-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
Sztetek mi a jó, tartós és egyben olcsó nyárigumi? 205/55R16. 91H-s elég.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Milyen aksit érdemes mostanság venni, ami ár/érték arányban a leginkább megéri?
1.5-ös dízel, 72Ah van benne.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ha füstöl/gőzölög az olajbeöntőnél egy dCi, akkor kopott a motor, vagy akár csak régi, elvékonyodott lenne az olaj? Vagy más ötlet?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A helyzet az, hogy nekem is 1.5 dCi van, csak DPF nélküli, de kvázi semmi füst nem jön ki, pedig 342e km-nél jár, bontatlanul. Kop-kop.
Ezek után furcsa nekem, hogy a feleennyi futás alatt is nyomják ki a füstöt/gőzt, igaz 110LE+DPF-es verziókat néztem.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Sziasztok!
5 éves autóra milyen asszisztenciát érdemes kötni ausztriai útra?
A Netrisk Angyal Plusz Premium pl. hazaszállítást az is csak 300€-ig áll, de az csak egész évre köthető.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz szabonagyur #112677 üzenetére
Ahogy próbából néztem múlt héten, a vidéki B10 is emelkedni fog, károkozás nem volt...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz bitpork #113087 üzenetére
Jaja, pl van egy műanyag fül, ami letörik, visszagányolod valami ragasztóval. Helyén marad, amíg nem éri némi extra behatás, amit eredeti állapotában kibírna.
KGFB kérdés: Néhány helyen a várható km-t meg kell adni. Mi van, ha az előre megadott km-nél többet megyek az autóval?
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz szőröscica #114441 üzenetére
Őskáosz! ( a TC-os videóban is épp ezt a szót hallottam )
Még, hogy jobb volt 40 éve... ma már szinte mindenki autóval akar járni.
A felújátásoknál a 60-as tábláknál 74 vagy 76-ra szoktam benyomni a tempomatot... még a kamionok is letolnak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
A Conti csak nem ír hülyeséget:
[Torque settings for wheel bolts / wheel nuts]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz szőröscica #116687 üzenetére
Bevezetném, hogy a vétkes sofőrt a dugóban ácsorgók anyagilag perelhessék. Vagy ez jogilag jelenleg is megoldható? Hátha akkor jobban figyelnének. Vagy pl. baleset okozás estén a jogosítványra x évig komoly büntetés, ha továbra is vezetni szeretne.
Az emberekre csak radikális módszerekkel lehet hatni, vannak, akire azzal sem...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz mycso #117811 üzenetére
Az aksiba annyi energiát kell visszatölteni, amennyit az indítózáskor + motor járatása nélkül kivettünk belőle.
Ha ez két indítózás között nem történik meg, azaz pl. sok rövidtávval gyakran nem teljesen feltöltött aksival állítod le az autót, akkor az aksi kondíciója valószínűleg romlani fog.
Szempont, főleg hidegben, dízelt 5 percnél rövidebb időre csak különösen indokolt esetben indítunk be.
+ gondot okozhat, ha valami a kocsiban a szokásosnál jobban(néhány 10mA felett) meríti az aksit álltában.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Büntessék már egy kicsit a gyalogosokat!
A legjobb, amikor lelép az egyetlen jövő autó elé, megállítva azt, fékezésre, majd gyorsításra kényszerítve, ahelyett, hogy 5mp-cel később menne át. De nem, le kell lépni az autó elé és szépen komótosan átkelni előtte...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz barnam_ #118059 üzenetére
1A, ez keveset futó garázsban vagy akár szín alatt tartott autóra rendszeresen több 10 órákra rálógatni jó lehet.
Lemerülést megelőzendő eszköznek.(#118062) SzlobiG: neked jó, hogy hétvégente 1-2 napra rádugd a kocsira.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz SzlobiG #118792 üzenetére
Ha az autónak 60mA nyugalmi áramfogyasztása van, az egy hét alatt elfogyaszt 10Ah-t.
(valójában kevesebbet, mert kis árammal terhelve a névleges kapacitásuknál többet tudnak az aksik)(#118793) Saint_: nekem meg van egy pótaksim.
Egy ismerős kibaxta(Gigawatt márkájú), nekem adta, aztán természetesen kiderült, hogy nem az aksi miatt voltak indítási nehézségei.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz pècsimunkás #118957 üzenetére
Hát akkor az országban nem sok autó lenne...
vagy legalábbis nem olyanok, amilyenekhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz Degeczi #119557 üzenetére
A közepét szerintem nem érte el, azért nem kaparta le. Aztán lehet, hogy telefonált is indulás közben
Azt viszont továbbra is tartom, hogy nem kell a teljes felületet lekaparni a megfelelő kilátáshoz.
Az viszont valószínű, hogy az átlagbarom nem tudja, mi az elengedhetetlen látómező...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz szabonagyur #122418 üzenetére
+ ez egy remek módszer lecsekkolni akár egy eltulajdonítani kívánt autó óraállását...
Bár, remélem, a rendszer logolja, hogy ki és mit kér le.
Lecsekkoltam a szomszéd tavaly vett kb. 10 éves kocsiját
15-ről 17-re a két műszaki között több, mint 200e-t mentek vele tolatva[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz BigBlackDog #122421 üzenetére
"Jó" szomszéd...
Igazából nem lehet tudni, mert akár donor is lehet egy autó...A sajátomról meg vannak fent még nejlonos 0km-es képek.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Doki16 #124589 üzenetére
[link]
Silverstar-t használok már jó régen. Nézd meg a mérési eredményeket, a low beam a lényeg, az, hogy refiben középre telibever(Peak High Beam Brightness), az nem sokat számít szerintem. A Hella meg a Bosch tűnik a legjobbaknak.(#124599) dantre : a Lux mérő sem megoldás, mert hiába van egy nagyon fényes rész, ha körülötte meg sötétebb, sőt szerintem az a fontos, hogy lehetőleg egyenletesen világítsa meg a kocsi előtti területet.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz Magnum_ #140133 üzenetére
Fő a környezetvédelem.
(#140132) Fehér Farkas:
Egyszer vagy 8-10 éve láttam az M5 Ecseri úti lámpájánál, amint az egyik autós az ablakot leengedte, majd egy hentes bárdot lóbálva hozta a rádudáló tudomására, hogy ne is próbáljon erősködni[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
válasz freeknight #173573 üzenetére
Én meg úgy látom, hogy majd most új "okosok" akarják meglovagolni az E autózást.
Ha megáll, xar, nincs ezen mit szépíteni, a többi csak felesleges okoskodás.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Qtya123 #173930 üzenetére
Ez nagyon egyszerű, az utolsó utáni bőrt is le akarják húzni a kuncsaftokról.
Jártam már úgy, hogy a nagy márkamágusnál nem a kocsihoz való lengőkar volt...
(azóta máshoz is járok a kocsikkal)
A műszaki analfabéta meg tényleg ne akarjon alkatrészt vinni, csak általában pont ezek hiszik, hogy mennyire értenek hozzá (ja, mert a webshop kidobta a motorkódra )Az éttermes hasonlat meg nem jó, egy szerelő nem főz és vegyíti össze különféle módozatokban az alkatrészeket. A szerelő max. a téliszalámis zsemlét csinálja, ami akkor is téliszalámis, ha a Picket teszi bele 2x-es áron, meg akkor is, ha az általam egyébként jobban szeretett, magam vitte Herzet.
(#173936) Scorp2011: aztán hogy mondod meg, hogy mi miatt ment idő előtt tönkre valami?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A70 - áram, erősség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- EA Sports WRC '23
- Battlefield 2042
- Opel topik
- Gyúrósok ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...