-
GAMEPOD.hu
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
tenaijo
tag
válasz majnkopf #66892 üzenetére
Hányinger az új patch, nálam néha random kilövi meccs közben a GPU drivert.
Mindezt úgy, hogy két telepítésem van, egyiken direkt csak a lol van, és nem frissítettem meg egy ideje semmit, nehogy beugasson bármire a fosguard. Deeeeeee legalább már nem minden meccsen scriptelnek, hanem csak háromból kettőn. Nagyon megérte!!! -
tenaijo
tag
válasz Lokids #66848 üzenetére
A váltakozás winners q és losers q között
https://u.gg/lol/profile/euw1/%CE%B8%CE%B8%20eyeless-panic/overview -
tenaijo
tag
-
tenaijo
tag
válasz Bennyboy #66798 üzenetére
Várj, most gyorsan meglepődünk. Ja nem, az már pár éve megvolt a Valorant indulásakor.
Most majd még szélesebb körben látják a júzerek mekkora foskupacot nyomnak le a torkukon. Random gondol egyet a process, és megeszi az összes erőforrást. Random gondol egyet, és egy számára ismeretlen drivert letilt (hasraütés szerűen bármelyiket), ami miatt jön a szép kis bluescreen. Random gondol egyet, ÖSSZEOMLIK/NEM INDUL EL, FOLYAMATOSAN RINYÁL, ÉS A JÁTÉKOT SEM TUDOD ELINDÍTANI.
A legszebb az egészben az, hogy ÉVEK ÓTA bent van a Valorantban, de MÉG MINDIG SENKIT SEM ÉRDEKEL az ő részükről, hogy ekkora rakás szar az egész.Ugyanitt 3db diaba decayelt, master mmr account/régi pax sivires account 300+ skinnel/rengeteg smurf kb minden eloban eladó...jaj ilyet nem szabad..[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz pengegyerek #66795 üzenetére
Nincs megoldás egyelőre sajnos.
-
tenaijo
tag
válasz Csokishurka #66785 üzenetére
Ha ingame giftel, akkor azt csak RP-ből tud, amit valahogy meg kell vásárolnia (vagy egyéb módon hozzájutni..) A szürkepiacos játékkulcsokkal ellentétben az RP már minden régióban ~ugyanannyiba kerül, és a gift ára is fix, itt nincsenek "leértékelések" ezért gyanús, ha sokkal olcsóbban jutsz hozzá. Elképzelhető, hogy semmi bajod nem lesz belőle az égadta világon, de mondjuk ha lopott kártyával töltött fel RP-t és azzal giftelt, arra nem tudom mi a RIOT policy, hogy téged is bannolhatnak-e érte.
Közben lehet csak egy Walmart alkalmazott nyúlja az RP kártya készletet, és csinál belőle egy kis zsebpénzt...[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66746 üzenetére
Azért bannolnak ilyeneket, mert valszeg az előző meccsben ezek ellen kaptak ki. Egyébként Morgana broken loweloban...
Jhinnel nehezebb carryzni silverként, mert a meta adc-k mind megverik lanen, főleg úgy, hogy 4-5cs/m-od van. Statikkot felejtsd el, useless item, 99%-ban youmuu + collector rush, most a letha nagyon erős.
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66738 üzenetére
Igen, tudjuk, DS3-at is kivitték már táncszőnyeggel is...
Ez a csávó challenger 1k lp+, akár két összedrótozott banánon is tolhatná... Egy dologban igaza van, hogy a default keybindokkal a bal mutatóujjadon túl sok minden van. Ezen kívül csakmagát szivatjamásokat szivat a videóval, akik nem hatujjúak, mint ő.Hiába fejted ki 1000 sorban, hogy ez mekkora világmegváltó dolog, mert nem az. A kamerát csak akkor mozgatod huzamosabb ideig, ha eksön van, ha olyan infó kell, amit F gombokkal nem érsz el, vagy amiért nem éri meg a mapra kattintani mondjuk. Az apróbb, finomabb mozgásokat ugyanúgy meg lehet csinálni egérrel is, mint gombokkal, de cserébe nem kell a bal kezeddel plusz billentyűket nyomkodnod. Egy átlag playernek a gombos kamera valamilyen szinten mindig hátrány, hiába szokja meg. Vannak olyan kombók, amihez ha pluszban kamerát kell mozgatni, ezekkel a bindokkal szinte kivitelezhetetlenek.
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66696 üzenetére
Spell+item+attack move mellé a kameramozgást is bal kézre rakni érdekes döntés, de te tudod. Én pont amiatt bindoltam át az attack move-ot X-re, illetve a trinketet A-ra, hogy ne kelljen annyit nyúlkálni, ne kelljen egy ujjamat folyamatosan mozgatni az AM és spell között, plusz az itemek így folyamatosan vannak a számokon. Az esetek túlnyomó többségében amúgy is arra viszed a kamerát, amerre a karaktert kattintod, szóval én észszerűnek tartom azon hagyni.
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66691 üzenetére
Elmagyarázza, hogy azért állította be így, mert a legelső laptopján nem akart trackpad-en kurzort toligálni, majd mikor már volt egere, nem tudta hogy kell átállítani. Végül eltelt 5 év úgy, hogy nem foglalkozott vele, és a berögződések miatt már nem tudna áttérni az egeres kamera scrollra.
Te rákényszerültél bármi ilyesmire? Valószínűleg nem, mert mással indokoltad. Direkt baxtál ki magaddal? Igen.
Amikor wowoztam, nekem is szarrá volt bindolva az egész billentyűzetem, még volt, hogy jobb kézzel nyúltam bele a billentyűzetbe, mert épp kellett egy pont olyan rotabol álló macro. Elkezdtem lolozni, és szerintem 1-2 évig egyáltalán nem nyúltam a defaulthoz. Xar volt megszokni, hogy QWER-en van a 4 spell, de így 1X év után nem szívom a fogam miatta.szerk.: NINCS előnye. Alapból a mutatóujjad van a W-n, nem a középső. Fizikai képtelenség azonos reakcióidő mellett ugyanúgy nyomkodni a gombokat, mint default beállításokon. Vitatkozhatunk itt erről többen naphosszat, de úgysem fogsz tudni meggyőzni.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66688 üzenetére
Yeowan egy 40 körüli végletekig kedves, jószívű ember, régebben évekig tolta a lolt twitchen (hardstuck plat volt asszem), de a streamerek közt is ""érdekes"" jelleme volt, ezért általában - a hardcore fanokon kívül - sajnos csak mémelték, cukkolták, meg röhögtek rajta az emberek. Ha jól emlékszem, egy idő után ő is vette a lapot, és már direkt váltott hülyébe néha, mindezt a maga "boomer" módján.
Puszta jóindulatból javaslom, hogy akit érdekel, annak közvetítsd discordon, de minimum jól gondold át ezt twitch-es dolgot, mielőtt publikusan elérhetővé teszed a streamet, nehogy balul süljön el.
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66681 üzenetére
röviden: xaaaaaaaaaaaaaar champeket jáááááááááátszoooooooooooooooool
bővebben: ezekkel nem fogsz carryzni loweloban, főleg ha nem vagy minimum dia+. Malzaharral egy dolgod van: jókor beshove-olni a wave-et, és perma roamolni. 47% kp alapból nem vészes kategória, de tekintettel arra, hogy nincs olyan lane, ahol lényegesen kevesebb lenne, gondolom egy ponton túl ment a szokásos lowelo aram miden.Pokskill: nincs itt semmilyen erkölcsi vita, csak érdekelt. írj egy ign-t privátban, túrok egy gold körüli accot, és sort kerítünk rá valamikor, ha ennyire fontos.
-
tenaijo
tag
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66664 üzenetére
Pro érvem nincs, csak kontra, de azt már leírtam fentebb. Valahogy nem tudom elképzelni, hogy könnyebb, és kényelmesebb a te módszereddel pl az a mozdulatsor, hogy felhúzod a kamerát egy ellenfélre, majd rányomsz egy spellt, meg egy itemet. Ha spellt nyomsz, vagy attack move-olsz, egy irányba fixen nem tudod húzni a kamerát, csak kitekert kézzel (tehát nem tudom hogyan "úsztatod" közben jobbra). Ha item aktívot használsz, teljesen ki kell mozdítanod a kezed egy adott pozícióból. Plusz az, hogy nem tudod a kamerát "rántani", csak lineárisan, egy adott sebességgel mozgatni 8 irányba, már alapjába véve nagyon nagy hátrány.
A WOW teljesen más tészta, annyi spell van, hogy ott még a shift/ctrl bindos macrok is kevesek néha.
Jaj ne, én lettem a #66666
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66661 üzenetére
Vagy regényt írok, vagy semmit. Inkább a második mellett döntöttem.
Mondjuk azért az érdekelne, hogy a spellek, summoner spellek, kamera lock, attack move, stb. mire vannak bindolva.Szerk.: ne mondd már, hogy objektívan nézve precizebben lehet kezelni a kamerát , mikor két dologból "tevődik össze" mondjuk az, hogy attack move-olj, ha közben nem használsz kamera lockot.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66651 üzenetére
Senki sem mondta, hogy nincsenek nyerhetetlen meccsek. Sőt, sok meccs már a lobbyban eldől a pickektől függően. Viszont ezt a "direkt copat a játék, és tol 50%wr felé" és társait felejtsük már el. Kíváncsi leszek mi lesz a következő kifogás majd mikor bejön a trueskill.
Loweloban earlyben kell nagy előnyt csinálni, 2-3 halál után mindenki feladja, és elkönyveli lose-nak a game-et. Nem szabad scale-elős champeket játszani, mert akkor a csapatodra kell hagyatkoznod, hogy lefutják-e. Top 10 support között 2 mage van, a többi nagyrészt CC tank, amivel tudsz engage-elni, roamolni. Nem véletlen..[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66645 üzenetére
Hihetetlen, hogy évek teltek el, és még mindig az a téma, hogy "lose streakbe taszít a játék", meg megy a konteó, hogy kibaxik a rendszer veled, mert "sok wined volt egymás után".
Egyik sem kiemelkedő játékos. Fedek lettek earlyben, majd carryztek. Erre valók ezek a champek. Tankot/bruisert hozol assassin ellen, és meg van lőve.Sodoran: Supportként az ÖSSZES meccsre van ráhatásod. Az más dolog, hogy ahhoz tudni kell, hogy mit csinálj.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Callisto #66623 üzenetére
Egy olyan meccsen, ahol nyertek, vagy szerinted "kiegyenlített" persze hogy nincs toxikusság. Azért nem látod az anyázásokat, mert mindig a vesztésre álló fél team chatjén megy. Nem a Riot xar matchmakingje MIATT lettek toxicok az emberek, hiába próbálsz ráhúzni mindent erre. Ők csak szimplán nem büntetnek elég keményen érte. A FIFA community is évek óta egyre rákabb. Kilépkednek, húzzák az időt, kiakasztják a kontrollert, ott csesznek ki az ellenféllel, ahol tudnak. Annyi a különbség, hogyha EA appon bejelölsz valakit, és szépeket írsz neki, az instant két hét, majd másodjára perma. Ebből kifolyólag kevés a chatelés, de ugyanúgy megvan minden enélkül is...
Amúgy gondolom azért vetették el a "Prisoner's island" ötletet, mert végül kisebb lenne a normal, mint a toxic tábor.
-
tenaijo
tag
válasz iszoke #66618 üzenetére
Régebben nem volt ennyi agresszivitás. Ha valakiben felgyülemlett a feszkó, akkor sem írta ki magából egy regény formájában ingame chaten. Régen gáz volt toxicnak lenni, ma már sztenderd, hogy minden game-ben szép dolgokat kívánnak egymásnak a felek. Erről tehet a RIOT, mert nem csinálnak ellene semmit, tehetnek a streamerek, mert az ilyen T1/TF Blade féle mókamikik "menővé" tették, de alapvetően ilyen irányba változik a világ. Nem csak lolban lehet észrevenni, hanem mindenhol. Bemész a városba egy órás sétára, és olyan dolgokat hallasz, hogy lemész hídba.
Callisto: 5 játékosnak lehet 5 különféle ötlete, hogy mit kéne csinálni. Ha valaki elkezd nekem anyázni, mert szerinte nem jó playt csinálok, akkor én vagyok a hibás, ő meg a "szegény ártatlan", aki csak azért kvaanyázik, mert én szerinte elrontottam valamit? Ezek nagyon szubjektív dolgok. Aki toxic, az toxic. Akár elbaxok valamit, akár nem, ő kezd el anyázni. Forgassa vissza inkább a saját játékába a frusztrációját.
Amúgy egyszerű a megoldás: flagelni kéne az összes accot amelyiken toxicok/intelnek/kilépkednek, és összeereszteni őket egybe. Ha működött a smurfq, ezt se lenne nehéz megoldani. Be kéne dobni egy, a honor szinthez hasonló skálát, aki negatívban van, az mehet egy elkülönített queue-ba. (kb mint a low prior, csak "csendben") Ugyebár innentől kevésbé lenne """skill""" based a matchmaking, de összetenném a két kezem, ha minimum normalra bekerülne valami hasonló.
-
tenaijo
tag
válasz Nammarci #66612 üzenetére
Bármit kilőhet, amit gyanúsnak ítél, de a legfontosabb, hogy nem csak a játék futása közben, hanem konkrétan bármikor. Sokaknál alapvető driverekkel voltak problémák.
Át van ez gondolva, csak amolyan szokásos RIOT-os módon.
Egyébként vicces, hogy eddig a lol-ra a "kenyérpirítón is elfut" kifejezést használtuk, de innentől ez korántsem lesz igaz.
Ne legyen igazam, de szerintem sokkal több negatívumot fog ez a változás hozni, mint pozitívumot. Arra leszek kíváncsi, hogy a pro eventeken is kötelező lesz-e használni, és ha igen, mi lesz majd mikor megkettyen és valamelyik gépet random meghülyíti..Oké, hogy ők telepítik a gépeket, de 1000 játékos 1000 féle perifériával tolja.
Kritikus bugok miatt tolták el a kiadást 1 hónappal, vajon mi lesz majd mikor kijön szerdán az éles szerverekre. Hozzátenném azok után, hogy múlt héten egy LCK LAN(!!!) eventen "ping issue" címszóval órákon át pause-olták a gameket, már bottal se nyúlnék ehhez aszarkupachozcsodához. Ezzel is bizonyítottak..Nem volt szükség a lol-os Vanguardra, nem is lesz soha. Ez nem egy multilövölde, ahol minden második lobbyban csaló van. Aki meg csalni, botolni akar, ugyanúgy lesz működő progi saccra a releasre rá 2 nappal, a smurfölést meg eddig sem tiltotta semmi. Esküdözhetnek, hogy nem gyűjtenek semmilyen érzékeny adatot, meg hogy ez milyen szupppperbiztonságos, szuppppperkirály cucc, amivel megváltják a világot, de a nap végén akkor is csak egy plusz fölösleges fejfájás a júzernek... Nem baj, úgyis fogják többek között azt is mérni statisztikai adatok alapján, hogy ez a csoda hány játékost üldözött el, aztán vagy reagálnak rá valamit, vagy nem. Bár a RIOT-ot ismerve inkább az utóbbi.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Nammarci #66607 üzenetére
Teljesen feleslegesen rákényszerít egy inkompetens cég a saját fejlesztésű anticheatjének a használatára. A Valoranttal bizonyított, hogy bárki meg tudja kerülni, aki csalni/botolni akar, úgyis megtalálja majd a módját. Az átlag júzer meg szív a plusz biztonsági kockázat miatt. Törlés.
Szerk.: valszeg a player base 90 százalékát úgyse fogja érdekelni. Baj nem biztos, hogy lesz belőle valaha is, de a Riotot ismerve én inkább nem szeretném megvárni, hogy mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66597 üzenetére
Van egy kalap, amiben ott van az mmr-edhez hasonló szinten lévő több tízezer játékos. Ebből a kalapból húz a rendszer random 9-et melléd. Mivel nagy a szórás, lehet benne jobb is, rosszabb is, nem kell túlgondolni. Akkor még egyszer nyomatékosítva: az MMR számít, nem a kiírt rang. Akit te magad mellé kapsz, akár a kevés játék miatt, vagy amiatt mert duozik, de ugyanannyi az mmr-e, mint neked, egy szinten vagytok.
Lokids: Friss accon könnyebb egy winstreaket összehozni, mivel goldból indul, és kb 10game alatt emerald mmr-e lesz, amit utána nehéz "visszabukni", jó ideig jó lesz az lp gain/loss arány, viszont a mostani rendszerben ez hamarabb átbillen, mint a régiben, ha benyelsz egy-két loset sorozatban. Ja, és még annyit tennék hozzá, hogyha a kedves úr/hölgy nincs D3 szint felett, akkor a smurf accja temetőbe fog kerülni, mert amikor elkezd loseolni erősebb enemyk ellen, akkor nagyon gyorsan bedől az a jó mmr. Ez csak akkor működik, ha bőven a skill leveled alatt stuckol a main accod valamilyen okból kifolyólag.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Nammarci #66553 üzenetére
A sok skillt igénylő hősöknek általában az a részük van "gyengén tartva", ami miatt erősek lennének kompetitív szinten. Pl.: Ryze sose lesz az átlag player számára játszható szintre buffolva, mert alapból broken a kitje a két gombos full wave clear, és az ulti miatt. Nem kell pronak lenni, hogy ezt effektíven ki tudja használni az ember.
A RIOT item balanszával az a probléma, hogy valami vagy broken, vagy használhatatlan. Sokszor nincs középút..
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Callisto #66543 üzenetére
Ha elég jól megtanulsz játszani azokkal a champekkel, amiket szeretsz, akkor nagyon minimálisra lehet csökkenteni ezt a hátrányt, sőt..
Nincs sok közöm a DOTA-hoz, kb 50 órám van benne, az is ezer éve volt már, viszont arra emlékszem, hogy azalatt a pár meccs alatt fixen volt 1-2 hős, akit az összes játékban bepickeltek. Ismerősi körben van olyan, aki belevert párezer órát, és az ő elmondása szerint sokkal inkább a macro számít. A lényegesen lassabb a játékmenet háttérbe szorítja a microt, viszont ott is vannak hulladék hősök, amiket senki sem pickel. Bár (annak ellenére, hogy lolban S6 óta M/GM+) ő azt vallja, hogy a lol egy végletekig butított, gyerekeknek készült DOTA.
-
tenaijo
tag
válasz Callisto #66540 üzenetére
Régen sem volt 60+ hős meta, sose lesz, mert lehetetlen. Egyrészt pont amiatt, amit fentebb írtam: az egyik champ mindent is tud, míg a másiknak az az ultija, hogy gyorsan fut.
Egyébként abban teljes mértékben igazad van, hogy a RIOT-ot csak a pénz hajtja, semmi érdekük mindenkit boldoggá tenni. Ha jön egy új skincsalád, 2-3 patch erejéig buffolva lesznek a népszerű champek benne.https://www.dotabuff.com/heroes/meta
Nagyon hasonló a DOTA 2 meta champek eloszlása a lolhoz. Rengeteg 50%wr alatti low elo hero van bőven 50% fölött high elo-ban. (Érdemes a magasabb pick rate-tel rendelkezőket nézni, mert az 1-2%-osok a "nagy" statisztikában irrelevánsak wr szempontjából.)Jaj, már így is túl sokat beszéltem a statisztikáról...
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz iszoke #66526 üzenetére
"Kend nem játszott még ARAM meccset ugye?"
Jelenleg kb. ~4000 meccsnél tartok, ott sincs balansz, főleg most az új itemekkel... Egyébként az ARAM nerf/buffokat ne keverjük bele ebbe az egészbe. Ami van, az azért kell, hogy a 10 player egy lanen történő folyamatos teamfightját próbálja (kisebb-nagyobb sikerrel) kiegyenlíteni, ami summoners riften elég máshogy néz ki."Diamond és afölöttiek elkülönítetten játszanának a saját szintjükre szabott balansznak megfelelően. Nem megoldhatatlan feladat, csak az akarat hiányzik hozzá."
Itt mi a terv? Feljutsz diaba, és teljesen megváltozik a játék? Kevesebbet sebez a champed, amit hónapokig játszottál? Szerintem itt alapból hibás a koncepciód. Mondjuk egy FPS-re átemelve: van egy meta fegyver, ami sokat sebez távolra. Akkor "high eloban" sebezzen kevesebbet, mert ott pontosabban lőnek? "Low eloban" nagyobb hatósugárban szórodjon a lövedéke, mert ott viszont nem tudnak célozni? Skill issue.
100+ féle dizájn van a lolban, 100+ különböző dologra lettek kitalálva, lehetetlen összehozni őket. Mint mondtam: a balansz soktényezős. Bármilyen apró változtatás annak érdekében, hogy pl nerfelj valamit, ami erős, azt hozza magával, hogy amint ez megtörténik, metaba kerül az a champ/build, amit az eredetileg nerfelt champ/build counterelt. Ebben valóban nagy szerepet játszik a cég inkompetenciája is, a jövőben is biztos el fognak kefélni 1-2 dolgot, olyat is, ami game breaking cucc, viszont 100%-ra még ha akarnák se tudnák belőni az egyensúlyt, mindig lesz valaki, aki rosszul jön ki ezekből.
Amúgy mellékesen megjegyezném, hogy az elo infláció miatt nagyon max Master 200-400LP-től beszélhetünk high elorol. D1/lowmasterben két seasonnel ezelőtti platok rohangálnak, mert akkor cseszték el az egészet azzal, hogy a nagy átlagot sokkal feljebb tolták a kelleténél, pár winnel beteg lp gainje volt egy-egy accountnak. Az "új" rendszerrel is minimum 1-2 season mire visszaesik a sok "oda nem való", ha addig nem változtatnak semmin.."Olvastál tőlük korábban frissítési leírásokat? Pontosan ezt csinálják minden hónapban többször, tehát egy olyan problémára hivatkozol ami már amúgy is adott, akkor viszont már szedjék szét a balanszot tényleges játékbeni tapasztalat szerint és mindjárt kezelhetőbb lesz a dolog."
Nem tudják egyensúlyban tartani a játékot. Régen se tudták, de akkor még "butább" volt a játék kevesebb interakcióval, és ez nagyrészt elfedte a hiányosságokat. Nem 3 Stephen King regény volt egy champ passzívja, hanem az, hogy GYORSAN FUT. Nyilván ennek megvoltak az előnyei, és a hátrányai is a mostani helyzethez képest. S3 tripla tank metaban te játszottál? Abban az időben sokkal "megfontoltabban" kezelték a változtatásokat, ezért történhetett meg, hogy a világ legunalmasabb metaja annyi ideig dominált.[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz iszoke #66523 üzenetére
Nincs jobb ötlet, mert lehetetlen. Ennyi egyedi champ/item/rúna közül mindig lesz ami erősebb a többinél, mivel az egyikben egy kisebb változtatás is nagy kihatással lehet a többire. Többféle balansz meg egyszerűen nem létezhet. Egyrészt a pro soloq-t teljesen el kéne különíteni (itt jön be az a kérdés is, hogy hol húzzuk meg a határt, ki számít pronak), másrészt pedig ugyanaz a nerf-buff körforgás meglenne, csak más champekkel/itemekkel/rúnákkal.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz iszoke #66495 üzenetére
14.5-ös patchtől kezdve (eredetileg 14.4, de felfedeztek egy """kritikus bugot""" ) kötelező lesz felrakni, és futtatni a Riot saját fejlesztésű kernel-szintű anticheatjét, amivel rengetegen elégedetlenek, illetve nem bíznak benne, ami valamilyen szinten érthető, ha egy ilyen cégről beszélünk.
Valoranttal indulás óta fut, de csak hogy néhány, playerek által írt panaszból idézzek az elmúlt pár évből: 0/24-ben fut a gépén egy root jogokkal rendelkező progi. Ha bármit gyanúsnak érzékel, simán kilövi (sokan arról számoltak be, hogy akár olyan alap drivert is offolt, ami által folyton kékhalállal elesett a windows ), összeakad mindennel, néha random lescanneli az egész rendszert, amivel kb minden erőforrást megesz, illetve nem utolsó sorban senki sem érti, hogy miért kell a lol-ba integrálni, mikor gyakorlatilag csak a scripterek, a lobby drop, és a botolt accountok ellen van. Ez nem egy FPS, ahol 7000 féle módon lehet előnyhöz jutni különböző csalásokkal.
- A scripterek leginkább csak a high elo egy bizonyos százalékát érintik, amivel eune-n egyébként sem foglalkoztak soha, a főbb kompetitív régiók szerverein meg manuális ticketelés/review során folyamatosan rakják ki őket.
- Lobby droppolást (pick alatt - nem kapsz dodge penaltyt, és az összes playert a lobbyból visszadobja a home page-re, mintha semmi se történt volna) szökőévente egyszer lát az ember szintén high eloban, streameken max.
- A botolt accokhoz nem kell ez a fajta AC, még Lacika a 6A-ból is ki tudja szűrni őket, csak xarnak az egészre. Az elmúlt pár év során EGYSZER jött dádá, és raktak ki jelentős mennyiségű botolt felhasználót. EGYSZER..Nekem nincs személyes tapasztalatom a Vanguarddal, de a leírtak, elmondottak alapján nem érzem a szükségességét, hiszen túl nagy biztonsági kockázatot rejt magában ahhoz képest, amit nyújt. Véletlenül sem szeretnék senkit se lebeszélni a játékról, de azért emellett szerintem nem lehet elmenni.
Egy érdekes beszélgetést hagynék itt a végére: link
Érdemes elolvasni néhány kommentet.. -
tenaijo
tag
válasz grimm2015 #66491 üzenetére
grimm2015: néhány dologban igazad van, viszont ez a raw statra matyizás még mindig hülyeség szerintem. Semmi értelme újra és újra egymásnak esnetek, mert a nézőpontotok annyira a két véglet, hogy sose fogtok közös nevezőre jutni.
Yodamest: a te játékoddal szerintem az a legnagyobb probléma, hogy nagyon passzív vagy, általában csak "sodródsz az árral", ezért nagy mértékben a csapattársaidra vagy utalva. A fos "leosztásokat" is lehet nyerni, ha nem mind a 4 ember kezetlen. Nyáron azért nem tudtalak "lekompenzálni", mert akkor vettem elő a játékot újra, kutyaxarul játszottam. Kb egy hónapig az accok többségén 50% wr körül stuckoltam.. Ráfeküdtem a gamere, azóta újra "megy".. A csapattársak ugyanazok maradtak (ha nem rosszabbak), szóval nem a szerencsén múlik a climb. 20 meccsből 1, max 2-t intelnek le annyira, hogy konkrétan semmit sem tudsz csinálni.
Úgy overall a gamek quality-je romlott az elmúlt 1 (és negyed) szezon során ahhoz képest, ami pl 4 éve volt, de az viszont tényleg jelentős mértékben. Ebben viszont nem csak a playerek a hibásak, a bounty gold broken, 5-6 grub broken, AP/letha itemek brokenek. Burst dmg dominál, vagy te egyhitelsz, vagy téged egyhitelnek. Tankok base dmg-e még mindig nem lett helyrerakva, de cserébe kivették a resist rúnákat. Crit dps adc-ket kb kinyírták, mert már nem éri meg azokat az itemeket buildelni, ami eléggé fájó pont volt. Ja, és végül, de nem utolsó sorban nemsokára kötelezővé teszik a "csoda" Vanguardot, úgyhogy nagyon rossz irányba haladunk...
-
-
tenaijo
tag
Kicsit más téma:
"Itt egy elég hosszú sirám volt a mai online gaming communitykről, de teljesen felesleges kifejteni, ezért inkább le se írom."Na de a lényeg: az emberek több, mint felét a saját mentalja tartja vissza abban, hogy fejlődjön, nem a csapattársak, és nem a csúnya riot bácsi (amúgy fos) rangrendszere. Aki fejlődni szeretne, megtalálja a módját, hogy hogyan tud effektíven (akár segítséggel), aki meg leragad az anyázós egomanó szinten, az meg szépen elvegetál abban az eloban évekig amiben jelenleg is van. (Vagyis hát az adott évben kitalált rangrendszertől függően akörül..)
Húztam jópár accot plat/emerald/diaig kb minden elobol, le lehet hozni egyedül a meccsek durván felét, illetve nagyrészt rá lehet vezetni a birkákat, hogy még akaratuk ellenére is hogyan tudtok nyerni. Amint Pistike szemében megcsillan a remény legapróbb szikrája, hogy win lehet a meccs, amit leintelt, segíteni fog. (Kivéve ha teljesen zokni, vagy szándékosan ki akar baxni valakivel.) Nyilván voltak olyan simán nyerhető meccsek, amiket négyen feladtak alólam, illetve amikor tényleg annyira intelt minden lane, hogy fix lose volt, de ez durván 5-10%. Ha te jól játszol, akkor a coinflip már nem 50-50!...
-
tenaijo
tag
válasz Lokids #66471 üzenetére
Akkor fordítsuk meg: csak azért ülsz le játszani, az okoz örömet, hogy stompolsz? Jobb loseolni egyet, és két game-mel javítani winre (HA mindkettő win), mint végigjátszani?
Nyilván vannak instalose szituk, de az emberek hajlamosak túl hamar feladni, főleg low eloban. Itt nem arról van szó, hogy minden game nyerhető, hanem hogy azt hiszitek, hogy majdnem 100%-ra fel tudjátok mérni, hogy mi lose mi nem, ezért már az elején megy az ff spamelés. Húztam mostanában kis accot bronze-ból átlag lp gainnel, viszonylag kevés játékkal egy hét alatt már plat1 lett. Akkor nekem szerencsém volt? Én skillesebb embereket kaptam? Kíváncsi vagyok a magyarázatra.#66472 Yodamest: mi van akkor, ha a szerinted harminc percig húzódó szenvedés helyett, tizenötnél feladnátok, és a következő "balanszoltabb" meccs is ugyanilyen lenne? Dupla lose.
"Azt kell megérteni, hogy 99%-ban nagy csodák nincsenek, ha a jungle, top, mid 0-7-ben van már a 15. percben, abból ők nem fognak visszajönni kicsit sem."
A bounty gold a legbrokenebb változtatás az elmúlt néhány évben. Három perc alatt vissza tudsz jönni 5-10k gold hátrányból is. Amúgy erre a második bekezdésre kb. egy A4-es lapnyit tudnék válaszolni, de úgy érzem teljesen felesleges.Egyébként annyira vicces, hogy a grimm utálók összefogtak, és egymásét polírozzák, legyen szó bármiről. Csak így tovább, srácok!
-
tenaijo
tag
válasz Lokids #66461 üzenetére
Úgy tudsz effektíven climbolni, ha kicsi a champ poolod.
Ha nem értesz (nem személy szerint te) egy champhez se igazán, akkor csak metat szabad játszani.
#66452 Yodamest: Ez így, ilyen formában azért nem igaz. Persze, hogy meg tudod mondani, hogy vereség lesz-e, ha te vagy az egyik tag a csapatban, és te már eldöntötted, hogy ez lose.
-
tenaijo
tag
válasz Enigma1945 #66366 üzenetére
Általában nincs külön számozva, a jelenlegi hotfix a "14.1b" nevet kapta, így megtalálod.
Amúgy full bug az egész még mindig. Itemek nagy része bugos, pl.: Shaco R box nem proccolja a legopbb itemet rajta (Malignance), champek channel abilityjei nem szakadnak meg, ha beülnek a Heraldba (khm Swain R), ha mindenki vesz support itemet, akkor nem nerfelik egymás gold incomeját, etc.
Voidgrubok túl erősek, item balance 0, ranked ugyanúgy coinflip, cserébe nem dob kettőt, és xar az lp gain. A map változtatás talán az egyetlen pozitívum.
-
tenaijo
tag
válasz Enigma1945 #66282 üzenetére
Sok-sok honor, semmi más. Ha nincs más negatív tényező, ami lejjebb húzza, akkor türelem.
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66280 üzenetére
Akkor milyen oldalról? WR a legjobb statisztika ilyen szempontból.
"Nem jó game design". Ezt. tudja. a. champ. Erre lett kitalálva. Beugrik, all in, egyhitel. Ha nem, akkor kampó. Változtassunk az assassinokon, de az nem gond, hogy a TANK ugyanezt megcsinálja
Fizznek pont az alacsony CD az erőssége. Ezért erős, és nem csak arról szól a champ, hogy beugrik, egyhitel, majd megpurcan. Tudnád, ha játszanál vele.
-
tenaijo
tag
válasz Nammarci #66259 üzenetére
A tankokkal az a gond, hogy mikor pár éve jött az első nagyobb durabilty patch, megemelték az összes tank base dmg-ét, hogy ne legyenek uselessek, viszont azóta az item változtatásoknál ezt nem vették figyelembe, és azok a tankok is borzasztó erősek, akiknek nem scalel resistből/hp-ból egyik spelljük se. Jelenleg szerintem a legnagyobb probléma emellett a goredrinker+shojin használó bruiserekkel van, akinek pont a legnagyobb gyengeségeiket küszöbölik ki ezek az itemek. Hiába balanszolják, vagy broken, vagy használhatatlan lesz a többihez képest az aktív/passzív miatt a két item.
Yodamest: szóval elvennéd az assassinoknak azt a tulajdonságát, ami miatt assassinok. Velük pont nincs baj, pont a champion design miatt ilyenek. Egyszer már kaptak egy komoly nerfet, konkrétan használhatatlanok voltak. Amúgy meg az egy hit kombót ellensúlyozza, hogy nincs dps-ük. Látod ez a probléma, hogy pont így balanszol a riot.
Mundo pick or ban?SilverbenPlatban lehet.[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
Ja, és egy kis lábjegyzet: hihetetlen, hogy megint készülnek kiadni egy olyan champet, aminek 600 soros spell leírása lesz, miközben ott van Sivir, akinek az a passzívja, hogy FUT.
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66251 üzenetére
"Nagyon jó, hogy megszűnik a mythic, ezáltal sokkal egyedibb item variációkat lehet majd összeállítani. Nem KELL arra a tipikus 1-2 default itemre rámenni, ami valljuk be eléggé beszűkítette eddig a build lehetőségeket." - Ezt már párszor megpróbálták, sose lett jó vége. Egyszerű: (
egy inkompetens csapat nem tud számokat értelmezni, ami eléjük van rakva, ezért) sose lesznek balance-ban az itemek. Mindig meta lesz egy-két build, a többit meg eláshatod, mert akkora hátrányba kerülsz vele.. Most sem KELL követni a meta buildeket, csak magadon kívül még 4 másik embert szivatsz meg, ha nem így tesztel."Nagyon jó a map variálgatás, tökre logikus és tényleg fel kellett már rázni ezt a részét is a játéknak." - Kíváncsi leszek, hogy ugyanez lesz-e a véleményed, miután bekerül live szerverekre, és kialakul az új meta.
"A nagy szörnyek is egyedibbek lettek, jobban meg kell küzdeni értük, baromi jó változtatás. Végre nem csak egy no brainer dolog a red, blue, scatter, hanem érdemben meg kell küzdeni vele, érte. A Baron is talán nyújt ezek után némi kihívást, nem csak egy dmg sponge." - Roppant jó egy skill based moba-ba egyre több rng faktort rakni, valóban hasznos!! Egyébként pont ebből látszik, hogy fogalma sincs a riotnak, hogy milyen irányba viszi a játékot. Tudjon-e snowballozni az adott champ/team, vagy se, stb...
"A zhonya változtatás külön nagyon tetszik, mindig bajom volt vele, hogy miért nem építhet zhonyát mondjuk egy adc vagy valamilyen ad hős. Univerzálissá tették, ezáltal már bárki érdemben építhet rá, tök jó hogy nem ap item mostmár." - Plusz resistet raksz DMG+haste helyett egy itemre, amit leginkább papír mage-ek használnak. Hiába az aktív effekt, pont az nem fogja használni, akinek kéne, a tankoknak meg szimplán felesleges. Biztos fognak változtatni rajta, mert ennek ilyen formában nincs értelme. Nem fogja az AD/Control mage erre költeni a goldot.
Összegezve: borzasztó, hogy mennyire butítják a játékot. Nyilvánvalóan az a cél, hogy új playereket vonzzanak be, és nem az, hogy a meglévőket tartsák meg. Itt nem arról van szó, hogy S1, vagy melyik season volt a legjobb, hanem arról, hogy évről-évre egyszerűsítik a játékot, és az összes változtatás a casualok miatt történik. (Na meg a skines lóvés balhé miatt.) Értem én, hogy új év, új változtatások/kísérletezések, új meta, de lassan tényleg elérünk a cukorkát tologatós mobiljáték szintjére. Visszaraknak olyan itemeket, amiket nem lehet balanszolni. Többször bizonyították, pontosan ezért vették ki anno... Beraknak újabb split pusht segítő mobokat, amiknél majd megint a dmg-et fogják balanszolni, miközben kivették a ZZ'Rot-ot, mert broken a mechanika, hogy a maguktól spawnoló kis sz@rok folyamatosan torony hiteket fognak fel.
Ne legyen igazam, remélem jól sülnek el a jövőbeli változtatások, de sajnos 13 évnyi tapasztalat alapján ez a jelenlegi videó engem nem igazán győzött meg..
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
https://www.youtube.com/watch?v=jNZIAcnpSLY
https://www.youtube.com/watch?v=ZeUp8Mv2M1013 év bőven elég volt ebből a játékból.
-
tenaijo
tag
válasz Nammarci #66234 üzenetére
Előkotortam egy (pár seasonnel ezelőtt) silver accot, és az imént toltam egy gamet rajta kíváncsiságból: https://u.gg/lol/profile/euw1/miaumiaukotkot/overview
Hiába volt S10/S12 silver 1, már az első gameben emerald mmr-e van, win után gold 3-ból kezdi a besorolókat az account. Ez a nem mindegy.. Annyira elcseszték az egészet, hogy pl.: D1/low masterben rohangálnak a tavalyi hardstuck d4-ek egy jó winstreak miatt. Jelenleg játszhatatlan a játék..Akiket te küldtél, azok direkt derankolnak. Akár bottal, akár bot nélkül, de nem fogják túl sokáig művelni.
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66225 üzenetére
1. nem bot, csak kezdő, a profilján egyértelműen látszik. Ebben az eloban gyakran előfordul.
2. enemy mid smurf, duoban boostolta a kutyaxar jg haverját, bot intelt, engedd el, amúgy sem carry champet játszottál, úgyhogy tök mindegy mit csinálsz, kikaptok.
3. tök mindegy ki intelt, a teamfightokat nyernetek kellett volna 0/100-ban is, 12. percben bevertétek top tier 1-et, majd mivel nem tudtatok ezzel mit kezdeni, (jórészt) macrobol megvertek.
4. 6. percben kaptál ki, miután másodszor haltál meg az enemy tornya alatt. 14. percben kiütötte alólad a t1-et a fed nasus, majd elment roamolni.
Az utána lévő 3/3/13 wint is dobd be, amiben hiába a legmagasabb a KDA-d, a sebzésed (nem csak másik playerre), goldod a legkevesebb.Ezek objektív, statisztikán alapuló dolgok, amiket a meccs nézése nélkül is ki lehet jelenteni.
Néha lecarryznek, néha nem. Néha lefut valaki, néha az enemyben futnak. Ha passzívan lanelsz (aminek amúgy bizonyos matchupokban megvan a helye), akkor 100%-osan a maradék 4 random teljesítményére hagyatkozol, ami teljesen coinflip.
Ha valóban fejlődni szeretnél a játékban, akkor a hozzáállásodon kellene változtatni, mert a "mindenki más a hibás" dolgot, csak a meccseid X%-ra lehet ráhúzni.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz grimm2015 #66213 üzenetére
ELO (MMR) határok elmozdultak az új rank miatt, és most új fajta "soft reset" volt, amiről senki sem tudja pontosan hogyan történt.
A mostani plat az nem plat. Hogy tudna bárki ugyanúgy tekinteni a jelenlegi rangokra, ha az emerald bekerültével automatikusan mindenki egy tier-rel feljebb került, aki alatta volt. Ez csak egy kis simi volt a casual hardstuckok lelkének.A tapasztalat az alábbiakat mutatja: nagyon nagy lose streak kell, hogy elcseszd az mmr-ed, mert a kiírt ranghoz képest induláskor túlságosan magas mindenkinek. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy bőven negatív winrate-tel is simán ki lehet hozni egyenlő LP gain/losst, sok idő "egalizálni".
Módosítanám az előző season-ben tett kijelentésem, miszerint a silver/gold/plat ugyanaz. A silver/gold/plat/emerald ugyanaz, csak az ikon színe más.
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66191 üzenetére
Nem csináltál semmit = nem voltál a játékban = ha a base-en állsz, akkor is nyertek, mert a többiek lehozták.
Nem vagyok a statra hokizás híve, de nálad egyértelműen ez látszik. Messze elmarad a goldod a csapattársaidétól ezeken a meccseken, hiába vagy 10/0. Plusz hiába a jó KDA, 50% kp körül mozogsz nagyon maximum.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66179 üzenetére
Hú azért ez egy nagyon erős kis novella lett, szerintem gondold át még egyszer.
Egy malph-ori kombót nem szabad hagyni kijönni lane-re, főleg egy jhin-leona duoval. Konkrétan semmit se tudnak csinálni ellenetek 6 előtt. Minden más play int.
idő - dmg
40p - 20k dmg
34p - 18k dmg
16p - 3k dmg (kb két ulti sebzése)
23p - 9k dmg
35p - 12k dmg
16p - 4k dmgHiába """"""jó"""""" a KDA-d, ha nem csinálsz semmit. Rengeteg olyan matchup van, ahol gyakorlatilag felér egy kövér inteléssel, ha passzívan játszol Jhinnel. (Pl. bármelyik meta adc ellen, ami 20 perc alatt lescalel, és romba ver) A jelenlegi tank(os) metaban amúgy is xar a champ.
-
tenaijo
tag
válasz grimm2015 #66173 üzenetére
Ezzel nem is lenne feltétlenül gond, ha nem ilyen mértékű lenne, hisz azért nagy a szórás egy-egy rangon belül. Lehet, hogy az illető sokkal jobb egy átlag, azonos rangban lévő playernél, de mivel nem játszik sokat, alig climbol. Ott az ellenpélda is, a negatív wr hardstuck, akit csak a rendszer tart fent egy adott szinten, hogy ne hagyja abba a játékot. Ezek mindig is léteztek..
Megszüntették a smurf q-t, ezzel megcseszték a casualokat. A tök egyszerű ELO (MMR) rendszeren is valami olyat módosítottak, hogyha nem 0-10 W/L aránnyal indulsz, nagyon nehéz visszaesni, tol a játék előre egy jó darabig. Rengeteg olyan játékos van a top 5%-ban, akinek még a top 30%-ban sem kéne lennie, csak annyira kedveztek az accountjának a változtatások, hogy egyszerűen nem tud visszaesni.
Én ezek miatt nem tudom komolyan venni a játékot már egy ideje. Legalább kétszer annyi energiát kell belerakni egy accountba, hogy kihúzd, mert annyira coinflip az összes meccs. Így, hogy az új patchben kevesebb goldot kapsz csomó mindenért, nem tudsz snowballozni, ez csak hatványozottan ront a helyzeten. A champek balanszolásáról ne is beszéljünk, mert az ki se férne ide.Full reset kéne, hogy mindenki a nulláról induljon. Az elején xar, de enélkül nem változik semmi, úgyis beállna a rend 1 split után.
-
tenaijo
tag
válasz Callisto #66171 üzenetére
Van olyan barátom, akinek 200+ accountja van. Nekem is van egy jó pár, de kb mindenkinek, aki anno úgy tolta a játékot, ahogy én.
Egy régi accomon több száz, a friendlistemen lévő emberke közül max 10-nek van rangja, alig látok játszani bárkit is, folyamatosan kopik ki a régebbi generáció. A magánügyek (felnőtt időközben, költözés, gyerek, kiscica, kutya, nagymama etc.) mellett szerintem a Riot hülye döntései/üzleti stratégiája vezettek ehhez az egészhez. Hiába az újítások, a core game évek óta nem tud semmi újat nyújtani. Több éve csak olyan champeket kapunk, amik a "mindent IS tud" kit miatt balanceolhatatlanok. Csak azzal tudják gyengíteni a broken kitet, hogy addig nerfelik, amíg használhatatlanná válik. Az a baj, hogy mindenkinek meg akarnak felelni (insert "bugs_bunny_counting_money.gif"), ezért a végén senkinek se lesz jó. Évek óta az új skinekhez balanceolnak. Jön egy 1k+ RP árú skin, a champet god tierbe buffolják, amíg csilliárdokat nem költenek az új kinézetre, majd 3 patch múlva, a "ja, bocsi, kicsit túllőttünk a célon" mondattal érkezik a nerf.
Ez a kedves cég minden évben megígéri, hogy komoly változtatásokat fognak eszközölni, de ha szökőévente egyszer csinálnak valami értelmeset, rá két hétre úgyis visszavonják.Ha meg az újakról beszélünk, mi fogja meg őket? A mai világban amúgy is mindenki toxic, ebben a játékban ez extrém mód jelen van, plusz ha engem friss playerként folyamatosan olyan emberekkel dobálna össze, akik már 5/10+ éve játszanak, elmenne a kedvem az egésztől.
Na, mára is megvolt a napi sirám. -
tenaijo
tag
válasz forguet #66161 üzenetére
Ezzel azt akarták elérni, hogy az átlag játékos kis lelke jobban érezze magát azt a hamis képet látva, hogy feljebb jutott = fejlődött, végre nem csak értelmetlenül spameli a game-eket gold 4 alján. Rengeteg posztot látok különböző fórumokon/fácsebúkon "végre meglett a gold/plat/dia ennyi év szenvedés után" címen, tehát a RIOT elérte a célját. Ezzel csak az az egy probléma van, hogy annyira felhígult a mezőny, hogy alsóbb rankokon (<d4) még inkább élvezhetetlen/coinflip az összes játék.
Mondjuk már akkor elcseszték az egészet, mikor előző splitben megváltoztatták az lp gain/losst. Egy jobb winstreakkel a p1/d4 playerek master körül rohangáltak/rohangálnak... Én a részemről abbahagytam a rankedezést már egy jó ideje, mert semmi értelme, inkább rakom az energiám Rocket League-be. Ez a worlds patch is egy vicc.. Megint szembeköpte magát a RIOT, és olyan változtatásokat eszközöltek, amiről jól tudjuk pár évvel ezelőttről, hogy NEM MŰKÖDNEK.
-
tenaijo
tag
Az lp gain/loss már az előző splitben is rengeteg problémát okozott. Jelenleg EUNE-n az aktív rankedezők 33%-a (~600.000 account) plat4, vagy afölött van. Az új rank bekerülése, plusz a fent említett dolog miatt teljesen összemosódtak a rankok plat és low master között, gyakorlatilag minél feljebb mész, annál inkább játszhatatlan a játék. Nincs "losers q", nincs smurf q, de cserébe coinflip az egész. Egy jó winstreaket elkapva egy 2023 S1 - high plat/low dia, már simán masterben van. 10 meccsből kb 30 ilyen player..
Amellett sem lehet elmenni, hogy egy friss account 5 nyert besoroló után G1 80LP-re kerül. Innentől mindenki döntse el magának, hogy mennyit ér a rankja jelenleg az előzőekhez képest.
-
tenaijo
tag
válasz Kanczy #66109 üzenetére
Ennek az a legjobb része, mikor kapod a 34-37lp-ket, majd 2 lose és onnantól csak 25 . Most egy jókora kihagyás után kezdek visszarázódni a játékba, újra elkezdtem tolni a rankedet az egyik euw kis accon (valszeg már nem sokáig...), és hiába 80% wr, egy+ tier-rel feljebbi mmr, de pár meccs után egalizálódott az lp gain/lossom valamiért. G1 accon dia lobby után vicces látni, hogy 25 lp-t kapok. Valamit nagyon elkeféltek.
Ps: remélem a statikk shivet nerfelik, mert hányinger ez a meta.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Nammarci #66095 üzenetére
Akkor is működik, ha nem a jg viszi el, de csak akkor, ha fullra upgradelt smiteja van. Ilyenkor a buff leütését követő egy percben tudja felvenni, és csak ő látja.
Szerk. off: szerintem egyébként hányinger ez a változtatás - több másikkal együtt -, de ahhoz egy elég hosszú posztot kellene írnom, amihez lusta vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
-
tenaijo
tag
válasz pengegyerek #66045 üzenetére
Majd ha végigolvastad az egyik kolléga regényeit, meg miután kimatyizta magát mindenki a statra, dobj egy discord nevet, szívesen segítek.
Ez igaz bárki másra is. Ugyan már nem játszom annyit, mint régen, de szívesen segítek fejlődni nektek.
-
tenaijo
tag
válasz cyber86 #66024 üzenetére
Biztos van ezerféle megoldás, de ha a config mappában található PersistentSettings.json-t átrakod read-onlyba, akkor nem írja felül szerver oldalról a beállításaidat. (Akárhány accounthoz tudod használni ugyanazokat a beállításokat.) A te esetedben ez annyit jelent, hogy kezdesz egy új accot, belépsz egy meccsbe, átállítod a "gyáriról" amit akarsz, majd kilépsz, és lelockolod a fájlt. Innentől bármilyen accounttal lépsz be, ugyanazok a beállítások lesznek.
Amúgy a lol support ezt írja a full config resetre:
- Launch League of Legends and log into your account
- Minimize the client and go to your League of Legends install folder The default install location is "C:\Riot Games\League of Legends"
- Delete the Config folder
-Go back to your League client and launch a custom game. This will generate a new config folder -
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #65112 üzenetére
Most ha szabályt akarnék szegni, mondanám, hogy:
a, add ide az accot, egy hétvége alatt kiszedem neked
b, adok westen plat/dia accot, aztán hadd szóljon, lássuk mit tudsz kezdeni abban az eloban, de ugyebár itt ilyet még említeni sem szabad. Milyen szerencse, hogy nem mondtam ilyet.Leírod, hogy jó a KDA-d, KP-d, etc. (Most arról nem beszélve, hogy egy darab control wardot nem veszel) 99%, hogy azért veszíted el a meccseid zömét, mert sz@r döntéseket hozol ingame. Ezt így full látatlanban mondom. Nem azt kell mindenki előtt "felvállalni", hogy gold/plat szinten vagy, hanem le kell hozni a meccseket, és menni kell felfele. Ha több száz meg ezer gameket letolsz, és nem jutottál feljebb, akkor pontosan ott vagy ahol lenned kell.
Akár még egy discordos live coachingban is benne lennék, de az idevetett regényeid alapján nem hiszem, hogy elfogadnál bárminemű kritikát/segítséget anélkül, hogy megmagyarázd az ellenkezőjét, ezért csak pár tanácsot itt hagyok így a végére:
- meccs elején /fullmute all
- kezdj/vegyél még egy-két accot -> kotonszökevény lobby = dodge, go next acc
- meg kell értened, hogy hogy gondolkodik az enemy/a csapatod, hiába jobb a macrod (akár még lehetséges is), mint a maradék négy zokninak, néha többet ér öten szar macro playt csinálni, mint egyedül jót.
- fel kell ismerned meccs elején, hogy mi a win conotok, és az alapján alakítani a játékod
- ha supportolsz és 0 az adc-d, nézd a többi lanet a meccs elején, hogy melyik csapattársad van minimum egy nagycsoportos óvodás értelmi szintjén, és csak körülötte játssz
- ha climbolni akarsz, meta champeket játssz top/mid/jg role-on.. Hiába van sok killed, és jó a kda-d egy húgy hőssel, ha utána nem tudsz annyit hozzátenni a játékhoz, mint egy fél itemes Volibear
- felejtsd el a WASD kamerát. Olyan szinten korlátoz, hogy el sem tudod képzelni.
- az OPGG score/MVP nézegetést enged(jétek) már el könyörgöm, nagyon ritkán lehet belőle bármi hasznosat levonniA legfontosabb (amit már leírtam, de muszáj nyomatékosítani):
Rajtad kívül 9 ember 9 karakterrel van még a játékban, akiket nem tudsz irányítani. Hiába írod le valakinek, hogy mit csinál (szerinted) rosszul, az 1000+ game hardstuck silver egomanó nem képes felfogni, sértésnek veszi, frusztrált lesz, és akarva, vagy akár akaratlanul lefut. Ha komolyan akarod venni a játékot, akkor a chatet kikapcsolod, és te is max infozol a többieknek, ezen kívül nincs értelme használni. -
tenaijo
tag
válasz Yodamest #65044 üzenetére
Mert mentális betegek játszanak ezzel a játékkal. Ego>>>Elo... Ha irkál valaki az a kisebb probléma, mert azt le lehet tiltani. Itt inkább azzal van gond, hogy amíg a smurfök "játékromboló" jelenlétét sikerült azzal kiküszöbölni, hogy már egy jó ideje külön lobbyba kerülnek, addig a futós accountok mindig is ott lesznek veled egy game-ben, azokat nem bántja senki.
-
tenaijo
tag
válasz Lokids #65016 üzenetére
--------------------------
| ( ´◔‿◔`)━☞ #64982 |
--------------------------Nem lett nehezebb a játék, alapvetően a "középmezőnyben" kb lutri, hogy milyen ellenfelek ellen játszol.
Ilyen helyzetben szenvedős mászni, elég nagy winstreak, vagy sok dodge kell, hogy megfixáld MMR-ed.[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Krisztianby #64825 üzenetére
"Normál mezei lobby" -t írtam, de soloq-ra gondoltam. A normal természetesen más tészta.
-
tenaijo
tag
válasz Krisztianby #64811 üzenetére
Amióta létezik a smurf queue, azóta alig van smurf a normál mezei lobbyban. 1 season kihagyás után egy kivételével az összes accomat smurf queue-ba dobálja. Letoltam pár meccset most preseason-ben több accounton is, és elég jól működik a rendszer.
Off:
Annyira imádom, hogy itt megy a sírás a low quality gamek miatt. Csak egyszer raknátok inaktívba egy ex dia accountot 1-2 seasonre, utána csodát látnátok, mikor újra elkezdtek játszani rajta.. Folyamat jönnek a 8 perma accos low dia vadállatok.[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz Entonik #63082 üzenetére
Minden season kezdetekor soft reset van. Régen megvolt a képlet ami alapján nagyjából meg lehetett mondani becsült mmr alapján, hogy meddig vág vissza, de mára már teljesen off a dolog.
Egyik seasonben egy p1-ben végzett accom d2 körül lett preseason végére, és a 10 besoroló után p1-ből kezdtem, úgyhogy ha nem változtattak a rendszeren azóta, akkor van értelme rankedezni ilyenkor is.
-
tenaijo
tag
válasz kistusik #62918 üzenetére
Alapjaiban herélték ki a játékot. Dash, true damage, invisibility bárkinek, és innentől felesleges bármi mást írnom. Nem baj, 20 patch múlva biztos játszhatóbb lesz a játék, mint most.
Már egy ideje nem élvezem annyira a lol-t, de a 10.23 patch miatt nemrég le is töröltem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Lenovo Ideapad 320 : I3-6006U /// 4GB DDR4 /// 128GB SSD /// Windows 10
- LENOVO ThinkCentre M710q Mini PC, I5-7500T CPU, 8GB DDR4, 256GB NVME SSD WIFI, Bluetooth, Win 11, 27
- Dell Optiplex 3050 PC, I5-6500 CPU, 8GB DDR4,512GB NVME SSD, Win 11, 27% áfás számla, 1 év garancia
- Új HP OMEN Gamer Tervező Laptop 16,1" -40% i5-13420H 8Mag 16/512 RTX 4050 6GB FHD 144Hz!
- Lenovo ThinkPad T470 : I5-7300U / 8GB DDR4 / 512GB M.2 / Full HD
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest