-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdman
őstag
válasz runner 125 #100350 üzenetére
HRV-t milyen gyakran veszed elő, és mire használod? Hétközben gondolom a Volvo fut
Sopron city :)
-
runner 125
nagyúr
válasz hdman #100351 üzenetére
Fordítva, a Honda az A jelű jármű. Épp tegnap néztem, a Volvo-ba 1,5 év alatt 7000km került, az csak hobby és hétvégi autó. Elwaxolgatom.
Mindennapokban, előtte ezt hangsúlyoztam is, nem terepre kellett, nincs erdőm vagy földem, szimplán a tél és a magasabb felépítés miatt vettem crossovert. A kis benzinmotor rövid távokra sokkal ideálisabb, mint a nagy diesel. Szimpatikus a kompaktsága, nem okoz gondot hirtelen lemenni az útpadkára, kátyus úton végigmenni lassítás nélkül, vagy feállni magasabb betonpadkára. Gondolkodtam már rajta többször is, lehet meglepő, de számomra az élvezeti faktora sokkal nagyobb, mint a Volvo-nak. Az egy nyugodt, csendes, kényelmes autó, a Honda-nál több az "impulzus".
Amolyan igazi mindenes, mint egy svájci bicska. Ha, kell lehet vontatni, vettem hozzá gyári tetőcsomagtartót, van 4WD hajtás, pakolni is tudok bele, 5 személyes, keveset eszik, könnyű ki - beszállni, olcsó fenntartani, megbízható, szóval na, legjobb döntés volt megvenni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
őstag
válasz runner 125 #100353 üzenetére
Ahogy nézegettem az új hrv nagyon ütős lesz. 500 liter körüli csomagtér és nem hosszabb mint az i30... 3 év múlva amikor lecserélem az i30-at pont kinövi a gyerekbetegségeit (mexikói gyárral zűrök vannak ahol gyártják, bár nem tudom hozzánk onnan jön e majd).
-
őstag
válasz runner 125 #100356 üzenetére
Nekem csak a fekvőrendőrök ellen kell a hasmagasság, én nem is akarok 4wd-t. Egyedüli ami aggaszt az 1,8-as benzines, mely az egyetlen honda motor amiről rosszakat is hallok (és az 1,5 ha lesz is szerintem már halovány ilyen méretben). Sőt feleségem uncsitesójának az volt az előző civicben és nem szerette. Semmi komoly, de zabálta az olajat.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz runner 125 #100356 üzenetére
Bementünk Hondahoz 1.5hónapja, hogy Jazz, nem tudnak rendelni.
Bementem egy hete, 2hónapja nincs és szeptemberig!!! nem is lesz, akkor jön az új generáció.europában a legnépszerübb tipusuk a jazz és 10-11hónapig nem kapható... wtf normálisak ezek Hondanal?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz zsoltee10 #100360 üzenetére
Ha jól értettem a gyártása állt le és németben annyival jobb a helyzet, hogy ott még van vmekkora készlet és hogy oda elöbb érezik az új modell és kissebb lesz a kiesés.
Dizájn miatt Capture lett volna befutó de az ára ütős. 1.2essel közepes "intense" felszereltség + metálfénny, tolatókamera, elöl ülésfűtéssel 7% kedvezményt levonva 5.2misi!!! fölé jön ki és ekkor még nem rendes bőr a kormány...
5 meg kb a határ amibe bele kéne férnie.Városi max 4.2m, min yaris ülésmagasság volt a feltétel. Mokka, 2008, B-max dizájnra nem szimpi, IX20/Venga szimpibb de az leeszi a hajam, verso-s nincs, jazznál lemértem volna ülésmaggasságot elvittem volna egy körre, de nincs, note nem szimpi, 500x indulóára mint capture.
Megy az ötletelgetés...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
footy
addikt
válasz tomiii. #100341 üzenetére
A Mannol olaj engem is erdekelne. Eddig annyit talaltam rola, hogy 2 tesztet megnyert.
-
nagyúr
válasz Bigemperor #100368 üzenetére
Enyém sem eszi...
(#100363) fokukac: 2013 áprilisában még bőven volt 4 ajtós civic, azóta mitörtént?? Tényleg nem árulják???
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
őstag
válasz Bigemperor #100368 üzenetére
Egy honda civic 3 ajtós 2008-2009 körüli évjáratnak tippelem. Nem szívesen beszélt róla, láthatólag csalódott az autóban. Ha egyedi eset az jó, mert egyébként nekem teljesen szimpatikus a jelenlegi civic (pedig a szaksajtó nem igazán szereti) és az érkező hrv is jónak tűnik. Az csomagtartó/autó hosszban verhetetlenek és a hrv magasság is jól jönne.
Brutális értéktartásukat nézve hondát újonnan vennék...A turbóhoz szokott újságírók fanyalgása meg nem érdekel, egyéb adatok alapján teljesen jó az 1.8-as. Nekem mindig szivó benzineseim voltak. Volt idő hogy elkapott a turbó utáni vágy, de gyorsan elmúlt.
-
-v-
addikt
válasz tboy93 #100378 üzenetére
A franc se tudja ... az S2000-hez is minden picsa drága szerintem, elve Honda nem olcsó, s2000 meg ritka is, kuriózum is. De valószínűleg ha telne ilyesmire úgyis leszarnám melyikhez olcsóbb az alkatrész
Úgyis mindkettőre sokat kéne költeni, mert ezeknek a lényege veszik el, ha nem 100-as minden rajta.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Annyiért nem kapsz Boxster S-t, maximum fost.
Arról már nem is beszélve, hogy fogyasztásban is és fenntartásban is olcsóbb lesz az S2000. Pl 16 vs 18 colos felnit kell gumizni... És azért ott fogy a hátsó, nem 5 évente kell ám.
De a legfőbb különbség a céközönség. Az S2000 egy pengeéles dolog, a Porsche egy árnyalattal finomabb, biztonságosabb, komfortosabb. Nehezebb is, erősebb is, van bő 100kg meg 100Nm Boxster S és az S2000 között.Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz raczger #100170 üzenetére
+ (#100176) [rvilike] köszi!
Ez logikus jah. Jo lehet egy ilyen trening nagyon....kivancsi lennek ezekre a ranti padokra, hogy reflexböl hogy is reagalnek. Eddig egyszer volt olyan kisebb megcsuszasom, ami para volt, azt jol kezeltem, de hálIstennek komolyabb manöverezest igenylö veszhelyzetben meg nem voltam...kopp kopp kopp kopp......
Hungaroringen nagy tempoval probalgatni a tapadas es a kocsi hatarait az is nagy moka lehet....de az 1.7 dizel azert nem az a motor amivel ez a legnagyob fun azt gondolom
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #100382 üzenetére
Jah, ki kéne próbálni mindkettőt, igazából nekem az kéne, amelyik mókásabb
A gumit meg leszarnám, ha telik majomra teljen banánra is ... ha meg nem telik, játszós autóm se lesz
Én csak akkor vennék ilyesmit ha tényleg beleférne, és nem kéne szívnom a fogamat, hogy költeni kell rá.
Ezeknek úgyis csak akkor van értelmük, ha minden patent rajta .. egy utcai autónál belefér, hogy ez az már fáradtka de ráér még a csere, egy élményautó meg elveszti a lényegét, ha nem úgy működik, ahogy kéne.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
A frászt nem kéne . Az S2000 talán az egyetlen Honda az NSX-en kívül amire azt mondom, hogy ide vele. a többi autójuk rohadtul nem mozgat meg bennem semmit. Viszont annyi pénzből amibe egy jobb állapotú S2000 kerül elég sok jó autót meg lehet(ne) venni. Nálam a kulturált élhető beltér és a mindennapi funkcionalitás már fontosabb mint a kupé forma és a nyitható tető ezért én valószínűleg egy Audi S4 Avant-ba raknám be a seggem vagy valami más sportkombiba.
-
EQMontoya
veterán
Érdekes gondolat ez. Nekem is sportosabb szedánom van, de egy Lexus vagy BMW vagy Audi sosem lesz igazán játszós, mint mondjuk egy MX-5 vagy egy S2000. És egyre inkább nem azok, egy E46 vagy es IS200 még sokkal játszósabb, mókásabb volt, mint a maiak. Persze, menni mennek, erő van bőven, csak az élmény, a játékosság veszett el valahol.
Lexusnak egyébként nagy pirospont az RC-F-ért, hogy megmarad a pörgős szívó v8.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
8th
addikt
válasz EQMontoya #100386 üzenetére
Jó hát ha hátul kaparós mókázós autó a cél akkor a relatív könnyű 321lovas E36 M3-nál jobbat hirtelen nem tudok kitalálni. Viszont ha már vezetési élmény pályanapozás és a móka kacagás a cél akkor erősen elgondolkodnék az Opel Speedster-en is. Annál mokányabb kocsiban még nem ültem pedig az alapverzióhoz volt szerencsém. Akkorát gyorsult és a nevetséges virsli gumiján olyat fordult, hogy nem hittem el. Bele sem merek gondolni milyen lehet a Speedster Turbo.
-
EQMontoya
veterán
Hátsókerekes élményautóba szerintem nem kell turbó. A Speedstert meg elrontani lett volna nehéz, Lotus Elise alapokon... Speedster turbo helyett sokkal inkább a 192 lovas Toyota 1.8 vvtli alapú Elise. Az egy szívó, ami elég megbízható (olcsón van hozzá alkatrész, mert ugyanaz a moci, mint a Corolla és Celica TS), és lehet forgatni a halálba.
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #100386 üzenetére
Lexusnak egyébként nagy pirospont az RC-F-ért, hogy megmarad a pörgős szívó v8.
Persze amúgy almát a körtéhez nem érdemes, ezek a boxster s2000 stb. jágrányok mind célgépek, élményautózásra készített sportkocsik, azt semmilyen sportos szedán vagy hothatch nem fogja tudni.
[ Szerkesztve ]
-
Bigemperor
senior tag
válasz Tom1939 #100375 üzenetére
Tehát ufó-civic. Persze ugyanaz a motor, mint a sedanomban, de nem hallottam rosszat róla, az enyém is igen kulturált. Lehet egyedi eset, mert ezek az i-VTEC szívóbenyák szerintem szintén eltalált darabok. Nekem spéci tetszik a sedan, bár sokaknak nem jön be, ua. kétségtelenül roppant praktikus és jó konstrukció, ha nem is szép mindenkinek. Nekem sem tetszik sok olyan gép, amikért mások elélveznek...
-
nagyúr
válasz Bigemperor #100393 üzenetére
Nem a mostani, hanem az előző generációnak nagyon szép lett az amerikai coupe változata, van a lakóparkban egy srácnak, pöpecül néz ki. A mostani már kicsit megosztóbb, de még mindig szebb, mint az 5 ajtós eleje, az valahogy nagyon nemgyerebe.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
őstag
válasz Bigemperor #100393 üzenetére
Nekem az ufó-civic volt sok, a mostani vhogy pont teteszik Az 1,8 benya az meg jó kompromiszumnak tűnik (nem is zabálja le a hajam és valamennyire megy is).
Kiváncsi leszek mennyiért adják majd a hrv-t itthon. Remélem civic ár környékén.
-
Goblin12
őstag
-
tixem
addikt
Akad itt valaki aki Heves közelében lakik és esetleg útba szokta alkalomadtán ejteni Kömlőt? Azért itt kérdezem, mert kocsival kapcsolatos lenne a dolog.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Napelem
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Háztartási gépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...