-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3tr0
senior tag
Ahogy látom bármit is fogunk mondani te már eldöntötted mit akarsz.
Gondolom ide valami önigazolás féléért jöttél,hogy majd bólogatunk,hogy akkor vegyél seicentot vagy cinquecentot és majd turbósítsd.Nem akarlak elkeseríteni,de szívót turbósítani úgy,hogy az menjen is nem kevés pénz.
Vegyél akkor az általad említett autók közül egyet és hajrá.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
hurenzon
senior tag
Sziasztok.
Testvéremnek szeretnénk venni autót.
Lány és nem fontos hogy gyors legyen.
Napi szinten lenne használva.
Oda-vissza 10-10 km, tehát inkább benzines kellene.
fontos lenne, hogy egy ütközésnél maradjon az autóból, ezért Suzuki kizárt.
Max 600 E Ft a keret rá. -
khes
tag
válasz Morris #101355 üzenetére
Igazándiból arra számítottam, hogy itt valaki ismer olyan típusokat, amiket én esetleg nem (Rohadt nagy kár ,hogy nem jobb kormányos államba születtem. ). De mindegy is, mert elkezdtem egy MK2 Punto-n gondolkozni, mert azok nem sokkal kerülnek többe, de jóval élhetőbb autók +vannak magyar úttörők, akik tapasztaltak. És véleményem szerint az anyagi forrásai mindenkinek az korlátozottak
-
-
footy
addikt
válasz szőröscica #101351 üzenetére
A váltóról és az elektronikáról hallottam/olvastam inkább rosszakat.
(#101345) hdman
Terhelés függvényében változik a vízhőfok(a mutatón nem látszik), ez is ilyen takarékossági feature. (legalábbis VW-nél)(#101359) hurenzon
Az árat nem tudom, hogy jó-e de az a kocsi azzal a motorral nagyon kellemes.(volt ilyen a családban)
Pályán 140-150-nel simán toltam[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz hurenzon #101359 üzenetére
Nekunk van egy ilyen 60 lovas is, varosba szerintem isteni, azert sztradan se kell izgulni csak kivarni
#101366) focvis
Nekem egy dizelem se megy orszaguton 75 fok fole nyaron se, varosba vagy tartos 110-120 felett erik el a 90fokot, ilyen orszaguti 90 korul mind2 75 korul mozog.[ Szerkesztve ]
-
-
szőröscica
addikt
válasz footy #101367 üzenetére
Facelift után az elektronika ok. A váltóról én nem hallottam semmit (bár nekem francia van benne), a kormánymű lehet problémásabb, de én egy olajcserével megúsztam eddig 190 ezer km alatt.
Ennél az autónál a design a legkérdésesebb terület. Ha valakinek tetszik, bármit megbocsájt neki, más meg felé sem fordul, mert hány tőle.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz hurenzon #101370 üzenetére
Jó-jó, de konkrétan mit cserélt és miért? Csak példaként mondom, hogy az én 14 éves 148.000 km-t futott autómban még gyári kuplung van, bontatlan váltóval és motorral, mellesleg városban használták.
Akkor miért kellett "kicserélni a fél autót" 160.000 km-el ami főleg autópályán volt használva? Vagy nála ez azt jelenti hogy vett rá féktárcsát meg betétet
[ Szerkesztve ]
-
lenox
veterán
Ez milyen? Meghulyultek, vagy mi? De 5 milkas 35 eves lada is van...
-
nagyúr
válasz hurenzon #101378 üzenetére
Ja persze Ha ott vagy, megdumáltatok mindent, előcsapod a gempát és azt mondod hogy 700-ad van, akkor fog engedni hidd el. Bele kell menni a játékba, én is elhoztam 870 helyett 760-ért a verdát. + Amikor eladtam a suzukit én is belekalkuláltam egy 15%-os alkut.
De ha minden kötél szakad akkor sem rossz 780-ért egy hibátlan verda. Bár ugye olyan nincs, max ha szalonautó lenne, 8 éves autón lesz hiba csak keresni kell ha találsz akkor már meg is van az alku alapja
-
nagyúr
válasz hurenzon #101381 üzenetére
Azt én is utálom ha előre próbálnak alkudni. Az más ha már megnézte a vevő az autót és elhatározta hogy meg akarja venni. Onnantól beszélhetünk az árról Telefonban meg senki ne akarjon alkudozni mert elküldöm a pics@ba
Volt egy kisebbségi egyén aki felhívott szombat hajnalban, hogy 200-ért azonnal vinné az autót (275-re volt kiírva) és hogy neki tutira tudnia kell, hogy odaadom ennyiért mert ő aztán potyára fel nem jön Mucsaröcsögéről. Alig bírtam lerázni... Másnap elvitte egy normális fazon 250-ért
[ Szerkesztve ]
-
-
VegyesTamás
senior tag
Vegyél Lada Samarát, olcsó alkatrész jó közösség, akár twinturbósíthatod (Lásd Krosits Karcsi) és ezen tuti megtanulsz szerelni. Egy ciquecentoba ne tegyél több lóerőt mint ami benne van, mert az horror lesz...akkor már szélesíteni is kéne stb...ezek a kocsik magas súlyponttal sztem 100 nál életveszélyesek. Elkezd elpattogni a hátulja a konnyű kasztni miatt nincs ember aki megfogja, friss jogsival meg végképp nem (ha csak nem volt már egy ladád mint nekem jogsi előtt, az picit segítene )
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Kornel
veterán
válasz VegyesTamás #101392 üzenetére
+1
Nem is tudom hogy jut eszebe valakinek ciquecento-t venni.
Akkor mar szazszor inkabb swift. -
VegyesTamás
senior tag
válasz VegyesTamás #101392 üzenetére
,szerk lejárt, csak hogy válaszoljak a kérdésedre is, akkor már inkább Daewoo Matiz, is jó lehet nálad, elég jó kis autó, 800 ccm 3 henger, ezen nem fogsz megtanulni szerelni, de ne is akarj, /arra mindenképp lada kell / méretéhez képest elég tágas, 800 ccm-el is stabilan gyorsul /jó nem úgy mint egy opc / 120 al is lehet vele menni, mondjuk azt sem ajánlom. Kicsi autónak még a Ford Fiesta 1.0 1.1 stb az sem rossz szerelgetni ezen is lehet (azért nem egy lada ) Ha meg nagyon fiat akkor legyen tipo, nem túl nagy, dízelben tök strapabíró low-cost fenntartással.
Sleeper: MK2 -es golf!!!! Boba motoring sleepereit nézdmeg a youtubeon. Vagy max Mk2 Punto, de ezek nem 100.000 Ft os mókák.. és nem valószínű, hogy beleszerelgeted őket csak úgy
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Kornel
veterán
Foleg ha sleepert akar.
Ezres swift turbo
[link] -
5150head
senior tag
Sziasztok. Régóta nézegetem a mk2 focusokat kombi 1.6al de nagyon nem találok. Már elbizonytalanodtam h kell e egyáltalán a kombi (pedig használnám), de a ferdehátúaknál is ez a helyzet. Esetleg tudnátok más alternatívát? 1m 1.3 körül. Köszi
-
Kornel
veterán
válasz 5150head #101397 üzenetére
1.3 meg nagyon az alja lenne a focus2-ben, foleg a kombiban.
Ennyiert foleg szethajtott tdci-k vannak.
A kombival az a baj, hogy sok volt a ceges, de ha talalsz egy jot, en is azt vennem inkabb, mert nagyon praktikus.
Esetleg nezz meg egy faceliftes 1.8/2.0 mk3 mondeo kombit, talan abbol is ki lehet fogni ennyi korul valamit. -
Ace owner
addikt
válasz VegyesTamás #101395 üzenetére
G2-be draga lenne egy motorcsere szerintem. Vr6 motor 150k + szopas a berakassal.. Akkor mar 16v gti de az meg mar horror ar. Esetleg egy 8v gti de nehez lesz olcsoert talalni..
Plusz a motorcserehez szaki kell, tuninghoz szinten, szofthoz is.. Ezekhez vagy ertesz es megcsinalod vagy fizetsz boszen.Samara nem olyan rossz otlet, tied megvan meg?
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Crypto Trade
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Marvel Snap
- Nintendo Switch
- További aktív témák...