-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Typhoon47
őstag
Egyébként bitpork hova tűnt? Valaki tud róla valamit?
"Education is important but big biceps are importanter"
-
ACAB95
tag
Tegnap a Ford Mondeó, A3 után érdeklődtem , hogy milyen autók... ma nézegettem a BMW 320d -ket és igencsak megtetszettek, gondolom ez 20 évesen normális
Drágába fáj egy 320d szervizelése? Ugyanolyan megbízhatóak mint TDi? Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
nagyúr
válasz ACAB95 #101106 üzenetére
Nyilvan nem 5 forint hozza az alkatresz, mar egy olajcsere sem olcso (~30-35k), futomu is bonyolultabb es dragabb mint egy gastra vagy focus. A jok kb 2M-be fajnak.
Adagolo, turbo, kettostomegu mind leeshet rola, javitasuk igen huzos.
Ajanlom figyelmedbe ezt a cikket:
http://m.totalcar.hu/tesztek/2014/02/13/bmw_320d_touring_e46/?rnd=14
[ Szerkesztve ]
-
kenguru99
aktív tag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #101112 üzenetére
en akkor rohogtem egy nagyot, amikor facebook-n a 95%-ban VAG-sok altal nezegetett dizeltuningba beirt a VAG-snal dizel adagolokban isten Krezidizel is, hogy hat persze jo dolog a VAG fele TDI is -ami a gyujtonev alatt lehet adagolos, PD meg CR dizel is akar...-, de ok pl 3+ eve versenyeznek egy AR156 1.9JTD-vel es nem volt meg megbontva a motorja
akkor hirtelen lett egy kb fel ora piheno a flame-ben, meg feltett videokat is a mihez tartas vegett, hogy 300+lojjos 600+Nm-s, de megis szeria belu racsemotor JTD-bol az mennyire "fustol" (eppen csak latni vmit), mert hat palyaversenyen nem lehet ugy racingolgatni, hogy a mogotted levo egy massziv koromfelhoben kenytelen mennija es csak azert ennyi az annyi, mert igy 600Nm felett mar a gyari valto nem annyira hosszueletu, de a befecskendezok meg csak vmi 6x%-n jarnak igy is, szoval meg lehetne hova tovabb is huzni, ha azt meg tudnak oldani
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Kornel #101114 üzenetére
mittomen
nekik kendacsoloknak mindig is az volt, pedig azok csak masoltak vilag eletukben
hat amit a Karotta is vegigszopott a japanbol rendelt uber JDM cucciaval ami 2 kort nem tudott vegigmenni hiba nelkul, is azon a Hangyasz-n, az egy kulon vicces tortenetfoleg azok utan, amibe kerulhetett
több drón kell ;P
-
nesa
veterán
válasz Kornel #101114 üzenetére
Ha csak valoban behugyozna a porlasztocsucsod a gazolajat es nem porlasztana, eleg nehezzen indulna be, nem eszik azt olyan forron hogy rogton rohangani keljen adagoloshoz, tipomat elvittem sok eve adagoloshoz hogy merje meg, meg nezze meg a csucsokat hogy minden fasza legyen, kinyitotta megnezte lebaszta a motorhaztetot es aztmonda ezt a tipust meg soha nemlatta tonkremenni,1 perc volt nulla FT(baszogathatta is volna 20k er de nem tette, azota tobb mint 100at nyomtam bele)
ugy viszont jartam hogy etort a gazolaj cso es az utszeli ganyolastol kissebb darabok kerultek a csucsokhoz amitol allig ment a gep hidegen mindig lealt... ezen segitett meleg motornal 1be 100m padlo gaz..Szoval ha valami nemklafa az adagolos dizelnel akkor azt ugyis eszreveszed a legkisebb szartol is pocsekul indul.
-
m3tr0
senior tag
válasz hobizoli #101118 üzenetére
Konkrétan mire gondolsz?
Persze,hogy szopott vele mivel ő pályaautót épít szinte a nulláról.
Több típus mixéből, több tíz év autóiból épít,az lett volna furcsa ha nem szopik vele ekkorát.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz m3tr0 #101122 üzenetére
hat en nemtom, de a motorba is amit belocsoltak meg a gyari allapotahoz kepest, es benzinnel 280lobol lett E85-l 330lo..., kivancsi lennek ehhez a motorhoz van-e Nismo ECU remap, es azzal a gyari 3.5 v6-s motor mennyi paripa lenne, egy csavar vagy alatet kilazitasa vagy csereje nelkul is, gyariban
penzszivattyu ez csak igyesszel csinalva fele ennyit nem szopott volna vele, meg lenne kenyelmes 450lo meg 500Nm, meg nem hegyezve is
kelett volna ra ket kisebb csiga, nem kell szetfujni es alulrol huz vele revlimitig, szetforgani sem kell meg a valtoval harcolgatni, hogy bent tartsa a "jo" savban a motort, 2200-2500rpm felett barhol ralepne a gazra: "megy"
a kovicucc ahhoz is pontosan ugyanennyi lett volna -a dugo mas CR-l keszul...-, de nem kell a ITB-kkel szenvedni, meg annak az agyhalal szintu beallitasaval sem, meg a tuteken a lobogo zoknikkal, amiket leszaggat a motor meg a menetszel...
nem kell atesni a lo tuloldalara sem, ahogy megalomanias crxforumon megy, ahol FWD-re 500loeros autot akar csinalni vmelyik mar, mert egy 250-300loeros az mar frutti jatekauto csak -nem mintha ahhoz sem kene atlag feletti vezetesi tudas mar, meg nem lehet vele qrva nagyot zakozni...-, es akkor az o cerkaja lesz a legnagyobb, hogy neki 200-g kapar, es 5-.ben mar tud ugy gyorsitani, hogy letapad a kerek
több drón kell ;P
-
merkucyo
aktív tag
Sziasztok
Úgy alakult h tönkrement az egyik kocsim, és most szeretnék venni valami jó kis Coupét.
Magamról mindössze annyit, hogy eddig igazából csak terepjáróim voltak, mert mezőgazdaságban dolgozom: Rover Sport, Toyota, Nissan Pathfinder (ez dobta be a kulcsot), a Rover inkább csak tartalék az LC V8 az elsődleges azzal járok munkába.A budget 5 M körül lenne, szerencsére nem tartom magam öregnek 20-30 között vagyok valahol , és ezen apropóból gondoltam egy sportosabb Coupe-ra a családi terepjárók mellé.
Ami a kikötés, hogy nem akarok állandóan szervizbe járni, és a több milliós karbantartási költségeket sem szeretem.
Lehetőleg 5évnél ne legyen idősebb, és max 120.e km
Amire gondoltam az: Audi A5 , vagy Merci E coupe. Ezek mennek 5,5 környékén ami kis alkuval beesik az 5 milliós költségvetésembe.
Igazából még nem is nagyon ültem német autóba, sőt benzines kocsim sem volt még (mondjuk A5, E merci vannak dieselben is ) .Mi lenne a véleményetek a fent említett kocsikról és esetleg tudnátok-e nekem valamit ajánlani ?
[ Szerkesztve ]
Vágjátok ki az erdő leghatalmasabb fáját ezzel a kis heringgel !!
-
-v-
addikt
válasz hobizoli #101125 üzenetére
hat en nemtom, de a motorba is amit belocsoltak meg a gyari allapotahoz kepest, es benzinnel 280lobol lett E85-l 330lo...
Sima benzinnel 330 ... és a motorba nem locsolt olyan sokat, más vezérműtengely, ITB, meg más leömlő ..
(meg kovácsolt hajtókarok de annak már nincs köze a teljesítményhez). +18% power ezzel a 3 moddal nem rossz szerintem egy szívótól, azon meg fölösleges vitatkozni hogy de a turbóazüberfasza és ennyiből miért nem turbót meraztánaz, mert ő ilyet akart építeni. Az más kérdés elsőre beszopta az ITB-kkel. -
hobizoli
nagyúr
OK, egy Nismo remap mennyi hozza, es mennyi lojjerot hoz?
a hajtokar azert kell, hogy tovabb lehessen forgatni a motort, ha mar olyan vezermutengelye van hozza, aminek a powerband-je magasabb rpm-g tart, es ne torjon el vagy szakadjon le es vigye ki a blokk oldalat
több drón kell ;P
-
hdman
őstag
GoPro vagy bármilyen másik akciókamerát hogy célszerű a karosszériához rögzíteni? Ahogy nézem az alapcsomagban nincs semmi spéci kütyü, a speedshopon nem is rendelhető olyan tartozék, ami ránézésre jó lenne a célra...
Sopron city :)
-
Ace owner
addikt
Ladából melyiket érdemes venni? Téli nyári csapatós lenne, forgalmival, papírokkal. Árban olyan 200-250k között mondjuk. Nekem személy szerint a kereklámpás tetszik, de végülis mindegy úgyis gyilkolva lenne csak..
Galaxy Fold 4
-
TaaT
veterán
válasz hdman #101135 üzenetére
Amúgy amit te keresel azt úgy hívják hogy suction cup mount. Ha nem adják a kamerához akkor venni kell, persze figyelni kell hogy passzoljon a kamera rögzítéséhez.
Give them hell Ukraine!
-
Kornel
veterán
Szia, kösz a reagálást, ha gondolod pm-ben megmutatom a tüneteket.
Egyébként pöccre indul, mínuszban is max. 3-4 mp-ig izzít, utána indul, és megy, stb.
ami zavar, hogy 2000 rmp-nél elkezd kerepelni, és ha ezen fordulat közelében erőteljesen gyorsítok, akkor kormol is rendesen. -
Kornel
veterán
válasz hdman #101139 üzenetére
köszi, akkor berakom, hátha valakinek van valami ötlete.
check lámpa nincs, tárolt hibakód nincs.
bár az adagolóra rá akarok nézetni, vp44-nek külön hibatárolója van...
az is kérdés, hogy kit ajánlanátok bp-en, aki be tudja mérni / fel tudja újítani a csúcsokat, és még az adagolót is le tudja csekkolni.az elson a reggeli hideginditas lathato, a masodikon menet kozben probaltam felvenni, hogy milyen hangja van 2000 rpm-nel, ami zavar. A harmadikon meleg motorral probaltam felvenni a hangot, a gazadasnal amikor eleri a 2000 rpm-et. Ebbol ki mire tippel? Ha uresben van a.kocsi, akkor tenyleg csak 2000 rmp-nel hallani a kerepelest, magasabb fordulaton megszunik, viszont terhelve menet kozben 2000 rpm utan is hangos marad.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
-
m3tr0
senior tag
válasz Ace owner #101134 üzenetére
Csapatósnak vegyél egy külföldi Subaru Justy-t.
Most értem haza, kint voltam a helyi csapatós placcon, volt kint egy, úgy lehet vele menni keresztbe mint a szar.
Rohadt jó. Se a Sierra se a BMW-k nem tudtak úgy menni.
A kis 86 lovas Subaru meg tepert keresztbe, k*rva jó volt nézni!https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #101140 üzenetére
Inkább a hidrotőkéket hallom kerepelni, mint a befecskendezőket. A hideg dízel mind ilyen, nincs szép hangjuk, az enyém is kerepel terhelésen hidegen, de amint picit melegszik, megszűnik a hang.
Mennyit futott benne az olaj és milyen van benne? Sokat javít a hangján a friss olaj. Ha valami gond lenne az adagolóval vagy a befecskendezőkkel, akkor nehezen indulna vagy füstölne, egyiket sem láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Tomi0703
őstag
válasz deicide #101031 üzenetére
Visszafelé remélem Csőszpusztának mentél. Fasza kis kanyargós hegyi út megy fel. Szápári kereszteződésnél kell elfordulni, rögtön a "pörgő" után. Mondjuk az út hagy némi kívánnivalót maga után...
Nána és Tés között is van egy erdei aszfaltozott út, emlékeim szerint annyira nem szar, bár 1 autó fér meg, de kanyargós, van 1 két egyenes és közben még a tési kilátóra is oda tudnál menni.(#101068) a_tesz: Itt köztünk (Dudar) meg Oszlop, Szentkirály között, nem rég lett megcsinálva az út. Most elég fasza, ki is lehet húzatni a vasat ha akarja. Napközben sem járnak rajta sokan, de este full üres, bár akkor jönnek az állatok.
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #101145 üzenetére
köszönöm a segítőkészséged, ma már ez is ritka
hidegen valóban nagyon kerepel, szerintem is hidrotőke lesz az, de gondolom az nem olyan nagy baj, melegen egészen elveszti azt a hangot. az olaj sajnos új benne, és belevaló, úgyhogy csere lenne, de azt nem szándékozom megbontatni.
egyébként ezek a tddi-k elég hangosak akkor is, ha minden klappol, mivel 1000 bar feletti a max. nyomása a vp44-nek, mechanikus porlasztócsúccsal ilyen hanghatást ér el
ami engem zavar, az a 2. és 3. videón látható, azaz inkább hallható, de csak ha nagyon fülelsz.
2000 rpm körül olyan, mintha berezonálna valami, de nem, hanem a motor lesz sokkal hangosabb, kopogós dízel hangja lesz, illetve ha ilyenkor tolok neki egy padlót, akkor füstöl is rendesen. ez az, ami engem idegesít. adagolóra nem gondolnék első körben, mert egyébként mindig indul, 2000 rpm alatt nem is füstöl, meg egyébként jól megy szerintem, csak az a hang, és a füst zavar.
egyébként amikor ez a bizonyos hang van, akkor kicsit meg is torpan, de csak minimális.
az biztos, hogy nem turbo hiba, az már orvosolva lett, illetve check lámpát se gyújt. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #101148 üzenetére
Ha feketén füstöl, akkor alacsony a turbó nyomás, vagy valahol szökik, vagy be van rakódva teljesen a szívósor és nem jut elég levegőhöz a motor(a fekete füst az elégtelen égés jele, túl sok üzemanyag kevés levegővel keverve). Egyiknek sem nehéz utána járni. A turbó nyomás önmagában nem mond semmit, élő adatot kell olvasni, vagy rögzíteni és összevetni az aktuális turbó nyomást a motovezérlő által elvárt nyomással. Ebből már meg lehet mondani, hogy turbóhiba, nyomás vezérlő hiba, lyuk a rendszerben, vagy valami más.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Mágus2 #101149 üzenetére
legytomegmero nincs ebben?
az nem adna uzemanyagot, ha nem lat aramlast (smoke limiter)nekem ez volt a nyugje, nem volt semmilyen kulonleges hangja sem a motornak, csak ecceruen nem ment szart se
a kipufogo meg olyan szaraz meg tiszta, mint a ho, mivel olyan szegeny AFR-l jar a motor, hogy csoda nem all le
turbonyomas sem volt miatta rendesen, 0.2bar volt uveghangon, de uzemanyag nelkul az olyan, mintha nem is lennetöbb drón kell ;P