-
GAMEPOD.hu
Hasznos linkek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Callisto
őstag
válasz grimm2015 #58999 üzenetére
Supportként nincs ebben semmi vészes szerintem. Az a dolga, hogy haljon meg a többiekért, ha megmentheti őket. Főleg Leona. Ezt lehet úgy is nézni, hogy az ADC/team túl bátor és agresszív és állandóan fel kellett áldozni a supportot értük.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Ganz-[HUN] #59180 üzenetére
Én kb. 14 accomat töröltettem már. Persze nem önszántamból. Riot így döntött néhány kirohanásom után és olyan is megesett párszor csak azért bannoltak, mert mindenüket elszidtam a világ legrosszabb matchmakingje és amiatt, hogy sosem tesznek semmit a játékélményt valóban rontó játékosok ellen (feeder, leaver stb.), de ha valaki ír két rossz szót és 4-en reportolják, akkor már megy is a ban.
Na ezt én a report commentben és LOL fórumokon annyira szépen adtam elő mindig, hogy állandóan megunták.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
Ezt most találtam. Nagyon igaz.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Sordoran #62534 üzenetére
Pontosan. Riot-ot csak a pénz érdekli, nem a game quality és balance, illetve a hősök hasznossága. Sajnos.
Meg lehet nézni, hogy egy LOL és DOTA 2 bajnokságok alatt a hősök hány százalékát pickelik... (Hány daraból hányat.) Míg LOL-nál a 14x-ből 30-40-et addig DOTA 2-ben azt összeset. Ez (is) mutatja hogy ki tervezi általánosan használhatóra a karaktereket minél inkább meta függetlenül."A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz grimm2015 #62561 üzenetére
És vajon miért azzal játszanak állandóan akiket visznek bajnokságra? Ha az lenne azok amit gondolsz, akkor az mindenhol megállná a helyét, de nem így van. Pl. a DOTA 2-ben sem.
Tvábbá nem cserélgetnék a játékosok a hőseiket a metának megfelelően, hanem vinnék amivel a legjobban tudnak játszani. Nem, nem igaz amit mondasz. Egyszerűen játszanak a metával.
Az ok egyszerű: a LOL-ban a többi hős tulajdonképpen használhatatlan, értelmetlen, esélytelenebb mint a meta. Megvan a LOL előnye, de nem a hősök és a játékegyensúly. Nem is a képességek egyedisége és változatossága. Ezek éppen a hátrányai. Mindkettőt kedvelem és ismerem. Talán épp ezért járok nyitott szemmel.
LOL-ban azért visznek olyan kevést hőst, mert azok tudnak igazán hasznosak lenni, DOTA 2-ben azért viszik az ÖSSZESET, mert mindegyik igazán hasznos tud lenni annak ellenére, hogy ott is változik a meta.
(Braumot azért választják elég sokszor, mert jól blokkol ultikat is.. Hiába van Tier lista alján...)[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
-
Callisto
őstag
válasz ClydeBeka2 #62576 üzenetére
Tévedsz... Az ELO alapú matchmaking hibás és teljesen rossz. Ezt a jobb fejlesztők jól tudják és azért nem alkalmazzák, mert teljesen alkalmatlan csapatjátékok értékelésére, ahol nem fixek a tagok. Továbbá nem mindegyikben van nem átlátható rendszer. Nézz utána.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz ClydeBeka2 #62582 üzenetére
Tisztában kell lennie az ELO-val, hogy mi is az és mire való. A matematikájával stb.
Egyének értékelésére az ELO alapú mérés csapatjátékban teljesen alkalmatlan. Aki tudja a matekját azt is tudja miért. Google a jóbarátod és a LOL-on túli világra tekintés...
Van ezen kívül más óriási gond is a LOL rendszerével. Nyíltan és RIOT által is részben elismerten manipulálják a matchmaking-et. Ismét google és a (RIOT) szabadalmak a jóbarátaid.
Majdhogynem a LOL rendszere a legrosszabb. 10 éve nem nyúltak hozzá, csak foltozzák. Az alapja ugyanaz. Egy tíz éves, már akkor is zsákutca, csapatértékelésre alkalmatlan rendszert/algoritmust használnak. Nem beszélve arról, hogy a szerzett tapasztalatot (hány játékot játszottak, hány hőssel és hányat stb.) nem veszik figyelembe a matchmaking-nél.
A legtöbb játék olyan, hogy az egyik csapatban van 3 játékos kb 50-100 játékkal, a másikban 800-1000 játékkal. Meccsek előtt a statisztikákat megnézve 90%-os pontossággal becsülöm meg melyik team fog nyerni. Egyszerűen úgy sorsol az algoritmus, hogy ha vesztened kell, akkor veszíts és nem úgy, hogy kiegyenlített játékok legyenek. A meccsek nagy számában az egyik eltapossa a másik csapatot.
Persze a játékosbázis nagysága erősen befolyásolja az algoritmus eredményességét, hiszen az korlátot szab neki és mégis a legnagyobb játékosbázisú MOBA rendelkezik szinte a leggyengébb algoritmussal. Ami javít rajta az éppen a sok játékos.
Nem beszélve a legrosszabb honor és punishment rendszerről, amit valaha kitaláltak bár a célja a minél több pénz bevonása. Na arra tökéletesen megfelel, de nem a játékminőség javítására van kitalálva, ahogy a matchmakingjük sem.Továbbá egyáltalá nem védik a normális játékosokat a leaverek, soft/hard AFK, soft/hard feederek stb. ellen sem.
Más játékokban sok évvel ezelőtt foglalkoztak a normális játékosok védelmével is. Nekik most "jut" eszükbe, hogy egyre többen megelégelték a dolgokat.
Fenti véleményeket tömegével kapják meg és nem véletlenül álltak rá most ennek a javítására. (Már ha valóban tesznek valami hasznosat, mert ugye RIOT: pénz mindenek felett...)
A játékot szeretem, mert pörgős és skillshotokkal van teli. Más MOBA pedig ebben marad el például.Egyébként egy nagyon jó algoritmus például amit a World of Tanks használ.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Carlytoo #62687 üzenetére
A Riot fejlesztői a legbutábbak a történelemben. Látjuk a matchmaking totális igazságtalanságán, látjuk skintengeren, az OPkaraktereken, most pedig OP itemeken is.
Nem is lenne utóbbi kettő akkora gond, ha játékmechanikában lenne counter rendszer, mint pl. a DOTA-ban: hőst lehet counterelni hőssel, itemmel, itemet lehet couinterelni hőssel és itemmel. Mindenre van válsz hős/item és taktika, akkor is ha elfeedelődik valaki.
Sajnos itt nincs. Vezessenek be ilyen vagy hasonló itemeket, de legyen counter lehetőség is akkor, pl. item által adott teljes stun immunitás, magic immunitás és hasonlók."A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
-
Callisto
őstag
válasz tenaijo #62710 üzenetére
Így van. Nem értem, hogy ha Valve a DOTA-ban tud minden szempontból (képességek, kinézet stb.) teljesen egyedi hősöket gyártani, akkor más miért nem?
(Jó, mondjuk Valve-nak másból van pénze, nem a futószalagon gyártott fantáziátlan hősökből.)[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Krisztianby #62890 üzenetére
Nagyon sajnálom ami történt veled. Abból, ahogy ezt az egészet nyugodtan leírtad és hidegvérrel fogadod biztos vagyok vagyok benne, hogy nem a cseten egy folyamatosan lázongó játékos vagy. Engem kiakasztanak az ilyen sztorik, mert az, hogy ennyire leszarják az egyértelmű körülményeket és jelen esetben egy szerintem ártatlant büntetnek azzal, hogy 6 éven át nevelt accountját perma bannolják szánalmas. Évek óta gyűjtögeti valaki a rajta lévő dolgokat, esélyesen még vásárol is és magasról tesznek rá. 6 év!
Az egész player support egy alávaló szemét rohadt banda és az a képmutatás amit tudnak végezni ilyenkor a válaszaikban mocsok egy dolog. Saját magukról állítanak ki ezekkel szegénységi bizonyítványt. Nevetségesek a büntetési rendszerükkel együtt.
De aki valóban rontja a játék minőségét (feederek, leaverek) röhögnek a markukba és még a matchmakinget sem csinálják meg hogy legalább egy elfogadható szintet megüssön.
Saját magukat kéne bannolniuk az egész életből az ilyen hóhányóknak.
Elnézést szókimondásomért, de egyrészt ez alapelvem, másrészt meg nagyon felb... az ilyen.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz kistusik #62899 üzenetére
Azért nem árt, ha tudjátok hogy a súlyos büntetések nem automatikusak. Ezt konkrétan több supportos is állította.
Két hetes tiltást, perma bant mindig felülvizsgálja egy supportos. A rendszer küld nekik jegyet és nekik kell eldönteni, hogy jogos-e.
Ezért mondom, hogy igazi f..zpa..sztok, mert igenis Ők döntenek akkor is, ha nyilvánvalóan igazságtalan a büntetés.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Enigma1945 #62921 üzenetére
Már csak divizíók között van promó.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Entonik #63057 üzenetére
A hősöket kell megismerni, a korlátaikat. Mit bír el amivel játszol a többi ellen és mikor kell visszavonulni még időben stb. A map awareness pedig e legfontosabb. Pl. ha nem tudod hol van a többi ellenség, akkor hiába van low hp-ja a célpontnak ne állj neki üldözni ismeretlen terepre. Főleg ha senki sem követ.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz minek?:S #63266 üzenetére
"nem az a lényeg, hogy megvédd az adc-d, hanem, hogy megöld az enemyt"
Szerencsére és közben lehet védeni is. A KS (várni a enemy low hp-ra és akkor csak akkor ütni egyet) már más kérdés. (Az is védelem, hogy megölöm mielőtt az öli meg az ADC-t stb.)
Azok akik killekért játszanak és sírnak menejenek COD-ozni vagy várjanak amíg felnőnek. Komolyan mondom. Én a biztonságért és a lane-kért játszom. Látszik, hogy többségében DOTA 2-ben felnőttek játszanak. Ott is előferdül ez a sírás, de messze nem ennyire...[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
-
Callisto
őstag
válasz minek?:S #63273 üzenetére
Minden szavad ordítja, hogy mégis csak a sírsz a killekért és nem a win-ért. Irány COD-ozni vagy fogadd el, hogy brand és lux is jó support. Nem véletlenül azok.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz kistusik #63276 üzenetére
Így van: támogató. Ott van ahol kell, figyeli a többieket, menti őket ha tudja, vagy éppen easy killt szolgáltat. Lux pont ilyen. Brand pedig TF-ben ilyen. Ahol az ADC-k sírnak a killért azok általában vesztett meccsek, mert besértődnek és feedelni/chaselni kezdenek, mert nekik kell a kill ha belehalnak is.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz minek?:S #63281 üzenetére
Simán tévedhetek és uralkodsz ezen a "mindenképpen nekem kell killt kapnom" vágyon, nem siránkozol chaten, nem pingelgetsz 100x stb. és a legjobbat adod végig. Nem vonja el a figyelmedet. Akkor minden tiszteletem, mert nagyon kevés hasonló játékos van.
Sajnos én pl. szoktam tiltelni. Bár nem kill miatt , hanem pl. ha valaki chasel a killért és meg is hal, mert nem hajlandó visszavonulni amikor nem látni a többieket vagy free dragon/baron de inkább megy farmolni és hasonlók.
Irigylem azokat akik "dühöngés" nélkül játszanak tovább.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
Mi az, hogy milyen ELO? Az ELO-t senki sem tudja mivel nem nyilvános és nem ártana végre megjegyezni, hgoy a rank nem egyenlő az ELO-val. Főleg nem a világ legrosszabb ranked systemével rendelkező LOL-ban. Azt pedig maga a RIOT is elismerte, hogy az MMR/ELO-nak sokszor köze nincs a rnakhoz.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Yodamest #63696 üzenetére
Teljesen egyetértek. EZ a season az írtak miatt (túl nagy burst damage) egy kalap sz... Úgy elrontották az egészet, hogy taktika, utlity használat szinte nem is létezik. Ú, mennyivel jobb a DOTA ezekben... Csak ott meg a skill shot hiányzik nagyon. Semmi sem tökéletes.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Yodamest #63879 üzenetére
Yuumi counter pick kell. Elsősorban Zyrát szeretem vinni ellene, de Brand, Lux is be szokott válni. Persze nem véd, ha a enemy support utánam pickeli Yuumit bár mivel Zíra main vagyok...
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz grimm2015 #63946 üzenetére
Teljesen egyetértek. Riot az elkényeztetett emberkék gyenge lelkét védi akkor is, ha szándékosan feedelnek, nem hallgatnak a vissza pingre, mennek 1v4-5 folyamatosan vagy afkznak. Pedig ugye chatet tilthatsz, de a valódi trollok ellen nem tehetsz semmit.Ennyire kétszínű bagázs, mint a RIOT nincsen. A való életben történő "ítélkezésnél" legyen bármi az vagy bárki előtt is mérlegelnek és okokat néznek.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Yodamest #64068 üzenetére
"Egyébként is pont afelé kéne elmozdulnia a játéknak, hogy ne csak ez a 2 sec alatt ölj meg minél több ellenfelet, felfogás legyen, hanem kicsit taktikusabbá váljon a játék, legyen idő elhasználni az itemeket, legyen idő outplayre konkrétan, ne pedig annyit lássak, hogy kijött rám egy Akali ulti és már szürke képernyő, miközben full tank Galio vagyok.... Ez a Riftmaker is mekkora egy undorító truedmg item.... ilyenek miatt nem érdemes tank itemeket venni egyáltalán."
Ilyen a LOL szinte sose volt. Ezt úgy hívják DOTA 2. Ott van taktika. Csak a fránya skillshotok hiányoznak. Bajban van aki mindkettőben (sőt SMITE-tal három) MOBA-ban talál jó dolgokat."A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
Szart sem érsz vele, ha burst damage champ rádugrik. Jópár assasin tankokat tüntet el kb. 4 sec alatt ha megvan az első itemük és "picit" feedelve vannak. Úgy, hogy tehetetlenek ellenük mindenki. Nem 5v5 vagy TF-ről beszélnük, mert nem arról szól az egész játékidő. Teljesen burst damage meta van. Ez tény.
Mellesleg az egész item újításnak semmi,, szó szerint semmi értelme nem volt, mert ugyan arról szól szinte minden "új" item: damage, armor, hp, mana. Semmi extra aktív funkciókat nem hoztak be, semmi újítás nincs. Annyit értek el vele, hogy elcsesztek minden egyensúlyt és most szinte hetente próbálják javítani. A végén pedig ugyanoda érnek el ami volt előtte is. Hiszen újításokat nem hoztak.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
A "legjobb" matchmakingje a LOL-nak van. Mi teamünk: full solo játkosok. Mind 50% winrate alatt, S2-S3 és kezdők (50 játék alatt) . Enemy: Egy G4, maradék még játékos két premade duo S1. Mindengyik 65% winrate felett van. GJ Mark Yetter. Legostobább ember aki valah élt a földön.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Yodamest #64117 üzenetére
+10000
A releváns hősökről ismét: LOL-ban alig pickelelnek a repertórából néhányat bajnokságokon. DOTA 2-ben a 90%-át pickelik. Egyszerűen, mert mindegyik használható és releváns tud lenni.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Kanczy #64119 üzenetére
Nyisd ki a szemed. Szembe mész az autópályán. Nem assassin meta van, hanem burst damage, ami többnyire assassinoknak van (de nem általános).
Vicc az, hogy maga a RIOT is elismerte ezt és minden LOL-os oldal, streamer....
S11-ben Cho-n és Tahmon kívül tankot még nem nagyon láttam csak papírokat.
Esetleg még Thresh, de azt is ugye 4 patch óta nerfelgetik, mert túl tankos[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Chuzzlee803 #64123 üzenetére
Egyrészt a valóban egyedi hős képességek, másrészt az egyedi aktív tárgyak miatt flexible. Nem csak skatulyázás kérdése, hanem jó design-é. Nem öntik a hősöket vödörrel, hanem átgondolva meg is tervezik.
Ugyanezért sokkal nehezebben tartja meg a játékosokat. Túl nehéz, bonyolult, összetett. Sokára és nehezen jön sikerélmény ami elriaszt (ez normális dolog). Egy DOTA meccs rendesen kifáraszt LOL-ban viszont van sok-sok skillshot és könnyedség. De ez off itt. Sry.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
Ez nem hit kérdése, hanem tény. Nézz utána.
Vagy tegyél bele mindegyikbe párszáz játékot. Na jó. Lol-ba elég 100-150. DOTA-ba úgy 500 minimum kell, hogy kapisgálja az ember.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Kanczy #64132 üzenetére
Játszol Te egyáltalán? Tudsz rela, hogy a RIOT is azt mondja, hogy igenis burst damage van (ami assáknak kedvez elsősorban) és ez baj? Tudsz róla, hogy MINDENKI tisztában van ezzel? A számok ebben a tekintetben lószart nem jelentenek. Egyértelmű, hogy Te nem játszol a játékkal.
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz grimm2015 #64144 üzenetére
Ez most miért kellett. Valószínű nemrég kezdte és nagyon normálisan írt.
@DSQUARED: Jó tanács: próbáld ki a DOTA-t is. Azt felnőttek játsszák többnyire.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Kanczy #64179 üzenetére
Ez sem igaz. Főleg, hogy átlagot számol és nem role-t role-lal vet össze. Ráadásul sajnos még átlagot nézve is elég nagy kilengések vannak sajnos. Egyébként az ELO alapú MMR rendszer csapatjátéknál a legnagyobb baklövés....Aki tudja miért annak nem kell magyarázni.
Aki nem az utána tud olvasni. Hosszú lenmne itt elmagyarázni.
Sőt egyértelműen 50% WR közelébe törekszik, de életben csapatsportokban ez messze áll a valóságtól. Játékban manipőulált a matchmaking. Bizonyytott. Maga RIOT is elismerte (nem csak a RIOT).[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz RudiLicenc #64182 üzenetére
Van amelyik sokkal jobb, de az sem tökéletes sajnos. Szerintem virtuális játékokban , vagy inkább csapatjátékokban nem igazán lesz ilyen, de ELO alapú a legegyszerűbb algoritmus.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz Kanczy #64184 üzenetére
"Hú de jó így beszélgetni egy szakmai topicban..."
Ez a topic egy játék topicja, nem szakmai."Ezt már harmadjára írod le, de még sosem linkeltél semmit "
Nem linkeltem, hanem mondtam, hogy hol lehet megtalálni. (RIOT matchmakinggel kapcsolatos patent-jében).
Pontosság kedvéért maga a RIOT állítja, nem úgy működik a matchmaking, hogy 50%-ot célozzon be viszont a patent-ben ott vannak olyan dolgok amiből kiderül, hogy manipulált. Innen már képzelőerő, hogy mikor miért manpipulálják.
Magam amúgy kb. 5x accounttal teszteltem a patent-ben írtakat és számomra bebizonyosodott, hogy úgy van sőt...
Pl. egyik hogy ha szitkozódsz, függetlenül attól, hogy kapsz-e büntit, akkor egy idő után elkezd olyan team-be tenni ahol gyengébbek, míg enemy team-be erősebbek lesznek a játkosok. Statisztikák alapján vizsgáltam a dolgokat.
A vicc, hogy ezt kipróbáltam több accal úgy is, hogy nem chaten szitkozódom, hanem a reportban szidom a supportot, riot-to stb. De ott viszont nagyon kegyetlenül. Szintén leavereket és soft "feedereket" (kezdőket, gyakorlatlanokat vagy rossz játékosokat) kezdtem el kapni, míg enemy alig kapott ilyeneket.
Meg egy csomó dolog teszteltem. Mi van ha folyamatosan nyerek (broken hősőkkel játszottam az esélyek növelése miatt). Elkezdődött ugyanaz: győzelemre kevesebb eséllyel rendelkező játékosok közé tett be stb. Persze ha broken, carry hőssel megy az ember akkor annyira nem érzi meg, de más esetben elég szívás.
Egyik nagy baja a rendszernek szerintem az, hogy ha jó vagy, akkor úgy alakítja a csapatodat, hogy lássa tudsz-e carryzni. Gyegébbeket stb. kapsz magad mellé, míg az ellenfélnél ez többnyire nem így van. Ott mindenki jobb statisztikák alapján. Ez nem fair. A fair az lenne ha jó valaki, akkor beteszi egy jobb teambe és a enemy is hasonló játékosokkal van megáldva. Így látva, hogy egy jó teamet lehúz-e az ember vagy nem. Ehelyett betesz egy rosszab teambe és ha nem tudsz carryzni, akkor szopó van.
Csak tesztelésben van kb. 4000 meccsem az évek alatt. Tudom hülye vagyok, de érdekelt és közben jól szórakoztam. Mivel ez pár év alatt jött össze lehet változtak már dolgok és más lenne az eredmény, de nem csak olvastam a védjegyben. Kíváncsiságból le is ellenőriztem."A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz RudiLicenc #64189 üzenetére
Igen, mert vissza lehetett élni vele elég rendesen. De itt is a baj az, hogy alapból rossz volt az elgondolásuk, mert túl nagy különbségek voltak MMR-ben a lanek között. Én bele se kezdtem volna így. Gondolom, ha csökkentették volna a tűréshatárt, akkor meg nagyon megnőtt a meccskeresés ideje bizonyos laneken (pl. mid hm, mh. )
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz RudiLicenc #64192 üzenetére
Ideje felébredned. :)
Másrészt a statisztika az nem placebo, ugye tudod? Teszteld le Te is.
De nekem mindegy, mit hiszel naívságodban. Láthatóan eldöntötted mi a "valóság". Patent sem az, mert tuti nem úgy működik. Innentől kezdve lehetne eléd pakolni bármit...
Utána nem nézel, le nem teszteled saját magad.
Pedig utóbbi is egyszerű: smurf acc és kezdj el rankedezni. Haladj felfelé 40-50 játkon át, majd kezdj el szitkozódni 15-20 meccsen, reportban is. Játssz ezután tovább. Közben végig vezess statisztikákat a teamekben lévő játékosokról. Mikor, melyik időszakban (chat-re seemit sem írsz, majd amikor szitkozódsz, végül az utána lévő 50-100 játékban) melyik teamben kik voltak. Ezt szépen egy diagramra fel is lehet vinni és látható lesz ahogy a te teamed és a enemy team színvonalának (stat alapján) romlani kezd.A RIOT-nak pedig egyetlen valós elve van: a bevétel. Na ezt viszont valóban elismerte, ez a nem semmi. Ebben legalább őszinték voltak.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Callisto
őstag
válasz RudiLicenc #64194 üzenetére
Bizonyíték mi lenne? Ha RIOT nyíltan kijelentené? Sose fogja. Árt az üzletnek és azok miatt akik vakon hisznek a nemlétező kizárólag tapasztalat/skill alapú egyenlő esélyben.
(Amúgy a DOTA-ban is beszámolják a viselkedést. Na amióta ezt belerakták rosszabb a mecsskeresés minősége... Más játékokban is beszámítják. Van aki elismeri van aki ködösít.)
Nem emlékszem, hogy a RIOT mikor ismert el valamit ami nem volt annyira nyilvánvaló. Ne is várjunk el ilyesmit egy olyan fejlesztőtől aki 10 év alatt jutott el odáig, hogy valamiféle (de a legröhejesebb) védelmet tegyen be, ha valaki kilép a játékból. Szánalmas a 10 év is és a "megoldás" is.
Aki átgondolatlanul olyan mély változtatásokat eszközöl aminek semmi értelme. Semmi újat nem hoz be, mert teljesen ugyanaz marad minden kivéve, hogy ismét 1-2 évig tart majd kikalapálni a balance-t
Azok, akik feloldják aa bant jóval súlyosabb dolgokért ismert és felső kategóriás streamerekről, de 100x kevesebbért másoknál még csak rá se néznek? Hiszen előbbi üzlet, utóbbi meg tisztán "munka".
Tipikusan az a cég akik a játékosok ellen vannak és nem velük. Kivéve a pro sport, mert közvetetten abból van pénz igazán.
Egy dolgot azért fentiekkel szembe állítok. Teszteltem a drága siknvásárlásokat is, hogy vajon enyhébb-e a büntető rendszer, jobbak-e a csapattársak stb. Ezt nem láttam "bizonyítottnak", bárhogy erőltettem.Egyetlen bizonyíték az lenne, ha megmutatnák a matchmaking forráskódját úgy, hogy nem számítanak rá, hogy meg kell mutatniuk.
Reddit fórum ugyanez. Elvakultak tömege (és úgy gondolom esélyesen RIOT által így vagy úgy fizetett modik hada). Az ilyen "elhivatott" játkosoknak semmi se lenne bizonyíték. Tele van hasonló "statisztikákkal" (bár messze nem olyan mély és alapos). Vagy törlik őket rövid időn belül a modik, mert valami nem a szájuk íze szerint van vagy az jön, hogy véletlen.
Én hiszek a véletlenekben, na de nem a sorozatosakban amik ilyen nagyok.
Sokszor volt a teszt accountokkal, hogy mentem szépen G1/P3/S1-ig 60-75% WR-tel, majd mondtam hogy most jöhet a teszt. Elkezdtem "szórakozni" és idővel szépen elkezdett zuhanni a WR. Csapat játékosainak statjait jegyezve, analizálva egyértelműen látszott hogy mikor kezdett el a két csapat színvonalának az aránya esni. Nekem a patentjük és a tesztjeim elég bizonyítékkal szolgálnak.
Attól a játék még jó, de olyan alapvető évtizedes hiányosságai vannak a mai napig a játékosok védelme, meccskeresés és büntetési rendszer igazságtalansága szempontjából hogy az hihetetlen.Egy szó, mint száz: vannak amiket máshogy látunk mi játékosok. A lényeg, hogy találjuk meg benne az élvezetet is.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
Új hozzászólás Aktív témák
A játékról részletes leírás az összefoglalóban.
A RIOT Games szabályzatának megfelelően, és ahogy a Prohardver lapcsalád összes topikjában, itt is tiltott az account adás-vétel még említés szintjén is.