-
GAMEPOD.hu
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
tenaijo
tag
válasz Yodamest #66251 üzenetére
"Nagyon jó, hogy megszűnik a mythic, ezáltal sokkal egyedibb item variációkat lehet majd összeállítani. Nem KELL arra a tipikus 1-2 default itemre rámenni, ami valljuk be eléggé beszűkítette eddig a build lehetőségeket." - Ezt már párszor megpróbálták, sose lett jó vége. Egyszerű: (
egy inkompetens csapat nem tud számokat értelmezni, ami eléjük van rakva, ezért) sose lesznek balance-ban az itemek. Mindig meta lesz egy-két build, a többit meg eláshatod, mert akkora hátrányba kerülsz vele.. Most sem KELL követni a meta buildeket, csak magadon kívül még 4 másik embert szivatsz meg, ha nem így tesztel."Nagyon jó a map variálgatás, tökre logikus és tényleg fel kellett már rázni ezt a részét is a játéknak." - Kíváncsi leszek, hogy ugyanez lesz-e a véleményed, miután bekerül live szerverekre, és kialakul az új meta.
"A nagy szörnyek is egyedibbek lettek, jobban meg kell küzdeni értük, baromi jó változtatás. Végre nem csak egy no brainer dolog a red, blue, scatter, hanem érdemben meg kell küzdeni vele, érte. A Baron is talán nyújt ezek után némi kihívást, nem csak egy dmg sponge." - Roppant jó egy skill based moba-ba egyre több rng faktort rakni, valóban hasznos!! Egyébként pont ebből látszik, hogy fogalma sincs a riotnak, hogy milyen irányba viszi a játékot. Tudjon-e snowballozni az adott champ/team, vagy se, stb...
"A zhonya változtatás külön nagyon tetszik, mindig bajom volt vele, hogy miért nem építhet zhonyát mondjuk egy adc vagy valamilyen ad hős. Univerzálissá tették, ezáltal már bárki érdemben építhet rá, tök jó hogy nem ap item mostmár." - Plusz resistet raksz DMG+haste helyett egy itemre, amit leginkább papír mage-ek használnak. Hiába az aktív effekt, pont az nem fogja használni, akinek kéne, a tankoknak meg szimplán felesleges. Biztos fognak változtatni rajta, mert ennek ilyen formában nincs értelme. Nem fogja az AD/Control mage erre költeni a goldot.
Összegezve: borzasztó, hogy mennyire butítják a játékot. Nyilvánvalóan az a cél, hogy új playereket vonzzanak be, és nem az, hogy a meglévőket tartsák meg. Itt nem arról van szó, hogy S1, vagy melyik season volt a legjobb, hanem arról, hogy évről-évre egyszerűsítik a játékot, és az összes változtatás a casualok miatt történik. (Na meg a skines lóvés balhé miatt.) Értem én, hogy új év, új változtatások/kísérletezések, új meta, de lassan tényleg elérünk a cukorkát tologatós mobiljáték szintjére. Visszaraknak olyan itemeket, amiket nem lehet balanszolni. Többször bizonyították, pontosan ezért vették ki anno... Beraknak újabb split pusht segítő mobokat, amiknél majd megint a dmg-et fogják balanszolni, miközben kivették a ZZ'Rot-ot, mert broken a mechanika, hogy a maguktól spawnoló kis sz@rok folyamatosan torony hiteket fognak fel.
Ne legyen igazam, remélem jól sülnek el a jövőbeli változtatások, de sajnos 13 évnyi tapasztalat alapján ez a jelenlegi videó engem nem igazán győzött meg..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Kedvenc zene a mai napra
- Mini-ITX
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Galaxy Ring lett az S25 Ultra hátuljából
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Delta Force (2024)
- Autós topik
- Asszociációs játék. :)
- Nagyon kevés GeForce RTX 5090 készül, és senki sem tudja, hogy miért
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest