-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
killer1203
senior tag
válasz Bigemperor #3726 üzenetére
Ha üresbe volt ha jól emlékszem N akkor szerintem semmi baja nem lehet, mi is tologattuk párszor az XM -et és volt hogy haza is kellett húzni ~5km ről. És semmi baja nem volt, 1991 es évjárat.
[ Szerkesztve ]
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
soldi3r
veterán
-
őstag
válasz Bigemperor #3726 üzenetére
el lehet tolni, de a vontatás problémás, mert a váltó ez esetben kenés nélkül forog (hagyományos automata váltó esetében)
az hogy mennyit bír ki, mi baja lesz, típusfüggő
20m tolástól semmi baja sem lesz természetesencryptot minden termékemért elfogadom
-
Rick4
félisten
válasz Bigemperor #3726 üzenetére
Volt egy autó amit alkatrésznek vettem Balatonbogláron sok évvel ezelőtt, onnan hazahúztam Szegedre, állt az udvarban 4 évet, majd elvittél az automata váltót belőle. Tökéletesen dolgozik a mai napig. Nem azt mondják, hogy nem lehet betolni, hanem hogy nem tudod betolni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz Bigemperor #3790 üzenetére
Ellenben még 200 környékén volt egy W125-os Mercim, azt egyszer haza kellett húzni Kunmadarasról, és annak megállt a váltója, 2-3 hetet bírt utána, aztán elkezdett csúszni, csere lett belőle. Tehát ez se érvényes minden kocsira, de max 30km-re és max 30km/h sebességgel tuti mind húzható.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
h1n1_900
senior tag
válasz Bigemperor #4294 üzenetére
Itt is annyi volt. Amikor odaértem még pattogott az üveg. Szerencsére a riasztó szétkapcsolja a gombot meg a zárat így az ajtót nem tudta kinyitni és a 2gép ami a hátsó ülésen volt elég nagy értékben ott maradt. 3perc volt kb amíg ott hagytam
4k-ért vettem egy üveget és már kész is.
[ Szerkesztve ]
Logitech X-530 eladó jó állapotban olcsón! http://href.hu/x/gkgr
-
lsc
nagyúr
válasz Bigemperor #4715 üzenetére
mert állítólag a hő hatására ez a keverék megolvadhat Igen, akkor lehet vele gyurmázni .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Bigemperor #4724 üzenetére
A nyárinak sem tesz jót a túlmelegedés. 4 mm alatt kicsi a gumi öntisztulása, 5 év után meg a kipárolgó anyagok hiánya miatt keményedik. Egyébként nem kevés marketing is van ebben az 5 évben, szerintem egy nyárinál akkor is jobb ha nincs kirepedezve a gumi.
Azért ezt a megolvadós dolgot írhattad volna hét elején, kitartott volna egész héten.Az élet kegyetlen .
-
válasz Bigemperor #4715 üzenetére
nekem nyári gumi keményedett meg 5év után, de nagyon durván
amúg y inkább a nyári gumi hajlamos a berepedezésre, ha sokat áll az autó napon,
a téli meg megkeményedik, na nekem a nyári is tudta hozni a megkeményedés dolgot, életveszély volt vele közlekedni, hiába volt meg a profil mélységEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
opeter87
senior tag
válasz Bigemperor #5598 üzenetére
Milyen autó?
én már VAG-os kocsiknál meg-meg hallottam ilyen hangokat - komolyan
vagy inkább be-be beszéltem magamnak -
soldi3r
veterán
-
soldi3r
veterán
válasz Bigemperor #5602 üzenetére
focuson meg a clion eléggé hallható
általában a biztosítéktáblát kell megtalálni, de az új is kattogni fog[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
opeter87
senior tag
válasz Bigemperor #5600 üzenetére
Én csak Skodában és VWban hallottam, de ezek szerint a Honda és a Ford is ilyen.
Akkor ez normális
-
opeter87
senior tag
válasz Bigemperor #5608 üzenetére
Tudom, hogy az a saját autóm egy Octavia és ott is hallom.
Eddig azt hittem hülye vagyok és nem is mertem megkérdezni senkit.
De most, hogy te is írtad, így már megnyugodtam, hogy nem én vagyok a hülye.Előző autómban egy VW Polo 7évig volt nálam (nálunk) folyamatosan hallottam a hangot, ha nem ment a rádió és figyeltem rá. De nem volt semmi baja az ablaktörlőnek soha, szóval nem foglalkoztam vele.
Tudom ez téged nem vigasztal -
soldi3r
veterán
válasz Bigemperor #5611 üzenetére
én sem hallom a bömösben, a biztitábla a motortérben van
E30 (oo=[][]=oo)
-
aphra2
aktív tag
válasz Bigemperor #5611 üzenetére
Lehet , hogy a yaris relé halkabb volt , nálam is kattan mindkét kocsinál, ez nem hiba.
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Vesztor87
senior tag
válasz Bigemperor #5598 üzenetére
Suzuki Ignisnél rémlik hogy hallottam folyamatos törlésnél (akkor maxon ment, olyan esőben hogy 30-al tudtunk lejönni a mátrából)... ez megmaradt
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bigemperor #5620 üzenetére
A rele nem biztos, hogy biztositek tablaban van vagy a kozeleben... valszeg azert az a neve, hogy biztositek tabla, mert biztositekok vannak benne es a rele lehet tok mashol is. Akar pl a utascellan kivul is es csak azert nem hallod
több drón kell ;P
-
nagyúr
válasz Bigemperor #5608 üzenetére
Mostanában sajna olvastam a 8gen Civicről tulajoktól pár idegesítő hibát (nem ezt amit te írtál ez lehet tényleg relé csak). Mit ne mondjak nem is vennék azok alapján jó szívvel, nekem marad a jó öreg 14 éves 6gen. Azt legalább még összerakták a kis japók.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
SZATA
senior tag
válasz Bigemperor #5626 üzenetére
Pont most linkelték egy másik topikban itt a Ph-n.
A Tervezett Elavulás története -
Motion_Blur
félisten
válasz Bigemperor #5792 üzenetére
Nálunk ugyan nem esett komoly hó, de pár ökör miatt balesetveszélyessé válnak ilyenkor az utak... sima közúton +1 fokban esik a hó (inkább havaseső), az út csak nedves és egyértelmű hogy nem fagy. Egyenes úton megyek 80-90-el, erre utolérek egy kisebb sort ami 50km/h-val halad... után valaki egymagában kóborol szintén 50-55-el
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
nagyúr
válasz Bigemperor #5821 üzenetére
2 barátomnak van 8gen, nekem szimplán nem tetszenek. De Honda fórumon pont nemrég olvastam más tulajoktól hogy azért előfordulnak vele gondok. Persze nem olyan nagyok hogy leáll stb de ilyen ismeretlen zörgés meg hasonlók igen. Szóval inkább olyanok amik az összeszerelés minőségét érintik. Nem rossz autó csak már nem annyira arégi Honda szelemben készülnek. Nekem leginkább emiatt nem kellene új Honda na meg a formájuk miatt se. A 9gen Civic valami eszméletlen ocsmányra sikeredett szerintem. Illetve a 8/9gen műszerfala is számomra már túl csicsás. CRZ-vel is az volt a bajom hogy azt se tudtam belül mit nézzek annyi világító bizbaz van benne.
Amúgy a 8-as sedan formája az kivételesen még bejön.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Bigemperor #5824 üzenetére
Egy 8gen JDM Mugen RR Civic-re nem mondanék nemet.
Més que un club!
-
dlaccc
aktív tag
válasz Bigemperor #5840 üzenetére
Igen, a Yaris is bejön külsőre, hogy japán plusz jó pont. Régi kocsi szóba se jöhet, max 8-9 éves, de inkább 5-6 amit keresek, és lehetőleg nem 200e km-rel
-
zoo8800
veterán
válasz Bigemperor #5843 üzenetére
Még válogathatsz is a kedvenc márkáid közt, annyi utángyártott cucc van a 80-ashoz.
rip and tear, until it is done
-
VR6-Fan
veterán
válasz Bigemperor #5849 üzenetére
25éves szarom van, még nem estem ki az alján, lakatolás mentes
A4 helyet meg ezerszer 80-as.....de persze aki fiatal kocsit akar az vegyen azt ott is lehet találni jót, csak kicsit nehezebb
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
válasz Bigemperor #5849 üzenetére
Ez így van. Én csak azt cáfolom, hogy nem lehet hozzá utángyártottat kapni.
rip and tear, until it is done
-
nagyúr
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5889 üzenetére
Látszik, hogy megint egy több éves tapasztalattal rendelkező nyilatkozott a régebbi kocsikról....
-
tomcsi23
veterán
válasz Bigemperor #5889 üzenetére
Egy busznak jóval nagyobb a fenntartási költsége, plusz parkoló is kevesebb van hozzá.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dízelracer
senior tag
válasz Bigemperor #5896 üzenetére
Az autó ellensége nem az idő hanem a tulaj. Ültem már olyan patent E kadettben aminek rendesen új autó szaga volt. Úgy nézett ki mint ha max 5-6éves lenne pedig 1989-es.
-
nagyúr
válasz Bigemperor #5899 üzenetére
Én melóba járok a kocsimmal illetve meccsre, szülőkhöz időnként. Évente így kb 18k km belemegy. De eddig lekopogom nem volt semmi komoly gondom. Autónál tényleg az állapot inkább alényeg és nem a kor szerintem.
Ja és a legjobb hogy csillaggarázsban tárolom télen, nyáron.
Mondjuk az akksim haldoklik, hamarosan vennem kell de ez nem az autó hibája.Més que un club!
-
dízelracer
senior tag
válasz Bigemperor #5898 üzenetére
Pont, hogy gyári állapotú a kocsi. 1.3-as fapados ötajtós még a gyári kék fényezéssel. Küszöbök + kerékívek voltak cserélve mert megette a rozsda semmi más beavatkozásra nem volt szükség. Ezeket egy kasznis ismerős csinálta neki akit én ajánlottam. A rozsda lassan kikezdi a csomagtérajtó alját és az ajtó zárja körül is herpeszesedik kicsit. De ez teljesen normális elvégre csak egy 22éves autóról beszélünk. Hol lesznek a mai autók 22év múlva? Sehol. Rég be lesznek darálva mert gazdaságtalan lesz az üzemeltetésük. A lökhárítókon található horzsolásokat leszámítva így is nagyon patent állapotban van. A beltér nagyon egyben van. A műanyagok kicsit megfakultak de szép repedezés mentesek a kormány, váltógomb is fényesre kopva. Nem emlékszem mennyit futott de szerintem 200k felett van. A motor ma is halkan duruzsol. Váltó pontos és könnyen jár, futómű kényelmesen rugózik ülés is egész kényelmes. Nekem simán kéne egy ilyen állapotban fennmaradt öreg autó nem érdekel, hogy már a második ikszen is túl van és tök fapados. Egyszerűen jó érzés volt beleülni. Ennyit számít ha egy autónak nem nyomják ki ész nélkül a szemét. Főállásban zöldséges a fószer. Egy merci 207 furgonnal hordja az árut. Na arról se mondanád meg hány éves olyan szép állapotban van.
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5896 üzenetére
Túl vagyok már azon, hogy bárkit meggyőzzek bármiről.
Neked meg még nincs hozzá alapod.
Neked nincs tapasztalatod. Ismerőseidnek van. Meg nekem is.[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Bigemperor #5903 üzenetére
Akkor járj GAZ-2975 -el. Az egy túlélő autó.
-
!Overdose!
őstag
válasz Bigemperor #5889 üzenetére
"Minél öregebb, előbb vagy utóbb annál drágább alkatrész/főegység romlik el."
Nem igazán szeretnék ebbe belefolyni, de ugyan mondjál már 1-2 példát, olyan "alkatrész/főegységre", ami szerinted kifejezetten drága egy 20 éves autóhoz! Külön érdekes lenne, ha olyat mondanál, ami valóban a kor miatt romlik vagy öregszik el és nem a megtett kilométerek száma vagy a gondatlan tulaj miatt.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5904 üzenetére
Nos, akkor iq kérdése lenne azt is felfogni, amit már itt sokan-sokszor elmondtak.
VAN olyan autó, ami 24 évesen is jobb, mint az 5-15 éves számtalan műszaki és anyag hibákkal rendelkező. Számít mások véleménye. De ha körülnézel, még jobb. Nem fogok márkaneveket felsorolni, mert azok számára lenne sértő, akiknek az van (épp elég baj szegényeknek, hogy költeniük kell rá, vagy kínlódniuk ).
Ez a darab még álló tankos, 70 literes . Kis csomagterű. És 11 éve van a családban. Nem járta a határt. Tudom, milyen alkatrész árai vannak, tudom, mennyit kellett rá költeni. Tudom, milyen állapotban van a motorja, váltója. Egy darabig vágytam az A-4 A-6-ra. Most már nem teszem. Ennek is oka van: alkatrész árak és a tarthatósága.
Nem a kor számít. Nem nevezném kényelmetlennek. A fapad felszereltségét szempontjából való igaz az én kocsimra nézve, de létezik klímás-bőrös elektromos ablakos ABS-es stb-is ebből a típusból is. Fapadosnak inkább tekintek egy zörgős műanyag belsejű kényelmetlen vezetési pozíciójú vagy utas zsibbasztó oldalszél érzékeny ronda külsejű kocsit.
Az enyémben még szervó sincs. Sőt injektor se, meg elektromos benzin szivattyú sem.
Mégis melóba járó, minden nap ezzel járunk 4 éve munkába. Klíma van benne, de hiányos: ha egyszer meggazdagszom, megcsináltatom. De ettől még karburátoros marad.
Szeretem, mert működik. A belsejét, mert kellemes anyagokból van. Mert nem zajos. Mert nem hajlamos hibákra. Mert csak 9 litert fogyaszt. Mert ha valami elkopik benne, akkor nem kell hitelt felvennem az alkatrész kifizetésére. Mert nem rohad úgy, mint sok 16 éves 4 kerekű.
Nem akarok újabbat venni. Pusztán az átírási költségen kicserélek rajta annyi dolgot, amiket felsorolni is nehéz lenne. Ezek az alkatrészek azok, amiket a használat miatt mindenképp ki kell cserélni.
Sokan bele esnek abba a hibába, hogy megvesznek autót, mert az évjáratot nézik. Vagy a külsőt, extrákat. A fenntartásukra viszont már nincs pénzük. Az nem baj, ha úgy vesznek meg kocsit, ha tudják, mi várható el tőle.
Nem a fanatizmus miatt van 80-om. A pénztelenség miatt. Nincs pénzem drága alkatrészekre. Ha lenne egymillióm, vennék kombi TDI-t, klímás-bőrös '94-es darabot. Ha lenne pénzem fenntartásra, akkor vennék quatro-t ugyanebből. De ez megint az én bajom lenne. (a diesel kicsit költséges tud lenni, de vállalnám az alacsony fogyasztás és fordulat mellé társuló 90 lovat meg a nyútonmétereket)
Nem állítottalak be tudatlannak. Tudatlan én vagyok, mert sok kocsiról csak résztudásom van. Amiket leírtam, nem részigazságok. Egy ismerőst említettél. Annak ellenére, hogy nekem VAN 80-asom. Az egyik autó szerelő ismerősöm pár napja mondta, hogy azért tett rendbe egy kettes golfot (tényleg hibátlan a kocsija), mert nem akar költekezni alkatrészek miatt. Van mellette T2-es-e is. Szintén ugyanezen okból. Volt donor golfja, ezért nem nézegetett audit.
De ismétlem:
Túl vagyok azon, hogy bárkit meg akarjak győzni! Téged sem szeretnélek.
De ne akarjon senki meggyőzni arról, hogy milyen kocsim van és az milyen okokból...s ne általánosítson senki a régi kocsikkal kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Bigemperor #5912 üzenetére
Érdekes, hogy ezt említed, mert az enyémnek papírforma szerint már rég szét kellett volna, hogy rohadjon, elvégre 20 éves és japán. Igaz Angliában gyártották. Ennek ellenére valahogy mégis ellenáll az időjárásnak. Egy-egy ragya van a csomagtérajtó alján és a tetőn, illetve az egyik kerékjárati ív széle rohad. Hogy megcsináltatom-e? Nem, mert fölöslegesnek érzem. Nem sokat terjedt az utóbbi 2 évben. Ha mégis megcsináltatnám, akkor még mindig olcsóbban kijönnék, mint mondjuk egy kettős tömegű lendkerék cserével.
"Szerinted mennyivel jobban éri meg egy 25 éves romot pofozgatni mint egy kisebb, de csak pár éves autót gondosan fenntartani?"
Ha te elkönyvelted magadban, hogy egy 25 éves autó rom, akkor mondhatunk bármit is. Mennyi is az értékvesztése egy pár éves autónak mondjuk 5 évre vetítve? És mennyi egy 20 évesnek?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
m3tr0
senior tag
válasz Bigemperor #5912 üzenetére
Ez az alkatrészezés nagyon nem jó példa, mert én most néztem meg egy Audi 80-ra 1.8 benzinre 89-es évjárat vezérműszíj feszítő 4600- 11 000 Ft-ig, összehasonlítva egy kicsit sem full extrás luxuslimuzin Ford Focus 1.6 benzin 98-as évjárat (tehát 9 év van köztük) ugyanez az alkatrész 14 500 Ft-tól 20.500 Ft-ig alakul... Szóval eléggé nagy a különbség pedig egyik sem egy szuper luxus autó...
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
nagyúr
válasz Bigemperor #5915 üzenetére
Az utolsó mondatoddal annyiban vitatkoznék hogy értékvesztésnél talán van némi előnye a használtnak. Egy új autót ha csak kihozol a szalonból már vesztett 10-15%-ot az árából. Persze később ez nem lesz ilyen drasztikus de az elején nagyon veszít az értékéből.
Més que un club!
-
!Overdose!
őstag
válasz Bigemperor #5915 üzenetére
Hol érdekel engem, hogy mennyibe került újonnan vagy, hogy az előző tulajok mennyit költöttek rá? Engem az érdekel, hogy vettem x összegért és 2 év alatt a kötelező alkatrészeken kívül nem költöttem rá 20.000Ft-ot sem (vízhűtő, 4db kerék tőcsavar).
Így mivel olcsón vettem az autót és nem költök rá sokat tudom forgatni a pénzem.Részemről ennyi, nem kívánok a továbbiakban ehhez hozzászólni, mert nagyon nem értünk egyet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz Bigemperor #5920 üzenetére
Persze ez tény. Én is megnéztem anno kíváncsiságból hogy az autóm új korában mibe került (összehasonlításképp a másik családban lévő szinte azonos korúhoz képest).
Egyszer valakinek minden autót meg kell venni újként. De a kezdeti értékvesztést is le kell nyelnie.
Egyébként pont emiatt ha lenne pénzem új autóra akkor is inkább keresnék mondjuk egy 1 éves használtat a kiszemelt típusból. Persze ha rohadt gazdag lennék akkor megvenném szalonból.Més que un club!
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Bigemperor #5915 üzenetére
Teljesen mindegy mennyibe került ujonnan. Nem fontos. Megveszi 12-15-20évesen és használja. Ha megfelelően volt szervizelve korábban leginkább csak kopó dolgokat cserél. És használja 8-10-15évet még mire tényleg kuka.
Nemrég láttam egy 98as Yarist(13éves), full extras volt, végig garázsba volt tartva valós! 78.000kmel, végig szakszervízbe szervizelve, szakszervízről számlák is megvoltak. 800.000Ftért el lehetett volna hozni. Ha az új gazdája a kötelező dolgokat megcsinálja és vigyáz rá nem kell rá nagyon költeni.
Ehez képest egy új SOL yaris 3.8misi, egy EXE meg 4.3. Szó se róla az EXEben már 2zónás a klíma és van tolatókamera és már nem is 4 hanem 5*os és persze van assistance és anyagok is jobbak.... Kérdés megér e ez 3-3.5misi+t.amúgy filoztam azon, hogy "elcserélem" az enyémet rá, annyit, hogy mire átgondoltam már sajnos elvitték.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
m3tr0
senior tag
válasz Bigemperor #5921 üzenetére
Aham, megvettél egy használt autót és nem cseréltél benne vezérlést sem...azt még akkor is illik lecserélni ha megesküdnek rá,hogy nem rég volt cserélve. De mind1, látom kicsit sem vagy képes arra, hogy beismerd nem teljesen van igazad.
De csak,hogy lásd szintén Audi 80-hoz 1.8-as benzinhez 90-es évjárat: hátsó kerékcsapágykészlet 7.700 Ft.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
!Overdose!
őstag
válasz Bigemperor #5919 üzenetére
Nem csak az számít. Erős (130 le), jó a futóműve (elöl-hátul kettős keresztlengőkaros, elöl-hátul tárcsafékes), kényelmes (állítható deréktámasz), könnyen pakolható (liftback), jól felszerelt (elektromos ablak, üvegtető stb.) De nyilván semmi nem működik benne, hiszen 20 éves.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#10726912
törölt tag
válasz Bigemperor #5913 üzenetére
Nem írtam, hogy ezt írtad. Linkeld, ahol ezt írtam.
Te nem gondolkoznál egy millából 15 év felett. Én igen.
Nem írtam, hogy nagy szaki vagyok más autók terén, két kocsim van-volt: Fiat tempra és ez.
Az utóbbi gond mentes és jó kocsi. Míg szerinted (ill. a taxis szerint) nem. A többi nem felhasználói szintű. De a 80-asról alkotott az.
Mindenki úgy ossza be, ahogy akarja.
Akkor én is beosztottam, nem?
Az új kocsiknak megtalálom az elejét, erre való a lámpa-hűtőrács-lámpa össze állítás. Enélkül biztosan bajban lennék.
Köszönöm a intelligens felvilágosítást. Neked köszönhetően egy ponttal növekedett az iq-m: már nem mínusz kettő...Boldog ünnepeket mindenkinek!
-
k.
őstag
válasz Bigemperor #5943 üzenetére
Nekem tetszik a golf 4, de mégis inkább egy e46os bömi kéne.
Jaj, de nehéz az élet -
VR6-Fan
veterán
válasz Bigemperor #5912 üzenetére
mennyi egy motor egy 1,4 fapad TSI 5-ösbe és mennyi egy motor egy 2l fapad 3-as golfba. ?
ill az előzményekhez, légyszíves Rick4-et győzd meg hogy ne járjon 2x éves V6-os meg V8-as amcsi vasakkal, amik köz tudottan szervíz igényes és nehéz az alkatrész után pótlás, emberünk van hogy napi 500+ km-t megy, őt győzd meg erről légyszíves aztán kezdhetsz valamit...
felvetted az átlagos buta fogyasztó szterotipiát.... hát vegyél valami 5-6 éves kocsit közép kat alsó vagy alsó felső kattos kocsit, de ha baja lesz akkor légyszíves ne gyere ide siránkozni, senki se lesz kiváncis rá, ill jót fogunk röhögni.
mert feltételezem ahhoz már nincs képzetséged hogy úgy átvizsgálj egy ilyen paraméterekkel rendelkező kocsit, hogy valamennyire is, de ne szopd be.
másik te tényleg abban a hittben élsz hogy egy "új" kocsira (60-100e közt), csak fék, meg olaj csere kell?
tényleg léteznek még ilyen emberek!?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
őstag
válasz Bigemperor #5896 üzenetére
az a hülye aki nem vesz 25 éves Audi 80-at, ezt igazán beláthatnád
nem is értem miért nem jár vele mindenki
ostobák az emberekcryptot minden termékemért elfogadom
-
VR6-Fan
veterán
válasz Bigemperor #5978 üzenetére
ugye milyen szar ha ráakarnak húzni valamit az emberre?
Mod: nyugottan vissza írhatod hogy véglény :-)
Mod2:De van egy-két arc,aki irígyli, ha 200 Ft-nál több van a zsebedben,tök mindegy,hogy honnan van. Ilyen embertől ne várj segítséget.
bocs ha ebbe beleértettem magam, de akkor nevesítsd nyugottan a tisztán látás végett hogy kikre gondoltál, és nincs vita.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23