-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz Integrale #28115 üzenetére
júúúúúúúúj megvan a nyertes? meddig lehet még jelentkezni? ma éjfélig?
mennyi lehet ez 3ezernél? 87km/h?
és ez 5 sebességes? ez nagyon meredek. unokatesóm ignis sportját hoztuk haza vidékről. hát az is eléggé üvöltött már 120 körül. először azt hittük 4-esben van, vagy inkább 3-asban
akkor én még befoghatom a számat[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
w333
félisten
válasz Integrale #28127 üzenetére
Hát ennyi
(#28128) gooool
Nagyon rövid benne az a váltó (ez a baj) mondjuk városban pont jó !
Nekem meg pont fordítva, de pályán nagyon jól szokott jönni ... így 120-130km/h -al 2500 / 2700 -t pörög, így alig eszik valamit (és csendes is)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Skillet
addikt
válasz Integrale #28115 üzenetére
Megvan a nyertesünk -gondolom- a benzinesek, legalacsonyabb km/h állás 3000-es fordulaton versenyünkre:
Integrale Alfa 145 1.4 TS 103le/124nm
3000-es fordulatnál a legnagyobb (5.?) fokozatban 87km/h.
Úgy tűnik esélye nem volt senkinek. Persze pár traktor tulaj megpróbált beférni...
De szemfülesek voltak a fórumtársakA 2. és 3. hely... passz, kié is?
Elvileg tomiii. a 3.
3000-nél 96km/h típust majd mesél nekünk
Gooool a 2.
Renault Laguna RXE 2.0S 16V 3000-nél óra szerint 95km/h[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Integrale #28255 üzenetére
De mekkora motorral? Mert a V6/V8 blokkokat tudom, hogy már akkor is elég nagy lóerővel adták. A japán motorokból meg 2 literből kijött a 200+Le turbó és kompresszor nélkül.
Szerk.: Most nézem, hogy a 80'-as években a bmw is adott ki durva sor 4 motorokat 200le-vel (s14), vagy még többel. Erről nem is tudtam.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
-
-
AMD Power
titán
válasz Integrale #29527 üzenetére
dCi kilőve az biztos. Nekem benzines kell. Kombi mint minden gépben szerintem az egyik legjobb verzió. Köszi a tanácsokat.
trassher 5 ajtós akkor kilőve.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Integrale #29531 üzenetére
A mostan 360l is elég nekünk. De a Megane II 5 ajtós az 330l "csak".
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
válasz Integrale #29595 üzenetére
Azt kihagytam valóban. Márkaszervizes srác mesélte hogy mikor elkezdett dogozni akkor ezek 7-8 éves autók voltak. Nem nagyon volt mit csinálni rajtuk mert az akkori autók nagy részéhez képest tankok voltak. Elektronikai problémák merültek fel nagyrészt. Majd miután a seftesek látóterébe kerültek akkor meg már nem volt mit csinálni, azok nem márkaszervizbe járnak.
zack: Pont a fent említett szerelőnek van egy gyári állapotú, fekete 500E-je. Nálam még mindig az rs2 az etalon de mire oda jutok már nem lesz eladó vagy irreális áron.
TaaT: Nem mondod?
Redmi Note 7
-
-
válasz Integrale #29684 üzenetére
Hangsúlyoznom kell, hogy egy beszélő malac nem vitapartner!
Tudtommal izzít minden de:
-csak indítás után segít rá az első pár percben, hőmérséklet függően.
-ha minden ajtónyitásnál elkezdene izzítani akkor az akksi elég gyorsan megadná magát szvsz. Lehet h a kulcs behelyezésére már reagál.
-a sok rövid izzítás nem tenne jót a gyértyának nagyban csökkentené az élettartamát ( megint csak az ajtónyitásra gondolok )https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Integrale #29725 üzenetére
Neked, hogy ne kapd fel a vizet...hallomásból minden autó szar, ennyi erővel azt is mondhatám, ne vegyetek semmit, de hozzám csak azok jönnek, amivel baj van, szóval ebből nem lehet levonni semmit. De vannak, akik konkrétan készpénznek vesznek 1-2 rossz tapasztalatot és kivetítik egy egész márkára, országra, népcsoportra. Nem értek egyet zack kollégával, de ettől nem dől össze a világ.
Nem izzít semmit ajtónyitásra. Az üzemanyag pumpa indul a tankban, de csak a benzinesekben. Ellenben padlógázon izzít ez a retek common rail, szóval rossz gyertyával kevesebb a ménes.
Néha már olyanokat olvasok itt, hogy le kell esni a székről. -ez nem neked szólt, hanem aki követi a gondolat menetet, az megtalálja magát.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Integrale #29740 üzenetére
"Nagy vesszőparipa ez a piac áraz duma, de végig is kellene gondolni."
Azért én akárhogy próbálom végiggondolni, ismerek pár Alfát, illetve rengeteg VW-t, néhány Fordot és sok japánt mind családi, mind ismerősi/baráti körben.
A meghibásodás gyakorisága és súlyossága az alábbiak szerint alakul csökkenő sorrendben:
1. Alfa (pedig ebből van a legkevesebb, amire rálátok, egyébként mind jóval 2000 utáni)
2. Fordok
3. VW
4. JapókA használt piacon pedig az ár ugyanennek megfelelően fordított sorrendben áll (ez alól tán a Ford kivétel, az olcsóbb kicsit, mint az Alfa). Nem hiszem, hogy itt kizárólag az előítéletek dominálnak. (nyilván az is benne van az árban, de kategorikusan kijelenteni, hogy minden olcsóság csak előítélet kérdése, szerintem nem helytálló)
bitpork: autópályás használat valóban más, de a 30.000 km intervallumban én úgy gondolom, hogy az autók nagyon nagy százaléka nem a 90%-át a pályán futja. Amely autóknak meg nem a pályázás a fő profil, ott mégegy dolog beleszól: az idő. Évi 10.000 km-es mászkálással 3 évig benne van ugyanaz az olaj télen, nyáron. 3 télen át ugyanaz az olaj kapja a hidegből adódó minden megterhelő mellékhatást.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Integrale #29758 üzenetére
"Ezeknel es a tobbi hasonlo mellett sem kellene becsukott szemmel elmenni, csak amig az olasznal mar keresi az ember, hogy mibe kothet bele, hiszen ugyis lesz valami, addig masnal jon egy legyintes."
Ez valóban így van, de vicces mert a fordítottja is igaz. Például én sokszor tapasztaltam, hogy a japó autóknál is azt keresik, hogy mikor romlott el valami, utána meg fültől fülig érő szájjal mondja, hogy ugyeugyeugyeugye, háháhá még akkor is, ha az elromlás egy féktárcsa csere volt. Mikor meg tényleg elromlásról van szó, akkor egyeseknél már azon csodálkozom, hogy nem egyenesen pezsgőt bontanak örömükben. Meg akárki vett ismerősi/családi körben japót, rögtön mantrázták neki, hogy jáááj de drága az alkatrész.
Szóval lényegében fölösleges pro-kontra érveket sorolni, mert tökmindegy mit vesz az ember, úgyis az a vége, hogy ááá hülye vagy, hogy azt vettél.
Mágus2: igen, 30ezer vagy 1 év, de én olyan embert nem nagyon ismerek, aki garancián túl ezt betartja. Sok jár évekig ugyanazzal az olajjal, csak a km-t nézi és hőzöng, mikor elérte a 30ezret, hogy jaj már megint olajcsere, aztán jön az, hogy áá majd viszem, még csak 2-3 ezerrel léptem túl.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #29763 üzenetére
Miert, Te mi alapjan mondod barki masnak, hogy szerinted ez vagy az jo auto? Ha a zsebedben van a bölcsek köve, akkor nem szoltam , de amugy az ember azt tudja leirni/mondani, amit tapasztal/lat/gondol. aztan nyilvan a masik meg eldönti....senkinek a fejehez nem tartok pisztolyt, hogy "ne merj francia autot venni".....
ha valakinek ilyen....khm...specialis az izlese, hajra(#29762) tresh nincs ezzel baj en soha nem ereztem jol magam a francia autokban....volt kenyelmes, meg jol motorizalt, de soha nem volt a "kell" erzes....es vannak dolgok, amitöl kivagyok....pl a bajuszkapcsolokon valo csavargathato kapcsoloktol.....japanok/franciak is csinaljak....hajra....nekem az a kapcsolo, ami a "naci" vagenekben van lilul az ujjbegyed, hogy lenyomdd az indexkart, kattan egyet, hogy lert, külön kapcsolon van a tempomat, vilagitas.....opelben is kivagyok, hogy a tempomat az index karon van. Ekkora baromsagot, hogy az indexkar vegen egyensulyozzam a tempomat kapcsolo gombjait meg sok ilyen aprosag
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Integrale #29788 üzenetére
Na ebböl latszik mennyire nem vagyunk egyformak soha nem tudom mit kapcsolok fel francia/japan autoknal az ujjbegyeimmel a kormany mögött a forgokapcsolokon matatva....helyzetjelzö/tompitott/ködlampa...
milyen szerencse, hogy ezt meg tudom hagyni nektek,
a csigaevök tamogatoinakes nektek sem kell a kemeny ülesen ülnötök es lathato, forgokapcsoloval vilagitast kapcsolnotok -
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #29795 üzenetére
Ezt a problémát máig nem sikerült megoldani. 2014-es Mazda3 volt, ami aztán mindent automatikusan kapcsolt (fényszóró, ablaktörlő, anyámtyúkja), de a bekapcsolt olvasólámpa egy hétvége alatt 0-ra merítette az akkut. A zárt autóban. Gratulálok.
És persze arra bimbam sincs.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Declare
őstag
válasz Integrale #29795 üzenetére
Nyilvan most ez csak egy dolog...minden megszokhato es megtanulhato...de en nem akarok atszokni, meg megtanulni, mert nekem ugy jo es az kell, ahogy es amit fritzek megepitenek
[link] mondanam hogy nagyits ra....ja de itt nincs ra szükseg, mert latszik es egyertelmü(#29796) joamilestoné vagy az audinak a külön bajuszkapcsolo oldalt az index alatt...nekem az tetszik a legjobban. H astraban is agyrem az index kar vegen a tempomat....neha villogok es indexelek, pedig csak növelni akarom a tempot
(#29803) EQMontoya 140 lo? Mokazasra? Hat egy könnyü kis hatso kerekesben akar....amugy elsöre en is igy gondolnam....de a 320i e46 utan mashogy gondolom....meg a 2.0 160 lovas mazda 6 utan is. Manapsag komoly elektronika van a kocsikban amig segitenek megtanulni a dolgokat szvsz. En szerintem azert a moka es a have fun, hogy huz az auto, megindul az olyan 180-200 lonal kezdödhet.....egyik ismerösünknek van egy panamera turbo S....rutintalanul sem enged az elektronika semmi rosszat csinalni, pedig ott azert van menes.....es nem igazan leirhato az elmeny, amikor a palyan mondjuk egy kamion elözes utan a belsö savban nyomsz egy kickdownt es eltünnek mögötted az autok es hatba ver az üles de minden kis piroslampanal törtenö elindulas, vagy varostabla vege, vagy csak 1-1 gazfröccs olyan elmeny, hogy hihetetlen... es mindehez nem kell sebesseghatart többször atlepned, mint barmilyen mas autoval
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #29872 üzenetére
Tudom, csak összeadva kicsit sok.
Leginkább az idő, amit belefeccolnek.
Több hirdetést latok, ahol a külföldi autó kuplung és kettőstömegű csere után, még túlóra leszervizelve eladó magánszemélytől, kamu dumaval, hogy kihasználatlansag, stb.
Ezt nem tudom mire vélni, valószínű annyit költött már rá, hogy nem akar többet, vagy olyan autó kell neki, ami megy is
Nekem csak az utóbbi lenne a fontos. -
-
-
Declare
őstag
válasz Integrale #30408 üzenetére
Van ezzel egyebkent baj? Marmint a B6 passattal? Ok regi konstrukcio, most B8 megy....de amugy?
(#30409) Qru az is olyan am, ha lizing, ceges auto, akkor tojik ra az ember....azert mielött elszakad/ugrik a vezerles annak eszre kell, hogy vedd a jeleit, ha odafigyelsz az autodra....jo pelda az en astra-m. Az elözö tulaj lerobbant vele, mert szetment a valtoban a csapagy....nagygeneral, stb....en meg egyszer csak elkezdtem hallani a surrogo hangot es elvittem a szerelöhöz, hogy mi az es idöben kicsereltek a hibas csapagyat. Az elözö tulajnal, mielött szetesett a valto brutal hangja kellett hogy legyen....erthetetlen, hogy nem tünt fel, nem orvosolta a hibat
(#30410) EQMontoya azonnal azt vennek....ha nem en tankolnam de amig azzal palyan 8-9 literrel jarnek jo esetben a dizel 6 litejehez kepest es amig a benzinnek kb 90 ft al dragabb a literje itt kint, addig nekem az evi 25-30k km el, nincs miröl beszelni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...