-
GAMEPOD.hu
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Callisto
őstag
válasz
Kanczy #66594 üzenetére
"Igen, és sokszor rajta kívül álló tényezők miatt nyer."
Pontosan ezért olyan rossz a LoL rendszere és ezért ritka a kiegyenlítethez küzeli játék. Erről pedig a Riot tehet egyedül, mert pénz mindenek felett. Ígérgetik idénre, hogy na majd most, de ezt is csak azért fogják megcsiánli, mert iszonyatosan beesett az egyedi játékosszám ami már évek óta csökkenőben van.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz
Lokids #66595 üzenetére
Sokan tisztában vannak ezekkel, de ezt néhányan nem hajlandók látni vagy elfogadni, mert elvakultak és ilyenkor a józan ész a béka segge alá kerül.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
tenaijo
tag
válasz
Yodamest #66597 üzenetére
Van egy kalap, amiben ott van az mmr-edhez hasonló szinten lévő több tízezer játékos. Ebből a kalapból húz a rendszer random 9-et melléd. Mivel nagy a szórás, lehet benne jobb is, rosszabb is, nem kell túlgondolni. Akkor még egyszer nyomatékosítva: az MMR számít, nem a kiírt rang. Akit te magad mellé kapsz, akár a kevés játék miatt, vagy amiatt mert duozik, de ugyanannyi az mmr-e, mint neked, egy szinten vagytok.
Lokids: Friss accon könnyebb egy winstreaket összehozni, mivel goldból indul, és kb 10game alatt emerald mmr-e lesz, amit utána nehéz "visszabukni", jó ideig jó lesz az lp gain/loss arány, viszont a mostani rendszerben ez hamarabb átbillen, mint a régiben, ha benyelsz egy-két loset sorozatban. Ja, és még annyit tennék hozzá, hogyha a kedves úr/hölgy nincs D3 szint felett, akkor a smurf accja temetőbe fog kerülni, mert amikor elkezd loseolni erősebb enemyk ellen, akkor nagyon gyorsan bedől az a jó mmr. Ez csak akkor működik, ha bőven a skill leveled alatt stuckol a main accod valamilyen okból kifolyólag.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz
Kanczy #66594 üzenetére
Először is kedves Hangfalképű, teljes bizonyossággal állíthatom, hogy nem igaz a vád, hogy engem senki és semmi nem érdekel. Ha visszaolvasnál pár oldalt láthatnád, hogy bizony grimm elemzéseinek egyes részeivel egyet szoktam érteni, amit valóban elfogadok, arra egyenesen vissza szoktam írni, hogy hát igen itt valóban hibáztam, hát igen ez tényleg nem volt helyes stb. ott van leírva, szóval szimplán nem igaz amit írtál. Engem igen is érdekel és bármilyen meglepő (ezt is írtam már korábban), próbálom megfogadni vagy inkább beépíteni a játékomba az olvasottakat. Szóval erről ennyit.
Kanczy, erre a "nálad 4 noob enemynél 5" indoklásra már korábban is kifejtettem, hogy az a válaszom miszerint a rendszer egy idő után (elég hamar) elkezd rádkompenzálni. Amit írsz persze, igaz lenne ha folytonos lenne a nehézségi szint, tehát folyamatosan a szintemmel megegyező szintű ellenfelekkel játszanék. Akkor igaz lenne. Számomra ott veszti ez hitelességét, hogy megfigyeléseim alapján, amint nyertem teszem azt 4-5 meccset vagy az utóbbi 10 meccsből mondjuk 7-et, egyből bedobja a rendszer ellenem a kb full divízióval magasabb ellenfeleket. Óhatatlan, hogy elbukjam ezeket a meccseket, mert ahogy írtam is már, nem gondolom, hogy mondjuk egy S1->G4 előrelépéshez nekem feltétlenül G1 vagy akár E4 ellenfeleket kellene legyőznöm egy olyan csapattal, amiben hozzám hasonlóan S1 a legmagasabb szintű player.
De ez nem gondolom, hogy újdonság nektek sem, hiszen amikor még a promo rendszer volt a feljutásoknál, akkor is ez ment, amikor promoba kerültél, többször mint nem, direkt hátráltatott a rendszer és kaptad a több szinttel magasabb ellenfeleket. Szóval igen egy pontig érvényes amit írsz, hogy kizárásos alapon a mi csapatunkban van a több feljutásra érdemes játékos, de az is igaz, hogy mire rákapnál a climb ízére és tényleg elhinnéd, hogy feljebb léphetsz indokolatlan benehezít a rendszer és aránytalanul teszi mindezt.
Nekem semmi bajom nem lenne, ha azt látnám több win után is, hogy S1-ben maximum G4-esek ellen kell játszanom, hiszen hát mint F1-ben az előzéseknél az ő "helyüket" ostromlom, az a következő lépcső, nem pedig a G1 meg a E4, amiket így sunyiban bedobál ilyenkor.
-
Lokids
addikt
válasz
Kanczy #66594 üzenetére
Úgy értem, hogy streamerek is akik fenn tartanak smurf accot. Pl Huzzy.
Main accja most D3 a smurf E2 és masszívan climbol. Megkapja ugyanazokat az enemyket mindkét accon (mármint tényleg ugyanaz a player). Azaz az mmr már egyezik. Pár meccs és a smurf acc bőven túl fogja szárnyalni a Main accját.[ Szerkesztve ]
If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
iszoke #66593 üzenetére
Anekdotikusan, elfogultan gondolkozol, ez pedig félrevezető.
"Erről van szó. Sajnos túl sok esetben rajta kívül álló tényezők miatt veszít valaki Lolban"
Igen, és sokszor rajta kívül álló tényezők miatt nyer. Mivel nálad 4 random van, az ellenfelednél 5, ezért annak az esélye, hogy smurf, vagy troll az adott csapatokban 4:5 arányú, de az esetek kiegyenlítik egymást.
"Ilyen körülmények között már nem (feltétlenül) az a döntő tényező, hogy mennyire tud valaki nyomulni itt, hanem az, ki milyen "csapatot" kap a játék által."
Ez így van, és mégis az egyetlen közös nevező a meccseidben te vagy. Ha a fentiek szerint nézed (és csak így van értelme, mert ez színtiszta statisztika), akkor megint arról beszélgetünk, hogy egy kicsit nagyobb elemszámmal (nem 20 meccs) egyensúlyba kerül a nyerhetetlen, és az elveszthetetlen. Aztán marad x% - legyen mondjuk 20 -, ahol normális ki-ki meccset játszol, és ott a te teljesítményeden fog múlni az eredmény.
Lokids: "Rengetegen panaszkodnak az új accok lp +- köszönő viszonyban sincs a régi accokéval."
Igen, mert a régit betankoltad a szar játékokkal / vereségekkel, és bementél a rangod alatti MMR-re. Ott már nyilván visszahúz a rendszer, mert ez a funkciója.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
iszoke
senior tag
válasz
Lokids #66592 üzenetére
Erről van szó. Sajnos túl sok esetben rajta kívül álló tényezők miatt veszít valaki Lolban, még akkor is, ha ő maga sem élvonalbeli játékos. Az MMR nem jelent semmit, hiszen a smurfök kapásból lesz*rják, még élvezik is, hogy szívathatják a népet, és akkor még nem beszéltünk arról, mennyi degenerált trollkodik szórakozásból folyamatosan. Ilyen körülmények között már nem (feltétlenül) az a döntő tényező, hogy mennyire tud valaki nyomulni itt, hanem az, ki milyen "csapatot" kap a játék által. A válasz pedig az, sokszor nem olyat, amilyet érdemel.
-
Lokids
addikt
válasz
feri1014 #66590 üzenetére
"Az, hogy kevesebb LP-t kapok, mint veszítek hazugság?
Ez annyit mutat meg, hogy sokkal lejjebb a helyed, mint ahol most vagy."Ez a rész sajnos nem igaz. Ez rendszer szintű probléma.
Regnetegen panaszkodnak az új accok lp +- köszönő viszonyban sincs a régi accokéval.
Az újak javára.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Hangfalképű
tag
Srácok, Yodának nem az a fontos, amit leírtok, hanem az, hogy Ő leírja amit gondol és/vagy csinál. Titeket érdekel amit leír, ő alapvetően leszarja amit írtok és saját kis világa szerint válaszol amiben azon tények ellenségként kezelendőek, ahol ő a hibás.
Egész egyszerűen van egy olyan mentális gát a személyiségében, ami egy olyan szűrőként működik, ami csak a számára kedves információkat engedi be és minden mást kizár. De azt is írhatnám (főleg) grimmnek, hogy galambbal sakkozol haver, teljesen felesleges racionális gondolkodást, alapvető játékmechanikai ismereteket elvárni tőle, pláne kérdéseket feltenni neki. Tökéletes példája a kognitív disszonanciának, a Dunning-Kruger szindrómának, és a racionális gondolkodás és logika teljes hiányának.
WoT topicban is voltak ilyenek, gyúrós topicban is meg mindenhol. Évek óta futjuk ugyanazokat a köröket. -
feri1014
senior tag
válasz
Yodamest #66588 üzenetére
Maximum csak beszélsz arról, hogy te mennyire jól átlátod a játékot stb. Miközben, amit ide bedobálsz, az ellenkezőjét mutatja. A rank meg valahogy nem jön. Mindenre van kifogás. Mindig más a hibás, mindig a csapattársakon megy el.
Az, hogy kevesebb LP-t kapok, mint veszítek hazugság?
Ez annyit mutat meg, hogy sokkal lejjebb a helyed, mint ahol most vagy.Inkább fejtetted volna ki te is, hogy melyik részét nem tartod igaznak annak, amit feljebb felvázoltam.
Minek? bármi konstruktív kritikát kapsz, megmagyarázod, hogy miért a csapattársak hibája.[ Szerkesztve ]
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
Yodamest #66588 üzenetére
"A smurfok léte kitaláció?"
Nem, a smurfök valódiak, de 9 smurfből 4 nálad van, 5 az ellenfélnél. Hülyékből pedig pont fordítva, nálatok lesz kevesebb, úgyhogy ez így kevés. De ezt már rengetegszer leírtuk.
"Az, hogy kevesebb LP-t kapok, mint veszítek hazugság?"
Nem, de ennek - mint a meccseid egyetlen állandója - egyedül te vagy az oka, miattad zuhant be az MMR-ed.
"Aztán egy olyan faktor is van, ami mindig el van felejtve, hogy mondjuk 4/4 meccsen tök jól játszottál, de 2 alkalommal ebből noob csapatod volt, nyerhetetlen meccsel (tökre van ilyen) és az 5. meccsen már te sem vagy jó, hibázol, mentálisan már tropa vagy. A nap végén ott leszel, hogy 5/2 meccset tudtál megnyerni, de te 4 meccsen amúgy jó voltál és 1 igen az valóban mondjuk rajtad ment el, de már így ez elég ahhoz hogy negatívban legyél, pedig csak 1x voltál rossz."
Nincs elfelejtve, MINDEN ALKALOMMAL LE VAN ÍRVA, hogy vannak nyerhetetlen meccsek. Soha senki nem mondta, hogy a saját szinteden nyerhető minden. És szokás szerint, ezredjére is nagyon kellemesen elfelejted, hogy ugyanúgy vannak olyan meccsek, amiket annak ellenére hoznak le, hogy nem csináltál semmit. Rengetegszer alátámasztottuk képekkel, elemzésekkel, hogy legtöbbször gyakorlatilag nincs hatásod az eredményeidre. Ha a jó csapatod fogtad ki, nyertek, ha a rosszat, akkor bukó.
#66586 feri1014: Yoda mindig normálisan ír, úgyhogy semmiféle kidobás / kitiltás nem lesz. Az, hogy x éve ugyanazt írja, nem hallgat senki tanácsára, az pedig az ő dolga, amíg megfelelő hangnemben teszi, és ez pontosan így van.
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
veterán
válasz
feri1014 #66586 üzenetére
Hát barátom ez egy nagyon rossz komment volt több szempontból is:
-Fogalmad sincs arról, mikor mi az objective, amit el kell hozni, mit kell kezdeni azzal, ha előnyben vagy.
Nagyon nem igaz, többször elmondtam már, nem vagyok egy mechanical god, sok mindent lehet rám mondani, de a játékot nagyon jól átlátom, legalábbis jobban, mint a szintemen az átlag, ebben biztos vagyok. Alapvetésekkel tisztában vagyok, hovatovább ahogy a csapataimat elnézem, rendre azt látom, én vagyok azon kevesek egyike, aki hátrányból is tud játszani, a legtöbben csak szaladnak a halálba a sokadik szürke képernyőjük után is. Objectivekre mindig figyelek sokakkal ellentétben, arról már nem tehetek, hogy a jungler mondjuk nem jön és bukjuk. Lane managementem nagyon jó, hidd el, felőlem bot duot játszhatunk, adc-ként megmutatom, nincs mit szégyellnem ebben biztos vagyok. Sokszor elszörnyedek milyen timinggel érkeznek vissza lane-re az emberkék, én már rég ott vagyok a wave-nél (épp elérem torony előtt) a suppom meg akkor indul ki a base-ről... ilyenek.hogy siratófalnak használod
Nem használom annak, inkább gondolkodni, teorizálni szoktam, felvetéseket tenni, a rendszert próbálni értelmezni, szerintem ez is része a játéknak. Tőlem hol olvastál olyat, hogy ilyen annyát ennek meg annak, meg rohadjon meg, soha nem indulatból beszélek, szerintem ez nem rinyálás. Nagyon be akartál ide böfögni valami jampisat, de ez kapufa lett. Inkább fejtetted volna ki te is, hogy melyik részét nem tartod igaznak annak, amit feljebb felvázoltam. A 40% biztos lose szerinted nem igaz? A smurfok léte kitaláció? Az, hogy kevesebb LP-t kapok, mint veszítek hazugság? Mi a valótlan ezekből? -
Yodamest
veterán
válasz
iszoke #66584 üzenetére
Igen, nem tudod, mert nincs egy egységes minta meccsről meccsre. Nem olyan, mint egy CSGO, hogy oké mindig ugyanott néz ki az ellenfél, most gyorsabb voltam, tehát javultam. Itt rengeteg a változó, lehet jobb vagy csak kifogtál egy counter lanet, lehet jobb vagy csak kaptál egy smurf junglert az enemybe, aki szét gankeli lanedet. Lehet bedobott ellened egy erősen climboló 60% winrates exploitoló valakit (lásd AD TF most), vagy éppen feedelt a csapatod és egy 13-1 Yorick vagy Yone ellen már hiába érzed, hogy javultál (átlagban), grantáltan nem fogod érezni a powert.
Aztán egy olyan faktor is van, ami mindig el van felejtve, hogy mondjuk 4/4 meccsen tök jól játszottál, de 2 alkalommal ebből noob csapatod volt, nyerhetetlen meccsel (tökre van ilyen) és az 5. meccsen már te sem vagy jó, hibázol, mentálisan már tropa vagy. A nap végén ott leszel, hogy 5/2 meccset tudtál megnyerni, de te 4 meccsen amúgy jó voltál és 1 igen az valóban mondjuk rajtad ment el, de már így ez elég ahhoz hogy negatívban legyél, pedig csak 1x voltál rossz.
Szóval ez az emberi oldala, néha a "git gud" emberektől hiányzik, mert úgy beszélnek a winratekről, mintha te 100%-ban minden egyes meccseden a csapatod egyik legjobbjaként játszanál és úgy elérhető a climb meg a 55% winrate. Persze, de senki sem fog 100%-ban MVP meg ACE lenni minden meccsen és ha már ott tartunk, hogy a meccsek 40%-a instant lose (amiben egyetértés van), akkor látható hogy a te hibád már nem férne bele ebbe. Szóval ha még elfogadjuk, hogy te is rossz "lehetsz" 1-1 meccsen, akkor az a 40% ami biztos lose, inkább már 45% környéke és mondom akkor még nem beszéltünk az esetleges smurfokról vagy arról, hogy kapsz boton egy összeszokott duo-t magad ellen meg hasonlók.
-
feri1014
senior tag
válasz
Yodamest #66581 üzenetére
Vagy lehet el kellene fogadnod azt, hogy legalább olyan rosszul játszol, mint a csapattársaid, akik miatt itt hisztizel már ki tudja mióta. Csak ide betoltál már annyi meccset, hogy egyértelmű, hogy nálad maximum vak vezet világtalant esete áll fent. Ha véletlenül jó irányba mentek, nyertek. Fogalmad sincs arról, mikor mi az objective, amit el kell hozni, mit kell kezdeni azzal, ha előnyben vagy. Ahelyett, hogy telenyomod a topikot a hülyeségeiddel és csak feleannyi energiát ölnél abba, hogy miben fejlődhetnél, lehet nem az alusapkát húznád a fejedre. Lassan ki lehetne már rakni ebből a topikból, mert semmi értelme, hogy siratófalnak használod. Újra és újra ugyan azokat a köröket futod le. Mint valami rossz függő, úgy nyomod itt az egészet.
-
Kanczy
Topikgazda
Tényleg meggyőztétek magatokat arról, hogy szó szerint nem lehet climbolni?
"minimum szinte 2x annyit kellene nyerned, mint veszítened, ami a már korábban taglalt tények miatt ugyebár lehetetlen."
Lol, 66% winrateje elképesztően kevés embernek van, és rengetegen mégis tudnak mászni. Nem stimmel a matek, valószínűleg nem kellett volna elintelni az MMR-t
"Mert nem tudod, hol kéne fejlődni a feljebb jutáshoz"
De, folyamatosan dobja a jeleket a játék is, grimm is rendszeresen kifejti a panaszkodások után, én is többször megpróbálkoztam vele. Mindig (évek óta ugyanazokat a köröket futjuk) megmagyarázzátok, hogy miért nem a ti hibátok a meccs, mert a csapat így-úgy-amúgy. Nem a saját játékotokra fókuszáltok, nem fogadjátok meg a tanácsokat, mert valójában nem fejlődni akartok, hanem nyerni - kb. kisorsolódni a jó csapatba. Az egótok nem képes elfogadni, hogy ezzel az attitűddel jelenleg nem érdemlitek meg a climbot, és így persze, hogy nem megy.
Én sem érdemlem meg egyébként, be is ragadtam gold tetejére, plat aljára. Az a különbség, hogy én elfogadtam, és nem másokat hibáztatok érte. Egyelőre pihentetem a játékot, aztán ha helyrebillen a mental, talán megpróbálom újra.
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
iszoke
senior tag
válasz
Yodamest #66583 üzenetére
Mondhatnád azt is, hogy voltaképp kasztrendszer van a játékban, mert gyakorlatilag így működik a rangsorolt mód. Elméletben ki lehet törni, de nagyon kicsi az esélye, főleg szólóban.
A legrosszabb, hogy az általad említett okok miatt is nincs módja az embernek pontosan felmérni, hol áll játékbeli tapasztalat szinjén, hiszen hacsak nem ragadsz le tényleg kizárólag 1 karakternél (ami baromi unalmas egy idő után, és ha a MM bedob valami más helyre akkor neked lőttek), nem fogod tudni, mit rontottál el. Ez a legdühítőbb a csalók (smurfök) mellett szerintem. Mert nem tudod, hol kéne fejlődni a feljebb jutáshoz.
-
Yodamest
veterán
válasz
iszoke #66582 üzenetére
Igen... jah és még egyébként azt ki is felejtettem, hogy ráadásul akinél úgy van, mint az én esetemben is, hogy kevesebb LP-t kap győzelemért, mint veszít vereségnél, ez is lefelé húzza a rangot, tehát ha már 3w-3l-ban vagy az már negatív climb, a 4w-3l a stagnálás, szóval minimum szinte 2x annyit kellene nyerned, mint veszítened, ami a már korábban taglalt tények miatt ugyebár lehetetlen.
-
iszoke
senior tag
válasz
Yodamest #66581 üzenetére
"Amúgy nekem van egy teóriám, hogy kb lehetetlen climbolni ebben a játékban, mert annyi fajta-féle rendszer szintű visszahatás van."
Erre szereti mondani a sok tuskó, hogy git gud. Ami rossz vicc, mert neked van igazad. Mondjuk állítólag ez a Vanguard elvileg a smurfölést is hivatott visszaszorítani, más kérdés, hogy várhatóan tömegesen fogják otthagyni a játékot abban a pillanatban, amikor beélesítik. -
Yodamest
veterán
Amúgy nekem van egy teóriám, hogy kb lehetetlen climbolni ebben a játékban, mert annyi fajta-féle rendszer szintű visszahatás van. Ezek jól el vannak rejtve, meg több félék is és ezáltal nehéz egyben átlátni, de bennem már kezd kialakulni egy kép erről. Vázolom, aztán vagy egyetértetek vagy nem:
1. Egyértelműen és bizonyítottan (visszanéztem), ha nyertél utána a rangodnál, illetve a csapatod átlag rangjánál magasabb szintű ellenfelet/ellenfeleket fog bedobni a túloldalra. Nálunk sok esetben S2 a legmagasabb rang és sorra kapom a G3 és hasonló playereket magam ellen... ez nem tudom hol fair, de ez van, tény. Szóval így kéne másznom, ami lássuk be nem egészséges.
2. Ha nem ez, akkor smurf van valamelyik csapatban, tételezzük fel, hogy 50-50 arányban, de ez is inflálja a egyenlő esélyeket és teljesen kiszolgáltatottá teszi a végeredményt. Mivel ez 50%-ban van nálad vagy ellened, ez is az 50% winrate felé fog húzni, tehát ha te ennél feljebb szeretnél menni, nem fog engedni, mert amolyan ár-apály hatásként, ellentart és visszafelé mozdítja az esélyeidet. Tehát alap esetben lenne mondjuk 51% winrated, de a smurf 50-50 miatt ez nem lesz 51% hanem csak 50, mert visszahúz.Szóval ahhoz hogy feljebb juss, magyarán mondjuk 53-55% winrated legyen, két jóformán lehetetlen dolognak kell teljesülnie:
-A szintednél sok esetben egy teljes divízióval jobbakat kellene legyőznöd stabilan. Ami vicces azért pl. az én esetemben, jelenleg S2-ben ahhoz, hogy S1 legyek, G3-as ellenfeleket kellene legyőznöm....
-Amikor smurf van az ellenfélnél, akkor is tudnod kellene győzni, tehát a rangodnál sok akárhány ranggal magasabb ellenfelet kellene legyőznöd.És ebből következik az oximoron, hogy jobb játékosokat kell legyőznöd, hogy náluk akár alacsonyabb rangra "feljebb" juss, azért azt remélem érezzük, hogy ez egy ellentmondásos dolog.
Persze lehet mondani, hogy nem kell minden meccset megnyerni, de ez a két tényező együttvéve már eleve a meccsek 50%-át kiteszi, illetve ott van a tény, hogy vannak kb 40%-ban megnyerhetetlen meccsek is, tudjuk ezek a "toplaner, jungler, mid 5. perc 0-6" jellegű dolgok. Szóval ezeken a 100% lose meccseken felül, nem engedheted meg magadnak, hogy többet elveszíts, ha mászni akarsz, viszont nem fogod tudni a maradékot sem nagyobb arányban megnyerni, mint 50%, mert lehet jó a csapat, szóval nem a 5min/ 0-6 effektus, viszont mondjuk van egy smurf az ellenfélnél és már ott vagyunk, hogy az 50% felé mozdít, nem tudsz többet "összeszedni".
[ Szerkesztve ]
-
Nammarci
csendes tag
válasz
Yodamest #66574 üzenetére
Ki gondolta volna hogy a Nida haszontalan lesz..
Ez ranked? Mert én azért rankeden nagyon régen láttam már a hőst, még normal meccsen isApropó normal Draft; toltam én is kettőt TF-el, az egyik AP, az is egészen jó, de az AD valami gusztustalan
Tudom csak normal de azert mégiscsak 3v5 volt.
Rankedre egyelőre nem mertem vinni de lehet megpróbálomDe egyébként igen, mindenki is a fejemre ugrott és nem volt túl fun
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #66578 üzenetére
Egyfelől azzal nem értek egyet, hogy a lanem védése a semmit jelenti, hiszen ha nem vagyok ott sokszor 1v2-ben, akkor végigtolják inhibig, az jobb lenne? Akkor lenne igaz, amit mondasz, ha nem lenne ellenfél alanen és én úgy csak mászkálnék ott, de a kápeken is jól kivehető, hogy mindig volt ott 1 vagy inkább 2 valaki, akit tartani kellett.
Illetve a másik, hogy rengetegszer meg én vagyok a legjobb, de mégsem nyerünk lásd, itt ennél többet egy smurf sem tehetett, mint amit én, mi ez a csapat itt is? És afk sem voltam, nekem van a legtöbb részvételem.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #66575 üzenetére
Ezért mondom szelektív az emlékezeted, nézd vissza a saját meccsed, hogy 3perc alatt mit csináltál a fenti képen...
Zigssel is van olyan, hogy beálltál a torony alá, és legalább fél percig meg sem mozdultál...
" De amúgy ha a nyertes meccseket megnézed, nagyon jókat is megyek Nauval, vannak igazi meccs eldöntő megmozdulásaim is. " 12játékból 7vesztettél el vele 5 győztél.
"Ha hátrányba, vagy ha csak egálba vagytok, akkor is biztos, hogy kikaptok." Akkor tudtál nyerni vele, amikor az egész csapatod sokkal jobb volt.
A fenti képen is meccseldöntő megmozdulásaid voltak...
"a Nidalee 100% lose egy erősebb törvényszerűség"
Ahogyan az is, hogy lehozták neked a játékot .
Csak nézd meg mit csináltál az első 20percben... majdnem a 15. percnél tolta be Nocturne a bot tornyot, 21.percnél te még mindig a saját lanedet tolod.
Ezután váltottan rohangálsz egyik laneről a másikra... csak pont akkor ragadsz meg az üres lanen, amikor betolják a tornyotokat meg az inhibitort
Nézd az idővonalat... és a "mozgásod"
~2perc (1perc 56másodperc) alatt farmoltál +23cs semmi mást nem csináltál... felpusholtál a toronyig, amire rá sem tudtatok sebezni, illetve Nidalee megölte melletted Sennát, majd visszaszaladtál a tornyod alá (a térkép másik feléről) hazakartál teleportolni (tornyod alatt), majd megszakítottad, bevártad a TFet, aki Sárgalappal rádbüntetett.
A diadal nem volt 2másodperc sem...
És te folyamatosan ezt a semmit csinálod, supportként annyi, hogy ott üresen is rohangálsz a mappon ward nélkül, és akkor kevesebebt farmolsz. Egy rakat alkalomkor az ellenfél wardjai mellett állsz meg a bokrokba, nektek meg semmi rálátásotok sincs.Battlenet: Grimm#22690
-
Kanczy
Topikgazda
válasz
Yodamest #66574 üzenetére
Már hogy lenne ez egy exploit / csalás / rendszerhiba, lol...? Ez csak a karakter egy másik játékstílusa, ami most épp erősebb, mint az AP. Sosem hallottál az AD LeBlancról, smite-os AP Ezreal midről, on-hit Alistar topról, tank Ekkoról / Katarináról, stb?
Az AD TF kb. season 3 óta játszható (kitbe épített AS steroid és on-hit damage van a champen), csak most épp NAGYON erős. Nem is értelek, komolyan...
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #66572 üzenetére
Ott nem tudom mit kerestem miden, ez jó kép. Bázisról mentem oda ki? Lehet nagyon be volt tolva és a plateket akartam, hogy a Kata ne hozhassa el, valami ilyesmi, de nyilván nem ott lett volna a helyem valóban. De amúgy ha a nyertes meccseket megnézed, nagyon jókat is megyek Nauval, vannak igazi meccs eldöntő megmozdulásaim is. Az itemekben jogos szintén, lehet a meta itemek jobbak lennének, kevésbé lennék tankos, de talán jobban túlélné aki körülöttem van. (bár teszem hozzá, sokszor nincs annyi esze az ellenfélnek, hogy mást támadjon, full kitolnak rám mindent is, amikor előre megyek és ilyenkor viszont jó, hogy nem olvadok el)
-
Yodamest
veterán
válasz
Yodamest #66571 üzenetére
Na meg is volt a meccs, enemynél ráadásul Nidalee is volt, nos úgy látszik a Nidalee 100% lose egy erősebb törvényszerűség, mint a TF op-sága jelenleg, mert csak kikaptak. Azt meg kell hagyni viszont, hogy ez nagyon bullshit amit most a TF csinál, nyilván ez nem egy tartható balansz, egyértelműen exploit az egész, egy rendszerhibának a kihasználása, csalásnak is hívhatjuk. Ez nem egy proper játékmód, hogy ap hős adc itemeket vesz és legyőzhetetlenné válik, mintha én Ziggsel adc-nek buildelnék és 1 shotolnék mindenkit, nyilván ennek nem így kéne működnie.
-
iszoke
senior tag
Hwei? Huawei? Ezek ennyire nyíltan reklámozzák már a fos telefonjaikat?
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #66568 üzenetére
Csak az is felmerül (bennem), hogy miért ez lett a végeredmény. Persze 9másikban mindig könnyebb a hibát keresni, mint saját magunkban.
(A képek és a 2 meccs belenézés nem telt 10percbe)Ezzel lett vége a játéknak, ha nem emlékeznél rá... (a reakció idővel volt nem kis késés
)
Ha te előre megjósolod a csapatod kimenetelét, akkor a sajátodat miért nem tudod?
Azt azért állítom, hogy neked pl Nautilussal nagyon nem kellene játszani, nem csak build szempontjából. Ha hátrányba, vagy ha csak egálba vagytok, akkor is biztos, hogy kikaptok.
Vele is összevissza sétálgatsz a mappon, ráadásul 3v1 harcokba belemész vele azért is veszel rá tank itemeket, szaladsz a alst hit után, inkább meghalsz, csak hogy elhozz egy felesleges killt. A legtöbb csapatharcra oda sem érsz, sőt állítom, support létedre te vagy legtöbbet egyedül a mappon.
Csak meg kell nézni a pingeket, és a helyezkedéseket.
TF segítséget kér, Hwei roamol, a JG nem reagál, Ashe soloban boton, Te meg valamiért a minionokat farmolod supportként miden.A Hwei roam sikeres, Ashe-t megölik boton, majd 2v1 Nida+Nautilus VS Kata, Kata megöli Nidát, te az égetéssel megölöd Katát, Lux meg megöl téged.
Ezért van annyi vereséged...
Az MMRed is jól tönkre van vágva... 22-24 kapsz győzelemért, 30-33 vereségért, silver közepén.Csak nézd meg pár vereséged, 8X gyorsítással, Lv6 után, hogy mit is csinálsz a játékban.
[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
Nammarci #66569 üzenetére
Hát akkor én még nem találkoztam jó TF playerrel, mert 100% lose kategória az is, mindentől is hal, teljesen haszontalan. Gondolj bele a low elo meta hősökbe, mindegyik 1 shotolja gyakorlatilag, kap egy Nocturne ultit, fear alatt halott, Sett ráugrik ulti + 1 ütés halott, Garen ráfut Q, ulti halott, Khazix ráugrik halott, Katarina beugrik, ulti halott, Akaliról nem is beszélve, Ekko stb, ezek mind 1 shotolják és semmit nem tud tenni, mert túlélése nincs. Olyan hősnek nincs esélye a mostani metában, ami az assassinokkal nem tud mit kezdeni vagy akár a bruiser 1 combo hősökkel, ezek mennek most meg úgy mindig is ezek voltak a jók, assassinok nagyon régóta uralják a soloQ-t.
UI: épp most indul egy meccsem, ellenfélnél TF mid van, nálunk Sylas, majd megírom mi történt. Ez most jó kísérleti példa lesz.
-
Nammarci
csendes tag
válasz
Yodamest #66568 üzenetére
Azt mondjuk számomra is érthetetlen hogy low eloban minek a Nida, úgysem tud vele játszani.
Az nálam már insta dodge, mint az Aphelios is plEllenben TF most pont nem jó példa, az új szezonban, főleg a legutóbbi patch óta brutál népszerű, rengetegen bannolják és magas a WR-e, high eloban 54% feletti.
AP-ban is erős, AD-ban pedig kifejezetten gusztustalan, kapja is a nerfetAmi tény hogy nem árt mellé egy minimálisan kompetens csapat aki ki tudja használni a global ultit és a 4 másodpercenkénti folyamatos gold cardot
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #66566 üzenetére
Igen hát azzal a Lux-al nem lehetett mit kezdeni, imádom az ilyet S2-ben.... De nem is az volt a lényeg, hogy ki miatt meg mi van, csak a tény maga, hogy Nidalee-val soha nem nyertem még meccset. Nyilván ennek sok oka van, de főleg az, hogy borzalmas a hős, főleg low eloban. Kár, hogy ennyire előre megmondhatóak a végeredmények, pedig elvileg skill alapján lehetne bármilyen kimenetel.
Előző meccsen pl. TF midünk volt, Yasuo ellen, nyilvánvaló volt, hogy veszítünk. Nem hibáztatás meg semmi, csak egyszerűen a hősökre ránézve már lehet tudni ki nyer... de szeretném ha egyszer rámcáfolna a skill vagy a rendszer vagy nem tudom mi. Mindazonáltal ez soha nem történik meg, itt is kb egy családi ház árát feltettem volna, hogy veszítünk, szimplán mert a Yasuo bescalel a TF meg szintén ilyen semmilyen hős... idegesítő lanen, de nagyon gyenge teamfightokban, nem túl jó solo killekben, semmiben nem jó....
Csak akkor vannak a szoros 50-50 meccsek, amikor mindkét csapat csak meta hősökből áll, amúgy borul a mérleg és ff15 van valamelyik oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
Más, a cáfolatoknál maradva: Meg egyébként olyan jó, amikor előítéletes a team és sikerül tökéletesen rájuk cáfolni. Volt ez a meccs, már champselectben azzal kezdett valaki/valakik, hogy Ziggs botlane 100% useless, ff15 stb. tudjátok... Mondtam nekik, hogy nyugi, rajtam nem múlik. Ahogy az ábra is mutatja én voltam a legjobb, rajtam nem múlt... inkább a saját játékukra figyeltek volna, a hamis előítéletek helyett. Teszem hozzá, ráadásul úgy, hogy a Sett suppom nem volt a legélesebb kés a fiókban... egyedül tartottam botot sok esetben.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #66559 üzenetére
De ott a laneellenfeled lett MVP 10 OP score Lux, aki 19/3/11 be végzett (te másik suppal 1/7/10), aki az ADC-det megölte a 2. percél, majd téged a 4.percnél. Ráadásul lux 5x ölte meg nidalee-t 25perc alatt. a 11percnél hwein kívül mind meghaltatok. A 13-.tól a 20.percig Lux percenként megölt valakit, az assistokon felül. 20-22 perc között szerzett 4killt és 3 assistot. tovább feelsleges is sorolni...
Persze béna volt a Nidaa, de a Lux messze jobb volt mindenkinél, 9v1be is simán nyert. Valószínűleg smurf acc annyi MVP-vel.
[ Szerkesztve ]
Battlenet: Grimm#22690
-
forguet
senior tag
válasz
Nammarci #66562 üzenetére
Jó ez az oldal
hát ja Nidaleechamp a csapatban / totál meccs / won / lost / %
Syndra 15 5 10 33.33%
Gnar 9 3 6 33.33%
Briar 18 6 12 33.33%
Talon 16 5 11 31.25%
Wukong 13 4 9 30.77%
Riven 10 3 7 30.00%
Zilean 7 2 5 28.57%
Hwei 7 2 5 28.57%
Volibear 25 7 18 28.00%
Alistar 8 2 6 25.00%
Ezreal 8 2 6 25.00%
Varus 8 2 6 25.00%
Fiora 16 4 12 25.00%
Rek'Sai 4 1 3 25.00%
Nidalee 9 1 8 11.11%Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
Lokids
addikt
Általában Nidát az OTP-k játszák. Ha nem, akkor tuti lose.
Nekem mostanában a teemo support enemy a nemezisem.
Annyira mindegy mennyire van megalázva lanen. Late gameben a shroomok miatt nem tudunk mozogni és emiatt visszajön.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
Nammarci
csendes tag
válasz
Yodamest #66559 üzenetére
Nálam elég ritka a Nida bár általában elég szkeptikus vagyok vele kapcsolatban.
Ellenpélda a Teemo jungle, sokszor meglepően erős és hasznos voltEgyébként van a rewind.lol nevű oldal, ott legalább 2 évre visszamenőleg az összes(!) játékon belüli statodat vissza tudod nézni, például azt is hogy milyen WR-ed van Nidaval a csapatban
Nekem pl Zac-el 0%, annak ellenére hogy utálok ellene játszani
Érdekes módon ha egyes tank hősök vannak nálam (Skarner, Seju, Amumu) akkor 65%+ a WR-em
Vagy OriDe Wukong, Velkoz vagy Irelia meg 25% WR alatt csücsül
-
Yodamest
veterán
válasz
forguet #66560 üzenetére
Érdekesek ezek a WR százalékok is, itt látszik, hogy mennyire elválik egymástól sokszor a szubjektív és objektív tapasztalás. Az én személyes esetemben is, a számok szerint kb 50%-ban kellett volna eddig nyernem Nidával, de ez nálam 0% mégis. És nem hirtelen dühből vagy felindulásból mondom, tök nyugodtan, egyszerűen figyelem a meccseket már régóta és nem nyerek Nidával soha. Biztos nincs is rá magyarázat, csak érdekes megfigyelés.
Vagy akkor visszakérdezek: nálad pl. nincs egy olyan hős sem a játékban, amit ha meglátsz pickelve már tudod előre, hogy 100% lose? Akár Heimer, Singed valami niche champion, bármi?
[ Szerkesztve ]
-
forguet
senior tag
válasz
Yodamest #66559 üzenetére
Not good, not terrible.
Nida jgl WR 49%, Plat+ 50.5%
Nekem inkább a yasuok és a yone-k tűnnek úgy, h ha ellenem van, dagadt, ha velem akkor meg etet...de ez is csak pszichológia, jobban megjegyzi az ember azt, amikor emiatt veszít.Mundo will go where he pleases! SZLÖRTY.
-
Yodamest
veterán
Közvéleménykutatás:
Volt már bárkinél valaha a lolos történelmében, hogy pl. Nidalee junglerrel meccset nyert?
Hót komolyan kérdem, én amennyire emlékszem, (már direkt red flagelem ezeket a meccseket így fejben, ahol Nida van) még soha nem nyertem úgy meccset a játékban, hogy Nidalee junglerem volt, soha.Sajnos elég sokszor van Nida junglerem, de nem dodge-olok mert nem szokásom, illetve már direktbe kíváncsi vagyok, hogy tudjátok "na most vajon rám cáfol a rendszer", és már csak ilyen perverz kíváncsiságból is érdekesnek találom, hogy nah talán egyszer lesz-e olyan, hogy Nidával nyerni tudok. De képzeljéltek nem, soha nem nyerek vele, még soha nem cáfolt rám a rendszer... Pedig akár lehetett volna velünk valami smurf vagy bármi, ami miatt nyerünk, (nem feltétlen pont a Nida player, bárki) de nem soha, 100% a lose arány amikor Nidalee van velem.
Nálatok van ilyen vagy ehhez hasonló, amolyan karma szerű megfigyelés, amire még soha nem találtatok cáfolatot, soha nem volt még ellenpélda? Nálam még, hogy még egyet bedobjak, Hecarim is ilyen, az ellenfélnél van mindig és amennyire emlékszem 100%-ban vesztettem, amikor Hecarim volt az ellenfélnél. De amúgy ez is érdekes, hogy Nidalee meg mindig velem van, soha nem játszottam még úgy, hogy az ellenfélnél pickelte volna, érdekes ez is, nem tudom miért van. Nálam kb minden 4. meccsen pickeli valaki, ellenfélnél soha nem láttam még.
[ Szerkesztve ]
-
Kanczy
Topikgazda
Na akkor újfent (sajnos kéthetente el kell ezt játszani): EGYMÁS SÉRTEGETÉSÉT AZONNAL BEFEJEZNI, CSINÁLJÁTOK PRIVÁTBAN, HA MUSZÁJ.
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
grimm2015
senior tag
válasz
tenaijo #66550 üzenetére
Akkor mindenki tudná, hogy Wood5 be vagyok 30% WR-rel
, azzal meg nehéz érvelni....
Nammarci
De most a hős a gyenge, vagy a játékosok bénák?
Nagyon sok hős van aki alapból OP (nem sebzésre), csak a játékosok nem tudnak vele játszani, vagy a csapat hősei nem alkalmasak arra a játékmódra.
Már low eloban is, iron, bronz, silver etc más-más WR-je van a hősöknek.
De fordítsuk meg...
Ha egy hős mondjuk Nasus OP low eloban, Pro playben meg gyenge, akkor tovább kellene gyengíteni, vagy csak rá kell jönni, hogyan kell ellene játszani?
iszoke
Ha nincs accod és nem játszol, vagyis egyértelműen inkompetens vagy az egész játékot nézve, akkor miből gondolod, hogy a kivagyiságod helytálló? Bár így érthető, hogy miért nem értetted a saját ostobaságodat sem. De azért ömlengj még a játékról.Battlenet: Grimm#22690
-
Enigma1945
őstag
hali! nektek mennyi vramot eszik a lol jatekban? most a kartyam garanciaban van, igy egy 2gb-os hd 7790 kartya van a gepemben. fhd felbontas, minden max, es latom, hogy a ket gb vram siman elfogyott, ezek szerint kell neki a 3 is?
pedign a hatterben a kliens is be van zarva, es semmi extra sem fut a hatterben, bongeszo aztan fokepp[ Szerkesztve ]
Komolytalan emberek kíméljenek!!
-
tenaijo
tag
válasz
Nammarci #66553 üzenetére
A sok skillt igénylő hősöknek általában az a részük van "gyengén tartva", ami miatt erősek lennének kompetitív szinten. Pl.: Ryze sose lesz az átlag player számára játszható szintre buffolva, mert alapból broken a kitje a két gombos full wave clear, és az ulti miatt. Nem kell pronak lenni, hogy ezt effektíven ki tudja használni az ember.
A RIOT item balanszával az a probléma, hogy valami vagy broken, vagy használhatatlan. Sokszor nincs középút..
[ Szerkesztve ]
-
Nammarci
csendes tag
válasz
grimm2015 #66541 üzenetére
Kicsit átgondolva a dolgokat meg átolvasva a véleményeket az hogy ennyi hőssel és tárggyal 46 és 54% WR között van az összes hős, végülis egész korrekt.
Nekem egyedül azzal van a bajom ha pár hős szándékosan gyengén van tartva mert hogy pro playben broken lesz és ezért a játékosok 99%-a szív vele mert gyenge a hős, pedig amúgy tök fun lenne (Ryze, Azir,Zeri, Zed)Ahhoz képest hogy új season és új tárgyak stb lassan sikerül megtalálni a balaceot szerintem, gyengítették a mage tárgyakat, majdnem az összes assassin, tank item használható (csak 1-2 kivétel van)
Egyedül az adc role ami segítségre és változatosságra szorulna imo.Ja meg ami a nagy gond, a brutális burst sebzés. Előző seasonben rengeteg volt a cdr, simán összeszedtél 70-90 AH-t. Most jóval kevesebb van, ez jó is így csak cserébe a tárgyak brutál sebzest kaptak. Érik az új durability patch
Egy dolog ami még szerintem javításra szorulna az az Antiheal. -
Callisto
őstag
válasz
tenaijo #66547 üzenetére
Az a lényegesen lassabb játékmenet valójában még gyorsabb is a végére, de tényleg lényegesen lassabban indul. Ugyanakkor sokkal izgalmasabb, mert egy TF akár 15-60 másodpercig is eltarhat teli izgalommal, taktikázással. Valóban a macro a fontos éppen aért, mert többet számít a stratégia/taktika. Én jobban szeretem. Tulajdonképpen szinte mindenben jobb, kivéve hogy nagyon lefáraszt, mert LoL-hoz mérten sokkal több koncentrációt és odafigyelést igényel. LoL-ból én letolok akár 10 meccset, DOTA 2-ből 3-4 után 8 óra alvás kéne
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
tenaijo
tag
válasz
Callisto #66543 üzenetére
Ha elég jól megtanulsz játszani azokkal a champekkel, amiket szeretsz, akkor nagyon minimálisra lehet csökkenteni ezt a hátrányt, sőt..
Nincs sok közöm a DOTA-hoz, kb 50 órám van benne, az is ezer éve volt már, viszont arra emlékszem, hogy azalatt a pár meccs alatt fixen volt 1-2 hős, akit az összes játékban bepickeltek. Ismerősi körben van olyan, aki belevert párezer órát, és az ő elmondása szerint sokkal inkább a macro számít. A lényegesen lassabb a játékmenet háttérbe szorítja a microt, viszont ott is vannak hulladék hősök, amiket senki sem pickel. Bár (annak ellenére, hogy lolban S6 óta M/GM+) ő azt vallja, hogy a lol egy végletekig butított, gyerekeknek készült DOTA.
-
Enigma1945
őstag
Sracok szerintem ez nem off topic, legyszi ne itt
Komolytalan emberek kíméljenek!!
-
Callisto
őstag
válasz
tenaijo #66542 üzenetére
Nem mondtam, hogy DOTA 2-ben ez nem létezik. Pont ellenkezőleg. Teljesen másról beszéltem... Arról, hogy mindegyik életképes minden ELO-ban ellentétben a LoL-lal. Nézd meg hány hány százalékát pickelik bajnokságokon az egyikben míg a másikban mennyit pedig mindegyik high ELO (ha már high ELO). De ez igaz low ELO-ra is. Minden ELO-ra igaz.
DOTA 2-ben tudsz játszani azokkal amikkel szeretsz játszani és nem érzed hátrányban magad a hős miatt. Tudsz mindennel is climbolni.
A hátránya, hgoy az olyan mint a sakk. Nehéz megtanulni és mesternek lenni bele. Ráadásul jól ki is fáraszt[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
tenaijo
tag
válasz
Callisto #66540 üzenetére
Régen sem volt 60+ hős meta, sose lesz, mert lehetetlen. Egyrészt pont amiatt, amit fentebb írtam: az egyik champ mindent is tud, míg a másiknak az az ultija, hogy gyorsan fut.
Egyébként abban teljes mértékben igazad van, hogy a RIOT-ot csak a pénz hajtja, semmi érdekük mindenkit boldoggá tenni. Ha jön egy új skincsalád, 2-3 patch erejéig buffolva lesznek a népszerű champek benne.https://www.dotabuff.com/heroes/meta
Nagyon hasonló a DOTA 2 meta champek eloszlása a lolhoz. Rengeteg 50%wr alatti low elo hero van bőven 50% fölött high elo-ban. (Érdemes a magasabb pick rate-tel rendelkezőket nézni, mert az 1-2%-osok a "nagy" statisztikában irrelevánsak wr szempontjából.)Jaj, már így is túl sokat beszéltem a statisztikáról...
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
iszoke #66534 üzenetére
Te sem fogod fel miről beszélsz...
tenaijo jól leírta. (Hiszen értelmiségi)
""Low eloban" nagyobb hatósugárban szórodjon a lövedéke, mert ott viszont nem tudnak célozni? " Hiába szeded ketté, és hiába balanszolsz a lowelonak külön, annak egyik fele mindig sírni fog, mert mindig lesz valami ami broken a többihez képest. "
Azzal nem tudsz mit kezdeni, hogy Bronzba Janna B tier, mert gyengeelméjűek a játékosok Emeraldtól meg S. Janna WR-je Bronztól - Diáig mintegy ~4-5% javul.
Ezt hogy balanszolod, amikor loweloban ekkora az eltérés?Battlenet: Grimm#22690
-
Callisto
őstag
Nem az a gond itt, hogy több tapasztalat és ismeret kell egy-egy bonyolultabb/nehezebb hőshöz ami miatt többet viszik azokat magasabb ELO-ban. Ez mindenhol létezik. Az a baj itt, hogy a pool-hoz képest elenyésző az élhető és használható hősök mennyisége minden ELO-ban.
Ez pedig valóban nagyrészt azért van, mert a RIOT a pénzre megy. Minél több új hős minél gyorsabban és minél több skin.
DOTA 2 ennek az ellentétje. Ott minden hős ténylegesen használható és értéke van minden ELO-ban. Nem is pénzért adják a hősöket és nem is 2-3 hetente adnak ki új copy-paste verziókat belőlük.
(Kis túlzással igaz a híres mondás DOTA 2-vel kapcsolatban: minden hős broken ezért semelyik sem broken)
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
iszoke
senior tag
válasz
Yodamest #66537 üzenetére
Félreértesz. Nem azt csinálnám, hogy low eloban még mehet egy kari, profi szinten viszont nem. Egyebek mellett teljesen újra kéne terveztetni az elmebajos devek által kitalál foskupacokat (csak a példa kedvéért mondjuk Yasuo), törölni a játékból úgy ahogy van az olyan undormányokat, mint yuumi (szándékosan kisbetű) majd úgy kialakítani a karaktereket, hogy megmaradjanak egyedinek, de ne legyen egyiknek a másikkal szemben túlzott előnye ugyanazon kategórián belül. Most néhányan biztos elkezdenek lehurrogni engem, de teszek rá, majd ha ők jobbat tudnak, akkor kinyithatják a szájukat.
Nyilván papíron ez szépen hangzik, gyakorlatban más kivitelezni. De pont itt jön képbe az, hogy a karik mennyisége, nem pedig minősége az, ami számít a cégnek, így viszont nincs módjuk a normális tervezésre. És ez meg is látszik.
-
Yodamest
veterán
válasz
iszoke #66534 üzenetére
De mi lenne az a saját szabályrendszer? XY hős ott nem elérhető vagy XY item? Max ezt lehetne, de ez rossz hatással lenne akkor is alacsonyabb szinten, tegyük fel Riven a kedvenc hősöd, de tudnod kell, hogy ha feljebb jutsz már nem lesz elérhető. Nem értem milyen szabályrendszer lenne az, ami nem hat ki az alacsonyabb szintekre legalább mentálisan.
-
iszoke
senior tag
válasz
tenaijo #66535 üzenetére
Még akkor is az lenne a tisztességesebb, mert a low elo alkotja a játéksok legalább 70%-át, te értelmiségi. A profik és alattuk lévők max 10, esetleg 15% környékén vannak, szóval legyen csak kettészedve, ne legyen már ennyire nyílt az esport favorizálás.
[ Szerkesztve ]
-
iszoke
senior tag
válasz
grimm2015 #66531 üzenetére
Még mindig nem fogod fel, miről beszélek... folyamatosan azt magyarázom, hogy nem a profi és felsőszintű játékosok szintjéhez kellene igazítani a karakterek balanszolását minden játékos számára, hanem le kellene választani őket a többitől és saját szabályrendszer szerint ereszteni őket egymásnak. Ezek úgyis wintradelnek, mert annyira kevesen vannak, akkor viszont ne ők diktálják, hogy mindenki más hogyan játszhat. Mit nem lehet ezen érteni?
[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz
iszoke #66526 üzenetére
"Kend nem játszott még ARAM meccset ugye?"
Jelenleg kb. ~4000 meccsnél tartok, ott sincs balansz, főleg most az új itemekkel... Egyébként az ARAM nerf/buffokat ne keverjük bele ebbe az egészbe. Ami van, az azért kell, hogy a 10 player egy lanen történő folyamatos teamfightját próbálja (kisebb-nagyobb sikerrel) kiegyenlíteni, ami summoners riften elég máshogy néz ki."Diamond és afölöttiek elkülönítetten játszanának a saját szintjükre szabott balansznak megfelelően. Nem megoldhatatlan feladat, csak az akarat hiányzik hozzá."
Itt mi a terv? Feljutsz diaba, és teljesen megváltozik a játék? Kevesebbet sebez a champed, amit hónapokig játszottál? Szerintem itt alapból hibás a koncepciód. Mondjuk egy FPS-re átemelve: van egy meta fegyver, ami sokat sebez távolra. Akkor "high eloban" sebezzen kevesebbet, mert ott pontosabban lőnek? "Low eloban" nagyobb hatósugárban szórodjon a lövedéke, mert ott viszont nem tudnak célozni? Skill issue.
100+ féle dizájn van a lolban, 100+ különböző dologra lettek kitalálva, lehetetlen összehozni őket. Mint mondtam: a balansz soktényezős. Bármilyen apró változtatás annak érdekében, hogy pl nerfelj valamit, ami erős, azt hozza magával, hogy amint ez megtörténik, metaba kerül az a champ/build, amit az eredetileg nerfelt champ/build counterelt. Ebben valóban nagy szerepet játszik a cég inkompetenciája is, a jövőben is biztos el fognak kefélni 1-2 dolgot, olyat is, ami game breaking cucc, viszont 100%-ra még ha akarnák se tudnák belőni az egyensúlyt, mindig lesz valaki, aki rosszul jön ki ezekből.
Amúgy mellékesen megjegyezném, hogy az elo infláció miatt nagyon max Master 200-400LP-től beszélhetünk high elorol. D1/lowmasterben két seasonnel ezelőtti platok rohangálnak, mert akkor cseszték el az egészet azzal, hogy a nagy átlagot sokkal feljebb tolták a kelleténél, pár winnel beteg lp gainje volt egy-egy accountnak. Az "új" rendszerrel is minimum 1-2 season mire visszaesik a sok "oda nem való", ha addig nem változtatnak semmin.."Olvastál tőlük korábban frissítési leírásokat? Pontosan ezt csinálják minden hónapban többször, tehát egy olyan problémára hivatkozol ami már amúgy is adott, akkor viszont már szedjék szét a balanszot tényleges játékbeni tapasztalat szerint és mindjárt kezelhetőbb lesz a dolog."
Nem tudják egyensúlyban tartani a játékot. Régen se tudták, de akkor még "butább" volt a játék kevesebb interakcióval, és ez nagyrészt elfedte a hiányosságokat. Nem 3 Stephen King regény volt egy champ passzívja, hanem az, hogy GYORSAN FUT. Nyilván ennek megvoltak az előnyei, és a hátrányai is a mostani helyzethez képest. S3 tripla tank metaban te játszottál? Abban az időben sokkal "megfontoltabban" kezelték a változtatásokat, ezért történhetett meg, hogy a világ legunalmasabb metaja annyi ideig dominált.[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
Szerintem ahhoz képest, hogy mennyi item és eltérő hős van, egész jó a balansz. De tényleg, lehet persze hirtelen felindulásból is beszélni, de ha jobban belegondolunk akkor nagy baj nincsen.
Seraphine pl. amivel én szoktam játszani, nem egy OP hős jelenleg, de engem ez tök nem érdekel és nem érzem azt, hogy gyenge lennék. Sokkal több múlik azon, hogy éppen mennyire jók a többiek, nyilván egy szétfeedelt 8-0 Fizz ellen gyenge leszek akkor is ha OP a hősöm, de ha normális a meccs, értsd nincsenek ilyen kiugróan elhúzó játékosok, akkor tökre nem látom, hogy hátrányt szenvednék.
[ Szerkesztve ]
-
iszoke
senior tag
válasz
grimm2015 #66527 üzenetére
De megoldással te sem tudsz jönni, csak frusztráltsággal.
Kb azt mondod, "legyen béke..."Totálisan nem ezt mondom, fogalmam sincs, hogy tudtad így kifacsarni.
Egyszerűen a játékosok hiányosságát nem lehet a hősökön keresztül balanszolni...
Ezt ugye nem mondod komolyan? Ugyanis Riot pontosan ezt csinálja valahányszor a játékosokra hivatkozva nerfeli vagy buffolja a játékban lévő karaktereket.
[ Szerkesztve ]
-
-
grimm2015
senior tag
-
iszoke
senior tag
válasz
tenaijo #66525 üzenetére
Ezért (is) mondtam, hogy ki kéne vágni a fenébe a karakterek felét és akkor talán lenne egy kezelhető halmaz. De ezek minőség helyett mennyiségre mennek, ami gyakorlatilag burkolt beismerése annak, hogy ebben a formájában menthetetlen ez a játék. Minőségi tartalom készítése helyett a karakterhalmaz folyamatos bővítésére alapozza a létét, így viszont elkerülhetetlenül lesz egy olyan pont, ahol a saját kezelhetetlen mivolta alatt fog összeomlani.
"Többféle balansz meg egyszerűen nem létezhet."
Kend nem játszott még ARAM meccset ugye?"a pro soloq-t teljesen el kéne különíteni"
Diamond és afölöttiek elkülönítetten játszanának a saját szintjükre szabott balansznak megfelelően. Nem megoldhatatlan feladat, csak az akarat hiányzik hozzá."másrészt pedig ugyanaz a nerf-buff körforgás meglenne, csak más champekkel/itemekkel/rúnákkal"
Olvastál tőlük korábban frissítési leírásokat? Pontosan ezt csinálják minden hónapban többször, tehát egy olyan problémára hivatkozol ami már amúgy is adott, akkor viszont már szedjék szét a balanszot tényleges játékbeni tapasztalat szerint és mindjárt kezelhetőbb lesz a dolog. Az pedig, hogy menne a körforgás, nos, melyiket könnyebb menedzselni, 1 nagy trágyadombot ami rád omlik ha hozzányúlsz vagy két kicsit ami talán megroskad, de komolyabb baja nem lesz? Megismétlem itt is a korábbi kijelentésemet, lehetne elfogadható állapotokat teremteni, de ahhoz alapvető változásokat kéne eszközölni, amire a cég nem lesz hajlandó. Így pedig legalább részben a játékosok felelőssége az, hogy hülyére veszik őket.[ Szerkesztve ]
-
tenaijo
tag
válasz
iszoke #66523 üzenetére
Nincs jobb ötlet, mert lehetetlen. Ennyi egyedi champ/item/rúna közül mindig lesz ami erősebb a többinél, mivel az egyikben egy kisebb változtatás is nagy kihatással lehet a többire. Többféle balansz meg egyszerűen nem létezhet. Egyrészt a pro soloq-t teljesen el kéne különíteni (itt jön be az a kérdés is, hogy hol húzzuk meg a határt, ki számít pronak), másrészt pedig ugyanaz a nerf-buff körforgás meglenne, csak más champekkel/itemekkel/rúnákkal.
[ Szerkesztve ]
-
Bennyboy
őstag
Sose lesz normalis balansz, el kell fogadni. A klienst sem tudtak normalisan megcsinalni miota megjelent a jatek, majd pont a balanszra fognak eroforrast aldozni. Vegyek a skineket a hulyek aztan jol van. Le se szarjak mennyire lecsokkent a színvonal rankedban. 0 mm ahigy irtatok is. Teljesen mas kepessegu jatekosokat dobal be random egy meccsbe a jatek. Max aramra jo ez a jatek vagy ha van 4 haverod akivel tudtok rankizni.
ELADÓ D3 ROS CE 15k
-
grimm2015
senior tag
válasz
iszoke #66521 üzenetére
Ha a frusztráción felül belegondolsz, akkor rájössz, hogy ez teljesen kivitelezhetetlen, aminek a legfőbb oka a játékosbázis. Egy luxot nem lehet összebalanszolni egy Ivernnel, vagy egy Dariusszal és akkor itt még csak a szerepkörök vannak. Nincs rúna, tárgy, hősismeret, szinergia etc.
Még úgy sem, hogy minden hős ellen különböző védelemmel sebzéssel lenne a játék.Battlenet: Grimm#22690
-
iszoke
senior tag
válasz
Nammarci #66520 üzenetére
"Nem tudom mi lenne a megoldás, de ez hogy 3 szintre kell balancolni 100+ hőst, kemény feladat..
"
Épp ez az, hogy 1 szintre balancolják, nem háromra, és az az egy is a legfelső, mindenki mással kib*sznak. Az lenne a megoldás amit én is mondtam, hogy leválasztani a profi játékosok balanszát a pórnépről, és akkor végre mindenki a képességeinek megfelelően tudna tolni egy adott karaktert, nem pedig úgy, ahogy ez a tetű cég rákényszeríti.
-
Nammarci
csendes tag
válasz
Callisto #66519 üzenetére
Csak így meg az a végeredmény hogy pro playben ugyanaz a 20-25 hős megy minden meccsen egy adott szezonban, aztán emiatt nerfelik-buffolják ha túl stabil pick
Low eloban meg sok hős szándékosan gyengén van tartva mivel félnek hogy magas/profi szinten túl broken (Zed,Azir, Corki, Zeri)
High eloban meg van egy pár hős ami nehéz, emiatt a win rateje nem túl magas, csak mondjuk dia felett, de ott meg giga broken és mindenki abuseolja (Rengar vagy Gragas)
Nem tudom mi lenne a megoldás, de ez hogy 3 szintre kell balancolni 100+ hőst, kemény feladat..
-
Callisto
őstag
válasz
iszoke #66518 üzenetére
Ezt nem tudod megoldani, mert a hősök nehézsége és ismeret szükséglete között vannak eltérések. Nyilván alacsonyabb elo-ban is jobb lenne az ami feljebb jobb csak alacsonyabb szinten többnyire nincs még meg az a hősismeret ami miatt azt vinnék.
Pl. Kalistnál nem mindegy mi a support. Maga Kalista sem olyn egyszerá és a support is akkor igazi, ha jó tankos ráadásul jól kell összejátszaniuk. Csak egy példa, hogy miért lehet, hogy Kalistával miért nem megy olyan jól alacsonyabb szinten.
Ugyanakkor éppen errről beszéltem én is: ha valaki azzal akar jáétszani ami neki szimpatikus és nem azzal akivel KELL, hogy előre juss, akkor az szívás. Ez a baj a LoL-al. DOTA 2-ben pl. ez messze nem játszik ekkora szerepet és ott ráadásul minden egyes darab életképes. Meg lehet nézni, hogy egy-egy bajnokságon a pool hány százalékát pickelik a résztvevők az egyikben és a másikban.
Ez nem véletlen. Riot arra megy, hogy minél több új hőst és skint adjon el.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
iszoke
senior tag
válasz
grimm2015 #66517 üzenetére
Akkor viszont erre az lenne a megoldás, hogy külön kell választani a high és low elo vagy akár csak a legfelső boly és az esport balanszát, valahogy úgy, mint egynémely játéknál a PvE és a PvP környezetet, mivel akkor mindkét oldal sokkal tisztességesebb feltételek mellett mehetne játékba. És ne mondja nekem senki, hogy az nem lenne jó, mert akkor indirekt módon azt ismernék be, hogy minden r*nyálás ellenére valójában szeretik, amikor jól s*ggbe b*sszák őket játék közben. És akkor viszont mindenki azt kapja, amit érdemel.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
iszoke #66516 üzenetére
Ezzel az a baj, hogy rengeteg hős játék szinten gyenge 40-45% wr, E-sport szinten viszont patch függvényében instaban. De még high / mid / low eloban is eltérések vannak.
Szerintem a legjobb példa Nasus low eloban S tier és OP, ahogy haladsz felfelé, egyre hátrébb szorul és csökken a WR-je és a Tierje.
Az ellen példa Zeri, Aphelios, Kalista és még Varus is, aki low eloban szinte használhatatlan de silvertől - challangerig folyamat egyre magasabb a WR-je, és E-sporton sem ritka választások.Battlenet: Grimm#22690
-
iszoke
senior tag
válasz
tenaijo #66515 üzenetére
Ami teljesen feleslegessé teszi, hogy még mindig csak ész nélkül bővítsék a champion poolt, hiszen még a meglévőket is képtelenek balanszolni, nemhogy az újakat. Ennyi erővel kivághatnák a fenébe az összes nem OP karaktert, és mindenki boldogabb lenne. Vagy (hoppá!) mégsem, amikor rájönnek, hogy talán nem is annyira jó móka, ha tényleg mindenki csak olyannal megy. Megnézném, hogy reagálnának páran.
[ Szerkesztve ]
-
grimm2015
senior tag
válasz
Nammarci #66511 üzenetére
A matchmaking tényleg hitvány, de ahogy te is írod, egyszer az egyik, egyszer a másik csapat "van előnyben", nem mindig a saját a sz@r (és a játékos maga is lehet a bukási tényező). Minden eloban nagy a szórás.
Nem mindegy, hogy valaki előző szezonban került jóval feljebb, vagy X szezon óta folyamat ott van.
Én csak ezt tudom mutatni....
Olyan hősökkel kell játszani, aki legalább S tier, de inkább OP.Battlenet: Grimm#22690
-
iszoke
senior tag
válasz
Nammarci #66511 üzenetére
Véletlen nem flex játékba indítottál? Legfeljebb ott tartanám lehetségesnek.
De amúgy igen,, minél kisebb az elérhető játékosok száma, annál durvább "csapat"összeállításokat fog prezentálni a benne használt algoritmus. Ami nem sok jót sugall a LoL állapotáról, mivel ez már annak (is) a hatása lehet, hogy a Vanguard miatt tömegével hagyják ott az emberek ezt a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
Nammarci
csendes tag
Sokszor kitárgyalt téma de tényleg valami förtelmes a matchmaking néha, én is elkezdtem rankedezni az egyik accon és van Minden, de tényleg
1. Nálunk emerald 4 top, náluk bronz 2 (az majd 4 div!!!)
Jungelben is gold 2 - emerald 2, miden is hasonló
2. De ez megvan fordítva is, ezelőtti meccsen egy vas 1es pantheon volt ellenem, biztosan nagyon élvezte a játékot.
Bár azon a meccsen nálunk unranked top volt emeraldos yone ellen szóval végülis kompenzált de akkor isEnnyire nincs jatekos hogy bronztól emeraldig mindent bedob, néha akár ironbol is? Vagy nem tudom ez kinek jó
-
harry3
őstag
Hogy lehet eltávolítani a játékot az alkalmazások közül? Miután túlléptem, hogy a szokásos színvonalat hozva egy normális uninstall sincs, töröltem a játék és a kliens mappáit, de az Alkalmazások listában még mindig ott van.
-
Sordoran
addikt
válasz
Nammarci #66507 üzenetére
Csak pont ez a probléma, hogy nekem az alt+tab se megoldás, mivel töltőképernyőről nem váltott át. Ez már előző számítógépemnél is előfordult, hogy csak játékból tudtam váltani, ha a töltőképernyőn befagy, az game over. Remélem egyszeri eset volt, és akkor nem foglalkozom vele.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Nammarci
csendes tag
válasz
Sordoran #66506 üzenetére
Ezen kívül nagyon semmit. Nekem a feladatkezelő szokott segíteni ezen
Volt mikor egy ilyen meccsen újraindítottam a gépet gyorsan és nem is engedett visszalépni a meccsbe de a többieknek azt jelezte hogy meccsben vagyok és aznap végig nem tudtam visszalépni..
Én általában onnan tudom hogy valami nem stimmel, hogy akivel játszok az jelzi már hogy neki rég betöltött én meg afkolok és akkor gyors bezárás vagy akár gép újraindítássmall indie company.. rankeden külön jó az ilyen
Nekem a gyakran előjövő probléma hogy ranked után nem tudok átváltani draftra vagy bármi más jatekmodra, teljesen új lobbyt kell csinálni vagy újraindítani a klienst.
A másik meg hogy néha a patchek után, nem enged alt tabozni, lemenni az asztalra stb
Így nem tudok zenét váltani vagy bármit változtatni. Bosszantó.. -
Sordoran
addikt
Régóta nem volt technikai problémám a játékkal, nem is volt soha jellemző. Ma azért csak sikerült befagynia töltőképernyőnek: furcsállottam, hogy már egy ideje 78%-on áll, erre látom hogy bal felső sarokban a latency sem mozdul, karika nem pörög. Sajna alt+tab nem segített, ctrl+alt+del-el előjött win menü, de ott se tudtam a játék bezárást előhozni (feladatkezelő se bukik elő). Végül tudtam zárolási képernyőről újraindítást kérni, de mire vissza lépek játékba, már kaptam büntit, következő meccs előtt 1 percet várhattam. Bosszantó, hogy szar kliens miatt mai napig ilyenbe fut ember, nagy mázli hogy nekem csak egy meccs ment el, és mivel ARAM így csak kis időt vesztettem.
Szóval kérdés, akik szintén futnak ilyenbe, mi a megoldás hasonló esetben? Lehetne windowed mode-ban játszani, de az nem kényelmes, főleg hogy azért régóta nem volt ilyen bajom. Bár most nem próbáltam, de emlékeim szerint ilyenkor alt+F4-re se reagál.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #66504 üzenetére
Jobb szériám nekem is szokott lenni, de utána jönnek megint a nyerhetetlen meccsek, és nem rinya, tényleg nyerhetetlen meccsek, amivel visszabalanszol a rendszer 20 meccs/10 win átlagra. Nincs ezzel bajom, elfogadtam már hogy ez így működik, nyilván ha jobb lennék, kicsit tudnék még feljebb menni. Ugyanúgy én is ezt mondom egy silver4-nek vagy bronzosnak, hogy egyszerűen csak jobbnak kéne lennie és akkor eljutna goldig, szóval érthető hogy nekem is ezt mondja, aki feljebb helyezkedik el.
Soha nem is a szoros meccsekkel van bajom és persze mindig lehetnék én is jobb. Egyedül az tud csak felbosszantani, amikor egy nehéz győzelem után, amiatt kell megint szívni és veszíteni, mert valaki AFK a csapatomból, 30min/11k dmg midesként, 30min/60 farm adcként, tehát a szélsőségesen rossz, lehúzó játékosok. Én mindig csak erre hegyezem ki a mondandómat, a dühömet, soha nem hallottatok tőlem olyat, hogy jaj de csicska volt az adc mert csak 5.6-ot farmolt, vagy hogy mert valaki mondjuk 4-5-6-ban végezni, ezekkel soha nem volt bajom. Lehet én sem vagyok húzó erő sokszor, de lehúzó sem vagyok és nem várok el olyat a csapatomtól, amit én sem tudok megtenni, soha.
Az itemekre kitérve, azt elfogadom, hogy lehet nem a legjobb a buildem az új patchben, mert még nem ismerem igazán az itemeket, egyszer végig kéne már őket nyálaznom pontosan mi mire is jó, elég sok új item lett.
-
grimm2015
senior tag
válasz
Yodamest #66501 üzenetére
De nem a győztes mecset kell elemezni, hanem a vesztest, és a hibát kell keresni, nem azt mit csináltál jól... azt felesleges.
A szokásoshoz képest messze jobban wardoltál, már elérted az 1.7 silver szintet.Egyébként pont a ward az, amiből szar meccsen sem tudsz "érdemileg" sokkal rosszabb lenni.
De az, hogy rendre szar a csapat, az nem = azzal, hogy veszít valaki, Én vagyok rá az élő példa.. Az utolsó 20ból megtudtam nyerni 15 meccset...Battlenet: Grimm#22690
-
Yodamest
veterán
válasz
Fail3D! #66498 üzenetére
Csak azt lehet csinálni, hogy neked kell az ő mozgásukat figyelni, hogy mi a szándék és ahhoz alkalmazkodni. Én is sokszor pusholok egy playt, pl. hogy ott táncikálok a sarinál, tiszta a terep, 2 enemy halt, ott mutatom, hogy "hello itt vagyok, valaki jöjjön és leszedjük", de ha nem dugja oda az orrát senki, akkor feladom és megyek onnan nincs mit tenni.
Persze ilyenkor szokott lenni, a brutál félrekommunikáció: hogy mire elmúlik ez a tiszta helyzet, addigra kap észbe a jungler, odamegy a sarihoz, de addigra már én sem vagyok teljesen ott, enemy is feléledt, már nem jó az időzítés, erre ő ott meghal.... aztán jön a hibáztatás, hogy "hát én akartam sárkányozni akkor most mi van..." Nem érti meg, hogy volt egy időablak, kb 20 sec amíg jó lett volna, de az hogy ő kényelmesen 2 campet leszedve odavánszorog már nem fér bele abba a playbe.
-
Yodamest
veterán
válasz
grimm2015 #66499 üzenetére
Tegnap egyetlen meccset játszottam, de az nagyon jó volt. Na ott nézd meg kérlek hogyan wardoltam, szerintem sokkal jobban a szokásosnál, legalábbis így érzésre. Na az egy nagyszerű meccs volt és mivel a csapat jó volt, szerintem nekem is jól ment.
Legtöbb esetben eleve a vesztes meccseket elemezzük, de az is torz képet adhat önmagában, mivel azokon nyilván rosszabbul is játszok minden elképzelhető statisztikai szempontból, mint egy győztes meccsen. Aurelion adta is nekem a plecsnit, eléggé secureltem a sarit neki az egész játék alatt. (nyilván nem volt nehéz, előnyben voltunk végig, de akkor is)
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.
- Kicsinálhatja a legújabb driver a friss csúcs-GeForce-okat?
- MIUI / HyperOS topik
- BestBuy topik
- Ma indul a Destiny 2: Heresy
- Assetto Corsa EVO
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Napelem
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Új CAPTIVA Gamer Tervező Laptop 17" -50% Bivaly i5-13500H 6Mag 64GB/2TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- Lenovo Ideapad 320 : I3-6006U /// 4GB DDR4 /// 128GB SSD /// Windows 10
- LENOVO ThinkCentre M710q Mini PC, I5-7500T CPU, 8GB DDR4, 256GB NVME SSD WIFI, Bluetooth, Win 11, 27
- Dell Optiplex 3050 PC, I5-6500 CPU, 8GB DDR4,512GB NVME SSD, Win 11, 27% áfás számla, 1 év garancia
- Új HP OMEN Gamer Tervező Laptop 16,1" -40% i5-13420H 8Mag 16/512 RTX 4050 6GB FHD 144Hz!
- Asus rog Rx 580 8gb TOP edition. Cserélném ráfizetéssel
- Seasonic Platinun SS-860XP Active PFC F3 pc tápegység
- gamer laptop, csere gamer pc, i9 14gen, rtx 4060, 16gb ddr5, 2tb m.2, 2év gari, számla, doboz
- Amd 3950x 16/32 / asus x570-e gaming / g-skill 32gb ddr4
- 8800GTS 320mb vagy 640mb(az se baj ha 2)
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest