-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #101150 üzenetére
Akkor lusta lenne, mint egy 120-as skoda, azt észrevenné. A smoke limiter csak addig működik jól, amíg jó a turbó. A beszívott levegő alapján adja a naftát. Akkor nem füstöl, ha elromlik a légtömegmérő, mert azt hiszi, hogy kevés levegőt szívott be. Viszont ha beszívja a kellő mennyiséget a turbó, de nem állítja elő belőle a kellő nyomást, akkor füstöl, és naftát kap rendesen.
kornelka: turbó felújítva? Nincs több kérdésem. Ja, de még is van: kaptál bizonylatot a felújításról, és kalibrálási grafikont?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #101155 üzenetére
Van rola bizonylatom, 1 ev garival, ugyhogy ha mashol kihozzak azt hibanak, akkor van hova menni.
Egyebkent ez a d6ba fix geos turboval szerelt valtozata, meg maf szenzor sincs, amit tobben el se akartak hinni, de tenyleg nincs.
Szoval elso korben megis turbot mondasz?
Mas csucsokat, megint mas adagolot tippelt. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #101156 üzenetére
Nekem legnagyobb valószínűséggel turbó hibának tűnik. Ha nem az lenne mindig füstölne. A felújítás során picit visszavesznek a turbón a beállításokból, hogy biztosan kibírja az 1 évet. Lehet csak beállítás kérdése. Én a turbó nyomás figyelésével kezdeném teljes terhelés alatt 1500 és 4000 fordulat között.
Ha ott minden rendben, csak akkor kezdeném meg az aggódást az adagoló és fúvókái miatt.
Füstpamacs padlógázon normális, de amint felfújja a turbó a kellő nyomást, megszűnik a füst, ezt is érdemes letesztelni. Folyamatosan füstöl padlógázon?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Egy ismerősöm készül első autót venni. A keret kerek 1 millió, ebben benne foglalva minden költséget (átírás, téli gumi, stb.). A szempontok röviden: dízel (fogyasztás nem számít), megbízhatóság, kompakt méret, 2000 vagy utáni évjárat. Extrák megléte alapvetően nem feltétel, de ha van, nem gond. Amiket eddig néztünk: Leon, Fabia, Focus, Polo.
-
Kornel
veterán
válasz Mágus2 #101158 üzenetére
Nem folyamatos, de ha nyomok egy padlot, akkor van szepen fust.
Turbo meg egy szog egyszeru garrett GT1749V fix geos wastegate-el.
Csucsokat mindenkepp be akarom meretni, par ezerert megcsinaljak, ha jol tudom, egy adagolo hibaolvasas se lehet egy vagyon, gondolom. Meg akkor mar meretek egy turbo nyomast is majd.
Viszont a turbo hiba meg mindig nem magyarazna a 2000 rmp koruli kerepelest. -
runner 125
nagyúr
Hi,
Ilyen hókengyelt használt már valaki?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #101162 üzenetére
Tetszik a rendszer citromra jo lenne, a tipomra eztis csak ugy tudnam felrakni hogy emelovel megemelem mert a sarvedo es a kerek koze talan csak a kisujam fer be.
-
runner 125
nagyúr
A te korodban nem divat mar porig ültetni az autót.
A normal holancokkal mindig kinlodtam, valamilyen jól használható megoldás kell minel előbb, mert itt nyugaton most elég kutya világ van.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #101164 üzenetére
Ja ez gyarilag ilyen, ez a modell ami nekem van pont olyan magas mint a sedicivalvole mindenhova beakad annyira alacsony.
-
deicide
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #101012 üzenetére
Hajaj, be bizony. Hétvégére be is van célozva a Mátra, szerencsére van egy egész hosszú szakasz ahol nem sózhatnak (mert természet védelmi terület)...
HR-V, hogy vizsgázik a hóban?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brickm
őstag
Sziasztok!
Nem ide vág szorosan, de égető probléma(számomra) ha esetleg valakinek van rá ötlete:
(#230) -
runner 125
nagyúr
Qrva jó.
Épp ma vigyorogtam, mint egy 3 éves, volt egy kis móka a parkolóban így az első hóban.
Első körben tesztnek indult, h működik-e a 4WD, de játék és kacagás lett a vége.Nagyon magabiztosan vezethető egyébként hóban, de ezt neked nyilván nem kell bemutatni. Gázra nem kezd el jobbra balra kúszni az eleje, hanem érzed a stabil tolást, persze pár hirtelen kormányfordulattal meg lehet forgatni, jó lesz ez.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TaaT
veterán
Átdobom ide is a fórumtárs kommentjét, érdekes. [link]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
Olajcsere azóta már volt 1x 2013.05.07 az üa szűrő lett akkor cserélve.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #101169 üzenetére
Nem, mert nemtudod nekem milyen van, tudom mivel kevered de ez nem az, az enyem ilyen hatulrol (sedici felirat nelkul) es ilyen szembol (demizson nelkul) ennel lejebb nincs tipo ez gyarilag hotolo mar 2x teljessen leteptem a lokost
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
ez a 2. kep egy 16v/TD loko
a prosztobb verzioknak nem ilyen van gyarilagazoknak azert van ekkora, hogy a olajhutonek meg a TD-nel az intercooler-nek is legyen levego bal es jobb oldalt
a prolibbakban meg csak vizhuto van amugy is, meg max klimahuto, de az kozepen van a vizhutore csavarozvatöbb drón kell ;P
-
nesa
veterán
válasz hobizoli #101180 üzenetére
Akkor az enyem nem proszto verzio, de ezek a lokosok vannak elol es hatul azert raktam a kepeket hogy egyertelmu legyen, furcsa egy joszag ez autos boltok programjai nemis ismerik, havert a nagykerbe mar megviccelte, az e-perbe vagy masba megnezte es alitolag minden original a gepen, a karpit szinetol mintajatol kezdve minden.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
te bazz, ilyenünk volt korábban csak bordóban
1.6 16v, 92-es gyártásMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
hobizoli
nagyúr
válasz Zola007 #101182 üzenetére
1.6 az 8v volt csak, ha SOHC ha DOHC, akkoris
Tipo-ban egyedul a "Sedicivalvoe" 16v hengerfejes, az osszes tobbi csak 8v volt
a TC blokk hiaba ketvezermutengelyes, akkoris lehet csak 8 szelep van benne
(mondjuk azok eleg nagyok is, 45-48mm koruli)a Tipo elott talan nem is volt a TC blokkbol 16v hengerfejes verzio (1.8 16v, 1988-1990, 1991-1995 2.0 16v)
több drón kell ;P
-
Zola007
veterán
válasz hobizoli #101183 üzenetére
Németből lett behozva forgalmiban is 16V volt, gyári szervizkönyvvel és ott volt a plakett a hátulján is: 1.6 i.e 16V
Én elhiszem neked hogy nem létezett belőle ilyen, de akkor a csomagtérajtót meg a forgalmit hamisították meg.
5 évig állt az udvarunkon és ment is rendesen.
Egyszer toltam meg közúton, 170-nél még volt benne erő és tartalék a fokozatban, csak az út fogyott el (meg a bátorságom)
Frankón meg volt egyébként csinálva, MOMO kormány, sportülések, Supersprint kipufogórendszer, 4 centi ültetés.[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
hobizoli
nagyúr
válasz Zola007 #101186 üzenetére
hidd el, atb@szos a dolog, mert ket kulon vezermutengely haz van, de akkoris csak 8 szelep van valojaban az 1.6-s a hengerfejeben (ez a motor volt korabban a Ritmo 105TC-ben is 1.6 DOHC 8v, es ott volt meg 125TC meg 130TC is 2.0 DOHC 8v)
egybekent a furat a 1.6-1.8-2.0-ban egyarant 84mm es a loket valtozik csak (71.5-79.2-90), szoval akar sufnituninggal a DOHC 8v fejet ki lehet cserelni a DOHC 16v-re is... de gyarilag(!!) ilyen verzio nem volt belole
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
mert az is csak 150lo volt 2.0 DOHC 8v megoldasban
meg kis turbo volt rajta, hogy a Croma nagyobb bodejat alulrol meglenditse, fent viszont elfogy a szuszbolde az Integrale 8v motorjan mar nagyobb csiga volt az 185nyiha alapbol
mondjuk a TDid-vel nagyot alkothattak volna, de azt eleve csak belpiacra toltak jodarabig
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
nezd meg vhol online a ket hengerfejtomitest
de az adagoloja is biztos mas, meg szerintem a dugattyu is
az hogy a furata meg a lokete egyezik, az egy dologeccerubb egy egesz motort szervalni
az elokamras dizelek amugy is konnyebben hengerfejesednek, ha hidegen is cipőzik őket
a TDid-n kék szinu a TurboDid felirat, a hagyomanyos elokamras turbodizelen meg a a TurboD felirat piros szinu hatul
a Croma-ban parhuzamosan volt mindket 1.9-s verzio, a Tipo-ba csak a prolibb TD meg a szivoD volt...meg az 1.7 szivoD
en mk1 Punto-soknak is mondtam, aki dizelezik, hogy 1.7D/1.7TD helyett vagy min a Tipo fele 1.9TD-t kene beszurni, mert mar az is majdnem 1.5x karcsibb a +200ccm es a intercoole-.e miatt (1.7TD-n nincs intercooler se), vagy a Croma fele 1.9TDid-t, de egy rendesebb front intercooler-rel, egy jo geos turboval alulrol is vinne mar azt a kis bodet, kis fogyi mellett... a 4 tarcsafekes stabrudas futomuvel a GT-rol, stb, kb 110lo meg 250Nm nulla fusttel, siman jo
...es az nincs tele elektronikaval sem meg
es a Tipo is nehezebb bodejaval is meg a hosszabb valtojaval is jobban veret kilora a 1.9-s motorral, akkor a kisebb bode kicsit megokositott motorral meg siman jo lenne egy 9sec koruli 100-s sprintre is, es nyomatekbol menne alul-felul f@szan orszaguton is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
killer1203
senior tag
sziasztok
800-900 ezer körül kellene nekem majd egy autó lehetőleg dízel és kombi, nézegettem pár tipust de kiváncsi vagyok mit lenne érdemes venni szerintetek.
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
nagyúr
válasz killer1203 #101196 üzenetére
Szia! Hol fogod hasznalni? Mennyit mesz egy evben? Mekkora auto kell? Hany fot szallitasz altalaban? Vagizos vagy inkabb megbizhato?
Igy eleg sok autot lehet ajanlani. e36, yaris, focus, g astra, civic, corolla
[ Szerkesztve ]
-
-
Morris
veterán
válasz killer1203 #101196 üzenetére
Esetleg Passat Variant B5, 5.5 ha ki tudsz fogni jót.
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Óra topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...