogja jóval a piaci ár alatt eladni, csak azért, mert közel 20 éves. Ha az adott típus drágábban megy, akkor drágábban megy. Lehet beszélni túlárazottságról, csak éppen nincs értelme. Ha ilyet akarsz venni, akkor el kell fogadni, hogy ennyibe kerülnek vagy más típus után kell nézni. Nem biztos, hogy minden igényre egy Civic az ultimate megoldás. 400k körül pofás II-es Punto-kat kapni például.
FrankMozano: Nincs link. Van viszont hondaforum.hu, ahol utánaolvashatsz, utánakérdezhetsz, hogy pontosan milyen műszaki változások történtek a ráncfelvarrás során.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #102763 üzenetére
En honapokig vittem kocsikat szervizbe meg vizsgara. Konkretan nem tudom mik a kivalto okok de a BMW kocsiknak hidd el allandoan van valami bajuk. Kereknyomas visszajelzo rengetegszer vilagit ( akkor is amikor teljesen jo )
Ugyanez a fek kopasjelzo csak pepitaban. Ez igaz az 1-tol a hetes szeriaig barmire benzin diesel )
Allandoan vilagit rajtuk a vigyel szervizbe lampacska. Ha epp mukodik akkor egy 120D amugy nagyon kellemes. Ugy megy mint egy VTI es keveset eszik. Csak ne romoljon el...
Plusz egyes tipusokban olyan szar a valto hogy na. Mar nem tudom melyik 5-osben ultem de meglepoen nehezen jart.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #102758 üzenetére
En 760-ert vettem, fel ev alatt amit muszajbol kellett megcsinalni az kb 200k-bol kijott. 1M alatt hibatlan nem lesz, de lehet jot kifogni Sedanbol egyszerubb, 3 ajtos felkapottabb, dragabb. Rohadni egyaltalan nem rohadnak, csak akkor ha torve volt valahol. Az enyem 14 eves, sehol egy potty rozsda, csak ott ahol az elozo tulaj megnyomta az ajtot Fokozottan figyelni kell a valtora, a nyelestengely csapagy szokta feladni a harcot, javitasa kb 70.000 Ft. Tovabba nyugos az elso futomu, nekem is kopog valami, most lesz cserelve minden, de semmi sem olcso hozza. Egy darab gatlo unixbol 42k. 1.4-1.6 kerdesre pedig en azt mondom, hogy azt vedd amelyik jobb allapotban van. Az 1.6 jobb, alig eszik tobbet (~0.5-1L) viszont +20le. Ebbol adodoan felkapottabb, ugyanannyi penzert szerintem rosszabb allapotut kapsz (persze ez nem torvenyszeru). Nekem 1.4 van, ezzel is normalisan lehet haladni, 3500 alatt halott, utana megy ha kell. Nalam varosban, most telen, rovidtavokon, 6.5-7L kozott eszik. Osszel 2x650km autopalya 4 szemellyel, csomagtarto fullon + utasterbe is csomagok, odafele 140-160km/h, vissza 130-140km/h-val evett 6.52L-t 100km-en. Kenyelmes, halk autok. Hatranya a magas alkatresz ar.
-
Agostino
addikt
sziasztok
ismertek egy naprakész, hülyebiztos tutorialt használt autó eladásról és használt autó vásárlásról? következő hónapban szeretném lecserélni az autómat, így nagyon aktuálissá vált a kérdés. totalcaron meg itt-ott igyekeztem tájékozódni, de pl. a jótállás rész teljesen megakasztott, hogy csak egy példát mondjak. szóval valami olyan szájbarágós leírás kellene, hogy onnantól, hogy meghirdettem, mi a teendő. milyen a jó adásvételi, hány példány, kinek adjam le, mennyi garit kell adnom, ilyesmi... a bajomat tetézi, hogy egy közel húsz éves volskwagent hirdetnék meg, természetesen éppen ezért nyomott áron, hiszen baja van ezer, amiről tudok. de lehet más is, amiről - isten látja lelkem - nem tudhatok. mivel az következő autóm árába beletartozik a régi ári, parás lenne, ha eladom aztán mehetnek pár kört, hogy ezt meg azt eltitkoltam és fizessek...
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
nagyúr
válasz !Overdose! #102776 üzenetére
felirtam meg akkor: link
megvannak a tankolasrol a szamlaim bescanneljem esetleg? vagy idezzek tanukat? odafele a 140-160 kozott 7.33 jott ki, vissza 6.24 130-as tempoval, az egesz tura atlaga pedig fentebb olvashato
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz !Overdose! #102776 üzenetére
Jó hosszú váltó lehet akkor benne.
Az enyém két személlyel 6,5-et eszik ha pályán tartom a 130-at,és ott 3300-400-at forog.
140-160-nál simán 7 liter fölött, pedig könnyebb is mint a 7gen.Biztos az enyém eszik sokat.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
FrankMonzano
őstag
válasz !Overdose! #102773 üzenetére
Okes, koszi. 1m-err az altalam felsorolt elvarasokkal a civic lehet a legjobb megoldas?
tboy93: Apam szerelo volt 30 evig + unixnal van 40% kedvezmeny, de megbizhato autora van szukes. 307-nel kevesebb gond lenne ezzel a 7gen facelift elotti hondaval vajon? Mas ebben az arban nem tetszik, csak ez a 2. Esetleg a vw polo, de az kisebb.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz FrankMonzano #102766 üzenetére
Jók azok is, nekem ilyen van, csak feketébe, és 3 ajtós (és nem V-TECH motoros, csak VTEC ).
Feceliftről:
2003-ban itt is eljött a face-lift (modellfrissítés) ideje...
Az addig megszokott 4x100-as felfüggesztést 5x114,3-ra cserélték, áttervezeték a lengéscsillapítókat, rugókat, kormányművet, és számtalan apróságot. Bekerül pl. a hátsó toronymerevítő. Külsőre sok minden megváltozott, például az első lámpákat vetítőlencsésre, azaz projektorosra cserélték, és ezt úgy, hogy a géptetőn, sárvédőkön nem változtattak. Az első lökhárító is más mintát kapott, valamint a ködlámpát beleintegrálták. Lényegében ezzel egyszerűen megoldották a jelenlegi tulajok helyzetét, mert aki egy 2001-es toldatok nélküli alapváltozatot használ, az könnyedén, viszonylag olcsón, akár otthon összeszerelve, varázsolhat magának "faceliftes type-R" kinézetet egy lámpa, lökhárító, toldat, hátsó szárny vásárlásával... Melyben szívesen tudunk segíteni. belső térben már több változatás történt: a kárpitozás piros varrást kapott, az ülések is piros-fekete színekben tündökölnek, valamint a Type-R ből ismert bőrkormány is beszerelésre került, igaz fekete logóval. A középkonzol műanyaga és szellőzők, ajtó panelek pedig ezüst színű díszítő elemeket kaptak. Persze lelkes tulajoknak megsúgjuk: ezek is könnyen cserélhetők, régebbi modellekben. Bár előtte is létezett automata klíma, de 2003 után már leginkább csak azzal találkozhatunk.forrás: [link]
Szerintem nem olyan vészes
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #102778 üzenetére
Nem a szavahihetőségedet kérdőjelezem meg, hanem a tempót és/vagy a mérés pontosságát. GPS szerinti 120-as tempónál fogyaszt 6 liter körül az autó. 160-nál már valahol bőven 8 fölött fogyaszt. Alapból rövid a váltó és ekkora tempónál már a légellenállás is súlyos tényező. A 6,52 még egy jóval nagyobb hatásfokú dízeltől sem lenne kifejezetten rossz érték a fenti körülmények között. A Hondákat pedig kifejezetten nehéz kétszer ugyanannyira "teli" tankolni a tankbetöltő kialakítása miatt.
m3tr0: Ahogy mondod!
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
válasz Declare #102742 üzenetére
Fölösleges a dízel, erősebb napokon összesen kerülne bele 20-25km, gyengébb napokon 4-5, vagy semennyi, kvázi helyben szaladgálna pár km-es szakaszokban, gyakorlatilag mindig hidegen. Hosszabb utakra meg, vagy amikor több kölköt kell cipelni, ott az ötös Mazda, csak néha kevés az egy autó, ha meg összejön, hogy messzebb kerülünk a városközponttól, akkor kell valami, amivel párom naponta el tud jutni a pár km-re lévő vasútállomásig esőben-szélben-fagyban is, mert valamelyik másik autóval meg én járok.
Itt annyi a különbség a magyar utakhoz képest, hogy már a szomszéd faluba is autópályán mész át, mert az a legegyszerűbb, szóval azért 140-ig fel kell tudnia gyorsulnia, hogy ha éppen kamiont előzök, és feltűnik a tükörben valami nagyon lapos, nagyon ledes, és 200 fölött közeledő valami, akkor minél előbb el tudjak menekülni, mert az ilyesmi előfordul néha, de ezen kívül a dinamikája sem nagyon érdekel (szóval azért ne 50LE legyen, de kisautóba 100 sem kell, mert minek).
Alapvetően a célnak egy szakadt Ford Ka, vagy B Corsa is megfelelne, akkor 1000 EUR-ból megúsznám, de nem bánnám, ha megbízható, kényelmes, szép, és szerethető vackot sikerülne venni hosszútávra, jobban bízom az olyan autóban, amit én használok évekig, mint abban, amit sokadik tulajdonostól veszek, és eleve sokéves szerkezet, amit évek óta nyúznak már, ki tudja, mennyire durván.
Ja, meg arra is gondolnom kell, hogy kevesebb, mint 4 év múlva a nagyobbik lányom elkezd vezetni. Vagy inkább: .
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz !Overdose! #102785 üzenetére
akkor ugy mondom hogy 6-8 kozott evett ora szerint nehol 150-160-al nehol ora szerint 130-al de lehet visszafele csak a szloven benzin miatt lett jo fogyim
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz FrankMonzano #102782 üzenetére
Ha az tetszik, akkor akár igen. Megbízható autó, viszonylag drága alkatrészekkel, de előnyére válik, hogy tényleg nem egy nyűgös darab, így ha találsz egy jó darabot, akkor előre tervezetten kell rá költeni (kötelező szervizek alkalmával). Nagyon jól tartja az árát és felkapott típus, így az eladása sem jelent problémát. Nekem a facelift-es 3 ajtós a mai napig nagyon tetszik.
Mod: A 307-esben nem tudok segíteni. Annyit tudok róluk, ami itt a topikban rám ragadt, hogy facelift előtt sok nyűg volt velük, de utána javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
FrankMonzano
őstag
válasz LógaGéza #102784 üzenetére
Koszi .
Overdose : Az nekem is, csak nem occo . Itt inkabb az a kerdes, hogy a 307 vag ez. 307bol joval jobban felszereltet kapok, nagy, kenyelmes auto, nekem tetszik is (buborekhatu). Veszek egy hondat, de ha a hondara ugyan annyit kell kolteni, mint a 307-re, akkor inkabb a pozso.
[ Szerkesztve ]
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #102786 üzenetére
pl egy ilyen Polo, 1.4 szívó, DSG-vel: [link]
vagy mondjuk ez a Cross Polo, szintén 1.4-es motorral: [link]
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #102774 üzenetére
De akkor had egjen...baja nincs Tovabbra is azert a titkos wishlist en van egy bmw, autopalyazas miatt dizel ugye.....de azert majd ennek meg alaposabban utana kell jarni köszi mindenesetre az infokat.
(#102778) tboy93 : Az egy hibrid csak ezt nem arultak el Nekem is kicsit gyanus azert ez....
az 1.7 dizelem alig tud jobbat kettö tizedesre szamitgatni nem erdemes amugy. Elsö kutotn agyig tankolod, a masodikon pict a csurig ala, aztan maris a telitank-telitank tankolas között van 10 liter benzin, ami mondjuk jelent 2l/100 km difit Meseltem multkor, hogy jartam az elsö kattanasig tankolasnal nem? 3/4 fölöt lett kicsivel a "teli tank".....
en mindig csurig rakom es akkor ezekböl szamolok atlagot (marmint minden tankolas atlagat). Igy tartok 6 liter/100km nel 18k km alatt az 1.7 dizellel.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz parandroid #102786 üzenetére
Ja, meg arra is gondolnom kell, hogy kevesebb, mint 4 év múlva a nagyobbik lányom elkezd vezetni. Vagy inkább:
Meg egy ok az Abarth/Fiat Twin Air 500 mellett
-
Declare
őstag
válasz parandroid #102786 üzenetére
Anyumnak van egy 2006 os poloja 1.4 es, ujonan vettük, felmerült a csere nalunk is, pusztan a "mar azert idös" kategoria miatt, de az össz baja eddig (szerelö szerint) az 1.4 polok szeriabetegsege, hogy aa gyari gyujtogyertya trafo (vagy mi a szösz, ami minden gyertyan van ), na abbol kettö mar megadta magat es ez gyakori. 15-25k egy ilyen asszem kb.
Ezen kivül ennyi olajcsere, tankolas....na ezert nem is akarjak eladni
autopalyan egyedül siman megy 140 el...Erdi emelkedön 140 et tartja felfele csomagokkal egyedül 5.ben. Plussz emberre, sulyra erzekeny de jo es kellöen komfortos par oras utakra is.
AZ uj poloban, meg talan mar picit erösebb is az 1.4 es, meg szerintem a forma is klassz....viszon vizhöfok merö nincs benne (marmint az ujban)
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #102782 üzenetére
307 nem sokkal kényesebb gép főleg ha 1.6 16v-vel veszed 7 liter körül el lehet vele járni,kényelmes..sajnos a bodé elég magas emiatt van hogy kb 1 literrel többet eszik a xsara-nál ami full ugyan ez csak citroen kiadásba haveri körbe van pár 307 1.6 és van amelyik már 365k km futott és motorikus réhez hozzá nem volt nyúlva csak kopó dolgok voltak cserélve jah és gyári gátlók vannak még mindig alatta és hozzák az elvárt értéket az szerintem elég pozitív ezek a jó utakon
Declare: új skoda rapid,fabia,oktávba sincs csak egy visszajelző világít még be nem melegszik a motor
[ Szerkesztve ]
-
skater86
tag
válasz !Overdose! #102773 üzenetére
Akkor rosszul fogalmaztam. Maradjunk a Civic-nél. Meglepődök, amikor (képeken) egy rohadó kasznis, valahol nem illeszkedő idomú "motorikusan jó" állapotút árulnak 500 k-ért és egy külsőleg elfogadhatót meg 400 k-ért...ilyenkor elgondolkodok mi a piaci ára. Persze több van 700 k körül, ami jó állapotú, nem vitatom, hogy a drágább általában jobb. Csak elég nagy a szórás az árban a piacon. És itt el lehet dönteni, hogy az állapothoz és az igényhez nézve túl, vagy alul van árazva az autó.
-
válasz sasa134 #102790 üzenetére
Jön a jó idő, elkezdjük majd nézegetni őket, a Polo mindenképpen kap egy esélyt. Ahogy nézem, pár éves, kis benzines automaták már 10k alatt is vannak, szinte nulla futással.
footy: Az olaszokkal hagyjatok már, az 500-zal meg főleg, nem tudom, mennyit kéne fizetniük érte, hogy ilyet használjak, ha annak idején én lettem volna Schumacher, és odajönnek, hogy figyelj, ezt a Stilot kéne reklámozni, én a helyében feldugtam volna a seggükbe, és inkább átültem volna vissza a Benettonba, az tuti.
Declare: Ezt újabban mindenhonnét lehagyják, az ötös Mazdában sincs, egy figyelmeztető lámpa világít, amíg hideg a motor, meg egy másik, ha túl meleg, és csókolom. Mondjuk nekem nem is kell ennél több.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz Declare #102791 üzenetére
Amugy nagyjabol realis lehet, az osszes(!) tankolasomat alapul veve 6963km-t tettem eddig az autoba es osszesen 465.24L-t tankoltam. Ures tankkal vettem es mindjart ures ujra. Persze ez sem teljesen pontos, de valosabb kepet ad az auto atlag fogyasztasarol, ami ezek alapjan 6.68L/100km. Foleg varosban van hasznalva, rovidtavokon