Új hozzászólás Aktív témák

  • szőröscica

    addikt

    válasz zsoltee10 #100076 üzenetére

    Tudom, Lagunákban normális olajcsere periódust tartva a töltőnyomás szenzor vezetékeinek fáradását leszámítva (ami házilag forrasztással könnyen javítható) tényleg teljesen korrekt és problémamentes motor. A befecskendezés, a DMF jól bírja, a turbó sem hal meg, ha 10-15 ezrenként kap rendes olajat.

    De nekem 190 ezer km alatt csak a motorral volt bajom az autóban. Lehet balszerencsés példányt fogtam ki, de volt már DMF, kuplung, motortartó bak és sok egyéb apróság cseréje is terítéken. És most is fulladozik, pedig én tényleg vigyázok rá. Csak gyári vagy azzal egyenértékű alkatrészeket kap, 10 ezrenként minőségi motorolaj megy bele, hidegen sosem hajtom, terhelés után hűtöm, tényleg odafigyelek rá, de azt tapasztalom, hogy az 530d-nk sokkal kevésbé karbantartásigényes volt, pedig az a 400 ezer km-t ostromolta, és a céges Transitok is lényegesen strapabíróbbak, évjárattól függetlenül.

Új hozzászólás Aktív témák