-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hurenzon
senior tag
válasz DeFranco #101701 üzenetére
2002, szinte gyári állapot, minden szerviz periódus szerint volt cserélve. Jelenleg 180000 km van benne , gyári Ford alufelni, lemez felni, téli és nyárigumi, ami pirelli márka. Klímás, bőrkormány, zene cucc, riasztó, 2 db távirányító.
vételár 610.000 Ft .
eddig hibátlan , a szokásos kis rozsda az ajtónál, semmibe nem tudtam belekötni, annyira patent. Ja 1.6 benzin 100 valahány lóerős. -
Ma láttam egy "szép" bordó racsingsziviket, a hátsóajtó aljánál egy nagy ezüst V-TECH matricával.
Mondjuk, lehet egy régi rajongó [link]
Sajnos nem tudtam lefényképelni, mert váltott a lámpa.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz deicide #101698 üzenetére
De én mondjuk az a fajta ember vagyok, aki más autóját, vagy cégest vezetve nem állítja el az ülést, tükröket, hanem használja úgy, ahogy be van állítva.
Mondjuk az kemény
Párom cégesében a tükröket, stb.-t én sem babrálom, viszont ha az ülést nem állítanám, talán be sem tudnék ülni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
deicide
veterán
Látod, pedig van ilyen is.
mycso: volt már, hogy az egyik céges astra-t simán lábbal elkormányoztam, olyan közel volt az ülés, de az buli volt, egyik kezem kint az ablakon, másikkal támaszkodtam anyósülés fejtámláján és közben lábbal kanyarodtam.
De végül is nincs gond, ha az ember elállítja a dolgokat, ha vissza is tudja állítani a megfelelő pozícióba. Csak az nehéz.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
Qru
MODERÁTOR
1,4 TSI 140 lóval elég most olyanokkal bővült a flotta nálunk. Megy az szépen csak azért eszik is rendesen, simán hozza az én 2,5-ös szívó benyósom fogyiját ha taposod neki, alig eszik kevesebbet mint a 160 lovas 1,8 TSI a valóságban. Ha belsejével meg tudsz barátkozni akkor nem lesz gondod vele.
deicide: Az ergonómia hiányával még megabrátkoztam de a felhasznált anyagok minősége botrány!! Igaz ez full fapad volt de akkor is... Tudod ha napi 10 órát töltesz a kocsiban heti legalább 5 nap akkor nagyon nem mindegy hogy olyan műszálas a huzat hogy 5 perc után ráizzadsz bármilyen hőfok is legyen a kocsiban és az 5,5-ik percben meg egyszerűen kicsúszol belőle... A kormány műanyagja szintén zenész.
Arról nem is beszélve, hogy az autóban (ami nálam volt 0 km-es korától) 10k km után már ki volt lazulva a sofőr ajtónál a határoló az gáz.
Az hogy időnként elment belőle a hűtővíz azt nem írom, mert az valószínűleg egyedi probléma volt.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy nem az EGR dugózástól fog füstölni az, ami füstöl, sőt, elvileg kevésbe fog füstölni, egyedül az NOx kibocsátás nőhet, de bizonyos autóknál így is teljesíti a gyári határértéket, amit a műszaki vizsgán mérnek.
Ezzel természetesen nem reklámozni akarom, mivel illegális átalakításnak minősül, csak ettől még nem lesz az ember tömeggyilkos, hidd el.
Ami füstöl, ott több ok lehet, az egyik, hogy úgy le van pukkanva az egész motor, és segédberendezései, a másik, hogy ész nélkül és tudás nélkül "tuningolják", mert ugye smokeandcharm vagy mi a fszm.
Az utóbbi két példában szereplő autók egy hivatalos műszaki vizsgán és egy KPM ellenőrzésen se mennének át, mert 100%, hogy nem teljesítik a gyári határértékeket. -
DeFranco
nagyúr
és ez a helyes egyébként.
én nem is értem azt, aki helyesen, szög-élesen beállított tükrök nélkül elkezd vezetni. nagyságrendekkel nagyobb biztonságban vagy akkor, ha egy fél szemmozdulatra a teljes elérhető látóteret belátod hátrafelé is, és nem kell bólogatni, meg tekergetni a fejed a holttér miatt.
ülés dettó a pedálkezelés miatt.
