-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz tboy93 #248607 üzenetére
Minden terméktípusban a legolcsóbbak, legszélesebb körben vásároltak ugranak legnagyobbat.
De nem biztos, hogy guminál érdemes 1-1 típust nézni, mert egyébként most 100-ért van Q3 szett ebben a méretben.
Én5 éve 16400-ért vettem a Nexeneket.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ugye üzemanyagunk is csak importból van, elvileg ugye a 480 miatt nem hoz be más a MOL-on kívül.
Jelenleg én annyit látok, hogy a többséget a 480 nam hatja meg, volt is valami cikk, hogy 1000 fölé kéne vinni, hogy okozzon némi látható változást a forgalomban a túlterhelt környékeken.
A drága(1200+ / l) benzin azt eredményezhetné, mint régen, hogy csúnyán fogalmazva minden hülye nem engedhetné meg magának, hogy autókázzon.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz radi8tor #248650 üzenetére
Sajnos fel kell készülni, hogy ép ésszel nem tartható az ársapka, csak és kizárólag káros hatásai vannak így ebben a formában. Az már a "P" betűvel kezdődő topik témaja, hogy miként jutottunk ide, keleti fizetésekhez nyugati árak tartoznak az országban... sőt.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Igen, de sokan még most sem akarják elhinni, hogy akár baj is lehet, ha továbbgyűrűznek a dolgok.
Főleg a fiatalabbak, akik mondhatni csak jólétben élték az eddigi életüket.
Nem mindenki emlékszik a pálcikás Leo jégkrémre, meg hogy akár nem is volt minden nap a boltban[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ott ült egy tag a kihelyezett kabinban, így most nem dupláztam. + a két gépben így is van most min. 1500km-re elegendő cucc.
Régebben volt már 15-ös korlát, még a stopposdi elején, akkor úgy csináltam, hogy 15, majd újra kártyáz 10-15k, azt abból telement.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz MasterMark #250279 üzenetére
Főleg, hogy a sok gyökerentyű nem is hallott még a cipzárelvről.
Beengesz egyet, az beenged még egyet, aztán az is beenged egyet.
Ezért ebben a trágya országban mindig a később megszűnő sávban kell menni addig, ameddig csak lehet...(#250280) brumi1024 : Ezen nem érdemes itt vitázni, de a másik oldalról megközelítve, a meghunyászkodás is csak kihasználáshoz, a rossz gyakorlat méginkább elterjedéséhez vezet.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
+ Mastermark:
Én nem arra gondoltam, hogy előremegy valaki mögülem, hanem ahogy írtam.
Van A és B sor, B fog megszűnni.
B-ből egyet beengedsz A-ba, majd a frissen B-ből A-ba jött beenged maga elé egy másik B-ben jövőt az A-ba.
És így tovább.
Ennek az eredménye, hogy akik eredetileg jönnek az A-ban, azok qrva lassan fognak haladni.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Eközben a hanyatló... :
TLX Elkobozhatják az utakon száguldozók autóit Ausztriábanhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Kinézek az utcára, csontszáraz, de fehérlik a sótól...
Amiből lopni lehet, azt nyomják tovább 100%-on.*****
Bezzeg tegnap Mátraháza felé egy lefelé jövő Jetta-szerű gép parkolt az út szélén. Az orra az árok tövét szaglászta, a jobb hátsó kerék pedig a levegőben állt. A sorőr épp nézegette a mutatványt, mikor arra mentünk.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz stickermajom #250852 üzenetére
Én ezt lehet nincs értelme, de próbálom egyben nézni országosan.
A bajom, hogy itt elsóznak csak úgy, a Mátrában meg amikor kellene, nincs megfelelően kezelve az út.
Lásd az árokba állt autó, amit írtam.(#250860) Qru: Az eddigi években ezt nem tapasztaltam, vagy csak vakegér voltam.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Járt valaki ma Madaras kúton, valós a 679-es D ár? A Mol karókon ilyen 720+ számokat látok.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz radi8tor #251018 üzenetére
Minden csak akarás kérdése. Az akarás vége meg ott szokott lenni, hogy a tuti megoldás nem fél bele a 3 jurócentbe... Ha az állandóan tekergetett kormányon sikerül 10-20 évig működni a gomboknak, akkor egy kinyitható kijelző stabilitása is csak akarás kérdése. Nyilván, kormányszalag is szokott kimúlni...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Nekem ilyen gagyi alis/béjes mutatósom van. Azért kéne egy pontos kúti, hogy aztán megnézzem, hogy attól mennyit tér el attól. Túlfújni se szeretném, hogy feleslegesen ne rázzon.
2.3/2.5-2.0/2.1(#250947) rasotamas: az ócskás oldalán most épp 699/679 a Smart D/D.
Nem az volt, hogy szerdától -20 B és -15Ft GO?[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz macilaci78 #251157 üzenetére
...ezért nem fagy... (biztos így gondoltad)
Amit itthon megtehetünk szerintem: télen 0°C körül, nyáron 20-25°C körül lőjük be az előírt nyomást.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Akkor végül csak azoknak lesz igaza, akik azt mondták, hogy meg is érdemlik a kutasok, ha beledöglenek az ársapkába. Aki túlélte, az most elkezdhetné megtermelni a bevételt, de itt arról lesz akkor ugye szó, hogy a pórnépről minden utolsó utáni bőrt is húzzanak le. Visszamenőlegesen is.
Ebben a g.ci országban mondjuk ez sem meglepő.(#251168) kisza25 : átbaxás ez az egész, az emberek pénzét a lehető legnagyobb mennyiségben kell beszedni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
A kultúra fentről terjed lefelé, nem fordítva.
Ha gyökerek a biztosítók, az emberek is méginkább azok lesznek. Valahol jogosan.Kisza: nekem is volt már 3db ilyen kisebb-nagyobb horpadást beszívó esetem, az első még az ezeröcsivel vagy 18-20 éve...
---------------------Erre kérdeztem rá, de nem jött válasz, hogy differenciálnak-e az extra díjak, hogy mekkora az okozott kár?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Szép kis Mennyből az angyal... és ki fogja megtéríteni a károkat? Plusz ezek az autók hetekre kieshetnek a tulajoknak. Ide sikerült juttatni az országot.
(#252281) BigBlackDog: Nekem annyi látszik, hogy farral beállt, de kijönni már nem tudott, még várja a segítséget...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
válasz Vismajor01 #253621 üzenetére
Üres lehetett? Nekem ilyet a MOL sapkás gázolajjal csinált, mert a faxfejek nem írták ki, hogy barmok nincsen... Pisztolyt levéve kinullázta magát, hallatszott mintha elindulna a szivattyú, aztán nem jött semmi.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Időzet a cikkből:
"A balesetet valószínűleg a porvihar és az emiatt lecsökkent látótávolság okozta"Nem, nem a látótávolság és nem a por okozta, hanem a faxxopó(k), aki a volánnál ült.
... és azok, akik normálisan szeretnének közlekedni, tehetetlenek ezek ellen.Az abszurd, hogy a cikkben lévő cikket elvilegépp ma reggel tették ki.
Az M5-ösön is volt ma pár necces hely por ügyben. Az autó ma beszívta az éves por mennyiséget.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz szőröscica #259233 üzenetére
+1
Így igaz, nem kellene mindenféle mondvacsinált indokokkal terelni a felelősséget a basesetet okozókról.
És nem, nem az a fő hibás, aki a porba beérve fékezett... a hibák összeadódnak, a felelősség a hátul jövőé.
Mi van, ha a porban egy kamionról leesett konténer lett volna, azt abba hajt bele?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Lopásra és elemi kárra van cascom, gondolom a szerdait hallottátok, mi szerdán már Ausztriában voltunk, így "csak" a keddi 3-4cm-es átmérőjű olasz jégtallérokból kapott a kocsi. Akkor fel sem tűnt, de azóta már látok itt-ott nyomokat a tetőn, de tényleg alig látni, nagyon fényben kell lennie, hogy látszódjon. Érdemes ennek nekimenni a Generalinál egy 10 éves autó esetén?
Fogyi: 4,81/100. Magyar-osztrák pályán 120, + osztrákoknál az A2-n van pár 100-as szakasz, ott 100-as tempó + a hegyek, pl. Rifugio Auronzo 2333m-en. Laguna 3 kombi DPF-es 1.5dCi. Két regenerálás között megtett km.: 1700. Itthon ócskás GO + Spuri kb. az első 950km-re, majd kint Esso+Shell sima GO.
A2-n eni GO 2,06€, pályától 500m-re(össz kerülő a le és visszahajtással kb.4km) Shell 1,599. Több 10l esetén tényleg megéri lemenni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz focvis #273329 üzenetére
Köszi. Ez a Casco Special. Lopás + elemi kár:
[link]De tényleg alig látszik, csak simán ránézve észre sem venni, csak ha szemben pl. van egy jó fényforrás, aztán akkor látod a kicsi egyenetlenségeket is.
(#273326) Qru : THX, akkor megnézetem velük, aztán mondanak valamit.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
OC spray szokott is nálunk lenni.
Csak esetleges használat előtt megfelelő szélirányba kell terelni a támadót.
Szerencsére eddig még nem kellett használni. Kop-kop.
Remélem van még bennük nyomás, mert már tavaly lejártak. Ha abból indulok ki, hogy pár éve kipróbáltam egy még a 90-es években vett 5001-es CS spray-t, jött ki belőle szépen terítve. Bele kellett volna sétálni, hogy az anyag hatékony-e még 20+ évesenhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Sindare #273514 üzenetére
"Faxa!" Olaszban jártál? Milyen mély sebek ezek?
Nekem csak pár db. apró alig látható jégnyom lett múlt héten, ahogy írtam korábban.(#273513) Qru: Minden autóba mehet a sima aksi, amelyikben diaggal az okoskodó töltést és S/S-ot ki lehet kapcsolni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ha az elektronika AGM-re van állítva, azaz nem tölti mindig fel, akkor a nem AGM elég rövid életű lesz.
Az enyémben pl. a S/S nem volt aktiválva, de az okostöltés igen. A rönó féle okostöltés olyat játszik, hogy néha menet közben is meríti az aksit, majd motorfék üzemben rárúgva tölti. Menet közben mértem, volt, hogy az M0-áson egész 11,9V-ig leengedte meríteni(ez nem nyugalmi, hanem ugye használat alatti fesz.), majd elkezdte tölteni. A sima aksik a kisütögetést, a rendszeres nem teljesen feltöltést és a túl nagy áramú töltést sem szeretik.(#273517) Sindare: Én kb. le sem tudom fotózni, úgy kell jó szembefénnyel nézegetni. Nekem sötétszürke.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Energiaital topic
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest