-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Jaffa75 #59096 üzenetére
Amikor nullát ír, akkor ér a normál végére szerintem, és utána jön a tartalék, pont úgy működik, mint a többi autónál. Én általában 40-44 litert szoktam tankolni, és legalább 50-52 literes a tank.
A teljes tank kiszárítással pedig vigyázni kell, mert lehetnek olyan koszdarabkák a tank alján, amik eltömítik a szűrőt.*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #59092 üzenetére
Ha jól rémlik a manual ilyen 5-6 litert ír ha kigyullad a szegénységjelző.
mod:
Nem adta ki... R8 a folyóban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz BigBlackDog #59091 üzenetére
Minden nap arra járok dolgozni, de csak 100-al megyek külsőbe, az emelkedő aljára ér a víz 90-re.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #59091 üzenetére
az enyémben a BC sem a pillanatnyi fogyit nem tudja, sem a megtehető km-ert... Szereztem egy villanyász embert, nem tudom, hogy szoftveresen tudja-e orvosolni ? Kíváncsi vagyok, hogyha kigyullad a sárga üzemanyag-lámpa, akkor mennyi a megtehető km! Olyan hamar lemegy a 2 utolsó csík mint pinty!
-
EQMontoya
veterán
-
Qtya123
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #59074 üzenetére
Azért a 7 liter pályán nem olyan jó, nekem a 2.5i elvan 7,5-8-ból...
Saint: Még jobb mintha a pályán ragadt volna ott. Haverom muterja ott ragadt a kis Colt czt-jével. Nem volt egy leányálom...
mod:
K Norbi: Ne is mondd én is belecsattantam és még kavicsot is kaptam... Jobb lett volna ha otthon maradok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Magnum_ #59072 üzenetére
Mármint hogy érted? Rakjak rá 16-ost, hogy nézne ki...? Meg tetszik a mostani 18-as felni, gumiból meg ez a gyári méret rá.
-
kisza25
félisten
válasz EQMontoya #59070 üzenetére
páyán 150-nél pont a legrosszabb a fogyija ezeknek a kicsi szívó benzineknek
Amúgy nekem mindig azt nyomták, hogy hú az 1.6 16v golf sokat fogyaszt, szerintem 7 littyi vállalható pályán, az országúton 6 alatti fogyit jelent[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
Ezt örököltük, golf 4 ocean 2004-es (nem tudom, hogy ez minek felel meg vw-nál) 1,6 16V 168e km (valós) az autó nagyon egyben van, de nagyon keveset van használva, így költeni sem nagyon tervezek rá, egyetlen bajom vele a kényelmetlen ülés, hiába állítható a magassága, van könyöktámasz, kormányt is lehet állítani, de rövid és keskeny az ülőlap, a derekamat meg pont rossz helyen tartja.
A kia ceed full fapad volt és kényelmes volt benne az ülés, 500 km után is úgy ugrottam ki belőlle, mint aki 20 km-et vezetett, i30 szintén.
Az 1999 honda civic-ben van hasonlóan kemény ülés, de azt be tudom úgy állítani, hogy jó legyen, ezt nem, pedig 6,5 évet ültem ilyen ülésben, csak fabiában.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
lenko
aktív tag
válasz kisza25 #59067 üzenetére
Szerk idő lejárt.: Egyébként utólag is vehetsz bele ülést. 22.ker-ben mindig hoznak be angol autókat bontásra.(tehát a vezető ülés hibátlan)
A jó állapotú highline üléseket 35-45e körül osztogatják kompletten.(#59073) kisza25
Ez a kb. 40e ft nem egy nagy tétel, + azt is el tudod adni ami benne van mondjuk 20-25e-ért, ha szép.
Én meggondolnám...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #59049 üzenetére
na látod az 1.6 16v-vel nincsen gondom (kopkopkop) 1-2 hetet áll -10-ben, akkor is pöcre indul, halk, igaz nem megy, csak halad és ,nem diétázik, de legalább nem hagy ott Mondjuk nekem nagyon kényelmetlen az ülés abban is, pont, mint a skodában volt, de helyi futkozosnak, meg az asszonynak pont jó.
Mondjuk a continental ecocontakt3-al 7 lityit evett úgy, hogy szinte csak pályáztunk és két megtermett férfi ült benne (95+120kg), azzal kerestem a KIA utódját és beletekertem 1hét alatt 1500km-etAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
K Norbi
addikt
Itt is vannak akkorák, és tábla sincs Ha esik, akkor veszélyes.
Nem tudom merre manőverezzek.Az ismeretlen utakat szeretem a legjobban.
(#59067) kisza25 Nekem is jó a golf
Igaz nincs agyonhasználva.. De jó, engem nem mer otthagyni mer tudja akkor eladom!Jól mennek ezek [link]
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz bandus #59063 üzenetére
Annyi hogy normális gumistól kell venni aki tényleg átnézte, esetleg érdemes venni hozzáértőt is ha veszed, nekem a téli nem 1-2 éves, 4-5 de mondták nyugodtan megvehetem ilyen állapotban. Meg a gumis adott rá garanciát is, azt hiszem 60 nap, nem is volt semmi baja eddig.
Más: Szomszédnak van egy 300cc-je 20 colos felni van alatt, megnéztem a gumiját, 275-ös van rajta téli, na arra a 20-asra se lehet olcsó mulatság...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
B-L-A-C-K
titán
bandus +Saint_:
1: 1 év múlva már meg se lesz a kocsi (asszony gyesen van, megy vissza, vissza kapja a cégest, így felesleges lesz ez)
2: Nem adok ki érte ~250-300 ezret ha csak ~fél évre kell úgy is (245/45 R18).
3: Átnézett, pár éves 80%-os használttal sincs semmi gond, és 15-20e /db áron lehet venni olyat aminek az új ára 70-80e volt/db, télit is így vettem, meg is vagyok elégedve vele maximálisan. -
Qru
MODERÁTOR
válasz bandus #59055 üzenetére
Mert hamarosan megválik a kocsitól. Így én se vennék új gumit rá, mert a leendő vevő nem fogja kifizetni.
mod:
B-L-A-C-K: Februárban még nem, akkor még könnyen lehetnek fagyok reggel-este pláne. Márciusban már inkább felteszik. Aztán ha jön a nagy hó mint '13 március 15-én akkor...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #59049 üzenetére
Mondjuk azokkal a megbízhatóságon kívül csak a baj van.
Sokat eszik, lomha, béna karakter...Same rules apply!
-
B-L-A-C-K
titán
Kicsit off: Nyári gumit mikor is érdemes cserélni? Tudom idő függő, de én áprilisba tervezem, mivel akkor lesz inkább használt kínálat, vagy érdemes előbb is?
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
A trafó minden VW-nél előjön, ahol ilyan "ceruza" trafó van.
Nekem is megadta magát gyertya csere után 10km-el egy tavaly.
Kicseréltem mindet NGK-ra, többet ezzel nem lesz gondom.(4 gyári még megvan tartalékba )(#59049) BigBlackDog
Én 25e km-t mentem eddig az enyémmel. A fentebb említett dolgon kívül nem volt más csere, igaz ez is elfárad, tehát szinte vehető kopó dolog cserének is. Egyébként max. kedvezménnyel 40e-ből megúsztam az 5db trafó cserét. (nem tétel)
(#59053) B-L-A-C-K
Én akkor szoktam mikor már tartósan legalább 10-12 fok van nappal. Ha ez március vagy ápr. nekem mind1.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
mdani01
aktív tag
válasz BigBlackDog #59049 üzenetére
Ez engem is erdekelne😃🤔
Qru: Engem nem annyira zavar a kerregés, bar teny a benyas Bubi hang azert csábítóbb.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15
-
Qru
MODERÁTOR
Nekem volt 1,8 t-m 272k-t ment bele, nem volt vele nagy gond (nem volt piszkálva). Voltak nyűgjei (turbó megrepedt, gyújtótrafók elszálltak meg a vákuumcső) és a vége felé ette az olajat, de szerethető volt.
Aztán jött az 1,8 tsi amit pl kimondottan utáltam.mod:
BBD: Nevetni fogsz de a csaló dízelükre még én sem tudok rosszat mondani. Lassan benne a 250k méter a miénkben és eddig 0 az nulla hiba. Komolyan ha nem utálnám a kerregést ilyet vettem volna Bubi helyett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
lenko
aktív tag
válasz latyak17 #59043 üzenetére
B7 Passatban van egydül vr6 még. B8-ban, már csak USA van.
Golfból, pedig G6-tól kiölték...(#59045) Qru
Sajnos a Vr-eket mindenki a G3-hoz köti, amibe tényleg nem való ez a motor a kis hely miatt.
Ez az írás is ahhoz kapcsolódik még...
G4-től érdekesmód nincs annyi anyázás ezzel a motorral kapcsolatban. (Habár az R32-ben megint csak nagy lett a 3.2, de a 2.8-as vállalható még.)[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz latyak17 #59043 üzenetére
Visszasírod VR6-ot? Biztos vagy te ebben?
A VR6-os motorok rákfenéje és nyűgjeinek túlnyomó része a hatalmas hőtermeléshez- és leadáshoz kapcsolódik. Az alapvetően négyhengeresekhez méretezett motortérben az évek során (hiszen itt javarészt 20 év körüli autókról beszélünk) a nagy meleg hatására először a vezetékek szigetelései adják meg magukat, aztán a vízcsövek, csatlakozók mennek tönkre. Ezek cseréje pepecs munka, sok türelmet kíván és bizony nem egy szerelő meghátrál a feladattól, pedig – mint minden Volkswagenhez – ehhez sem elérhetetlenek az apróságok. Pénz, az kell hozzájuk. A hátsó (tűzfal felőli) is nagyobb hőterhelést kap, itt már a hanyag karbantartás jobban megbosszulja magát, mert a dugattyúgyűrűk szó szerint elfogynak, fellép némi hordós kopás, és a motor sosem lesz már jó. Ugyanúgy nem érdemes elhúzni a leginkább fájdalmas vezérléscserét is. A vezérműlánc mellett kötelező a vízpumpa cseréje, és ha kell, az időközben megfáradt tömítéseket is érdemes újakkal pótolni, nem beszélve a hidrotőkékről.
#nincsbennetarcsi
-
latyak17
tag
válasz bajnokpityu #59040 üzenetére
itt nem arról van szó, volt golfom 1.8 90Le, az olyan stabil volt sose volt gond... de akár egy jó vr6-os visszasírok, amennyit kínlódok most az 1.4 Polómmal.... és szerettem, hogy volt nagy ccm-es benzines modell.. ha lenne mostis, akkor azt vennénk, most maradunk a Honda ciciv 1.8-nál és szerintem azzal se lesz gond különösebben
Latyak17'
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
i-sti
senior tag
válasz golfvariant #59039 üzenetére
Amik mind külső beszállítóktól jönnek?
(#59040) bajnokpityu: Szerintem is mindenki csalt. És tesztek is bizonyították hogy minden modern dízelben találtak nem kis eltérést. De a VW-t vesézték ki mert túl jól a szekér.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
bajnokpityu
félisten
válasz latyak17 #59037 üzenetére
ha nem padlózod hidegen, akkor semmi gond nincs a TSIkkel. rövid utakat is érdemes kerülni (még a manualban is benne van)
hideg padlót még az 1.3as buzuki se szerette,nemhogy ezek a bonyolult cuccok.ha meg nonstop város, 800méterekre beinditva, akkor valami startstopos szivóbenya japánból.
variant: nagyjából mindenki csalt, de a VW lett keresztre feszitve. A részvényekre mentek.
[ Szerkesztve ]
-
golfvariant
aktív tag
válasz Magnum_ #59032 üzenetére
Ha lehet ilyet mondani én kicsit a VW-nek szurkolok! Igen elb*#zták nem kicsit, nagyon! De nem tenne jót, ha vissza kellene vásárolni minden, dízel botrányban érintett autót. Az a cég csődjét jelentené, ezzel 1-2 éven belül megszűnne a gyári alkatrészek forgalmazása is... Nem tudnád gyárival pótolni a Jetta alkatrészeit sem...
-
Magnum_
nagyúr
alakul ez a VW-dolog.
Én egyébként a cégnek drukkolok. Ha Németo.-ban lesz precedens, akkor itthon is lehet.
Nem dízelem vanI humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Qtya123 #59030 üzenetére
sosem voltam ott
amúgy a 6oson lévő (azóta megszűnt) Shell kúton mostam és volt kerti csap, tudtam vinni vödröt.
Ott mutatták, hogy sampon helyett keményviaszt tegyek a szivacsra, ha kicsit koszos.Ha olyan állásom lehetne ott, mint itt, én is elgondolkoznék rajta, mert akkor felköltöznék az Angster-Jurisics utcákba, ahova vágytam. De ez képtelenség.
I humbly and respectfully decline™
-
Qtya123
őstag
válasz Magnum_ #59025 üzenetére
Akkor mellélőttem.
Az alagút előtt a Tettye utcán kellett elindulni felfelé és ott valamelyik kis utcában volt egy kis kozmetika. Ennél konkrétabb emlékeim nincsenek róla, mert sosem csináltattam náluk, illetve 8 éve volt. Az árszabás miatt maradt meg bennem.(Amúgy szerettem ott élni, visszavágyok. Sokkal hangulatosabb, mint Debrecen, de szerintem minket is bedarál - pontosabban a feleségemet a főváros központú ország, így ha költözünk újra, az Budapest lesz )
[ Szerkesztve ]
-
Bögre
aktív tag
válasz Tsebacsi #59013 üzenetére
Régebben, mikor sokat repültem, az elődjét (QC 15) használtam sokáig, illetve mikor nyűggé vált a cipelése, vettem egy QC 20 -at. Kollegák próbáltak több típust is, de végül maradtak a Bose -nál. Szerintem nem igazán van jobb ennél ebben a műfajban. (Ami még megfizethető)
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz korcsillio #58995 üzenetére
Csak egy kérdés; miért akarsz EU-s rendszámot? Szerintem eladásnál nem feltétlen lesz előny a rendszámváltás...
(#59013) Tsebacsi: Tegyél be néhány éjszakára valami zenét és normális hangerőn (tehát ne süketülj meg, ha felveszed) hagyjad szólni! Nem kell semmi extra. Bose-t még nem próbáltam hosszabb távon, de általában elég jókat olvastam a zajszűrő rendszeréről (inkább konstans zajok szűrése oldható meg hatékonyan, de a repülő pont ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Erős cukros, ragadós, szirupot milyen csoda folytán lehet kiszedni az ülésből?
Novum Forum Siculorum
-
rbalint88
addikt
Minden hengerszamu motorbol lehet jo hangut csinalni, csak bele kell rakni a munkat es sok helyen ezt alibizik el. Plusz lehet, hogy sok helyen ez nem is tervezesi szempont. Ne legyen tul hangos es csa. De szerintem a fiat 500 abarthnak is jo hangja van (tegnap hallottam egyet eloben), meg meg par olasznak biztosan. Amugy tomcsi leonjanak is jo a hangja, de pl ugyanaz a motor golf4-ben szarul szol. Plusz ne a jutubbol induljunk ki, hanem elo fulproba alapjan dontsunk, mert a videokban minimum harom lepcsos torzitas van (felvevo-kompresszalo-lejatszo).
-
-
-v-
addikt
Barmi, ami 4-nel tobb henger es benzines, az jol szol*
Foleg ha szivo, es nem kozvetlen befecskendezeses. 4 hengerbol a bubu a legjobb, de az csak a vakok kozt kiraly, a tobb hengeresekhez kepest szerintem az is buta.*kiveve vr focvagen, szerintem az is szarcsi foscsi
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz roberto211 #58989 üzenetére
És mondd, Te hány sikeres vállalkozással rendelkeztél már életedben?
Saint: Én egy olyan mosót ismerek, amely minden pontban megfelel a felsorolásodnak igényesség terén. Tényleg nagyon profik, össze sem hasonlítható másokkal (például én két vödrös mosást más mosóban még nem láttam). Egy a baj: Egy alap mosás a szó szoros értelmében 5x többe kerül, mint bárhol máshol. Így meg már nem éri meg mosatni náluk.
-
nagyúr
Montoya, BigBlackDog!
Sikerült szereznem egy ilyet. Nagyon kemény, gondoltam Ti ebben profibbak vagytok, mit kell róla tudni, illetve be kell-e járatni? Ha igen, hogy? NC be legyen kapcsolva, vagy ne?
Ősszel utazunk repcsivel vagy 10+ órát és oda nagyon kéne, most tervezem hogy asszonypajti kapjon egyet. Vagy ha van jobb esetleg, tudtok ajánlani? Riszpekt!
És bocsi az offért
*** Eladó Citizen Promaster és Orient Mako Panda - BMW 18" Alufelni Nyári Gumival és Szenzorral *** Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
aero.
veterán
válasz EQMontoya #59007 üzenetére
Elég sok autó nem tud annyit forogni (vagy az a vége) a videón. Jó, trükköket kell bevetni a kipuf. rendszerben, az tény (lsd. Merci, elég mesterséges, de nekem tetszik, turbós létére van hangja). Sima 4 hengereseknek szar a hangja, én sem szeretem, a Mercim hangjától is falra mászok, főleg ha visszaverődik a falról. BMW S14 (e30 m3) se rossz.
-
kisza25
félisten
az lehet, de ennek imádom a hangját
amúgy:
"És akkor még nem beszéltünk a hangról. A VR6-ost a kezdeti problémák okozta rossz hírnév miatt itt már V6-osnak hívták hivatalosan, de a hangja elárulja a szűk hengerszöget. "
ha már kukacoskodunk[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Path of Exile 2
- Nintendo Switch
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- AliExpress tapasztalatok
- PlayStation 5
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Vicces képek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest