-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #239916 üzenetére
Pedig de.
Igazából nem az IX ilyen szipi-szupi, hanem a sima, made in France BKR6E-11 ilyen foscsi.
Az ETZ-be sem volt jó az óccsó, francia gyártású NGK, se az Isolator, a Brisk viszont megtáltosította.Váltócsere: sosem csináltam még, de mint a Golf, ez is egy egyszerű, keresztmotoros FWD.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #239831 üzenetére
Hogy belelogasson egy K24-et? 🤔
Amugy csereld ki a gyertyakat BKR6EIX-11-re, nem olcso a 8 db, de megeri, 3-4000 1/min felett sem lesz olyan kelletlen.
Ja, meg nektek is small blockos van, ki kellene cserelni a valtot egy 1.4-esrol szarmazora, a 3-4-5 rovidebb.[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #220271 üzenetére
Travis Pastranánál voltam egy csomiajtóért (Pilisvörösvár amúgy), nem egy megnyerő személyiség, a FB csoportban mégis az egekbe magasztalják, ha valaki alkatrészt keres. Egyébként a valódi nevét sem tudom, pedig személyesen találkoztunk, nem mutatkozott be. Az biztos, hogy nem ő a motor- és raliversenyző.
Nekem 6,5x15 van.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Micsurin #218481 üzenetére
Ott is úgy van legalább, hogy a jobbra zöld megszűnik, majd 3 mp. múlva jön a piros-sárga-zöld az egészre?
**********
JSZP-n ez mit takarhat, későbbiekben problémás lehet egy ilyen?
Záradékok
216 Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított 048[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #212731 üzenetére
Képek: [link]
szerk.: Amúgy nem fáradtak már meg azok a rugók, esetleg nem tört el 1-2? Nekem csak 30/30 az ültetés, de nem gondolnám, hogy az az 1 centi annyit számítana, hogy én gyakorlatilag sosem érek le, pedig még nehezebb is vagyok nálad.
Illetve a toronyszilentek mennyire vannak összenyomódva már? Ha ennyivel feljebb van, hogy befér egy kisujj, akkor megérett a cserére, újonnan a felső gumitányér összeér a kasztnival.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #212383 üzenetére
Az azzz. Helló 14,7 éves átlagos életkor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Micsurin #211899 üzenetére
Az a tuning eleje. Egyik haveromnak a lakkhibás, ledörzsölt, kiglettelt, de fényezésre sosem jutott autójára (így használta végig) mondta a rendőr, hogy látom restaurálás alatt áll az autó.
Ők meg tuning alatt állnak az autóval, csak a kipunál abbahagyták.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #211675 üzenetére
Danke!
Meg mindenki másnak is, akinek nem köszöntem még meg.
...............................................Még mindig tartozom a jó képekkel, de esőben mégsem akartam ezzel foglalkozni. Addig is egy belső fotó a garázsból. Szép zűd.
És az is tetszik, hogy nem feketék a műanyagok és a kormány, hanem egészen sötét barnák, bár a kép nem adja vissza.
Szegény WagonR meg ideiglenesen kiszorult az udvarra, amíg nem oldjuk meg a harmadik beállót.[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Micsurin #210863 üzenetére
Egyszerubb es olcsobb lenne not cserelni
na de viccet felreteve Audi A2 biztos nem rohad, 1.4 pdtdivel es 1.4 benzinnel is elheto. Mondjuk 600-ert abbol is csak hulla lesz valoszinuleg…
Feher Farkassal egyetertek a tularazott-felszopkodott VAG vonalrol (korabban tobbszoros visszaeso VW, jelenleg Audi tulajkent is!), szetneznek masfele is. Ebbol a keretbol sztem az ember ne legyen valogatos, a legjobb allapotu autot kell megvenni -
#89309696
törölt tag
válasz Micsurin #210856 üzenetére
Régi Swiftet ne. Azok újonnan se védtek annyit, mint egy rozsdás Golf. Mókás kocsi, de napira semmiképp.
Vehetsz Golfot, csak bosszantóan drágák, tényleg az van, hogy 500-ért egy rozsdás autót kapsz, pedig jó maga a konstrukció csak túlértékelt.
Az "új" Swift ami ilyen csajos formájú, ~2004 után gyártották, az viszont jó már törésteszten is. Nem tudom azok mennyibe kerülnek.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Micsurin #210850 üzenetére
5-600-ért ne VW-t nézz. De komolyan. Olyan pofátlan fan ára van, VW szív, VW lélek agyhalál miatt, hogy hihetetlen. Húzzák a fszukra az egész Vag konszernt a fanatikusok. A TDI főleg drága, mer azazisten elpusztíthatatlan. Csak már megjárták az elpusztíthatatlan Km-t, amit elfelejtenek...
Persze lehet kivétel, itt is adott el valaki reális árban Golfot.
Kedvelem a TDI-t, szeretem mert hátrarúgósra van hangolva a motorja ami a kedvencem, de amíg 500-ról indul egy hármas Golf addig nincs miről beszélni.[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Micsurin #210839 üzenetére
Ha csak pár évre veszed akkor tádéí, lehetőleg ne a 90 lovas gyík. Kell az a hátbalökés, nem lehet anélkül élni. Gyík szívóbenzines nem fogja tudni 2 literrel sem az érzést.
Hosszabb időtartam esetén elgondolkoztató a dízelutálat miatt mi lesz a sorsa, bár függ a várostól is ahol használni kell. -
#89309696
törölt tag
válasz Micsurin #147894 üzenetére
Nemtom, én egy Piaggio Skipper 150 4T-t hajtottam kis ideig anno 110-ért vettem igaz AM-ként. Ebből gondoltam, hogy 200-ért már kapni normális 125-ös robit papírjaival, a kis 50-es boltbajárósok is 50-100 ezer körül kaphatóak.
Nagy elvárásaim nincsenek, működjön rendesen, nem kell az ársáv teteje, de még közepe se. Reménykedtem, hogy 200-ból kijön, de ezek szerint nem. Akkor pláne nem lesz robogóm soha. 400 ezres autó mellett eszembe sincs 400 ezret költeni robogóra is, mikor az autómat se igazán kedvelem, gyenge is meg kéziváltós is amit nem igazán csípek. Akkor már inkább autócsere.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Micsurin #146752 üzenetére
Ha valaki hülye, az pont olyan, mintha meghalna: ő maga nem szenved, csak a körülötte lévők Férj-feleség egyaránt ilyen, ezek egymásra találtak, mint zsák a foltját.
(#146754) Szoszo94: Ez abból nem ért, félek semmiből se értene. Ő csakazértis csinálja, mert megteheti jellegű egyén. Ha meg orrbaverném, annak se lenne értelme, mert amennyire tudja a jogait, már menne is feljelentés (jogosan). Szóval nem véletlen írtam, hogy patthelyzet, és okos enged lesz (én , és még szerény is vagyok )
[ Szerkesztve ]
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
válasz Micsurin #146713 üzenetére
Ha csak egyszer próbálod és látod nem megy úgy se, akkor lehet. Akkor van baj ha valaki megpróbálja csakazértis még 5x és a befröcskölt benzin az 5. tolásnál berobban a kipuffban és azt nem feltétlen szereti, bár nincs előírva az sem hogy azonnal tönkremegy.
A másik az olajfeszítős vezérműszíj vagy lánc. Bár elvileg van megtámasztó fül a feszítőn és nem engedi nagyon vissza így nem ugorhat át az sem, de a TSI óta tudjuk, hogy legyek vannak a levesben...Amúgy ez más estre is igaz, nekem az FHP mikor döglődött akkor is csak egyszer indítóztam, ha nem indult tudtam, hogy az a baja és nem kínoztam még 10 alkalommal, mert ott ugyanúgy a kipuffba befröcskölt benzin az FHP megmozgatása után indítózva bedurran.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #143563 üzenetére
Arra ne is alapozz a VW-ek 70-110 fok között fixen 90-et mutatnak. Az olajhőfok a tuti, azt figyeld. 80 foktól már bőven jó vagy egészen 120-ig. A 125-130 az már necces tartomány.
mod:
Szoszo94: Én hidegen sem szeretem 1500 körül tartani a fordulatot inkább 2000, ott már van rendesebb kenés. [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
flegga92
senior tag
válasz Micsurin #143563 üzenetére
Hát ha a Golfba olyan mint a Fábiában akkor nem is szabad ráhagyatkozni
Reggel beindítottam, mentem vele kb 1 km-t, piros lámpánál megállok, Start-stop leállítja a motort. A 1,5 perc alatt míg vártam, a vízhőfok 40-ről 70 fok felé kúszott leállított motornál
Az olajhőmérséklet kijelzés baromi jó, bár ezek után kételkedem benne. -
Szoszo94
őstag
válasz Micsurin #143561 üzenetére
Körülbelül úgy, ahogy írod
Nekem az olajat nem jelzi, így mikor a víz 70 fok körül van, kicsit jobban terhelem ha nem fagypont alatti a hőmérséklet (addig 1500rpm, max 2000, aztán 70 fok fölött 2500-3000). Aztán ha elérte a víz a 90-et, akkor már különösebben nem figyelgetem, onnan nemsoká az olaj is el kell érje az üzemi hőfokot.Visszatérve a forgalmira: szvsz azért hagyják a legtöbben a kocsiban, mert egy nagy lap, amit nem tudsz rendesen eltenni akár igazolványtartóba, akár pénztárcába és így nagy az esélye, hogy elfelejted magaddal vinni. Sokkal praktikusabb lenne, ha a törzskönyv lenne ilyen papíron, a forgalmi pedig kártyán. Azt a jogsi mellé be lehetne tenni és csókolom. Akkor én is mindig magammal cipelném Egyedül az lenne a bajos, ha vannak záradékok is, de biztosan lehetne erre is megoldás - pl központilag, rendszám alapján lekérdezni azt is, ha megállít a rendőr, akárcsak a műszakit.
