-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viszlát
addikt
-
runner 125
nagyúr
Puha a futóműve, de én nem mondanám hajósnak, a feelinget talán az ülés kényelme, pozíciója okozza. Emlékeim szerint ő a legalapabb, leggyengébb 2.4-es 140 lovas szívóbenzin verziót próbálta. Ott nyilván nincs akkora nyomaték, teljesítmény, főleg ha az autó majd 1,6 tonnás tömegét is figyelembe vesszük.
Egy 2.0T, 2.5T-vel vagy akár a D5-tel nyilván fürgébb.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
8th
addikt
válasz Kornel #101647 üzenetére
A legtöbb dízel autó átmenne akár még katalizátor nélkül is. Többről is tudok amiből száműzték mégis jatt nélkül átmentek. És valóban igaz, hogy határértéken belül vannak de ez a mérés hiányosságaiból következik nem abból, hogy olyan hú de tiszta lenne a kipufogógázuk ezek nélkül. Személy szerint kőkeményen büntetném azt aki utcán - főleg a dízel - autójával vakolt egr-el és katalizátor nélkül furikázik csak mert attól jobban harap a kocsi vagy mert úgy fél literrel kevesebbet fogyaszt. Irgalmatlanul bucira kéne szopatni az ilyen embert függetlenül attól, hogy benzinest vagy dízelt hajt. Ha az összes ilyen ügyeskedőtől a helyszínen elvennék a forgalmit és mérlegelés nélkül nyakon baccnák az üzembentartót egy 300ezer forintos csekkel lehet elgondolkodnának rajta, hogy megéri-e ügyeskedni vagy sem. Az NKH-s jómunkásemberek is bele bírnak kötni mindenbe de pont a lényegre nem figyelnek. Attól, hogy egy autóban sportkormány van netán le van ültetve néhány centit, az ablak körbe van fóliázva vagy a gyárinál nagyobb kerekeken gurul még nem döglik meg senki. A kipufogó gázoktól viszont igen. Arra még is magasról ... csak a látható dolgokra ugranak.
mod MunezXBK: pasztmeg
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Jól írta runner 125, 2.4-es 140 lovas verziót vezettem. Nekem a fotóműve volt a túl puha, jobban szeretem a kicsit sportosabbat, kinek mi. A teljesítményével nem volt gond, a motorja tetszett, főleg a hangja, nem gondoltam volna, hogy ilyen szép hangja tud lenni az 5 hengernek
Azért ha teheted, te is próbálj ki egyet, mert ez csak egy vélemény amit írok, lehet neked tetszene a futóműve is.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
DeFranco
nagyúr
válasz tresh #101659 üzenetére
az a gond, hogy erre a yardoknak nincs eszközük, hogy rendszeresen mérjék-felderítsék a ledugózott egr-t kikapott katalizátort, kiiktatott dpf-et.
kellene egy olyan rendszer, ahol ezek meglétét és a kocsi általános alkalmasságát rendszeresen ellenőrzik...
...oh wait, van ilyen, műszaki alkalmassági vizsgának hívják de jó
csak éppen itt ebben a topicban meg a szomszédosokban is havi rendszerességel van rá részletes útmutatás hogy ki hol mennyiből és hogyan kerüli ki amit épp nem érez magára érvényesnek, aztán meg ha valami van, akkor persze bőszen megy a más farkára vasmarokkal rámarkolás (nohomo) meg azzal csalánbokor pépesre csapkodás.
mert ugye mindenkit büntessenek szarrá aki nem én vagyok.
-
8th
addikt
-
tresh
addikt
válasz DeFranco #101660 üzenetére
Igen, így értetem én is hogy "csori" effektíve csak arra tud hagyatkozni amit lát. Így értelemszerűn azt bünteti amit és akit tud. De pl ha nem lenne egy vagyon akkor mint pl németeknél vagy szlovákoknál nálunk is lehetne hogy beírják a forgalmiba hogy 17-es kerék és nincs belőle hiszti..stb de ehhez mi még nagyon balkán vagynk és leszünk is egy darabig..sajnos
(#101661) 8th : áhh a fűthető focipálya annál is fontosabb hogy normális kórházba normális ellátás kapj
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
felesleges hülyeség lenne minden yardnak külön emissziós labort a nyakába akasztani, van műszaki vizsga, erre való. ezt a kérdést ott kellene megfogni, de általában írtam le a véleményemet az összes b*szott stikliről, gyorshajtástól ültetésen meg duplaparkoláson át dugózásig, mindenki nézzen magába aztán döntse el mennyire érintett.
megmagyarázni, azt nem kell, köszönöm szépen, sem attól nem lesz jobb napom, hogy valaki belátja amit kell se attól ha megmagyarázza a saját okosságát. viszont mint szabálykövető állampolgár úgy érzem minden jogom és alapom elmondani, hogy lóf*sz a seggébe az összesnek (mit érdekel, csinálja, csak legalább ne reklámozza, meg ne legyen rá nagy pofája. ismerek innen a fórumról is olyat, akinek ki van kapva a katalizátor évek óta, de legalább ő nem reklámozza meg veri magát rá. az se jó, de legalább valami.). és igen, én minden szabályt betartok, a halat is szálkával eszem, ilyen hülye vagyok.
a politikai részébe meg nem megyek bele, itt nincs helye szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz DeFranco #101663 üzenetére
Nem is azt mondtam, hogy a rendőr nyakába kell akasztani de lássuk be a műszaki vizsga jelenlegi formájában egy vicc. Ha még csak trükközni sem kell hozzá és simán át lehet csusszanni bármilyen pimpelt dízel szarral akkor mi értelme van az egésznek?
Tereltek már ki a parkolóba a Váci útról péntek este. Ott basztuk a rezet 40percig. Minden gyanús autót végignéztek, többen is beszopták mert a helyszínen bevonták a forgalmijukat. Kinek ezért kinek azért de senkit sem basztattak azért mert az autója alapjáraton olyan füstöt okádott amilyet még padlógázon sem szabadna neki és már a parkolóból odébb guruláskor is olyan felhőt köpött maga mögé amilyet egy harminc éves csuklós Ikarusz is megirigyelne hegynek felfelé. Teljesen nyilvánvaló volt, hogy a környezetet fokozottan szennyező illegálisan átalakított autókról volt szó. Az NKH/KPM részéről ez senkit sem érdekelt. Csak az alufelni a sportkormány a xenon meg az ablakfólia mert az a balesetveszélyes. A füst nem az attól csak szép csendben mind megdöglünk. Vagy ott vannak az autó teljes csomagterét elfoglaló mélyládák. Egyik sincs fixen rögzítve a karosszériához de az láss csodát: nem balesetveszélyes. Az, hogy egy karambolnál az úgy vágódik előre megállíthatatlanul mindenen át mint kés a vajon és közben szépen agyonüt mindenkit aki az útjába kerül az nem számít. Nem balesetveszélyes. De bezzeg a stabilabb futómű a nagyobb átmérőjű kisebb súlyú kerék, netán a gyárinál egyel szélesebb sokkal jobban tapadó gumi ami a fékezhetőséget és az autó stabilitását is drasztikusan növeli az igen. Az fú de veszélyes, gyorsan vegyük el a forgalmiját. Nevetséges.
Ne politika, gazdasági oldalról nézd a dolgot. -
-v-
addikt
mi értelme van az egésznek
Te most röhögtetsz ugye, hogy értelmet keresel itthon bármi mögött
Pénzbeszedésnek kiváló, a többi senkit sem érdekelCsak az alufelni a sportkormány a xenon meg az ablakfólia mert az a balesetveszélyes
Nem azért bírságolják meg, mert balesetveszélyes, hanem mert pénzt lehet vele szedni
Nevetséges.
Üdv az országban
[ Szerkesztve ]
-
-
nofi
őstag
Sziasztok!
Tovább tartott mint gondoltam, de idén mindenképp le kell cseréljem a 3 ajtós, 1,4-es VW Polomat. 5 éves korig keresek 4-5 ajtós, nem-kombi modelleket, megbízható, családi mindenes autónak. Évi ~12000 km-t teszek bele, főként városi forgalomban, így benzinesben gondolkodom. Az alábbi modelleket nézegetem:
Octavia (baromi nagy csomagtér)
A3 (vonz a kényelem, de félek, hogy ha valami hibába futok akkor kategóriákkal drágább a szervizelése)
Golf VI (mert Polo-ból átülve rögtön otthon érezném magam, de pont ez a megszokottság bizonytalanít el)1-es BMW(próbáltam több szögből nézni, de egyszerűen nem tetszik)
Passat (ugyanazért tetszik, amiért az Octavia is és talán egy fokkal elegánsabb)Hasonló kategóriában, ha tudtok javasolni típust szívesen veszem, illetve ha az alábbi listát tudom szűkíteni már előrébb vagyok
Még nagyon az elején vagyok, de nem zárom ki a külföldről való behozatalt sem.Xbox GT: nozsolt
-
DZs
senior tag
Az ufo Civic is javasolt. Ha ezek közül az tetszik a legjobban, akkor azt válaszd.
kabalthenbk Ha a családnak sok csomagja van, akkor az A3 és Golf kicsi lesz. Cégesként egy Octavia mk3-at vezetek, de kényelmi szempontból saját magamnak nem vennék, ami megint csak saját vélemény, ezért az Octaviát ne csak kívülről nézd meg, hanem ülj bele.
-
Land
veterán
válasz tboy93 #101671 üzenetére
1.8 a kiszemelt, csak zörgö műszerfalnak, illetve a pattogó hátsó futóműnek utána kell járnom, hogy mennyire gáz velük együtt élni. Amúgy más baj nincs vele, max a kilátás hátra, de tolatóradar lenne bele mindenképp.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Kombat
őstag
"A3 (vonz a kényelem, de félek, hogy ha valami hibába futok akkor kategóriákkal drágább a szervizelése)"
Ezt nem értem, sokaktól hallom, meg sok helyen írják, hogy az audikhoz drága az alkatrész, de csak meg kell nézni egy autósbolt oldalán az árakat és látható, hogy a konszernen belül azonos kategóriában általában ugyanannyiba kerülnek az alkatrészek. -
jozefgucci1
addikt
válasz Kombat #101675 üzenetére
Ez szerintem is így van , de én még jót az A3-ról nem halottam . Igaz azt hozzá kell tennem , hogy az három mint 5+ éves volt külföldi ,de akkor is .
Mi van a rózsaszín kis újévi malackánkkal .: Bitpork fórumtárssal ?
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
nofi
őstag
Egyelőre ketten vagyunk, de 1-2 éven belül azért várható még gyerekülés, onnantól meg állandóan lesz behajtogatva egy babakocsi is. Apósomnak Golf Plus van és ott mondjuk nagyon jól variálhatóak a hátsó székek. Tény, hogy pl. egy Passat meg csak szimplán elnyeli a csomagokat
Xbox GT: nozsolt
-
Land
veterán
válasz Tsebacsi #101679 üzenetére
Írják, hogy elofordul zak, nyiszogas a műszerfal környékéről. Gondolom nem mindenkinek jön elő. Futómű Pesten mennyire lenne zavaró? Az ajánlottak közül a Mazda 6 tetszik a legjobban még. Neked is ufod van?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Sholom
tag
Ezt veszi meg a haver végül:
Ford Mondeo 2.0 TDCi
2010/10
103kW
110.000km (valós)
Fehér
Titanium felsz.Koszonom a segitseget!
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
[link]
Ezekkel a képekkel szeretné eladni az autóját?www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
-
Qru
MODERÁTOR
S60-at D5 motorosat vezettem egyszer, a gyárilag gyengébb 163 lovas változatot. Nagyon megy (pedig egy 170 lovas TDI-ből ültem át nem egy 1000-es Swiftből), jó a rugózása is kényelmes de nem billegős. Egyedül az automatákat felejtsd el mert azok időzített bombák.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz roberto211 #101688 üzenetére
én is swiftről ugrottam 7genre, alkatrészárban nem kicsi a differencia
-
nagyúr
Lehet kicsit esni fog, most is 2-2,5 között vannak, igaz nem rossz az értéktartása, jobb mint egy Focus-é!
Azért adom el, mert most még van cash és egy jónak tűnő lehetőség egy 328i-re cserélni (ha összejön, kopp-kopp). Nekem kicsit sokat fogyaszt ahhoz képest, ahogyan megy. Kicsit nyomni kell, hogy értékelhetően menjen, hegyre járok fel dolgozni, így ide meg kéne nyomaték, meg hátsókerék, mert az elsőn nincs súly, alig tud felfelé menni. Kicsit kemény a futómű, rosszabb úton, keresztbordákon ugrál, még ballonosabb téligumival is.
Amúgy jó úton patent, a 17-es kerékkel istenien fordul, nem csúszik, elcseszett sebességgel is csak túrja kicsit az orrát, a segge nem indul meg, ha meg is indulna, az esp nagyon hülyebiztos, télen nem tudtam megforgatni, mert mindig belefékez.
Hiányzik a navi, hogy nem automata, ebbe kicsit sok a 6 sebesség, városban csak gangolgatsz összevissza. Kicsit nagyobb csomagtér, meg a szedán forma.
Baja amúgy nincs, kb. semmi. Nem eszi az olajat se, összesen 3x égett ki a fényszóró is (bal1-jobb2).Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
Mindenképpen ülj bele az Oktiba meg a Passatba is! Ég és föld a különbség. Az előző cégemnél egy B5.5 Passatból ültettek át egy MK2 SuperB-be. 1 nap után könyörögtem, két nap után már sírva könyörögtem a flottakezelőnek, hogy adják vissza a 10 éves Passatot és vigyék a 0 km-es Skodájukat a pitlibe.
Oltári ócska a Skoda bele pedig a saját verdáim okán a japános puritánsághoz vagyok/voltam szokva...#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
válasz tboy93 #101689 üzenetére
Na igen.. Csak ettől félek hondánál semmi mástól...
Nyilván egy ezres swift alkatrész árainál minden autó alkatrészei drágább.. De....Nem mindegy,hogy mennyivel.
Melyik swiftből ültél át? Régi vagy a II-es.? Nekem 2000-es évj.van..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
Nem, 2011-ben vettem a kocsit, akkor még volt rá gari (2009-es februári), és a kuplung valóban adott valami hangot, nyikorgott a végén benyomáskor, de gariban javították, azóta nem csinálja, nem ad hangot. A kettes meg néha akad kicsit, de ez meg szerintem tulajdonság, mert más is mondta, igaz elég ritkán csinálja.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nofi
őstag
Elismerem, Octaviában talán egyszer ültem vagy 10 éve és akkor még nagyon nem a kényelmi szempontok érdekeltek Passat nagyon tetszik, de félek, hogy az 1,4 TSI nem vinné úgy azt a kasznit (1.8-at próbáltam még csak), viszont úgy meg már a lélektani határ felett kellene nézelődnöm.
Xbox GT: nozsolt
-
szőröscica
addikt
Ha 140 lovas 1.4 TSI-t veszel, annak a dinamikájával nem lesz gond. Tegnap voltam egy 200 km-es körön egy ilyennel szerelt Oktáviával, nagyon jól, élvezetesen ment, pedig én nap mint nap egy 150 lovas autót hajtok, korábban pedig egy 185 lovasba is beletekertem vagy 40 ezer km-t.
Szóval ha az Oktáviában kifejezetten jó volt, akkor Passzáthoz sem lesz kevés szerintem.
-
deicide
veterán
A kényelem relatív, F Astra-val megjártam Olaszországot (2x1250km) 28 óra alatt, ebből 5 óra volt az alvás, a többi a gáz taposása, mert nyilván tempomat sincs benne. Szóval nem vagyunk egyformák, nekem pl fosmindegy, hogy egy autó hogy néz ki belül és milyen extrákat kínál, valakinek pedig fontosabb a belső, mint hogy 220 vagy 250 a vége. De én mondjuk az a fajta ember vagyok, aki más autóját, vagy cégest vezetve nem állítja el az ülést, tükröket, hanem használja úgy, ahogy be van állítva.
Na jó, a tempomat az okos találmány.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
hurenzon
senior tag
Na puntot nem vettünk. Kicsi volt, nem volt jó vétel .
végül vettünk egy Ford focust. Normális tulaj, szervizkönyv, valós kilométer , egy mappa számla alkatrészről és szervizről. -
nagyúr
válasz roberto211 #101692 üzenetére
98 1.0 glx-bol a magas alkatresz arak az egyetlen negativum amit fel tudok hozni