-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz !Overdose! #99500 üzenetére
Valóban először tisztázni kéne, hogy mire kell a kocsi.
-
Declare
őstag
válasz tboy93 #99503 üzenetére
Tök hozzanemertökent kerdes: egy minösegi hangrendszer, ami pl egy bmw, audiban van (Bose, Dynaudio, Bang&Olufsen...) nem tud legalabb olyan (de szerintem inkabb jobb es szebb) hangzast, mint egy ilyen nagy melylada hatul? Mert egy szobaban egy hazimozihoz az oke. Nagy ter jol szol. De egy autoban, ahol müanyagok, fem illesztesek vannak mindenhol, ott minden rezonalni fog.....szvsz
Amugy ez az ültetes, matricak, sötites, melylada, kipufogo...hat nekem is az a kategoria, amit nem keresnek. Az auto müszaki allapotatol függetlenül...mondjuk ez egyeni izles kerdese persze.
Bar hozzateszem, hogy a Mitsu outlanderben (pont az a tipus, amiröl volt is szo), volt a csaladban es abban gyarilag volt melylada.....na de hat tudjuk az nem nemet technika
-
lenox
veterán
Jo, de most azert par dolgot szepen osszekombinaltatok valami altalanos igazsagga. Szoval van egy teszt, ahol a valosagban nem letezo korulmenyek kozott nem jol teljesitett egy 2013-as gep. Szoftver upgrade megoldotta, meg amugy nem vilagos, hogy attol, hogy ez a 2013-as modelleken problema volt, attol vajon az elozo modelleken is van-e. Van egy masik tapasztalat, hogy ki tudja milyen helyen, milyen gumival, stb. nem tudott egy tok mas kocsi felmenni. Aztan ebbol szepen osszeraktatok, hogy mindegyik szar. Az enyem siman felmegy a hegyen, hoban, jegben, mar sokszor probaltam, mukodott az awd. Egyszer volt, hogy nem ment fel, de akkor a Land Cruiser sem ment fel, mert 70 cm ho volt, es abban azert elakadt, el kellett lapatolni egy reszet, es akkor mar felment. De fogadjunk, hogy ott se az mkii golf, se semmilyen subaru nem ment volna fel.
-
#76385920
törölt tag
válasz Declare #99504 üzenetére
Elvileg amennyit elkérnek egy gyári minőségi hangrendeszerért -különösen a prémium márkák esetén- annak töredékért lehet pöpec rendszert beépíteni utólag.
Azt mondják, hogy a gyári rendszerek az autó akusztikájához vannak terveze, stb, stb, stb,blablalbla...
Vagy elhisszük vagy nem.Az tény, hogy a gyári rendszerek oda vanna tervezve, esztétikusak, nem feltátlenül mennek a használhatóság rovására.
Aki ki tud köhögni 15-20 misit egy autóért, annak már nem probléma 1-1,5 misi egy gyári rendszerért.
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz !Overdose! #99500 üzenetére
Mondjuk a leírás szerint a felni-hifi nincs benne az árban.
Give them hell Ukraine!
-
Declare
őstag
válasz #76385920 #99506 üzenetére
Nem kell itt 20 milliokkal dobalozni, 5-6-7 millas autokba is kerheted, ha jol tudom deicide opel opc jebe is bose van (opc be asszem ez alap). En amugy elhiszem, hogy egy gyari premiumnal jobbat kiepiteni, csak nehezen lehet es nem sokkal olcsobban.
De itt a lenyeg nem ezen van. En arra irtam, hogy egy komoly kocsiban, komoly hifi cuccnal sem szokott lenni melylada a csomagtartoban....es ennek ellenere valoszinüleg szebb hangzast ernek el. Tehat nekem ebböl megis csak az jön le, hogy egy ilyen melyladanak, azon kivül, hogy 18 eves korban levö ifju, megdübögtesse a szomszed ablakat, mas ertelme nincs.....
-
nagyúr
válasz Declare #99509 üzenetére
Nem érnek el szebb hangzást. A gyári rendszerek eleve 6-8 hangszórósak, színpadkép meg sehol. A fizikát nem lehet meghazudtolni, ha nincs mélyláda, akkor nem lesznek mélyhangok sem maximum középmély. A gyári rendszerek többsége csak dücög, meg kiemelik a középmélyet aztán csókolom, nem nevezném minőségi zenének. Egyszer hallgass meg egy SQ-ra épített autót és rögtön megérted mi miért van. Én sem hittem el először, hogy elég egy első szett, hogy tényleg erősítőről kell hajtani és hogy mennyit számít a kábelek minősége. Aztán beültem PiciPeti kocsijába és azt mondtam, hogy nekem ilyen rendszer kell! A suzukiban volt egy 50 literes ládám, fele(!) annyira nem szólt olyan szépen (és hangosan) mint Peti 18 literes ládája. Egy jól megépített rendszerben nem hallod ki a ládát, hanem természetesnek érzed, ott szól és annyira ahogy kell neki.
Ja és ebben az a szép, hogy ha úgy csinálod mint én és használt cuccokat vásárolsz akkor a gyári rendszernél jóval olcsóbban lesz sokkal jobb hifid
Abban egyébként igazad van, hogy zörögnek a műanyagok illetve a lemezek, de egy hifi kihagyhatatlan komponense a szigetelés!
mycso +1, pl a fiat stiloban is van mélyláda gyárilag (valamelyik verzióban)
[ Szerkesztve ]
-
-
kalmanchris
tag
válasz Declare #99509 üzenetére
Egy komoly autóban egy komoly hifivel igenis van gyárilag mélyláda, az már más kérdés, hogy nem feltűnő. Okos és kicsit is audiofil ember nem a szomszéd ablakát akarja és fogja dübörögtetni a mélyládával. Maradjunk annyiban, ha valaki az autóban is igényesebb a zene minőségére, akkor használ mélyládát és most itt vonatkoztassunk el az utca elejéből jövő ütemes zajra, amint befordul egy hülyegyerek az ültetett kocsijával. További részletek az autohifi fórumban.
(#99513) DeFranco: Ha már összecsukható, akkor mélyhangszóró doboznak használhatatlan csillapítás szempontjából
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz kalmanchris #99512 üzenetére
nekem is van az autómban mélyláda, igaz nem gyári.
viszont összecsukható, strapabíró, belefér 40 liternyi bevásárlás és nem kell kétszer fordulni felcuccoláskor.
[ Szerkesztve ]
-
adam432
tag
válasz !Overdose! #99500 üzenetére
Max 2-3 fő, főleg városi használat, egy évben max 4-5x országon belül közlekednék, pl. Bp, Balaton.
Jónak tűnik, csak nem tudom, hogy 1,1-et tényleg megér-e.„Si vis pacem, para bellum.”
-
Declare
őstag
Hm..hat jo, meggyöztetek
Erdekes tema, majd olvasgatok rola, meg atfutom az autohifi topicot, thx
(#99514) joamilestoné: Egy-egy ilyen 14 oras utam soran, asszem meg is buggyannek zene nelkül Bar teny, hogy egy alap astraban 140 nel azert nem az a premium hangzas van, de hat szegeny ember vizzel föz
(#99511) mycso Total igaz
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz Tsebacsi #99498 üzenetére
Perpill kb igen, brummog mint a fene, túlszól mindent, ráadásul azt se szépen teszi. De nem panaszkodok, ajándékba volt a kocsihoz, annyit megér, úgyis lassan távozik
Ezzel egyetértek, én is most ott járok, hogy megpróbálok rájönni, hogy mit/hol/hogyan cseréltek, pedig nekem a dolgok 90%-a gyári. Ha az ember át akar alakítani egy gépjárművet, akkor jobban jár, ha a saját ízléséhez szabja. Hiába jobb a 1.6-os Civic a 1.0-s Yarisnál, ha az előbbi teljesen más igényekre készült, mint amire keresi az új gazdája, akkor a végeredmény rosszabb lesz...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Qru
MODERÁTOR
Sajnos ez a régebbiekre is él (youtube-on van fent egy videó róla majd megkeresem). Nem komoly terepre valóak ezek a megoldások a gyár ezt nem is tagadja. Az az inkorrekt, hogy egy preparált autót küldtek vissza a tesztre de a széria autókban ugyanúgy nem változtattak semmit, mondván a vevők 90-95%-nak jó így is. Pedig egy sima szoftver update sokat javítana a terepjáró képességén.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
TaaT
veterán
"2014. június 18.: A tízmilliárdos nap
A Kaliforniai Szövetségi Bíróság ezen a napon adott helyet annak a 79, összesen tízmilliárd dolláros keresetnek, melyet a GM termékek vásárlói szenvedtek el autóik értékvesztése miatt. A kereset nem csupán az érintett típusokra vonatkozik, hiszen egy ekkora botrány az egész autógyárra (és a többi termékükre) is rossz fényt vet. Az egyes típusok értékvesztése 500-2600 dollárra tehető."
Akkor már csak idő kérdése az egész.
Give them hell Ukraine!
-
!Overdose!
őstag
válasz adam432 #99515 üzenetére
Ezt nehéz megmondani, főleg látatlanban. Úgy gondolom, hogy egy termékről csak úgy tudod eldönteni, hogy megéri-e az árát, hogy összehasonlítod más hasonló termékekkel. Jelen esetben körbe kéne nézned, hogy az ennél valamennyivel olcsóbb Yaris-ok mit tudnak ehhez a darabhoz képest. Hiszem, hogy egy 9 éves 100k km futás alatti végig márkaszervizbe hordott Yaris, ráadásul ismerőstől egy kincs, akkor is, ha valamivel drágább, mint a használtautón található darabok. Ettől függetlenül ilyen helyzetben természetesen mindig elgondolkodik az ember, hogy ennyiért mi mást kapni, ami nagyobb, erősebb, jobban felszerelt, cserébe többet futott, ki tudja milyen állapotú, ki tudja mennyire költségmentes, stb. A döntés a kezedben. Nekem a jelenlegi az első olyan autóm, ami lekövethető előéletű, magyarországi, törésmentes és közel költségmentes állapotban vásároltam. Ennek megfelelően az elmúlt 55k km alatt sem derült ki róla semmi eltitkolt, összekókányolt dolog. Mondanom sem kell nagyon megszerettem az autóvásárlásnak ezt a módját és következőnek is csak hasonló paraméterű autót szándékozok venni, ha a helyzet úgy hozza. Ennek azaz ára, hogy a kínálat tetejéről kell választani és az összes szomszéd/ismerős/barát azzal fogja kezdeni, ha meghallja az árát, hogy ennyiért már az újabb generációt is meg lehetett volna kapni. Igen, persze, csak abból pont a legalját. Esetleg van még a másik véglet, hogy egy bevallottan valamilyen hibával rendelkező, de olcsó darabot veszel és megcsináltatod saját magadnak. Ezt az utat is sokan bejárták már.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
Na jó de ha azt nézzük a második generációs torsennel felszerelt hátul zárható difis Passat b32 Syncro sem terepe való. Az egy családi tepsi mégis amíg ténylegesen fel nem ül az alja ha rendes gumik vannak alatta röhögve elmegy bárhol bármilyen körülmények között mindegy, hogy sár hó jég vagy épp friss szántás.
Az a ciki ebben az egészben, hogy ha a Subaru ami a Hondához képest egy törpe autógyár tud és nem sajnál igényes profi hajtást tenni az autói alá akkor a Honda miért nem rak legalább az önmaguk által SUV-nak definiált autói alá ha nem is hasonlóan összetett de egy jól felprogramozott awd hajtást? Ez tényleg akkora blama tőlük. Szinte mindenki a haldex hajtást reszelgeti mert egyszerű olcsó és megbízható, nem ezzel van a baj meg lehet azt jól is csinálni de hát, na ...
Tipikusan olyan programozási hiba mint a kikapcsolhatatlan kipörgésgátló. A német autobild is rárepült erre pár éve. Több átlag tucatautóval kipróbálták a műgyantás emelkedőn való elindulást. Fwd kocsik közül több is csúnyán elhasalt bekapcsolt kipörgésgátlóval viszont amelyeken ki lehetett kapcsolni (és úgy is maradt!) azok mind felvergődtek valahogy. Többeknél mire lendületet vehettek volna pár méter után az asr automatikusan visszakapcsolt elvette a motorerőt és fékezgetni kezdte a kereket. Ez is mekkora fail már. -
!Overdose!
őstag
A Hondának is van fejlett összkerékmeghajtása SH-AWD néven, de Honda emblémás autók közül csak a Legend-be építették be. Jellemzően Acura-kba szerelik. Ezt csak kiegészítésként szántam, mert továbbra is egyetértek veled, hogy a CRV-s ügy nagyon gáz. [link]
Qru: A CRV-t az USA-ban is árulják, ahol házon belüli konkurencia az Acura SUV-oknak. Ettől függetlenül nem hinném, hogy ez lenne az oka.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Qru
MODERÁTOR
Na ez a gáz, hogy ok legyenek sóherek elég valóban a vevőik 90%-nak ez a rendszer, de akkor legalább egy rendes programot írjanak rá. Amit utólag bizonyítottak hogy képesek rá (prapárlt autó). Még csak az sincs, hogy van egy komoly(abb) terepjárójuk és nem akarnak házon belüli konkurenciát. De ugye nincs...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
Sziasztok.
Ha Németországban veszek autót, dillertől (vagy akár magánszemély) mennyit számít a szervizkönyv? Mennyire megbízható?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #99539 üzenetére
Autohause tol tudsz venni garanciaval is, azok allitolag eleg megbizhatok. Maganszemelyben is szerintem sokszor sokkal jobban meg lehet bizni mint otthon.
De amit a többiek is irtak.....szervizben utananezetni, török/lengyel neppert kerülni, független szervizzel/emberrel atnezetni.
-
nagyúr
válasz gzbotii #99544 üzenetére
A garancia csak akkor él ha németországban marad az autó, máskülönben nem! Erre vigyázz!! Amúgy a neten meg tudod nézni mik a kötelezettségei az eladónak, még neked is!!! Valami fél vagy 1 év ha valami hiba lesz, ami bizonyíthatóan megvolt az eladáskor is pl. azt neked kell állni.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz adam432 #99463 üzenetére
használtautó vásárlásnál az egyik legnagyobb előny ha tudod az előéletét.
-Volt hozzá gázpedál, légzsák, kormánymű visszahívás azok legyenek meg. (ingyenes mind)
-1kr-fe haknis az elfelejtett olajcserére. uígy hosszabb távon kinyírja ha túl sűrű (15W50...) olajat raksz bele erre figyelj. (Legtöbb toyota motornak nincsenek ilyen problémái)Másegyébb nem jut eszembe.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...