Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
balintbaba
tag
válasz ZolkoW #304299 üzenetére
Muszáj vót belekötni, ez volt a kérés! Nekem az optimális XC gumi 2.35, a 2.4 szerintem már felesleges, szóval tényleg ez az egyetlen baja a Radonnak.
Az első tányért viccből írtam, de mióta ilyen 50-52-es fűrészlapok vannak hátul, szerintem csak 36 vagy afeletti első tányérokhoz kell erősnek lenni. Most jutottam el oda, hogy az Izzora is jobb lenne a 34-es, pedig ez egy 15 kilós romboló.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz flash- #304295 üzenetére
furákat írtok, részemről:
- 2,4-est csak az nem rak XC-be, akinek nem fér el, különben ha tehetné, rakna
- 10-50...10:52 mellé ideális a 32-es tányér, a 30 kicsi, a 34 hááát, esetleg, meg ha erős vagy, stb., nekem a 32 lenne a választásom, különben is, sosem volt szűk keresztmetszet, hogy nem tudok eléggé beletekerni lejtőn, montin már a 32:10 is elég brutál
Jó, tudom, sokan nem tudnak pörgetni, nekem meg inkább az a bajom, hogy felfelé pörgetnék én, de ahhoz erő nincs..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #304287 üzenetére
Az elavult geometriát nem is említed?!...már te sem vagy a régi!
#304288balintbaba...én 2,35-öt használok (ez is épen, hogy még belefér), de szeretem, lentebb most már nem mennék úgy sem, hogy azért kell aszfaltoznom is éppen eleget nejemmel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #304287 üzenetére
elvileg a Rose count solo-ban sem fér el ott is csak 2.2
ReFleXx:
32T az tök jó a 10-51-hez ha túlsúlyos vagy, /nem birod a meredek emelkedőket (10 meg azé jó me ha mész aszfalton lefele, nem fog elforogni a lábad 30tól)
de ha könnyü vagy /elég jó vagy meredek emelkedőben akkor meg max csérlsz valami emberibb kazettát majd ahol nem ilyen ormótlan ugrások vannak. (sunrace 11-46 vagy valami ilyesmi létezik asszem)
én az 1x11 ben is ezért csalódtam, batár nagy ugrások vannak fokozatok között.vagy pörgetek és alig haladok vagy taposok és durran a combomReFleXx :jah valóban, azt nem tudom milyen. az még lehet jó, silvert be se lehet állítani rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz ReFleXx #304284 üzenetére
Rengeteg munka, család mellett szabadidőd alig van. Amikor mégis, rászorulókon segítesz, ingyenkonyhán, öregeket segítesz át az úton, idősek otthonában ápolod a betegeket, vakvezető kutyákat helyettesítesz.
Megérdemelsz egy kis kényeztetést. Régóta vágysz rá, kicsit kizökkent az önzetlenségből. Eddig meg sem engedhetted magadnak a sok non-profit akció végett, de most 500€-val még olcsóbb is. Meg tök szép fehér, ami a jóságos lelkedre utal. Szerintem vedd meg!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
itouchfan
senior tag
-
ReFleXx
addikt
válasz balintbaba #304288 üzenetére
Nice try de 10-51-es
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
Beszeljetek mar le errol a bringarol!
[link]2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #304279 üzenetére
Ja, mikor már attól alszol xarul, hogy a Garmin azt mondja xarul alszol.
#304280arcitec...a BMW-knek meg az irányjelzőjük sem működik...gyárilag.
#304278dom1n0...en meg ha sehol-senki láthatáron és rosszabb az irányom sávja akkor is átmegyek a szaggatott vonalon a szembe sávba és ott nyomom tovább míg csak lehet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ReFleXx
addikt
válasz dom1n0 #304276 üzenetére
Ma reggel leszoritott egy BKKs busz, kurvara leszarta hogy az ut jobb szelen tekerek, nem birt volna varni 3 masodpercet hogy tulguruljak a buszmegen inkabb ramhuzta a kormanyt es bepreselt volna a buszmegbe, satufekeznem kellett…
Melle gurulok erre int hogy bocsi…’nyád[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
arcitec
addikt
válasz dom1n0 #304276 üzenetére
Jómagam már az ilyen barmokra, elfordítom jobbra a fejem, mintha tök más érdekelne. Mert, hogy sokszor látom, figyeli ám a tükröt, hogy smint a reakció. Mondjuk ezek a
pszichopata notórius kárörvendők, többnyire BMW-sek.[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Ringman
nagyúr
-
dom1n0
senior tag
Ma reggel szerintem minimum 30 auto elozott meg, ebbol legalabb a fele nem tartotta az oldaltavolsagot, de kulonosebben mar nem foglalkozok vele, aki teljesen kicentiz azt elszoktam kuldeni az anyjaba, ez ma 2 volt emlekeim szerint
Pest megye, igy szeretlek -
arcitec
addikt
válasz Rodzser Mór #304264 üzenetére
Vannak technikák amivel el lehet a vadorzókat téríteni. pl ha neccesnek látod az előzését,
ha egy mód van rá beljebb kell húzódni annyit, hogy pont ne tudjon elférni ... de vannak még praktikák, persze az is igaz, azt az egy barmot meg pont nem lehet kivédeni ..
#3042736030D : De de, kell mindenkinek indexelni, nem tuti, hogy mindenki látja mi van ...
mert lehet, hogy "sötét agy" van köztük és csak megy ....
U.I: Mondjuk nálam van kis tükör (radar szemmel ) és tökéletesen látom a delikvenseket...[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
6030D
őstag
válasz Rodzser Mór #304272 üzenetére
A többi minek indexeljen? A hátsók látják, hogy elindult a kígyó kanyarogni, ott van valami.
Ez megint egy olyan dolog, hogy valamiért puffogjunk az autósra.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Rodzser Mór
senior tag
-
6030D
őstag
válasz galaxy55 #304270 üzenetére
Mert a kresz előírja. Csak városban tud gondot okozni, ha mondjuk kereszteződés előtt azt látod, hogy balról jön egy bringás 100 m-re, egy autó meg épp jön be elé, és jobbra indexel. Te meg elindulsz.
Hasonlót sz*ptam be egyszer, amikor jött szemből haver, én villantva köszöntem neki, aztán 30 m-re jobbról meg bemozdult a kocsi, mert azt hitte kiengedem. Bocsánatot is kértem tőle.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
addikt
-
6030D
őstag
válasz Rodzser Mór #304256 üzenetére
Honnan tudod, hogy nem indexel? Hátrafelé nézel? Van komfortindex már az autók nagy részében, sávváltásra és kisebb kerülésekre tökéletes. Mondjuk egy bringást városban én is azzal kerülném, ha nem kellene miatta lassítani. Utolérem, index ki, mire 3-at villan már mellette(d) vagyok. (OK, visszasorolásnál nem mindig szoktam, de erről megvan a véleményem.)
Lakotton kívül, vagy ha fékezni kell, akkor persze kirakom koppig, hogy lássák, hogy valami van itt.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz Hasaggymeg #304262 üzenetére
Ebben van igazság. Lehet, hogy jobban beljebb kéne mennem. Mondjuk, ha olyan az út vonalvezetése (rosszul belátható), vagy rossz a széle vagy a forgalom olyan, akkor beljebb megyek.
-
Because
őstag
válasz Rodzser Mór #304256 üzenetére
Bicózok, nem keveset.... Azt tudod hogy pl. kerékpárúton is be kell tartani az előzés manőverére vonatkozókat. Tehát meggyőződni, hogy biztonságosan végrehajtható és jelezni az irányváltoztatásokat.... Hányszor láttad ezt kerékpárostól?
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz galaxy55 #304258 üzenetére
Gyakran van ilyenben is részem, hogy túl közel előz az autós.
Minap is jött szembesávban 1 autó. Hallom, hogy a majom mögöttem rágyorsít. Mondom, ez a fasz akkor fog pont mellém érni, amikor a szembejövő is elhald mellettem az ő sávjában. Hát így is lett. Kb 30 centire ment el mellettem. Ha nem nyomja gázt, akkor 3 mp-cel később biztonságosan meg tudott volna előzni. De ehhez kéne valami közlekedési kultúrával és a szabályok ismeretével rendelkezni. Az meg sokaknál nincsen.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Rodzser Mór #304256 üzenetére
Lehet túlságosan lehúzódsz így azt gondolják ez nem is egy "rendes" előzés. Nem kell az út közepén menni (mondjuk pl. körforgalomban én ott szoktam feltéve, ha nem az első kijáraton szándékozok kimenni, hogy legalább ott ne előzzenek), de nem célszerű túlságosan lehúzódni sem mert ha kintebb vagy kicsit akkor muszáj a téged előzőnek normálisan biztosítani magát hátulról, elölről, jelezni előzési szándékát stb.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz galaxy55 #304258 üzenetére
Akkor te szerencsés vagy, hogy ennyire jó arányt tapasztaltál.
Én ráadásul sokszor már sötétben tekerek hazafelé. És ilyenkor még nehezebb látni a kitakart bringást. Főleg, ha szembe is jönnek és a lámpájuk vakítja vagy csak zavarja a mögöttem jövőket. Márpedig akármilyen jól is van beállítva egy lámpa, valamennyire zavaró.
-
dom1n0
senior tag
válasz stickermajom #304249 üzenetére
Mai ertek is kritikan aluli volt, de ugy felhuztak reggel ehgyonorra inkabb kimentem gurulni egyet, feltem kulonben kapok egy agyverzest
-
Ixion77
addikt
válasz acsati #304257 üzenetére
Én azt javaslom, hogy használd először a láncot gyári állapotban, mert a gyári olaj nagyon jó.
Aztán párszáz km. használat után tisztítsd le alaposan (benzinben áztatás 24 óra, majd alkoholos lemosás), és mehet rá a wax.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Rodzser Mór
senior tag
A sok kretén autósnak miért derogál indexelni, amikor előz engem a beiciklist?
Ez akkor tud veszélyes lenni, ha az autós mögött jönnek további autók, ami ugye elég gyakori. Persze jó magyar szokás szerint 10 m követési távolságra. Az első autós kitakarja a bringást. És mivel nem indexel a baromállatja, így a mögötte jövő autóst akár meg is lepheti, hogy ott a bringás.
10-ből 9 autós bacik indexelni. Úgyhogy jöhetnek hozzám két picsánrúgásra.
-
acsati
aktív tag
Sziasztok!
Lánccsere előtt állok, megvan már az új láncom (Sram Red 22). Bocs, ha hülyeséget kérdek, de ami érezhetően gyárilag rajta van valami kenőanyag, az maradhat rajta, ugye? -
MC Pite
veterán
válasz dom1n0 #303672 üzenetére
A garmin elég faszán jelzi mikor jön a betegség, erre lehet adni. Volt lárszor mimor reggel gondolkoztam, menjek-e melóba, ránézve hrv és body batteryre eldőlt hogy inkább ne, és igaza is volt.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Speedy007
őstag
válasz magyarmark #304244 üzenetére
A sárvédőt ahogy nézem (és persze ha hinni is lehet neki) a reklám fotókat fel lehet szerelni a Riverside 500-ra. Elől kell csak kicsit faragni mert a kerékagynál nincs rögzítési pont ott a teleszkóp belső oldalához kell rögzíteni a sárvédő pálcáját. Vagy ilyennel [link] vagy ezzel [link] nekem is így van megoldva
-
Ringman
nagyúr
válasz MC Pite #304245 üzenetére
shimanonál a gravel + outi szettek keverhetők, szóval az 105-ös mecha fvk-ral megy egy grx hátsó v első váltó, egyedül a hajtókarnál kell figyelni, mert a gravelnél máshol van a láncvonal, de ott is megy a grx első váltó 105/ultegra v tiagra fvk-ral.
grammánia + szoros költségvetés = használt vagy kína.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
MC Pite
veterán
válasz Speedy007 #304233 üzenetére
A Spirgrips aliról olcsó, és megéri neki 2 centit találni a markolat és váltókar között, én nagyon szeretem.
