Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #95095 üzenetére
Pont az a szar, ha csak tizedmásodperceket jelentene a két végállás.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #95095 üzenetére
Akkor lehet a haveromé sz*r, egy nagyon-nagyon pici különbség a két vég között azért mintha van
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
eddie1978
senior tag
válasz Hasaggymeg #95095 üzenetére
Egyelőre a garázsban
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #95094 üzenetére
Attól még lehet már nem az igazi a visszaút csillapításod,minél jobban a teknős felé van fordítva,annál lassabban kellene visszakússzon és hangosabban szuszogjon.Lassabban alatt tizedmásodpercet érts,nem másodperceket,így meglehet pont haverodé sz@r.
eddie1078...hol van helye bőven,garázsban,vagy a költségvetésben?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #95092 üzenetére
Hm érdekes, akkor lehet ez ilyen . A haverom Dart-ja teknős módban szép lassan kúszik vissza, a Torámon viszont a szuszogást leszámítva nem változik semmi, ezért volt gyanús.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
eddie1978
senior tag
Az ebike témához kapcsolódva összevágtam két tekerésből ugyanazt a szakaszt.
bike1: Radon Skeen 100 8.0 20" 2016 13.2kg 2017.09.01
bike2: Cube REACTION HYBRID HPA PRO 400 19" 2016 20.6kg TURBO mód 2016.08.28 béreltemelkedő: [kép]
Google Maps
100m, 11m szint, átlag 11%A nyers videókon kikockáztam a legmeredekebb szakaszon (5-25sec között a videón) a sebességet a kijelzőkön. XC bringával 7-9km/h, míg az ebike 14-17km/h. Egy Wattmérővel még lehetne bonyolítani a dolgot, de olyanom nincs.
Nos szernitem az élmény faktort azért megdobja bőven. A villanyosokkal ketten mentünk tavaly kollégámmal és megállapítottuk, hogy marhára elfáradtunk a végére. Ellenben nagyon jó élmény. A szopás részét csőkkenti rendesen úgy, hogy a sport értéke megmarad.
(Idén erősebb vagyok tavalyhoz képest. Akkor év elején majdnem megpunnyadtam, suhogtatott a kaszás rendesen. Átlaghoz képest még szerintem gyengébb az erőm.)Lesz a jövőben villanyos montim nagy eséllyel. Van helye bőven.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Kösz,hogy megírtad helyettem. ...amíg nem billen át a mérleg nyelve a nagy súly/gyatra minőség oldalra addig az átlagfelhasználónak bringás utakra kábé minden jobb a merevnél.Nejemnek is Tora van a régin,tükörsima aszfaltot leszámítva,ég és föld a cyclocross "rugalmas" carbon villájához képest.
jjeahh(B)...ha szuszog hát működik is,hisz pont azt jelzi ellenáll a rugónak mely termászeténél fogva azonnal visszarúgna....bocs a kiemelésért,a telefon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
őstag
válasz ZolkoW #95081 üzenetére
A vásárlók nagy része nem azért vesz mtb-t, mert hegyre megy vele. A rossz utakra meg egy alap rugós is elvan, főleg ha karbantartják, 0 km-esen is. Én kerültem már 10 óra alatt Balatonkört egy XCM(T?) V2-vel. Teljesen jó volt oda, mert nem rázta szét a gyökeres részen a kezem, mint a merevvilla. Nyilván az emelkedőket kiállva tekerve bemozgott, ami nem volt jó. Aki nem száguldozni fog, annak jobb a sima teló is. Csak az vegyen merev villát, akinek a súly számít.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
pc360
addikt
-
jjeahh
nagyúr
Amúgy az RS Tora TK telómon a visszaút csillapítás szerintetek miért nem műkszik? Hiába állítok rajta, csak annyi változik, hogy "teknős" módban elkezd szuszogni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
#27813376
törölt tag
Ebben van az a villa ami most az enyémben is. Nem szarozzák le, pont azt hozza ami elvárható. Félreérthetőn fogalmaztam elsőre, nyilván vannak gagyi teleszkópok is. Viszont nem jelenthető ki kategorikusan, hogy a rugós villa egy fos lenne, ezt szerettem volna érzékeltetni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz zoli03 #95079 üzenetére
Kíváncsi lennék már egy levegős telóra, de nem akar tönkremenni a Tora, hogy lecseréljem . Addig meg sajnálom kiadni a pénzt rá, mert most új fényképezőre kell a lóvé.