-
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboy93 #101687 üzenetére
az a feher 6G3D VTI is csigas, egy ilyen szintu turbositasi mutatvany siman benne van 1.5megaforintban
meg ebbe tolattak vagy drifteltek bele Sopron-ban tavaj aprilisban vmi BMW-vel egy utcaban, szoval pl jobb ajtaja nem valoszinu, hogy az eredeti
napokig kerestek a Facebook-n a kepekkel, de meg is lett az elkoveto is
több drón kell ;P
-
!Overdose!
őstag
válasz tboy93 #101687 üzenetére
- delsol: egy rossz vicc, de a cicatuning miatt előbb-utóbb elviszi valaki, akihez most kötötték be az internetet és végre sikerült letöltenie a Fast&Furious-t. Ezt én is kicsit túlárazottnak tartom.
- vti: komoly, épített autó, brutális menetteljesítménnyel. Tipikusan az eladhatatlan kategória, jobban megérné inkább elbontani és visszaalakítani gyárira, de az ár abszolút rendben van. Irgalmatlan pénz és szívás építeni egy ilyet.
accord: utcai "versenyautó". Kevés autó bírja hosszú távon a pályanapokat az utcáról beesve, mindennemű változtatás nélkül. Ez ilyen. Gyárilag sperr-rel, nagy fékkel, Recaro ülésekkel, Momo kormánnyal és kellemes menetteljesítménnyel/köridőkkel. Van olcsóbban ATR, de ha a leírás igaz, akkor százszor inkább ez ennyiért, mint azok annyiért.
esi: lásd vti csak gyengébb, de olcsóbb.
Tény, hogy ezek közül nekem egyedül az Accord Type-R a kéne kategóriás, de az olyannyira, hogy ha most hasonlót keresnék, akkor egy pillanatig sem tartanám soknak az árát. Egyébként előbb utóbb mind el fog kelni. A legtöbb népszerű márkából vannak ilyen elsőre túlárazottnak tűnő tuning autók, de az igényesebbek mind új gazdára találnak előbb-utóbb, a többit elbontják és kiárulják az alkatrészeit.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
-
harry
veterán
-
nagyúr
12 napot voltam kalifornia szerte, és összesen 1 balesetet láttam, szóval nem vezetnek azok a hülyék annyira rosszul, egy sima impalával is megcsinálja ezt ha béna, nem kell hozzá M4 vagy Corvette. De mivel mindenért megbüntetik őket, nem nagyon láttam ámokfutókat, sőt, cikázókat sem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Typhoon47
őstag
válasz Tsebacsi #101737 üzenetére
Senki nem mondta, hogy rosszul vezetnek. Csak ott az átlag rednecknek teli jobb/erősebb verdára, amivel tudnak alkotni. Egyébként nulla balesetet okoznak valóban, pályán, városban, mindenhol minden szabályt betartanak tényleg szinte példaértékű a vezetési morál.
"Education is important but big biceps are importanter"
-
TaaT
veterán
Milyen izgi lesz lesz új TT-t javítani ha egyszer megtörnek egyet. [link]
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
válasz Typhoon47 #101738 üzenetére
Ez nagyjából bármelyik nálunk fejlettebb nyugati országra elmondható, UK, Ausztria, Németország, Svájc,
USA stb. ...Az, hogy jó a morál, meg betartják a szabályokat az példaértékű, de én pl. osztrákoknál is attól kapok agyfaszt, hogy ami nem is szabálytalan, nem bunkó, nem veszélyes, semmi extra manőver az nekik mind boyracerség parasztság etc. vagy nem tudom. Ha a 90-es sebességkorlátnál egy teherautó megy 60-al, beállnak mögé ... azt én amúgy le is szarom, álljon, de amikor megelőzöm akkor meg villog dudál, úgy hogy az egyenes úton nem jön semmi. Ott nem szabad előzni vagy mi a tököm?
Rendszeresen villognak rám dudálnak stb. gondolom ilyenkor valami "na a hülye magyar gyökér" stb. jár a fejükben és rohadjak meg sose értem ... faluban is, ugyanúgy 50 a sebességkorlát, megy 35-tel (tényleg), kikerülöm 45-tel, villog. -
Kornel
veterán
dehogynem, tehergépkocsiknak pl. igen.
szerinted hol mennek?
ma reggel is a belső sávban.
a rendőrök csak dísznek vannak.
egyébként meg 70-es táblánál ne vánszorogjon 45-el a belsőben akkor se.(#101749) [rvilike]: az meg mi?
(#101748) Ace owner: szerintem teljesen jó, egy két aknafedél, kis útfelgyűrődés, stb., de nem vészes...
[ Szerkesztve ]