[link]
[link]Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz Ringman #304210 üzenetére
Majd 2.méteres, és grammhuszár eredendően, de mivel a fully is most készült el, a büdzsét meghaladta, így a (bő) középkategória maradt. Vázszett passz, vmi 135ös régebbi sztem (annak a kerekét próbáltuk az enyémbe). Féktest megvan, hajtás váltás maradt.
Tiagrát.dobtam neki példának, annyiért a 105 még jó lehet, a mostani áronár szerintem sok.
1x nem biztos jó neki, mert 1x11 nem valószínű hogy rámegy, az meg inkább endurance jellegű bringára kevés; bár néztük ezeket is (hmásik averom grvl120asán a microshift 1x rendszer egész vállalható, de ezt kicsukta).
A nehezítés, hogy régi vasba, bowdenesen, és mégis szub tányérokkal menjen (gravel szettek ahogy nézem hidrósak, a madzagos szettek meg outi hajtómű/elsőváltóval mentek).Nekem (ugyan flatbar) Sora van 46/30 11-34-el, erre húzta kicsit a száját hogy könnyebb kellene, keres használtan inkább
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
magyarmark
csendes tag
válasz Speedy007 #304242 üzenetére
láttam, hogy írták, hogy 10-15mm-el legyen nagyobb, mint a gumi vastagság, de a válaszodból rájöttem, hogy lehet a túl széles meg el se fér, szóval lehet az a 46-os jó is lenne, de találtam videót felszerelésekről, imbusz csavarok vannak, és a kerékpár képeken meg nem látok ott semmit, akkor hogy megy a felszerelés?
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #304241 üzenetére
Ezek a kormányok akkor lennének jók, ha sportosabb lenne a testhelyzet.
Azt az idiótát meg megütném, aki ezt a baromságot kitalálta, hogy a kisebbet kell választani. Ezer dologtól függ. Eleve valakinek hosszabbak az átlagtól a végtagjai - nekem is - így eleve nem jó a kisebb váz, pont egy számmal nagyobb simán elmegy nekem. Ezért sem jók a régi ajánlások, egy teljesen átlagos alkatú emberre értik, hogy x centi magasság mellé mekkora vázméret való. De lásd Dark Achron esetét, neki meg eggyel kisebb méret kell az ajánlottnál.
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #304238 üzenetére
Hihetetlen akkor tényleg jobb választás lett volna a riverside akkor mert ennyiért nem volt náluk "L"-s sőt a neten a kerékpáros vásárlási tanácsadások is úgy szólnak ha a két méret között áll a vásárló célszerűbb venni a kisebbet. Kár pedig nagyon megszerettem ezt annak ellenére hogy idő közönként fáj a nyakam rajta.
ZOOM 22,2mm állítható 110mm , Kellys KLS Cross RiseBar 25,4 fekete 640mm (ez 5mm-rel magasabb mint a jelenlegi kormányom s KLS CRX 70) ezzel nekem kényelmes volt az előző kerékpárom. -
Fall-N
veterán
válasz magyarmark #304239 üzenetére
Igen, meg van adva, hogy mekkora kerékmérethez való. Érdemes figyelni a sárvédő szélességét is, mert kapni sok vackot, ami túl keskeny és nem véd semmit. Akkor meg minek?
Én SKS-t néznék, azok normális minőségűek.
-
magyarmark
csendes tag
válasz parandroid #304235 üzenetére
Erről van valami segítség, hogy ne nyúljak félre? Gondolom ügyelni kell a kerék szélességére, de nem tudom, hogy a felszerelésnél is lehet-e bökkenő (mindenképp valami fixet szeretnék)
pl simán rámegyek a 28-as sárvádőre, ami gondolom a riverside méret, és írják, hogy valamiért nem kompatibilisegyébként kicsit jobban végignéztem, és minden sárvédőből ki vannak fogyva, kivéve egyet(, ami olyan mint a jelenlegim = semmit nem ér) szóval biztos máshonnan kéne beszereznem
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #304233 üzenetére
Akkor vegyél komfort, trekking erősen hátrahajló kormányt. [link] Rögtön nem kell akkora stucni. Ahogy Acef írta, nem mindenkinek való az egyenes és enyhén hajlított kormány.
Egyébként de, kicsi a váz hossza. Asszony L-eset kapott, ami a legnagyobb a Pheeby-ből és neki is rövid, rögtön feltűnt neki, pedig ő csak 165 cm magas. Mivel neki is ez a "lusta, antisportos", egyenes hátas póz jön be, így annyira nem gond.
Na egy ilyen, már jobb lenne neked: [link]
Ha ez túl durvának tűnik nézd meg az Ergotec gyártó kormányait, van ami nem ennyire durván hajlik hátra.Egyébként ez játszódott le fultonnal is, mielőtt belátta, jogy nem jó a váz mérete és a kormány agyon magasítása.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
Kérdés a mostani kormányokon miért vannak vonalak közép tájon ahol a kormány fej ráfog? Ha magam felé "húzom" az jó?
-
parandroid
félisten
válasz magyarmark #304234 üzenetére
Nem muszáj decathlonos sárvédő rá, tele van a piac mindenféle modellhez mindenféle felfogatással univerzális megoldásokkal, csak meg kell találni a megfelelőt. Emiatt én nem másik biciklit néznék, hanem valami 3rd party megoldást rá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
magyarmark
csendes tag
Sziasztok,
régen kérdezgettem, akkor a Riverside kerékpárt ajánlották, most döntöttem, hogy szeretnék venni, de úgy látom, hogy a kompatibilis sárvédő nem elérhető egyikhez sem, amiket nézegettem (920 nekem drága, arra bezzeg van)
vélemények alapján kb. év eleje óta nincsvan valami jó alternatíva, vagy esély arra, hogy újra kapható lesz?
vagy van valami jobb trekking kerékpár (nem használt, kb 200e-ig)?
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
. Olvasom és próbálom értelmezni is őket a magam sajátos módján. Néztem hogy mi is az a "Spirgrips" de így is fullon van a kormányon így az sajnos nem játszik.
- könyök enyhén behajlítva, és a törzs felé behúzva ez maximum akkor jön össze ha közelebb hajolok a kormányhoz de ahhoz meg magamat is kell tartani próbáltam én is már ezt. KTM-nél vettem észre hogy mikor gyári eredeti "konfiggal" felszereléssel használtam nyújott kar volt ott is miután vettem egy pár dolgot új kormányszár, kormány egyből volt utána enyhén hajított könyök. Igaz ott nyak fájdalom nem volt csak zavart hogy MTB-hez képest nyújtott kar volt.
-- hát ívelten azaz behajlítva tehát nem merev egyenes a hát,
- vállak lent és előre, tehát nem felhúzva
- a nyakad véletlenül se húzd be, ne feszítsd meg. Lehajtott fejjel, a sisak pereme alatt nézz a bringa előtti kb 10métert, útviszonyoktól és forgalomtól függő gyakorisággal pedig távolabbra is, majd ismét csak az előtted lévő kb 10 méter.
Ezeket megpróbálom, rendeltem még merev nyereg csövet hátha az is bezavarhat a testtartásba. -
Acef
addikt
válasz Speedy007 #304222 üzenetére
Már ne haragudj, nem akarlak megbántani, de a "fékes történetnél" is feltűnt, hogy vagy nem olvasol elég figyelmesen, vagy direkt nem fogadod meg a tanácsokat
gyakran a magad problémáit ismételgeted?Figyelj a korábban is írt testtartásra:
- könyök enyhén behajlítva, és a törzs felé behúzva,
- hát ívelten azaz behajlítva tehát nem merev egyenes a hát,
- vállak lent és előre, tehát nem felhúzva
- a nyakad véletlenül se húzd be, ne feszítsd meg. Lehajtott fejjel, a sisak pereme alatt nézzd a bringa előtti kb 10métert, útviszonyoktól és forgalomtól függő gyakorisággal pedig távolabbra is, majd ismét csak az előtted lévő kb 10 métert.Az egyenes kormány elsősorban mtb-nél fontos/jó.
Közúton, hosszú tekeréseknél, változatlan testtartás/terhelés esetén nem ideális.
Persze egy emelkedőn, vacak útfelületen, gyerkőcökkel az utánfutóban néha/gyakran fontos hasznos, de nem ideális a megfelelő testtartashoz.Tudod mi az Spirgrips amit írtam?
Az egy olyan kiegészítő ami nagyban támogatja a helyes testtartást. Az egy szarv, egy kiegészítő a markolatodhoz[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz Dark Archon #304227 üzenetére
Idén a gyerekek is több programot terveztek, sajna én is kevésbé vagyok mobil, és kevesebbet szabad.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
monster95
tag
Ez volt a csapatal a tekerés,20an voltunk kb.
-
addikt
válasz parandroid #304203 üzenetére
Akkor ez most nem jön össze
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
monster95
tag
Mai tekerésem a brigettio csapattal,group ride volt.Fantasztikus élmény volt.Első 25 és a utolsó 25 km az egyedül volt.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #304141 üzenetére
Kösz mindenkinek!
-
Speedy007
őstag
Az a gond hogy maga a geometria miatt van. Rövid a kormányfej (95mm) illetve úgy érzem hogy alacsonyan van a kormány is de szerintetek nem megoldás a kormányszár hosszabító. Tenyér támaszos a markolatom a KTM-n be vált azért vettem erre is ilyet igaz az trekking volt.
Én kormányszarvban gondolkodom még de ahhoz a markolatot cserélni kellene vagy venni kellene olyan markolatot ami kormány szarvas.[ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
válasz Speedy007 #304209 üzenetére
Leírtad a probléma egyik forrását:
"a kezem ki van nyújtva" amennyiben ezen kívül a hatad is egyenes/merev, akkor természetes, hogy faj a nyakad
Majd ha mar nagyon faj, akkor valtoztatsz a testtartasodon ...
nekem amúgy a testtartás javításában, valamint a tenyér, csukló, és furcsa módon a nyakfajdalom végleges csökkentésében / megszunteteseben is nagyon sokat jelentett a Spirgrips-re (markolat-fékkar közötti valtozatra) valtás
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #304214 üzenetére
Be tudták volna rakni az újat ők is, de nem volt nálam. Illetve a fene gondolta, hogy az amúgy szépen mozgó csapágy a fészekben megszorul, egy másik ugyanilyen meg nem. 3802 meg nekik sincs raktáron.
Pénzt persze nem kértek, itt ilyesmiért nem szokás.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz MPowerPH #304189 üzenetére
én is így vagyok vele, oké mostanában nyom a nyereg,(de valószinü azért mert szét van ülve,meg eleve keskeny,és hiztam is) de derekam outin sose fájt,trekkingen igen.
ha egyébként a heti 6-8 óra legalább megvan bringán akkor azért elég jól rá lehet szokni(pedig ez még nem is sok idő),bizonyos tekerés idő alatt pedig mindenen fájdalom lenne mert nincs meg a kellő edzésóra.
a rossz út pedig trekkingen is ráz mondjuk egy 37-es marathonnal, montin nem de ott meg egyszerüen bosszant hogy tekerek és nem halad aszfalton(terepen tényleg mintha még gyorsabb is lenne,sőt én szerintem tutira! ) mig egy országúti jól beállitott keréknyomással, egy jobb külsővel pl gp5k még kényelmes is hiszen ezek "kényelmes" rugalmas külsők
meg aztán minden megszokás kérdése. sokat outizol megszokod.kerék kérdés:
megjött a fulcrum racing 4,megforgattam, semmi hangja ez természetes? vagy csak akkor lesz kattogás ha rajta lesz a sor?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #304212 üzenetére
Jó ez a Kanadia, nekik nem sikerül így hazaküldenek csináld meg magadnak...legalább kiszámlázzák utólag neked?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vallas
őstag
válasz parandroid #304142 üzenetére
szép Munka, hogy egyedül sikerült...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #304208 üzenetére
Bevittem a boltba, bepréselték a régi csapágyat, jé szorul. Azt mondták próbáljam meg kicserélni, mondtam nekik hogy oké de csak kínai van most otthon. “Mind kínai.”
Gyorsan hazamentem beraktam a Fushit, szép simán jár. Kicsit feszesebb, mint a többi, de alapból is az volt. Még ki kell mosni belőle a zsírt pár sarazással. -
Ringman
nagyúr
CX/Gravel Tire Test: Hutchinson Caracal Race TLR 40
lehet megvan a következő "outi" gumim (ha persze beesik az ára)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz MC Pite #304207 üzenetére
mi számít nem drágának? használt v. új alkatrész kéne?
vázszett megvan, ha igen milyen?
múltkor rose-ról vettem 105 fvk-t 130€-ért, tiagra váltóval (kb 40 eur) is megy, első váltó talán van már 20-25€ környékén is. [link]
subcompact szerintem jó, de az 1x is, ha nem érzékeny a váltási fokozatora/pedálfordulatra.
tárcsafékes bringa esetén az alis hibrid fék nem volt rossz elsőre, amit valami 12e-ért vettem (szettet)ha alacsonyabb (~175 cm-ig, de testalkatfüggő), akkor: [link]
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Speedy007
őstag
Egy hét után meg jöttek az SM-RT70-nek , viszonylag alaposan be csomagolva két zacskóban.
Felszereltem őket be és be vannak egy kicsit járatva. Fall-N javaslatára új fék mivolta végett adok esélyt a Shimano G05S-RX-nek hátha jobban muzsikál mos már a gyantás mint az előző szetten ha meg nem megy vissza a G04S-MX. Mivel nincsen szerszámom a külső fogas CT gyűrűhöz ezért a hajtóműnek a szerszámával tettem fel nem ideális de meg lehetet oldani. Remélem ezzel most már a fék problémák meg fognak szűnni.
Vissza térve a nyak fájáshoz nem tudom hogy lehetne változtatni a test tartáson mikor a kezem ki van nyújtva és az ülés pozícióm is helyes érzésre. Egyre bosszantóbb hogy mindig előjön rövidebb időre. Selle Royal Avenue Moderate nyerget is "dobtam" vissza tettem a gyári női nyerget valamiért kényelmesebbnek érzem most mint korábban hiába hogy tör. Rendeltem Férfi/uniszex ? nyerget erről sem találtam konkrét le írást ahány webshop annyiféle kategória. Elvileg holnap jön meg trekking/Cross Trekking kerékpárokhoz javasolják.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stickermajom #304206 üzenetére
Lehet meg kell egyengetni kicsit a fészket is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MC Pite
veterán
Skacok, havernak épül gravel bringa.
Milyen hajtás/váltás ajánlott, ami nem drága, könnyen elérhető (használtan is akár, sőt), és megy bowdenes fékkel? Én szubkompakt hajtóművet és 2x9/2x10-es rendszert javasolnék neki, inkább edurance szar utakon mint igazi gravel lesz, de meredek emelkedők is lesznek a repertoárban.
stickermajom: Az a szerencse hogy fogékonyak rá . Náluk az hogy bíztatom, hogy szerintem adott bukkanót/lejtőt meg tudja csinálni, néha lefutok vele hogy hátán a kezem (onnantól egyedül szokta), meg meredekebb felfeléken a vontatókötelezés sokat dobott a magabiztosságán.
Hétvégén is olyan rohadt meredeken mentünk fel, amin abba se voltam biztos hogy egyedül feltekerek a crossfittnes bringával, de letudtuk. Sőt, azért mentünk zergeb..a utakon, hogy 'ne uncsi' utakon tekerjünk[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
stickermajom
addikt
válasz Hasaggymeg #304090 üzenetére
Na csak szerviz lesz a vége. Tegnap szétszedtem, kiszedtem a szoruló csapágyat belőle. Kijött és azonnal működik tökéletesen. Néztem a perselyt, előző tulaj már elbaltázott egy cserét látszólag, mert fel van gyűrve az alu egy kicsit befelé irányban. Inkább beviszem a boltba, nem akarom még jobban elbaltázni.
Más: kismajom nagyon ügyes az új bringával. Gond nélkül átszokott kontráról a tárcsafékekre szinte azonnal. Húzza szépen mindkettőt, magabiztosabb is lett miatta. Jövőre tényleg jöhet a hegyre ha szeretne.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #304201 üzenetére
Nem mindig fekete-fehér ám, vannak olyan kormánycsapágyak melyeik egy rakat alátét, hézagológyűrű, szorítógyűrű stb-ből állnak és míg egyes hézagolók helye, ha azokat jó irányba szereled be, egyértelmű pl. a szorítógyűrűt ( a baloldali) addig kell befelé játszani amíg csak lehet (síkba kerüljön a csapágy, hézagoló, stb. következő elem felfekvő felületével), miközben a villanyak lötyög a homlokcsőben mint elefántban a normáltampon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RobbyJr
őstag
válasz Fall-N #304202 üzenetére
Nem a villa mozog, hanem olyan mintha ha hézagolók csúszkálnának egy kicsit. Egyedül ennél az FSA körmös hézagolónál tapasztaltam, más bicajon nem.
Nehéz ezt leírni, inkább érezni kell mit csinál, ha nincs meghúzva.
Enyém többet igényel, és így működik jól. Nincs semmi problémám így vele hónapok óta.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
parandroid
félisten
válasz Dark Archon #304192 üzenetére
Addig nem… Ez a hét, meg jövő hét, de ott már csak hétköznapok. Pedig ez szép kör amúgy, a Bakony mindig gyönyörű… Kb ez a hétvége az egyetlen opció. Ha nem nyírom ki magam addig valami hülyeséggel.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Fall-N
veterán
válasz RobbyJr #304180 üzenetére
Ahogy Hasaggymeg írta, ha jól van összerakva a csapágy, akkor nem szabad mozdulnia sehová. Nem egyet raktam már össze, sosem mozdult egy millimétert sem. Én megérzem rögtön hogyha a villa alján (vagy a teló fékhídját), a kerék fölött megfogva, lassan megemelem a bicikli elsejét ha picit is kotyog. Sosem kellett bika módon összehúzni a csapágyat, pár apró húzás rajta és nem mozog az sehová.
Olyat viszont láttam már, hogy valaki fordítva csinálta, és a kormányszár oldalsó csavarjait húzta meg először, majd az A-Head kupakot. Úgy persze, hogy kotyog. Na meg első körben rendesen össze kell préselni a vázba a beütőcsészét. Láttuk a napokban, hogy még a szervizben sem jön össze.
Mézga Aladár: Nem bántasz senkit. Van olyan amikor jobb ha valaki nem nyúl semmihez és elviszi egy normális szerelőhöz. Természetesen kellő kézügyesség és műszaki beállítottság mellett meg lehet tanulni mindent. De valakinek mindkettő hiányzik. De a napokban láttunk mindent. Rossz szervizes összerakást, szétbarmolt légtelenítő csavart (szegény Deore ).
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #304196 üzenetére
Igen, de értem a kollégát, mert ha úgy húzod rá a stucnit a villanyakra, hogy alatta nincs pontosan a végleges helyén a csapágy összes alkatrésze akkor bizony hiába bikázod tá a tetejére a stucni bilincsét mert utána alatta fog "összezömülni" és így fellazulni, majd kotyogni az ami előtte még nem volt rendesen a helyén.
Akkor hibás a szerelés. Bocs nem akarok senkit bántani de buktatók mindig vannak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest