Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aero.

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz forceberg #82181 üzenetére

    Nos, az ember nem gondolná, de néha gyak. kérdéseken is lehet tanulni:

    Kartergáz minden motoron keletkezik, egy tök új, tökéletes állapotú motoron IS. Az égéstérből valamennyi égéstermék átjut a dugattyúgyűrűk mellett, be a forgattyús térbe. Ha nem vezetik el, elkezd nőni a nyomás a forgattyús házban, és előbb-utóbb a szimmeringek mellett nyomja ki az olajat. Szabályozott kartergáz-visszavezetéssel elérhető a forgattyúsházban kívánatos -10...+10 mbar-os nyomás. Olaj azért van a kartergázban, mert az egész forgattyús tér tele van olajköddel (spriccel ki a csapágyak szélein, a forgattyústengely picit bele-belever az olajba, a dugattyút alulról olajsugárral hűtik, stb.), és ezt viszi magával a kartergáz.

    Bizonyos mértékben a motor kopását is jelzi, de amíg nincs jelentős olajfogyasztás addig nem gond szvsz.

    Más:
    Ezt jól megkapta :D

    Bár Mágus múltkor azt írta ebben is kell láncot cserélni X km után, akkor most szarjapán vagy nem?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák