-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
válasz zolikaDB #101293 üzenetére
Mazda 6 +1, [link], [link], liftback vagy inkább kombi, ha biztosra akarsz menni akkor egy 2 literes benzineset keresel.
Toyota Avensis, Honda Accord, ahogy előttem ajánlották, viszont ezeknek kicsit (vagy sokkal) drágább lehet a szervizelése, drágábbak az alkatrészek mint a mazdához (márha az újabbakat nézed belőle, avensis 2003+, accord 2002+, viszont azok már drágák, nem férnének bele a keretedbe szerintem).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
nagyúr
válasz Jim-Y #101300 üzenetére
7gen civic 1.6 benzin vagy 1.7 cdti. Pont ez az árkategória és az árát is jól tartja. Vagy corolla 1gen yaris is jó lehet, ezek eléggé értéktartó autók.
Ha nagyobb kell akkor b5 passat, akár dízel, de szerintem ez költségesebb mint a feljebb említett típusok.
Focus, g astra is jó autó, ennyi pénzből már patent van belőlük, de az értéktartás szerintem nem az erősségük.
[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
Biztos jobb a fóka 1.6 motorral, de keresésnél azért nem zárnám ki az 1.4-et sem, egy ekkora autót, főleg ha nincs agyonpakolva, meghajt ez is, és (valószínűleg) sok jó példányt is leszűrne így. Igazából csak a saját példánkból indulok ki megint csak, de azonosan jó állapot közül persze én is az 1.6-ot venném inkább.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
zsoltee10
addikt
válasz Jim-Y #101300 üzenetére
Nekem lenne egy soha fel nem merülő tippem.
Seat Cordoba. Én 1,2M-ért vettem 60ekm-rel első tulajtól, 2009.03 havi kocsit, annyi volt a hibája, hogy meghúzták mindkét sárvédő ívet, mert szűk volt a bejáró. 60eFt-ért újra lett fényezve, összes karc eltűntetve és kész. Mi családi kocsinak is használtuk, bár kissé szűkös annak. 1.4 86Le motor szépen viszi a kicsi bódét és feketében, alufelnivel jól is néz ki. Eladtam unokatesómnak 1,4M-ért friss vezérléssel, téli gumi szettel.
Arra kell figyelni a keresésnél, hogy a 86LE motor legyen benne, különben autópályán elfogy a szusz...Az enyém pont ilyen volt amúgy: Cordoba
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz zolikaDB #101306 üzenetére
Ilyen autót nem néztem mikor én is kerestem autót, erről semmi infóm nincs. Egy biztos, mivel ha jól látom egy viszonylag ritkább típusról van szó, bontott alkatrész is biztos kevesebb lesz hozzá. Illetve ahogy nézem új alkatrészekből is szegényesebb itthon a választék (bár ahogy nézem normális áron vannak, persze csak 4-5 féle akatrészt néztem meg most), többet is eszik (kb 1 literrel), mint egy hasonló sima soros4-es 2 literes benyás. Viszont olcsóbb, mint a többi japán amit felsoroltam.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
harry
veterán
válasz Kornel #101305 üzenetére
Én ezt focusra írtam, nem igazán indokolt 1.6-nál nagyobb. És csak fontosabb egy ilyen kocsinál a jó állapot, mint az, hogy milyen gyorsan lehet előzni, ezért mondom, hogy itt nem szűrném le az 1.4-es motort sem. Míg pl. Octavia is van 1.4 motorral, de az egy nagyobb kocsi, ott én sem adnám 1.6 alá...
Mondeonál ja inkább 1.8 - 2.0.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
gerg0
aktív tag
Sziasztok,
Egyelőre 300-400k között keresek kocsit, lenne rá több is de azt inkább másra költeném. Nem létszükséglet, de néha nagyon jól jönne. Az nem érdekel ha kicsit karcos vagy horpadt (legalább nem izgatna, ha barátnőm lezúzná az oldalát amíg vezetni tanul), csak ne rohadjon mint egy körte. Nem kell tökéletesnek lennie, a legtöbb melót úgyis én csinálnám meg rajta, a lényeg hogy guruljon és megálljon rendesen.
Van pár elvárásom a kocsi felé, amikből nem engedek:
-szervó
-klíma
-2 légzsák
-benzinesElsőre B Omegákat néztem, ezekről mi a véleményetek? Más típusok felé is nyitott vagyok.
Köszönöm.
-
Vesztor87
senior tag
válasz harry #101309 üzenetére
Kíváncsi lennék rá milyen az 1,4-es fóka Após 1,8-as tddi-je sem egy versenygép. Az tetszik hogy milyen keveset forog. 90 körül kb. 1800-at, ami tök jó. Utaztam egyszer egy 1,4-essel oszkáros sofőrrel. Gyorsulást a 4 emberrel nem nagyon produkált, nem tudom mennyire taposta a gazdája. Az mondjuk 130 körül már olyan 3500 körül forgott, de meglepett milyen csendes. Össze sem lehetett hasonlítani pl az Almerával. Akivel előtte jártam annak 4 ajtós 2002-es 1,5-ös Almerája van, fix 140-el jöttünk mindig, ott már kb. 4000-et forog a motor, sokkal hangosabb volt (és imbolygósabb is) mint a Fóka
Fiesta is elég lenne méretre, nincsenek nagy igényeim, úgy nőttem fel hogy bár 3-an vagyunk fiúk testvérek, egy Skoda 120-régi Swift-Ignis volt a legutóbbi 3 autó a családban, szal 2 főre egy Fiesta is megfelel. Érdekes egyébként hogy elég kevés van belőle a piacon, legalábbis csak TDCI jön szembe, benyásból 1-2 csak, és gyorsan 8 kiló felett van...
-
zolikaDB
veterán
válasz Vesztor87 #101314 üzenetére
Volt egy elmenyem egyszer 1.4-el. Egyedul voltam, meg nehany cucc, mentem nemetbe. Tartottam olyan 100-110-es tempot, es erzem, h lassul a kocsi, mondom, ha ez igy van, kuka, megbolondulok. Parketta, igaz 5-ben (!!!), mondom, csak tartsam a tempot. Belenezek a tukorbe: akkor latom, h egy kb 10-15 fokos emelkedon megyek felfel... Ennyit az 1.4-rol. Persze vissza 3, es megindult... De ennyi baja van a kis szivobenzinnek nagyobb vasban.
-
Kornel
veterán
válasz Vesztor87 #101314 üzenetére
Regi Swift 800- kg
Foka 1000+ kg
Suzuki motor szeret porogni, zetec kevesbe.
A suzuki liter / le aranya is jobb.
Illetve a kg / le aranya is.
Szvsz fokaba legalabb 1.6, de szerintem inkabb 1.8!ZolikaDB: neked inkabb egy nagy dizel kellene, ott nincs ilyen gond
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
válasz zolikaDB #101316 üzenetére
M7-esen 5 fővel ilyet mondjuk nem csinált az Ignis, pedig vannak ott emelkedők. Bár lehet ebben az is közre játszik hogy 130-nál kb 3700-at forog, az majdnem a nyomaték maximuma (vmi 4100-nál van), szal azért lehet hogy a tempó megtartásával nem volt gondja.
kornelka:
Az Ignis 965 kg, az 1,4-es fóka se sokkal több, max 50-100kg-al, úgy hogy az egy nagyobb, jobb cw-jű bodega A 93 le az mondjuk csak 6k-nál jön ki, alatta nem hiszem hogy jobb mint az 70-80 lovas 1,4-es.[ Szerkesztve ]
-
harry
veterán
válasz Vesztor87 #101312 üzenetére
Persze nem erőgép, autópályára, főleg családdal nem a legjobb. De ha javarészt belvárosban használod, akkor szinte mindegy. Még egyszer: jobb egy nagyobb motorral, de pl. a mi 1.4-esünket tuti nem cserélném le másik nagyobb motoros vagy agyon extrázott darabra. Ha találsz jót nagyobb motorral, akkor persze hajrá, csak azt mondom, hogy a kisebbekről sem mondanék le. Döntsd el saját használat függvényében, hogy elég-e a teljesítménye, szerintem városba, 1-2 fő szállításához megfelel. Hosszú utakra, vagy autópályára, ha most választanék, minden bizonnyal én is erősebbet keresnék.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
brickm
őstag
Sziasztok!
Honda Civic 1.4 IS 1998 260 000 Km-rel, 240e-mél szíj,csapágyak,görgők,vízpumpa lett cserélve.
Megéri ez így? Jó gép? 650e az ára.Illetve egy NISSAN PRIMERA 1.6 Comfort 665e-ért 2002-es, 106LE,
-
deicide
veterán
válasz MunezXBK #101322 üzenetére
Az mindig jó lenne, nem csak pályán.
btw, tanakodtam szeptemberben, hogy megvegyem-e az egyik tulaj quattroporte-jat, 7.5-ért árulták, de kicsit fellengzősnek éreztem volna nap mint nap azzal gurulni be melóba.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Nyilván nem, csak vannak más megfontolások, elég ferdén nézett volna rám kb 150 kolléga. Bár az opc sem sokkal jobb, óvatosan azért jó páran bekérdezték, hogy mennyi volt, mennyi hitelt vettem fel rá, stb.
De a formája sem jött be annyira, illetve hiába a 400 ló, azért nem egy csapatós autó, valljuk meg.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz focvis #101327 üzenetére
Na igen, a karbantartás és a fogyasztás, ez két olyan dolog, ami elriaszt a luxusautóktól, még ha meg is tehetném, akkor is sajnálnám rá a pénzt. Meg a GTC után egy újabb élményautót akartam inkább.
Viszont a következő autóm az már nem Opel lesz, azt hiszem, hanem talán egy 4.35i M. Gyűjtögetek, míg lejár a gar az OPC-ről, aztán hajrá.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Zola007
veterán
válasz zolikaDB #101316 üzenetére
daewoo lanos 1.3 a mocival 1100 kiló +4 felnőtt + sok cucc. Előzni nem mertem 200 km-el keresztül annyira nem ment. 2 emberrel egész jól szedte a lábát, de többel.. Pff, csiga. S sokat is evett, 7,2-8,0
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
footy
addikt
-
khes
tag
Sziasztok. 18 éves srác vagyok friss jogsival. Kiskorom óta imádom az autókat és most közeleg a vásárlásnak az ideje, de még most csak a tervezgetés megy, mivel még gyűjtögetem a pénzem. Nekem a K-car-ok és a hasonló kis méretű autók nagyon bejönnek, de nem igazán találtam olyat, ami minden szempontnak megfelelt volna. A szempontok az alábbiak:
- Könnyű karosszéria
- Kis motor
- Viszonylag nagy motortér (a karosszériához képest)
- Könnyű szerelhetőség (ezen az autón szeretnék megtanulni szerelni)
- Lehetőleg legyen rá példa, hogy szívó motorból turbósat építettek
- Nem ritka cserealkatrészek
- Kompatibilitás más autókkal a márkán belül
- Kompatibilis után gyártott teljesítmény növelő alkatrészekkel
- Könnyű fejleszthetőség
- Hozzáértő szakemberek az országban
- Jó közösség.
Ami autókat kiszemeltem, idáig: FIAT Cinquecento/Seicento Sporting, Daihatsu Charade Gtti és úgy nagyjából ennyi. Szóval ha valaki tud hasonló kaliberű autókat, az legyen oly szíves és írja le. Köszönöm. -
nagyúr
civic! b16 turbo 5-6genhez van bőven alkatrész, ezeket még könnyű szerelni is. Bár a turbósításra csak akkor add a fejed ha hajlandó vagy kb mindent kicserélni a motorban könnyű karosszéria, kis motorok (1.3-1.6), szak
barbárember van dögivel, közösség tutiesetleg punto, van itt olyan aki azt imádja húzni (állítólag a gyári blokk jobban bírja a turbót mint a civic)
kornelka én swifttel nem bohóckodnék, bár van aki komolyat hozott ki belőle -> Mr X
[ Szerkesztve ]
-
khes
tag
válasz tboy93 #101339 üzenetére
1.4 motornál nem akarok nagyobbat és az autókat, amiket ajánlottatok, az mind egy kategóriával nagyobbak (talán a Swift nem, de az meg sz*rul néz ki). A Civic az meg számomra nem nagyon jöhet szóba, nem szeretem azokat a motorokat, amik szinte 0 nyomatékkal rendelkeznek. A Puntó az már inkább, mert a Fiat motorok nagyon jó tulajdonságokkal rendelkeznek, de ismét nekem nem kell akkora autó. A lényeg, hogy kis turbós, vagy szívó motor, könnyű karosszéria.
-
footy
addikt
válasz szőröscica #101340 üzenetére
abban tul sok a renault
-
hdman
őstag
Sokszor sietve, sportmód végig bekapcsolva, 4 fővel, + pakk, 90% autópálya 140-160- néha gyorsabban: 7,4liter Fele út hajnalban az extra hidegben, másik fele kora du-n.
Sok.
84 fokos víz jó? Mostanában megint nem akar feljebb menni, 60 km után sem, 140-nél is tartja a 84-et, néha visszamegy 80ig, aztán megint 84 ig engedi. Cserés? Ugye ebben a fosch-ban nincs mutató, csak a szervizmenüben tudom ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
khes
tag
válasz Kornel #101349 üzenetére
Biztos kimaradt neked az, hogy 18 éves vagyok, friss jogsival. Szóval egyetemre járok, nincs állandó fizetésem, illetve a biztosítás sem lenne kevés egy akár 7. Gen VW Golf méretű autóra, ami nem számít nagy autónak... A másik pedig, hogy szeretnék egy sleeper-t építeni és korlátozottak az anyagi forrásaim. Nagyobb autóba pedig nagyobb motor kell, hogy ellensúlyozza a plusz tömeget. Egyébként ha annyi pénzem lenne, amennyi nincs, egy BMW E30 325i-t vennék...
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mobil flották
- OLED TV topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Telekom mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000