-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz #10726912 #100048 üzenetére
Én ezt nem értem, hogy miért jó módszeresen mindent tönkretenni, senki nem fog rájuk szavazni, mégha 150 Ft is lesz a benzin, ha nem lehet beülni az autóba, mert gyalog előbb beérek normafához, mint kocsival. Mondjuk engem pont nem érint az M0, de azt se lehet ígérni, hogy sose megyek rá... Áhhh el van ez cseszerintve, de nagyon, meg el lesz
(#100050) tomiii.: Hűűűű deszíp piross
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
Éves matricám van, leszarom.
-
Nkboy
senior tag
Nézzetek hír tv -t! :-)
[ Szerkesztve ]
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
-
tixem
addikt
Találtam egy ilyen Almerát 450 ezerért.
Most váltottam mailt a tulajjal, a hirdetésben azt írta, hogy full felújított a kocsi (motor, váltó, futómű kuplung, fékek), azóta 10400km-ert raktak bele. A motorfelújítás alatt motor fúrás,új dugattyúk, gyűrűk, csapágyak, szimeringek, vezérlés, hengerfej, főtengely full felújítása értendő. Nem csak a kipufogó rendszer, hanem minden más egyéb része kifogástalan állapotban van. Legalábbis ezt írta.
Na most vagy ez az évszázad átbaszása, vagy maga a megtestesült bombaüzlet. Lehet ekkorát hazudni? A motorról azonnal kiderülnek a dolgok ha ezek nem igazak, vagy nem? Egyébként a kocsi jól néz ki, belül is kulturált.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
szőröscica
addikt
válasz tixem #100060 üzenetére
Hát barátom....
Egyrészt az ár nagyon jó.
De ezek max 12-13 éves kocsik. Kíváncsi lennék, hogy mennyit kellett futnia, vagy milyen tulajdonosra volt szükség ahhoz, hogy egy ilyen motorblokkot felújítani kelljen. Normális tulaj mellett ezek alaphangon fél millió km-t el kell menjenek.400-450 rugóért én első generációs almérát keresnék, egy szép, megvigyázott példányt. Az egy korrekt, őszinte japán autó. Vagy primerát, ha nagyobb kell. Csak nagyon óvatosnak kell lenni, ezek igazi apokalipszis autók, minden túlélnek. Ezért a trehány magyar tulaj az egyetlen ellenségük.
[ Szerkesztve ]
-
tixem
addikt
válasz szőröscica #100061 üzenetére
Lehet, hogy céges kocsi volt. Akkor esélyes, hogy sok km van benne. Pécsen van a kocsi, lehet, hogy rááldozunk egy kis időt és megnézzük.
Nem tudom...
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
szőröscica
addikt
válasz tixem #100062 üzenetére
Hát nem tudom. Én óvatos lennék ezzel, az évszázad üzletének tűnő dolgok általában csak az eladónak azok.
Hidd el, ezek a motorok kis odafigyeléssel tényleg kimennek a világból, nem kéne generálozni őket.
Ha összehasonlítod, hogy milyen okádék fasztrákat kapsz ennyi pénzért, és itt mit ígérnek... Legalább a gyanú ébredjen fel benned. -
tixem
addikt
válasz szőröscica #100064 üzenetére
Igen nekem is gyanús a dolog. De mégis piszkálja a fantáziám.
A hirdetés szerint érvényes magyar okmányai vannak, műszaki 2016/4. hóig érvényes.
(#100066) endruboy1 néztük azokat is, egy-két példány ami a jelenlegi felhozatalból szóra érdemes.
Inkább az f astra kínálatot vesézzük már 3 napja, de mivel az almera is egy alternatíva azokból is van egy pár. Csak most erre ráakadtunk.[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
tixem
addikt
válasz endruboy1 #100068 üzenetére
Focust ennyiért esélytelen. Ezt már beláttuk, hitelezni meg nem akarunk de ha mégis az lenne belőle akkor is inkább G Astra. Van már egy a családban, ismerjük már a széria nyűgjeit és jóval egyszerűbb szerkezet is, mint a Ford.
Átnyálazom akkor a Primera kínálatot is hátha.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
e=mc²
őstag
válasz szőröscica #100072 üzenetére
Igen, en direkt vettem a Reanult-val valo kooperacio elottiekbol. Elvileg alvazszam alapjan angliaban gyartottak az enyem. Vasarlas utan volt egy nagyobb 100k+ javitas, amiben a kuplung csere volt a legnagyobb munka.
Es csak tankolom es tankolom.Ambulimax Provider
-
zsoltee10
addikt
válasz szőröscica #100072 üzenetére
PEdig az 1.9 dci motor nagyon sokat kibír, még a kisteherekben is szolgál, az van azén Opel Vivaromban is, ismerősi körben többeknek, a világból kimegy, van olyan, akinél 400ekm-nél jár és bontatlan.
-
5150head
senior tag
Sziasztok! Leírom a sztorimat, mert kíváncsi vagyok, hogy mit szóltok hozzá.
Több mint egy hete vnap megjelent a használtautón egy gép, amit régóta kerestem, elég jónak tűnt.
Felhívtam a csókát, készséges volt, a kérdésekre jól válaszolt, szóval ígéretesnek tűnt. Megbeszéltük, h elmegyek és megnézem, megegyeztünk hogy hétfőn visszahívom és beszélünk.
Lezsíroztam mindent, szerelő ismerős, műhely, út mert kb 180 km van a gép. Felhívom, hétfőn, hogy akkor mennék, meg megnézetném a gépet, és ha minden fasza, akkor foglalózunk. Srác mondja nemrég költöztek, eltűnt a törzskönyv, uh ne menjek megnézni a gépet kedden, mert megpróbálja megkeresni és visszahív. Mondom ok, van ilyen. Visszahívott másnap, hogy volt egy csóka aki megnézte a gépet, lefoglalózta, elkelt a gép. Mondom wtf
Erre ma nézem reggel a hirdetéseket: fenn a gép újból.
Nah erre varrjatok gombot...[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz zsoltee10 #100076 üzenetére
Tudom, Lagunákban normális olajcsere periódust tartva a töltőnyomás szenzor vezetékeinek fáradását leszámítva (ami házilag forrasztással könnyen javítható) tényleg teljesen korrekt és problémamentes motor. A befecskendezés, a DMF jól bírja, a turbó sem hal meg, ha 10-15 ezrenként kap rendes olajat.
De nekem 190 ezer km alatt csak a motorral volt bajom az autóban. Lehet balszerencsés példányt fogtam ki, de volt már DMF, kuplung, motortartó bak és sok egyéb apróság cseréje is terítéken. És most is fulladozik, pedig én tényleg vigyázok rá. Csak gyári vagy azzal egyenértékű alkatrészeket kap, 10 ezrenként minőségi motorolaj megy bele, hidegen sosem hajtom, terhelés után hűtöm, tényleg odafigyelek rá, de azt tapasztalom, hogy az 530d-nk sokkal kevésbé karbantartásigényes volt, pedig az a 400 ezer km-t ostromolta, és a céges Transitok is lényegesen strapabíróbbak, évjárattól függetlenül.
-
zsoltee10
addikt
válasz 5150head #100077 üzenetére
Ha volt is vevő, kibukott a dolog, hogy valami nem tiszta a történetben, nem tudta átiratni. Viszont gyanítom, hogy volt olyan tökös, hogy visszavitte a kocsit és visszakövetelte a pénzt, és nem ijedt meg a régi tulajtól... Hány olyan sztorit hallani, hogy eladtak egy kocsit, ami nem is volt az eladó nevén, de utána hiába követelték vissza a pénzt, nem adta, rendőrség, bíróság, bla-bla.
joamilestoné: hát akkor tényleg valami hétfői példány lehet, újan vetted?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
zsoltee10
addikt
válasz szőröscica #100080 üzenetére
Hmmm, szerencsétlen véletlen.
Mondjuk ismerek ilyen sztorit, ismerőssel egy időben vettünk Peugeot Boxert, 2.8HDi, tök ugyanaz a két kocsi. Mindkettőben 450ekm van, a mienkben most volt cserélve a gyári kuplung, azon kívül mindene gyári a motornak. A másik kocsi totál odavan, folyik az olaj, 2x volt turbócsere, 2x kuplung, befecskendezők, magasnyomású szivattyú. Nem tudom mekkora a különbség a karbantartásban, használatban, de mindenesetre érdekes.
-
5150head
senior tag
válasz zsoltee10 #100079 üzenetére
Nekem is bűzlik a dolog. Meg az érdekes, h most se hívott vissza, mert ha nekem lenne egy kocsim, amire jelentkezik egy komoly vevő, de úgy jön ki hogy másnak ígérem oda aki idő közben lelép, csak visszahívnám a komoly vevőt... Meg az is érdekes, h januárban járt volna le a műszaki, az új hirdetésben már friss műszakival van, szval időközben még le is műszakiztatta a gépet. (vagy a vevő )
Csak azért mégis bassza az ember csőrét[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
-
m3tr0
senior tag
válasz Gebriel #100085 üzenetére
igen csak már a f*sz kivan ezzel,hogy 5 ezer megint valamire...
aztán majd a főutakra is kell majd fizetni, aztán a mellékutakra is..aztán majd a járdáért is.
ha elolvasod,akkor benne van,hogy az autóutakra is kell majd díjat fizetni...aha, na kapják be a pacif***át, de komolyan. megyénként évi 5 ezerért majd járhatok rajta...aha és ha átmegyek egyik megyéből a másikba rajta akkor ott megint fizessek majd érte?!dögöljenek meg.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Gebriel
veterán
válasz m3tr0 #100086 üzenetére
Ha át mész egy másik megyébe pályán akkor igen fizetsz érte mint eddig, ebbe semmi új sincs. Nem értem ezzel mi a baj
TaaT
A 15.000.-ft eddig használhatta max 90 napot az autópályát.. így meg egész éveben 43.000.-ft helyet 15.000.-ft-ért. Mi ebben a rossz?[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Gebriel #100088 üzenetére
igen,csak eddig autópályadíj volt és ennyi.
megvetted arra mentél vele amerre akartál adott időszakon belül.most ha megyekártyát váltasz,akkor az csak ott érvényes.
mind1 akárhogy nézem és próbálom értelmezni ez egy újabb rohadt nagy lehúzás.
gusztustalan.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz Gebriel #100092 üzenetére
Aha értem, még én vagyok a hülye mert nem tetszik,hogy megint sarcolnak.
Jól van,menjél aludni.Mondom autóutakon is kell majd fizetni,ami eddig díjmentes volt.
Akik eddig agglomerációból jártak be Budapestre és eddig nem kellet venni pályajegyet, most majd kell valamiért fizetni és ez a lényeg.
Látod az a baj sok emberrel,hogy nem látják a fától az erdőt.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
Gebriel
veterán
válasz m3tr0 #100094 üzenetére
"Akik eddig agglomerációból jártak be Budapestre és eddig nem kellet venni pályajegyet, most majd kell valamiért fizetni és ez a lényeg."
Jó nagy hülyeséget írtál már ne haragudj...
"Az 1-es főút és az M5-ös, illetve a 4-es főút és az M3-as között viszont marad a díjmentesség."
Tehát aki az agglomerációból járnak azoknak még előnyére is válik ez...Hol írják egyébként, hogy az autóutak díjfizetősök lesznek..
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz Gebriel #100095 üzenetére
"Januártól minden járműnek fizetős lesz az M0-s autópálya, és az autópályák fővárosi bevezető szakaszai, tehát az M1-M7, az M3-as, az M5-ös, illetve az M6-os utolsó néhány kilométere is."
"A fővárosi bevezetők fizetőssé tétele azért is érdekes elképzelés, mert az elkerülő utak általában ingyenesek, hiszen a céljuk a forgalom elterelése. Ahogy a fővárosi bevezetőknek is ez lenne a célja.
Ez az agglomerációból ingázóknak is rossz hír, de a külvárosokba kijutás nehezítésének a nagyobb bevásárlóközpontok se örülhetnek túlzottan, bár nyilván már meg sem lepődnek egy ilyenen, hiszen mostanában azért eléggé rájuk jár a rúd."
Egy másik cikkből:
"A jövőben az autópályát vagy autóutat jelző tábla szinte kivétel nélkül a fizetős szakasz kezdetét is jelöli".
Én befejeztem a témát.
[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
gerii
addikt
Undorító amit művelnek.
A megyejegy viszont már rég kellett volna, de a lepsényiek biztos fognak örülni... mindenki aki nem akar a Veszprém megyei kemény 1Km-es pályáért fizetni, az Polgárdinál lemegy majd a pályáról.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Holnaptol 4ft minusz a benzinre gazolaj -3.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled with Philips hue