Amúgy elég sok rugós telóban cserélhető a rugó és általában 3 féle van belőlük: lágy, közepes, kemény... persze általában nem éri meg, mert a rugó ára majdnem üti a rugós teló használtpiaci árát . No meg lehet tévedek, de én azt vettem észre, hogy néha figyelnek arra a gyártók, hogy a legkisebb vázméretű bringákba a puhább rugós telót rakják, a nagyobbakba meg a keményebbet. M-es montiban pl. keményebbnek éreztem én az XCM-et mint S-esben. Nekem valszeg szerencsém van, mert az M-es montimban a Tora TK viszonylag szépen jár, a 60kg súlyommal 90mm-t simán kimozog a 100-ból.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
#27813376
törölt tag
válasz zoli03 #95079 üzenetére
Én úgy olvastam, hogy az egyik szárban van a rugó, a másikban pedig olaj, ami szelepeken keresztül oldja meg a csillapítást. Ennyire nem értek hozzá, viszont azt tudom, hogy nem éreztem különbséget földúton a haverom levegős fox teleszkópja meg az én rugós rs-em közt. Mindketten 90kg körül vagyunk, mozogni is jól mozogtak. A cx kerékpáromon suntour teleszkóp volt, azt aszfalton kívül nem éreztem jónak sehol. Felütött hamar, kopogott, szar volt. Megemeltem az elejét, mikor földet ért azt éreztem, szétesik. A rs teljesen más mert használom rendesen és nem érzem, hogy már cserélni kéne levegősre.
-
balazs025
senior tag
válasz ShiTmano #95076 üzenetére
Értem és köszönöm a tanácsot!
Abban igazad van, hogy idővel valószínűleg valamennyit fejlesztenék rajta. Viszont az az igazság, hogy azért is írtam, hogy belépőszinten lényeges e, mivel nem hinném, hogy a bicikli árát egy teleszkópra elkölteném. De még elgondolkozom rajta.
-
trialboj
őstag
Ezt én is alátámasztom, pont tegnap próbáltam egy rugós recont és levegős rebát, mondjuk a rugós 26" volt, de hiába terheltem nem tudtam még 60%nál sem többet használni a rugóútjából.
Rebán használ valaki levegős tokeneket a jobb szárban? Csak mert én túlságosan is lineárisnak érzem a mozgását, és ha 110re fújom már alig mozog rázós talajon, de egy kicsit nagyobb gödörnél már 80%ot kimozogja, és min 1x felütöm / túra.
Ha meg 20%SAG et állítok, akkor simán koppan egy óvatos túrán is."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
így van, és ezért tartom hülyeségnek, hogy trekking vonalon is 99%-ban teleszkóp van, mert az eladhatóbb, de közben a júzer 99%-ban rosszabbul jár vele, mint egy normális merevvillával, de legalább drágább és idegesítőbb. nem is tudom, van-e olyan árkategória trekkingben, amibe gyárilag valódi teleszkópot tesznek.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
zoli03
őstag
válasz #27813376 #95077 üzenetére
Mi szokott ezekben lenni? XCM? Aki tekert már pár alkalommal földúton, az egyből érezni fogja, hogy egy komolyabb, levegős teló más kategória. A rugó előfeszítés szinte semmit sem ér bennük, ha nagyon könnyű vagy, alig fog mozogni valamennyit az útjából, ha nehezebb, akkor se nagyon fogja kimozogni az útját. A kezed sokkal jobban elfárad raja, csillapítás valószínűleg nincs bennük.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Runnernek és nem csak neki.Röviden megosztó,egyre inkább teret nyer,mind több pénzt nyomnak a szegmensbe,Shimano motorok egyre elterjedtebbek,legalább 150mm kell előre,és a Merida tényleg nagyon ott van a szeren,nem csak kivitelben,hanem ár-érték arányban,olyannyira,hogy nem tudják kielégíteni a keresletet.Mondjuk 190cm fölöttieknek ne íbájkozzanak a Merida szerint.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ShiTmano
aktív tag
válasz balazs025 #95072 üzenetére
Én biztosan nem vennék egyenes fejcsövest, amikor szinte ugyanolyan árban vannak a kúpos fejcsövesek is. Nemrég panaszkodott egy tag itt a fórumon, hogy nem megy bele a kiszemelt villa a bringájába mert nem kúpos a fejcsöve. (Ha szeretnéd visszakeresem a hszt) Amit vettem/ajánlottam karbonvilla szintén kúpos nyakú. És ez egyre inkább így lesz. Egyre kevesebb egyenes nyakú villát/telót gyártanak, pár év múlva már csak belépő szintű lesz belőle. El fog tűnni, mint a 26collos kerék.
Először sokan azt gondolják, hogy elég az alap teló. Aztán úgyis előbújik a kisördög és fejleszteni fognak. Az emberek 99%-a így van ezzel.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
veterán
válasz Doki-HUN1978 #95026 üzenetére
ha ra van irva, hogy open es rajta egy nyíl, akkor igen fura lenne, ha nem lehetne levenni
Everybody lies.
-
balazs025
senior tag
Értem, köszönöm a választ!
Csak azért kérdeztem, mert láttam, hogy mostanában az az ajánlás volt, hogy 2017-ben nem érdemes már nem kúpos fejcsővel új bicikli venni, viszont lightos szinten mégse követelmény. És bár tudom, hogy egyik se jó vétel, de a Merida big 9-ból tudok venni akciósan a méretemben fekete színűt, felszereltségben meg jelenleg ez is kiszolgálna, míg 100-ból csak big 7 lenne és lime színben, és nem vagyok oda a feltűnő színekért. Így maradok a 40-snél. -
ivana
Ármester
Semmiképpen se ideális a széles gumi keskeny felni kombó csak így súlyt lehet spórolni. 19-es felnibe 56-os gumi egyértelműen nagy, attól, hogy gyárilag csinálják még nem lesz ideális max. súly szempontjaból (arról nem is beszélve, hogy gyakran azzal játszanak a gyártók, hogy adott gumi méret kisebb kicsit, hogy könnyebb legyen mint a másik gyártó gumija)
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #95063 üzenetére
Kamu Belassítva játszik, hogy bele van vágva, illetve ez az a szint, hogy satu leugrasz és megnézed ez mi a fene. Illetve ha onnan jönne úgy ahogy a képen látszik akkor tuti átmegy rajta.
-
parkr
őstag
válasz -=RelakS=- #95063 üzenetére
baszki, belassítva ez tényleg majomnak tűnik. lehet tudni hol volt ez?
[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
Rock Shox Judy telót fel lehet újíttatni szerintetek? (arra lennék kíváncsi, van-e hozzá még alkatrész)
Milyen költsége lehet, ha igen?
Köszi
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
ZolkoW
őstag
válasz Superhun #95061 üzenetére
a Revo elég híg, tízből 9szer rá tudok fújni, ha bekövül,kitekerem a szelep belsejét, megpucolom, és megy tovább. a presta miatt tartok egy kulcstartós méretű minifogót a nyeregtáskában, azzal szét tudom szedni, de mint mondtam, igazán nem szokott gondot okozni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
balazs025
senior tag
Sziasztok!
Csak annyit szeretnék megkérdezni, hogy belépőszinten, új bicikli vásárlásánál, tényleg annyira fontos a kúpos fejcső, vagy azért nem jelent akkora különbséget, hogy kizáró ok legyen?
-
-=RelakS=-
veterán
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Superhun #95061 üzenetére
Ne is mondd!
Versenyen éreztem, hogy olyan fura a hátsó kerék... hát leeresztett, bár addigra a tüskét már kiköpte, a slime meg ott bugyogott magának (akkor még nem láttam, csak szétszedve)
Persze, a szelep úgy be volt rágva, hogy esélyem nem volt felfújni a kereket.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz ZolkoW #95057 üzenetére
Én próbáltam a defektálló lötyit. Hatékony, viszont megnehezíti a gumiba való fújást, mivel gyakran belemegy a szelepbe a cucc és akkor vagy egyáltalán nem is tudsz belefújni a gumiba, vagy tudsz fújni, de utána ereszt a szelep... Én meguntam az ezzel való szívást és inkább beruháztam egy jobbféle defektálló gumiba (Schwalbe Marathon GT 365).
Az új gumikkal pár hónapig semmi defekt nem volt, viszont tegnap mindkét gumi defektet kapott királydinnyével, vhol a Kőbányai úti kerékpárúton. Szóval csak óvatosan arrafelé...
-
trialboj
őstag
válasz Halkow. #95052 üzenetére
A fék a legnagyobb hibája, sosem hallottam erről a márkáról, és mivel ez bowdenes valószínűleg gyengébb mint egy vfék. Ez kb azt jelenti hogy terepen nem tudod egy ujjal húzni ami azért baj, mert így sokkal kevésbé érzed biztonságosnak a bringát.
A többi felszereltség is alap, de nekem is van egy hasonló bringám, amit 3 éve vettem(használtan) és legalább 3-4000 beleraktam, de azóta is egyben van, ha nem volt sokkal jobb bringád, de most váltasz 29re jó választás lehet.
Pont ma voltam egy túrán ahol egy haver merev 26os bringval jött, cserélgettük terepen, és így érződött hogy óriási különbség van köztük, a 29es sokkal szebben elnyelte az apró úthibákat, megfertőzte őt is a 29"es láz
Régebben írta valaki hogy egy carbon nyeregcső még tovább tud segíteni a "rugózásban", rendeltem egyet én is kíváncsi vagyok érződik-e majd valami különbség.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-=RelakS=-
veterán
válasz rushty #95058 üzenetére
Nekem a slime kicsit eltömítette a szelepet, aminek a hatására 2 év után már nem nagyon zártak (presta)
Mondjuk a Slime szavatossága is 2 év, szóval pont mind1 Gombokért lehet ebay-en szelepet venni, arra ki kell cserélni, viszlát.Most Joe's no-flat van hátul, illetve Schwalbe Doc Blue elöl, amit elvileg fél évente után kell tölteni.
Remélem sosem tudom meg, hogy hogy működnekItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZolkoW
őstag
annyi defektről panaszkodtok, defektgátló lötyit nem próbáltatok még? nekem Conti Revo tej van belsőben, azóta talán nem is volt defekt. ja, de,egy felütéses. előtte ezzel raktam össze tubelessként is nem arra való külsővel kereket, arra is jó volt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Halkow. #95052 üzenetére
Jó vétel....,ugyanakkor nagyon-nagyon alap felszereltségű,murva,földúton kívűl semmi egyéb vadulásra nem biztonságos.Szerintem,ugyebár.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rushty
őstag
válasz -=RelakS=- #93123 üzenetére
Hogy lehet szelepet cserélni (hagyományos van rajta)?
Defekt után lyukat (slime-os amúgy) nem találok szemmel, szájjal (ezt valószínűleg nem megbízhatóan teszteltem), de a szelep környéke ereszt, a lyuk meg azzal szemben keletkezett, ha még van. Vizes úsztató? teszt se volt a rálocsoláson kívül, mert nincs kéznél műhelypumpa és lavór.
Miután felnin toltam (totálisan leeresztett) érdekes apró durr hangok is voltak.
A külsőn persze ott a lyuk, gondolom nem baj, kétszer ugyanoda nem csap a ménkű.Azért szalagot (Tudtok ajánlani?) tennék be, bár így is szűkösnek tűnik nekem a dolog. A magam tákolásában meg nem igazán bízok.
[ Szerkesztve ]
Revolut meghívó pü-ben
-
Halkow.
senior tag
Mire számíthat az aki benezvez egy ilyen belépő 29er-re ?[link].
-
hegyimorc
senior tag
Bakonyi sétabiciklizés: https://youtu.be/FQxzjo4ycVE
Nyugis-beszélgetős tempó, kb fél óra. Nem akciófilm, inkább relaxációs
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
rétisün
veterán
valahogy éreztem, hogy ma nem kéne bringázni......kb. most érnék haza a tervezett körről, 1 órája esik
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Zola007
veterán
maradnék a tárcsánál
nincs V-fék konzolom és megmaradtak az előzőről a Hayes tárcsák, csak féknyereg és kar kellMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz rétisün #95037 üzenetére
más javaslatot is szívesen fogadok, egyetlen kritérium van: mechanikus legyen és 20 alatt
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz Hasaggymeg #95031 üzenetére
Köszönöm, megpróbálom levenni a porvédőt.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
rétisün
veterán
válasz Zola007 #95036 üzenetére
annak idején én használtam cyclocrosson outira való BB7-et (valahol még hányódik a garázsban), hát nem estem tőle
hanyattfejre, nem nagyon győzött meg a fékereje persze egyenes kormánnyal, ahoz vló fékkarral lehet jobban szuperál.....[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Zola007
veterán
válasz ZolkoW #95034 üzenetére
köszi
(#95035) Kickass: nem, normál közlekedés
DOT-os hidraulikust cserélem le rá, mert rvára elegem lett a fékfolyadékos mókából. Ezúton is küldöm "baráti üdvözletem" a mérnöknek, akinek anno eszébe jutott, hogy tegyünk már DOT3/4 lötyit egy kerékpáralkatrészbe.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
ZolkoW
őstag
válasz Zola007 #95032 üzenetére
nekem a "hozzá való" SD7-es, vagy milyen karral működött nagyon frankón, azzal aminek állítható a bowdenhúzása. kicsi húzásnál nagyobb az erő, sokkal jobb volt, mint az azonos dizájnú, fix húzású karral.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zola007
veterán
válasz Zola007 #95032 üzenetére
nézem ebayen vannak jó árban BB7 fékek, vett onnan valaki mostanság?
ha igen, linket tud adni megbízható eladóhoz?
nem szeretnék így járni vele mint az egyik vevő az egyik hirdetésnél Alin[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
Avid BB7 fékhez milyen jó minőségű, de jó ár/érték arányú fékkart tudtok ajánlani?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Doki-HUN1978 #95026 üzenetére
...de csak elvileg.Gyakorlatilag ott rajta a bontás iránya is.A kazettatest felől biztos nem fox hézagolást állítani,a golyópálya mélyen bent van a testben.Kint összebikázod a kontraanyával,és túloldalról ráállítod a másik kónuszt.Legalábbis az ikszténél,eliksznél.Jah,és majd a végén törölj szárazra minden látható részt,mert csak beleragad a homok,sár,por.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
#27813376
törölt tag
Mi az ajánlott gps-es óra manapság?
Olyant szeretnék ami grafikusan jeleníti meg az útvonalat, de nem csak az előre feltöltött gpx alapján tud vezetni, hanem ha letérek valamerre, akkor újratervez. Rengeteg sok itt az erdei út, mindig van újabb kihívás. A telefont meg nagynak érzem ehhez a feladathoz.
-
nismoka
addikt
válasz Doki-HUN1978 #95024 üzenetére
Mielőtt visszateszed a tengelyt a racsni felöli oldalon húzd meg a kontra anyát, és visszatétel után a másik oldalon állítsd be mert ott hozzáférsz.
-
Tothgera30
Ármester
Irtó sürgősen keresek Selle Italia Superflow SLR nyerget/ülést, ha van valakinek használt, jó áron, akkor érdekelne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
rétisün
veterán
tapasztalataid szerint (már ha foglalkoztál egyáltalán a dologgal) az oldal által mutatott szintnek kb. hány %-a a valós, amit akármelyik eszközzel mértél?
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
pc360
addikt
válasz DUB Inc. #95013 üzenetére
Lecserélni fémre / élelmiszeripari minősítésű műanyagra.
A hulladék műanyaggal nincs mit tenni, az olyanokból a káros anyagok is durván oldódnak a vízbe (főleg, ha felmelegszik), a szag a legkevesebb. Az a halálom (vagyis az övé), amikor valaki ilyenbe forró teát öntöget.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
rétisün
veterán
ha már korábban szóba került a merretekerjek.hu, a szintmérés egy adott útvonalhoz mennyire lehet pontos?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
DUB Inc.
aktív tag
Mit lehet csinálni a kulaccsal, hogy ne legyen műanyagszagú és ízű?
-
trialboj
őstag
Ok, akkor most kezdhetek aggódni?
Váradra kellene eljusson, de ehelyett körbelőtték a megyét, és volt Temesváron Kolozsváron Bukarestben, és most ismét magyar földön keresik kicsiny városomat.
Valami ötlet, írjak Rose bikenak hogy szóljanak rá a kocsisra, rossz országban kutat?
The shipment was incorrectly pre-sorted and is now forwarded to the recipient - ezt nem akarom úgy értelmezni hogy valamit elbasztak ezért visszamegy a németekhez, de ők így értik?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Caldera1
tag
Tegnap feltettem az új külsőt: Conti Contact Speed 1.6-os. A CST Traveller City-nél nagyságrendekkel jobban tapad. Érdekes, hogy csak egy hangyafa*ival szélesebb, mint az 1.4-es CST-m. Egyelőre csak hátul cseréltem, következő hónapban majd elöl is. A biztonság kedvéért Dr.Sludge belső került bele, így a súlyon gyakorlatilag nem spóroltam. Nem vagyok grammhuszár, de kíváncsiságból mértem. A Conti külső a gyárilag megadott 500 g helyett 547 g volt. (A CST 652g). A Dr.Sludge belső viszont 321g A Slime-os belsőm, ami szintén repült a kukába 231 g volt.
Ha lendületben leszek, legalább jól gurulok.
Ha az 1.35-ös hajtogatós Kojaket választom vékony Schwalbe belsővel, akkor 390 g összsúly lett volna kerekenként. Persze defektvédelem nulla.
Szóval nekem ez a biztos. Amúgy is utálok gumit cserélni, pláne árok szélén.
-
6030D
őstag
válasz Caldera1 #95006 üzenetére
Mindig lehet valamit fejleszteni.
ivana: országútra lehet, de a montihoz nem. Gyárilag raknak 19 mm-es felnire 2,2-es (56 mm) gumikat, de már vannak ennél jóval szélesebb gumik is, amiket meg 25-ös felnire raknak. Oldschool táblázat, ahogy az egész testbike is...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kubokra
tag
válasz Caldera1 #95006 üzenetére
Sziasztok!
Országúti biciklikkel kacsintgatok, kérdésem ez lenne. Használtan melyik az az árkategória, amiben már használható, elfogadható oútit lehet kapni, használtan. Egy 50ezer körül már lehet találni alkalmankénti kb. 100km-es útra szánt szamarat?Szerk: Bocs, Caldera1, nem konkrétan neked címeztem.
[ Szerkesztve ]
Apró darabokra szaggatott, dióba, cukorba megforgatott, rétegesen összerakott kelttészta
-
ivana
Ármester
válasz hegyimorc #95004 üzenetére
A tanyabikeoknaknál egy felnihez adott gumi szélesség tartozik, nincs választási lehetőség.
A táblázat szimplán hülyeség. Lényeg, hogy ne legyen keskenyebb a gumi mint a felniEz a táblázat annyira nem is rossz, nem a sokszor linkelt Sheldon Brown-os amire maga is azt írta, hogy nagyon konzervatív, ez kb. az értelmes határokat adja.[ Szerkesztve ]
-
hegyimorc
senior tag
"Illetve mennyire kell komolyan venni a táblázat paramétereit?"
Egy normálisabb felninél a gyártó megmondja, hogy milyen széles gumival ajánlott használni. Ezt nézd, ne azt a táblázatot amit valamikor a parasztbicikilik korában csinált valaki de azóta is mindenhol azt linkelik
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #94994 üzenetére
Csinálj saját testsúllyal guggolást egy pár percig, utána ülj fel a bringára. Nem kell teljesen leguggolni, elég vízszintesig. Illetve a porcerősítő soha nem árt. Ennek tulajdonképpen pont a megelőzés a lényege, még is a legtöbben csak akkor szedik amikor már meg van a baj.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest