-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Az olaj nem is fog jobban bemelegedni, ha csak nem kezded el rúgni, az normális ebben a hidegben. A hűtővíz el kell hogy érje az óra szerinti 90 fokot, a valóságban az óra 79 foktól 90-et mutat egész 110 fokig.
Mindegy hogy van beépítve a motor, be kell melegednie. Sőt, talán a hossz motor még jobban is melegszik.
[ Szerkesztve ]
-
-
a8l
aktív tag
Hidegen is rendesen fog, én is hallottam ilyen rémtörténeteket. Meg esőben is, teljesen olyan mint a vasfék pár apró különbséget kivéve. HA kimész autópályára és fékezni kell akkor ez fog, míg a vas nem igazán.
Ha 10x kell fékezni 200-ról vagy 250-ről 100-ra akkor 10x fog pontosan ugyan olyan jól mint elsőre, a vasfék meg 2-3alkalom után már gyengül, 10 durva fékezés után meg el lehet dobni a legtöbb nagy teljesítményű autónál. Az RS7-nél amikor 250 körül a fékre léptem, nem sok minden történt, pedig új tárcsák és betétek voltak rajta. A kerámiával meg élvezet fékezni nagy tempóról, annyira könnyedén lassul le 200-ról, alig kell nyomni és mégis nagyon hamar lelassult az autó. A másik fontos dolog főleg audinál, a fékpor, vasfékes audim nekem mindig fekete volt a felni akár már pár tíz km után is mosás után, de 100km-nél már nagyon látszott, főleg autópályás menetnél, a kerámia 1000km után is nagyjából tiszta, van egy kis fékpor de egyáltalán nem látszik, teljesen tisztának látni a felnit, ha az újamat végighúzom rajta akkor látszik hogy van minimális fékpor. Mosásnál sima habos szivaccsal lejön teljesen tisztára szoktam mosni a felnit belül is.
Az élettartam meg a ráadás. A fékbetét vasfékes a8-nál 45-50ezer km-t bírt nálam, ebbe most van 33ezer de még alig kopott a fékbetét, 100ezret simán el fog menni az én használatommal. A tárcsa meg nálam soha nem fog tönkremenni. 250-300ezer km-t simán elmegy vagy akár többet is, a súlyt kell mérni és ha eléri a min-t akkor cserés, mert nem kopik. Könnyebb is kb 5kg-al /kerék mint a vasfék tárcsa, amellett hogy jóval nagyobb. 400m-es elöl 6dugattyús nyereggel, hátul csak 370mm-es. Szóval én már ilyen autót nem fogok venni kerámia nélkül.MMI3g van az A4-ben vagy 3GP?
(#52822) kornelka
Elég kevés van benne ennyi pénzért.
Nekem van két manesmann készletem azok elég jó minőségűek.
[link]
[link]MEg kell nézni, mert ha nagyon gyenge anyagból van akkor nem jó semmire, eltörik a kulcs ha ki kell lazítani egy csavart.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
Szerintem amiket felsoroltál mindet veheti (Passatba CR TDI-t), ennyiért kint találni jókat talán mindenből.
Én is amúgy nemrég vettem kocsit, és ugyan ezek voltak a porondon, (Mondeo kivételével, nem tetszett) végül Insignia lett. H Astrát vettem a végére csak (túl fapad, de ha nem lett volna más bevállalom), szóval ha nem Insigniában találtam volna jót, hanem másban, akkor azt veszem meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
brumi1024
veterán
Ahogy felettem írják. De ez lassan mehetne az összefoglalóba, annyiszor előjön.
A Superb is csak belsőre akkora mint egy A6, tengelytávban egy 10 cm-rel hosszabb az A6.
(#54121) EQMontoya: Az IS is prémiumautó, a Skoda pedig nem. Almát az almával, bármikor odateszem az A3-at belsőtér minőségben bármelyik Lexus mellé (persze a nagyoknál több a bőr).
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
De ez még mindig nem határoz meg semmit. Az Octavia alsó közép, amióta világ a világ, a Superb pedig közép, nemzetközileg is így tartják számon, szóval nem kettőnk véleménye ez.
A Fiat Linea 4,6 m, szóval az is lehetne akár felső közép is, pedig csak egy "vacak" B szegmenses.
Megfigyelhetted, hogy a Skoda többet ad térben, mint az azonos VW, attól még nem nő fölé kategóriát tekintve.BMW-k is jellemzően kisebbek, mint az adott kategória "kommersz" szegmense. Egy Mondeo/Passat/C5 is 4,9 m, mégis közép-kategória, D szegmens.
A tengelytáv sem egyértelmű, mint már írtam, Chrysler 300, nagyobb mint egy jelenleg is futó A8, mégis E-kategória, ahogy sok kóreai is hasonló cipőben jár.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Kornel
veterán
Nem ezt mondtam.
Kurva jól össze van rakva, haver 3.0 TDI-ét próbáltam, elfogadnám simán.Brumi: az, de olyan hosszú (indokolatlan) orrtúlnyúlása van, hogy az utastér elől veszi el a helyet.
Persze szép, na de hol marad a praktikum?Mod: az alattam lévő hsz-ra: így van, én is azt néztem rögtön, hogy ez csak ekkora?
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Most akkor mi a fakk van?
3 szűrő 3 különböző méret?
Értem, hogy mindenki másként csinálja de ennyire?Ahol nincs adat, oda nem találtam.
(#54317) K Norbi: azt hol is kell?
VAG, gondolom a MANN.Ez a gyári kód: OE VW 070115562
Edit:
Ha ennek az oldalnak lehet hinni, akkor PURFLUX lenne a gyári beszállító.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
"Hivatalos" műszakin nem, azonnal bukta.
Nem látszik, hogy nincs dpf benne. Amíg nem szalad bele egy kpm ellenőrzésbe nincs gáz csak korom.
focvis: Ha para a műszaki szólj.
mod:
do3om: Olyan 25k körül mennek az "okos műszakik" ha jól hallottam. A sima meg 20k. Ha 4wd-s a kocsi az mindenhol feláras az már olyan 30k körül megy okosba'.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
do3om
addikt
Biztos hogy nem megy át, én arra gondolta mennyit csúsztat majd oda borítékban.
És ha belefut az ember KPM-be mire számíthat?
Pár százezer meg repül a verda is vagy csak pénz, és utána lehetőség van a visszaalakításra?[ Szerkesztve ]
Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
K Norbi
addikt
Én most új szintre léptem!
Tánn annak adja ki a gyár aki a legolcsóbban gyártja le nekik.. szóval nem biztos purflux olyan jó
Vegyél Mahlet én azt mondom.Szóval attól mert pl nekem is a mann gyártja a szűrőmet, lehet egy Bosch vagy egy Mahle olajszűrő agyonverné szűrésre..
Ki tudja?...[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Igen kb úgy működik. Ha jó minőségű a fólia.
Mifelénk kitekben tudod felrakatni. Egy passat méretű autóra az alap kit olyan 150-200e. Ebben nagyjából benne van a motorháztető 1/3-a, a tükrök, az első lökös, az első lámpák, a szélvédő felett kb 3cm-es csík a tetőn, sárvédő ívek kiemelkedő részei, kilincsek alatt (karmolászás miatt), meg talán a csomagtartó alatti rész, ahova potyog a cucc a kezedből, mkor pakolsz be. Aztán persze a csillagos ég. Szerintem 500e-ből már a teljes kocsit is be tudod húzatni. (Vagy huzatni? )
Én tettem a lámpáimra, és a ködlámpáimra. 3M Venture Shield-et raktak rá. -
w333
félisten
Persze simán maradhat kint ... (de akkor vedd le a pozitív sarut ha éjszakára kint hagyod, de ha nem veszed le akkor sem hinném hogy gond lenne) csak elővigyázatosság de a lényeg hogy ne érje víz (motorháztetőt rá tudod hajtani)
Különben nem kell annak olyan sok idő ... 4-5 óra alatt max.ra feltölti a csutkára lemerült akkut is, lefekvés előtt pedig leveszed a töltőről !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
-
EQMontoya
veterán
Nincs ebben semmi meglepő, itt BP-n is nevetséges a 280Ft-os taxi. Nem csoda, hogy bejött az über meg hasonlók, ez irreális ár, anno a kereskedelmi ár a 440-es benzin meg 280-as euró (alkatrészek) mellett is lazán kevesebb volt.
Miskolcon pl. nincs taxis rendelet, mentünk párommal kb. 1.5km-re, és valami 620ft lett volna. Két buszjegy meg vagy 700. Hát komolyan nem volt pofám ennyire keveset fizetni a taxisnak (ha már kint vagy karácsonykor, este), kapott vagy 900-at. Pedig nem vinnének ennyiért, ha nem érné meg.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Mesterséges Intelligencia topik
- Anime filmek és sorozatok
- Motoros topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Háztartási gépek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...