#563: akkor gyorsan felmelegíti neked a vizet, nálam azért a mostani 15 fok körüli hőmérsékletnél is kell majdnem 10km a városon át, mire eléri a 90-et.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
MrSealRD
veterán
válasz Micsurin #142665 üzenetére
Oszi szinternél csináltattam tavasszal. A teljes alu szettet (16") savazták, homokszórták, szinterezték és lakkozták. 34 ezer volt az egész.
Másik topikból az eredmény és a végerdmény
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
nagyúr
válasz Micsurin #142665 üzenetére
Kb mennyit számolják rá? Időben és pénzben?
Sokat és sokat.
Általánosságban elmondható, hogy anyagilag nem igazán éri meg ... homokszórás, esetleges görgőztetés, festés. 20/db alatt szerintem biztosan nem jön ki normális minőségben.
Mondjuk focvis valami 100-ért újíttatott fel egy darabot
Másik kérdés, addig mire rakjam a kocsit?
Mehet le a földre a féktárcsára, szpídzónban is mutatták, hogy Dubai-ban az aventadort is így szerelik[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Micsurin #138860 üzenetére
Valamilyen okból érthető, sok oldalú érme ez. Végül is a saját profitodat áldozod fel részben (ok, nem ettől ment volna csődbe, az tény), másrészről én ezt kiszákmányolásnak tartom (nem az ő, hanem a gyártók, nagykerek részéről). Akkor még olyanok vannak, hogy nem stimmel a hozott cucc, időkiesés, idegeskedés.
Nagyon szerencsés helyzetben vagyok az enyémmel, mert még cikkszámokat is tudok egyeztetni vele, illetve egyébként nem titkolja, hogy ő 30% kedvezménnyel kap alkatrészt, a csavar az az, hogy át is adja a legutolsó jöttmentnek, tehát csak munkadíjból él. Üresjárat, mint általában a szerelőknél, nincs. Kérdem én, akkor ebből már megsem lehet élni? A lóf***t
-
aero.
veterán
válasz Micsurin #138853 üzenetére
Durva profit van az alkatrészeken. Itt nálunk az egyik alkatrészáruház tavaly ősz óta mindenkinek megadja a 60% kedvezményt. 2 szerelőt ismertem, aki dolgozik hozottból, abból az egyik meg is szüntette emiatt, a másikat nem zavarja és jól kijövünk. Én amíg megtehetem így fogom csinálni. A lexust mikor csináltuk 166-ot fizettem, olajcsere szűrőkkel (motul+mann), 4 tárcsa + betét és vezérlés. A vezérlés majdnem 5 óra volt, mindent én vittem. Ha nem így lett volna, akkor 280-300 között fizettem volna valahol.
Klímahűtő, vízhűtő, klímakompresszor, generátor útban.
A vízpumpa egy kisebb 4 hengeres motor méretű.[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #138025 üzenetére
Nekem mekkora mákom volt, hogy csak elefelejtették átvezetni a német forgalmiból a magyarba, és egy fillérbe sem került (a taxit leszámítva, még mankóztam, muszáj volt) a pótlás a kormányablakban!
szerk.: Ja, most látom, hogy Qru is megírta már.
(#138039) bbubby00: Én az idén elindult ingyenes lekérdezésből tudtam meg, hogy született egy ilyen bejegyzés még 2015 októberében, a honosításkor, de a forgalmiba valamiért nem került bele. Azóta átment egy műszakin még az előző tulajnál, megvettem én, átirattam, és csak ezután szívóztak velem az újabb műszakin. Mikor ez kiderült, hogy a nyilvántartásban szerepel a megjegyzés, elmentem a kormányablakba a kinyomtatott pdf-fel a kezemben, leellenőrizte az ügyintéző is a számítógépén és szó nélkül beírta.
Amúgy felnit még nem láttam beírva magyar forgalmiban, ha a Mazda által kiadott típusengedélyben szerepel az a méret, minden további nélkül felteheted. Igaz, nekem is szóltak a 175/65R14 helyett 185/55R15-ért, de ott balfaszok voltak, nem tudták, hogy a Jazz létezett ekkora kerekekkel is. Másik vizsgahelyen jatt nélkül átment ugyanazokkal a pacskerekkel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- eBay
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS Zenbook A14: Ez így szinte tökéletes
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Interactive Brokers társalgó
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Diablo IV
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest