-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16729600
törölt tag
Én meg mindenkit tisztelek,aki a normális emberi együttélés szabályait betartva bringázik.Legyen az koca kerékpáros,profi vagy félprofi. Montival, vagy akár háromkerekű cangával, milkás ouitval, fixivel ( életemben nem ültem még fixin, annyi szó van itt róla, hogy muszáj lesz kipróbálnom )
[ Szerkesztve ]
-
#48525824
törölt tag
válasz ludsimon #25897 üzenetére
múltkor amíg szervizeltem a fixit outival jártam, majdnem el is adtam a fixet, jelentősen több versenyalkalom van outisként, meg jobban össze lehet mérni a "testi fejlettséget", meg sajna itthon annyira nem sok critérium van. meg nem is akarok túl gúnyos lenni, de nem szeretem az itthoni fixis világot.
persze mivel főként városban járok télen-nyáron, hóban, jégen, ezért egy outit nem szívesen csesznék szét, két bicót fenntartani meg jelenleg nem pálya, úgyhogy maradok magányos farkas a kitűzött célokkal meg a fixivel.
ennek ellenére az outis világ és a benne lévők iránt nagy tiszteletem és elég sokszor sajnálom, hogy nem tartozhatok abba a világba, tudom, hogy a topikban vázolt közlkedési stílusom kaotikusnak tűnik, de ha még meglenne a gopro, akkor meg tudnám mutatni, hogy nem olyan veszélyes az, csak dinamikus
-
Zola007
veterán
Megint csak a végletek.....
Nem a 450-et letoló fixisek és a top20-as outisok a gond
Nem ők lazáznak, skidelnek a belvárosbanÉs nem is ők előznek jobbról (!) mikor parkolnék le a kocsival az augusztus 20-i tűzijáték előtt. Ha esetleg meg telibeb4szom 1,5 tonnával akkor még én vagyok a csunyabácsi
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#48525824
törölt tag
válasz Teasüti #25892 üzenetére
nincs nekem olyan jó teljesítményem, csupán szeretnék állóképességet növelni, meg tényleg vannak kitűzött céljaim, amivel nem másnak akarok bizonyítani csak magamnak. tényleg csak az zavar, hogy néhányan "lenézik" a fixit, pedig ezzel is lehet akár komoly sportteljesítményeket elérni, csak ugye itt egy áttételed van amit a feladathoz jól kell megválasztani. és ha már teljesítmény, akkor most hétvégén a fixedxhungary két emberkéje fixivel letekert 450km-t "egyhuzamba", tehát azlrt látni, hogy ehhez az ágazathoz is kellhet a komoly bicó és ezért is lehet egy fixi drága, annak ellenére, hogy "semmi" nincs rajta. A városban krúzolgató, járdán suhanó fixiscsoport az más kategória.
Tüzi: ha legközelebb kéne gumi szólj, megoldhatjuk kintről beszeráron.
-
goldnarmz
aktív tag
Sziasztok!
Remélem, a sok országútis között van pár FR arc a topicban!
Hétvégén észleltem, hogy elkopott a Schwalbe Space külső szegény öreg paripámon.
Nincs mese, cserélnem kell.
Mivel elég rég nem foglalkoztam már FR külsőkkel, segítséget kérnék, fogalmam sincs, mit érdemes venni.
Felhasználás, ahol teljesítményt várok tőle: sziklás, gyökeres, köves lefelék, vízmosások. Mindezt száraz időben. Fontos a jó oldaltartás.
Viszont ahhoz, hogy ide eljussak, sajna aszfaltoznom is kell bőven. Ezt a Schzwalbe Space-szel is gyűlöltem. Gondolom, olyan gumi nincs, ami aszfalton és a fent említett terepen is jól teljesít. Ha mégis, szóljatok!Eddig ezeket néztem:
Continental Baron 2.3
Schwalbe Rock Razor 2.3
Schwalbe Magic Mary 2.3
Schwalbe Dirty Dan 2.3
Schwalbe Hans Dampf 2.3
Michelin Wild Rock'R2 2.3
Michelin Wild Grip'r 2.3Wild grippert ismerem még a triálos időkből (de rég volt, te jó ég...), nem is vagyok biztos benne, hogy jó lenne nekem, így a két Michelin csak zárójelben értendő. Schwalbe előnyben, Maxxis kizárva! Egyéb márkákat nem ismerek. Max. 2.4-es gumi jó, Space éppen elfér hátul a vázban.
A lényeges tényleg az, hogy megbízható legyen, nem akarok állandóan ragasztgatni. Space-szel 4 év alatt talán 2 felütésem volt, saját hibámból. Nem, mondom, hogy a pénz nem számít, de ált. 3-4 évre veszem a gumit, így megértem, ha költeni köll.Minden javaslatot, tapasztalatot szívesen veszek!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Teasüti #25892 üzenetére
ez nem buga...
le is zárhatjuk jam
érzek némi lehúzást ebben a gumis dologban, ennyit szerettem volna mondani.amúgy teljesen igazad van, de azt a 200 grammos súlyt ellensúlyozza, hogy a motorguminak ki kell bírnia a tartós 300-al járó centrifugális erőt, és a 200 lovas zzr-en a nyélgáz-satufékkel járó terhelés-változást is.
teccikérteni?nincs itt proli előítélet, nem sajnálnám a bicótól ezt a conti papucsot, csak azért van nálam egy "józan ész" határa, ami fölött leold a biztosíték az agyamban.
jó, tudom, magyarország nem piac, és valszeg egy átlag német bérből pont lesz.rnám, hogy 50euro vagy 32.
ennyi[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Teasüti
nagyúr
válasz #48525824 #25859 üzenetére
Nem vitatom a teljesítményed, mondom még egyszer nekem aztán mindegy.
Feljebb nem szarkasztikusan írtam, amit írtam. Tényleg fogadd elismerésem!
Oszt féked van-e?(#25864) Zola007
+1(#25870) Tüzi
Elvből sem raknék 5 éves gumit motorra...
Más részről meg, h te mit tudsz bugázni az nem összehasonlítható az átlaggal.
Azt hiszem itt le is zárhatjuk.Amúgy nem értem miért meglepő, bringásként azt gondolnám, h már levetetted az ilyen proletár előítéleteket, miszerint a drága bringa a sznobok játékszere (bringát az áruházból, meg hasonlók). Igenis van létjogosultsága a 15k-s guminak is, vannak akik ki is tudják azt használni. És biciklit is lehet venni drágábban, mint motort.
Elvégre ez egy sporteszköz vagy mi a fene. Motor is lehet sporteszköz de ugyanúgy egyszerű közúti igásló is, mindkettőre túlárazottak az alkatrészek. Lehet venni rá egy szett gumit 50k-ért is, meg háromszor annyiért is.A 200 grammos bringás gumiban meg éppen a 200 grammot fizeted meg, még ha ellentmondásos is. Feltételezem verseny gumiról van szó papír vékony futófelülettel, aminél nem szempont hogy tízezer km-ert szaladjon. Nem fair összehasonlítani egy 5 kilós motor gumival amin van 5-8 mm profilmélység és aminél sarkalatos pont a futásteljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-
Rottweiler89
senior tag
Következő hónap elején az utolsó rendelésem,ha minden igaz,és minden jól megy. Ha valami problémás,akkor írjátok meg...
DeepCool CH370, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED D4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6700 XT 12GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
reelc
veterán
Írtad, hogy te is vettél egy Sigma BC 8.12-őt.
Nem találok róla infót... nem kellene kikapcsolódnia, amikor nem használom? Vagy az ilyen óráknál a Sleep Mode nem azt jelenti, hogy kikapcsol?
Azt értem, hogy írták Deep Sleep Mode-ban szállították, és feléledt, amikor beállítottam.
A sima Sleep Modeban is kikapcsol (ha jó az óra), vagy az idő mutatása ez a mód neki?
Előre is köszi, és bocs, hogy nem világos így hirtelen. Ez az első computerem, és a honlapján sem találtam rá értelmes utalást. -
Zola007
veterán
válasz zoli03 #25888 üzenetére
Köszi, ez már jobban hangzik, én t3stbikeon olvasgattam véleményeket
Sajnos egyik ismerősömnek sincs agyváltója (pontosabban egy lánynak van egy német boltbajáróson )
Sajnos a Nexus 8-as 40ezer körül kezdődik + cuccok hozz és megáll 50-ben. Ennyit viszont nem szeretnék a hátsó váltásra szánni, ezért néztem a a 3-as és 5-ös váltókatShimano Inter-3 (SG-3D55)
Shimano Inter-3 (SG-3R40)
Sturmey Archer (S-RF5)Kontrásat én sem akarok, mert szükségem nincs rá, viszont sokaknak beáll és egy fölös hibalehetőség
Ha agyváltót veszek, azt csak boltból, hogy azért legyen rá garancia, mert ez már nem a két filléres alkatrész kategóriaInter 3 áttétele elméletileg
1. sebesség 0,73
2. sebesség 1.00
3. sebesség 1,36
áttételi arány 185%Itt viszont jön az újabb gond, pontosabban 3 is
1, 2:1 áttételt ajánlanak hozzá, tehát mondjuk 39/19, 38/19 vagy 44/22
2, integrált hajtómű alig van ilyen fogszámmal
3, ami van, pl Alfine, az vékony láncot igényel, pedig pont azért lenne jó a kívülről egysebiség, hogy tehessek
erősebb láncot és tányértMTB-n városban leggyakrabban 44-32-22 és 11-34 mellett 32-17 és 44/13 között használom
Ez elméletileg 2,00 – 3,23 áttétel között van
Így azt gondolom hogy 3-as agyváltóval a 42/18 az kb jó lesz nekem.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zoli03
őstag
válasz Zola007 #25882 üzenetére
Haveromnak Nexus 8-a van, újan vette, 1000-1500 km biztos van benne, sose volt gondja vele, eddig még karbantartás se volt. Másik haveromnak Nexus 7-ese van, használtan vette, még ennél se volt karbantartás (de tervbe van véve, hogy egyik hétvégén szétszedjük, annyira nem bonyolult, ha nem szeded szét teljesen darabarira), ő 80-90 kilométereket teker vele egyhuzamban, akár heti többször is, még neki se volt vele semmi gondja.
-
-
Puma K
nagyúr
Sziasztok!
Van egy 3 sebességes, agyváltós bringám aminél az első fokozatnál van mikor 2 rántást érzek ha abban a sebességben vagyok. Valamint van mikor magától felvált 2-esben ha terhelem mint pl emelkedőn megyek fölfelé, lehet a váltó kar fokozatai kikoptak?
Van esély a szétszedésre és a javításra az agyváltó esetében?
Vagy ezeknél az agyváltóknál kuka az egész?Valamint az is érdekelne, hogy agyváltó mellé létezik V-fék?
Csak mert a legtöbb agyváltó kontrás... én meg a kontrát rühellem viszont praktikus lenne a városi használat miatt az agyváltó ha leláncolom akkor legalább ne kúrják szét a váltót mikor odadobja a többi ember a lelakatolni kívánt bringáját.
Holnapra tudok írni pontos típust az agyváltó esetén.
Üdv
Puma[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Zola007
veterán
válasz zoli03 #25877 üzenetére
Amit csak árulnak
a legolcsóbb 15 ezres Shimanotol a 40ezres Sturmey-ig
3 vagy 5 sebességest szeretnék, de olyat, amivel néha el lehet menni barátokkal túrázgatni is, tehát bírja a 100km-t is egyhuzamban, nem csak a városi tekergést
Mert egy sima váltógondot lehet orvosolni általában a mező közepén is, de ha ez beáll, akkor tolhatom hazáig(#25879) Toomy: nekem úgy tűnik - bár eddig minden orvos mást mondott - hogy nem a helyén csúszik a térdkalácsom. Guggolni tudok, csak feszül és recseg-ropog minden körülötte. Körülbelül 70 fokos behajlított állapotban kattan egy jókorát
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
dqdb
nagyúr
válasz gergo5991 #25878 üzenetére
A legkeskenyebb slick külsőt, amit még elvisel a felni. Amúgy a Smart Sam gördülési ellenállása a bütykök ellenére nem olyan rossz aszfalton. Ha nem kopik könnyen, akkor én lusta lennék cserélgetni (pontosítva az vagyok, csak Nobby Nic van fenn), aszfaltozás előtt feltolom a nyomást maximumra, és ennyi. A pontos típusjelzéssel nézzél körül neten, milyen vélemények keringenek a kopásról. A pontos típusjelzés azért fontos, mert többféle gumikeverékkel is készülnek a Schwalbe adott nevű külsői (PaceStar, ORC, TrailStar, stb.), és a kopásállóságnál ez legfontosabb befolyásoló tényező.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Toomy
senior tag
válasz Zola007 #25867 üzenetére
A páromnak januárban volt a jobb térdműtéte a decemberben átszakadt porc miatt. Elég jól rendbe jött már Neki bár a szombati 2x50 km-t megérezte Ő is főleg, hogy tele volt sunyi dombokkal, ahol nem nagyon szeret leváltani inkább izomból erőlteti. A guggolás még abszolút felejtős és térdelni sem tud. Szegénynek a futás is kilőve pedig télen alapozás képen elég sokat futkározott, ami tavasszal meg is látszott a bringás teljesítményén.
-
gergo5991
őstag
29er cross country bicóra milyen gumit ajánlotok, könnyebb legyen vele aszfalton tekerni? Megéri cserélni, mármint sokkal jobb lessz mint a mostani terep gumival?
ilyen van most: Schwalbe Smart Sam 2.25[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Zola007 #25873 üzenetére
Az a kalkulátor megtévesztő, amit megtud mondani az hogy végre mennyit megy a gép.
Havernak 42/16 van, a kalkulátor szerint egy hangyányit erősebb a 46/18-nál.
A valóságban indulásnál otthagyom, 50méter után ott van mellettem,80méter és már előrébb van.Agyváltón én is gondolkodtam, de tényleg nagyon drága.
szerk.: ez melyik kalkulátor? én ezt használom
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #48525824 #25872 üzenetére
Valami webshopokban néztem tegnap, 27-29 közt mentek, itt is 29, még kint is méregdrága, itt is...
Hallottam olyat, hogy conti kétféle gumit árul, van az "első osztályú" meg a "másod"... a másodosztályú értelem szerűen olcsóbb, de szarabb is...
[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Zola007
veterán
válasz Maximum1 #25871 üzenetére
Agyváltóban is gondolkodtam, de egyrészt nagyon drága az olyan ami megfelelne (40-50 körül), másrészt akármelyik boltban emlegettem, csak vakarták a fejüket
Gondolom nem a szívük csücske az agyváltó karbantartás én nem merik bevállalnibedobtam kalkulátorba, már 50-es ficánkolásnál is is 18-al gurulsz, akkor nekem valami kisebb áttétel kellene, mert teljesen városi bicónak épülne
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Maximum1
őstag
válasz Zola007 #25867 üzenetére
3 hónapja használok ss gépet, jobb térdemen 2szer volt részleges szalagszakadás.
Eleinte szokatlan volt az egész és a térdem is fájt.
Lejjebb vettem az áttételt, most 46/18 ban használom nem fáj a térdem.
Így az idő előrehaladtával kiismertem a bringa határait.
Szeretem mert kiszámítható, tudom mit lehet belőle kihozni.
Ha nincs kedvem tekerni akkor is 20al megyek
Ha van akkor 30 az utazó és még marad benne erő ha valamire kellene.
Kb. 35km/o után kezd lepörögni.
46/16-al sokkal gyorsabb volt, de a térdem....[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Teasüti #25737 üzenetére
18ért tudok gyárimatricás Z6-ost... igaz 5 éves, vagy 6, de akkor is már... új hátsó papucsot (continental) 30-40 közt lehet venni. Conti sport attack 36-ért van itthoni kereskedőtől (180/17es)
Néztem tegnap a bicóra a conti s4000-est, 30ezer a két darab? wtf? 200 gramm az egész, egy motorgumi meg 5 kiló, aztán annyiba kerül két bicajgumi, mint egy motorgumi? Ne márA Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
Zola007
veterán
Egysebességesen én is agyaltam anno az egyszerűsége miatt, de sajnos a tavaly kialakult térdproblémám miatt ez felejtős lett, mert elinduláskor nagyon megérzem, ha fent marad a lánc. Utána nincs gond, de a nyomatékkal startot már nem bírja a térdem
Fék az alap, néha még fékkel sem sikerül megállni.
Engem egyelőre nem a hely, hanem a pénz tántorít elMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Toomy
senior tag
válasz #48525824 #25863 üzenetére
Én az egyedüli 2-3-4 százas távokkal és a 2 év alatt 50 ezer km -el erősödtem oda ahol most vagyok. 24 óráztam is egy párszor. Élsportoló én sem leszek már 40 évesen, de jövőre szeretnék egy pár versenyen a master kategóriában dobogóra kerülni, valamint most év végén talán összetettben meglehet a 3. hely. Jelenleg csak a sprintelési képességeim korlátozzák, hogy mindig lecsúszok a dobogóról mert fingatni én is szoktam a mezőnyt a dombokon. Viszont 55-60 km/h -ról még sprintelni elég kemény feladat elé állít, de dolgozom az ügyön.
(#25864) Zola007 - Teljesen igazad van, főleg a fékkel kapcsolatban! Lehet hogy meg lehet állni fék nélkül keresztbe rakva a bringát, de hogy fékkel hatékonyabb a megállás az is biztos. Bár már nekem is volt olyan szitum, hogy fékeztem, de pont belebólintottam volna az autó karosszériájába. Viszont felismerve a helyzetet keresztbe is fordítottam a bringát fékezés közben és ez már 2x megmentett. Én fixit tuti nem használnék az örök hajtás miatt, de egy sebességű gépen már agyaltam párszor. Csak az tántorít el, hogy már van két outim és egy mountim, sok lenne még egy gép a tárolóba.
[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
az a baj, hogy itt mindig a sarkítás megy a fórumon
Te versenyzel, versenykörülményekről beszélsz
Mamut kolléga meg fixi ide-vagy-oda, erőnlétben és agilitásban úgy néz ki bőven az átlag felett teljesít.
Ti képviselitek a kivételt, de megpróbáljátok védeni a sok idiótát, csak azért mert ők is ugyanolyan mechanikai elvű hajtással rendelkeznek.Nem a fixivel rendelkező sportolókkal és kerékpározni tudókkal van gond, hanem itt legtöbbeknek a divat fixisekkel van baja.
Olyanokkal akik egyenesen alig tudnak menni vagy éppen még ha el is indulnak nyomatékból, csak a következő lámpáig bírják, esetleg full ön- és közveszélyes járműveket raknak össze kizárólag a menőzés miatt.Az örökhajtós elvével nekem sincs bajom, bár továbbra is azt gondolom, hogy nagyon kevés helyre való igazán, de akinek tetszik, használja. Amennyiben a műszaki, értelmi és Kresz követelményeknek megfelel
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#48525824
törölt tag
Nekem most varosban 46-17 van fenn ezzel azert 30-as mozgasi atlagot kiporgetem, majd cserelni akarok elol 48-ra, nagyobbra azert nem, mert azert meg kell maszni az erdi emelkedot vagy a fellegvarat.
En nem akarok elsportolo lenni, csak szeretek tekerni, szeretek celokat kituzni, mint pl. Bp-mezotur tav, ilyesmik. Es nekem ehhez nagyobb kihivast ad a fixi, mert egyedul tolom es nem csapatban.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz szőröscica #25856 üzenetére
örökhajtós, ha még emlékszel ilyenre gyerekkorodból
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zola007
veterán
válasz gergo5991 #25842 üzenetére
Vizet mindig vigyél akármilyen kis távra!
Tudom hogy én festem itt mindig az ördögöt a falra, de ha bringázni megy az ember az erdőbe, akkor
- vizet
- telefont (én vettem erre egy gagyi kártyásat)mindenképpen vigyél, mert bármi történhet. Ez a minimum
Ha elesel, stb, akkor sebet lemosni, segítséget hívni kellhetMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Toomy
senior tag
válasz #48525824 #25859 üzenetére
Nekem jöhet a link. Csak kíváncsiságból. Amúgy a teljesítményeddel kapcsolatban a védelmedre kelve nekem van egy pár ismerősöm akik 2-3-4 éve fixivel zúztak. Ma az outi élmezőnyébe tartoznak. Konkrétan a Team Econix Cr -ről van szó.
Érdekesség képen szélcsendes időben mi is szoktunk 53 /11 -es áttétellel nyomulni erőnövelés szempontjából 2-3 órát 35-36 -os átlaggal. Dombokon sem váltunk vissza. Annyit tudok még ehhez hozzá fűzni, hogy aki versenyen ledobja kistányérra a láncot az b@szhatja mert a mezőny otthagyja, mint eb a sz@rát. -
#48525824
törölt tag
válasz Teasüti #25850 üzenetére
Priviben barkinek elkuldom a strava linkemet, ahol latszik mennyit tekertem es mennyivel, eleg sok szegmensben eleg jo eredmenyeim vannak, miert ne lehetne egy 2,7-3-as attettel kitekerni akar azt amit az outisok? Vagy miert masabb fixivel letekerni 140km-t, mint outival, ezt a felfogast nem ertem.
De reszemrol nem kivanom folytatni ezt a temat, mert teljesen felesleges. :-)
-
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ígyvanferi #25853 üzenetére
Ja, emlékeim szerint úgy kell betolni őket, mert elindulni nem nagyon tudnak
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Teasüti
nagyúr
válasz gergo5991 #25852 üzenetére
Mennyi idő alatt? Az öregek vidéken k..vára nem arról voltak híresek, hogy rekordokat döntögettek a tanyabájkkal.
Amúgy hogy jön ehhez a fixi? A libakergetőnek tudtommal semmi köze nincs a fixihez, max hogy mindkettő acélvázas és van két kereke.
A libakergető meg ha be kéne kategorizálni akkor inkább SS és vmi city bike geo.
Ha a 70 éves nagymamád felültetnéd egy outi geometriára 30°-os bezárt szöggel a hátában a vízszinteshez képest, sztem 2 km után lefordulna róla.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz #48525824 #25831 üzenetére
Nem, még futólag sem. Egyszer talán egy képet pálya kerékpárokról, de nem érdekelt különösebben hogy megnézzem közelebbről. Pályások fix hajtással tekernek?
Felőlem azt veszel rá, amit akarsz, csak nem hittem volna, h vannak akik ezzel sportolni is akarnak.
Te 100+ km-eket tekersz fixivel??? Fogadd elismerésem! Féked az ugye van?
A többség itt a fixit nem a fix hajtás mivolta miatt degradálja, hanem amiatt az idióta divat miatt, hogy a fixit hajtóknak derogál féket használni rajta, mert az megtöri a gépük nemes egyszerűségéből adódó eleganciát. Vagy vmi ilyesmi.
Idióták mind. Aki meg azt mondja, h milyen régóta teker vele balesetmentesen, ő rá meg éppen ugyanaz vonatkozik, mint a motorosokra: két fajta vezető van, aki már esett és aki esni fog.(#25832) Maximum1
Mi is az, amit mondtam? (Főképp melyik hsz-ben.) Elvesztettem a fonalat, mert nem látom a válaszodból a relevanciát.
A budget ingázó gépemre célzol? Egyrészt ha igényes a tulaj, akkor nem csörög-zörög. Másrészt meg én nem kötnék ki nyilvános helyen ennél értékesebb gépet.[ Szerkesztve ]
-
A_ScHuLcZ
addikt
Sziasztok, erről a gépről mi a véleményetek? Bnőnek szánom, hogy ilyenkor a jó időben legalább évente 3-4 alkalommal együtt mozduljunk ki túrázni, a kevés használat miatt nem szeretnék rögtön egy drágább konstrukcióval nyitni, majd ha ráérez az ízére, akkor veszünk egy komolyabbat.
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
Kiss_R
tag
Láttam, volt egy kis outi-mounti véleménycsere.
Ezzel erősíteném a mounti csapatot, talán még nem volt:
http://www.keptelenseg.hu/keptelenseg/igazi-extrem-sport-87955 -
Daniel Alves
őstag
Üdv,
Régi országúti bringám szeretném SS bicóra építeni. Esetleg a neten fórum vagy blog van ahol utána tudnék nézni akár kérdezni az átépítéssel kapcsolatban?!
Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Because
őstag
válasz gergo5991 #25844 üzenetére
szerintem komolyan el kellene menned a dokihoz ezzel az izommegtartásos, nagyobb igénybevétel esetén nem fáradó szervezeteddel, ráadásul úgy tűnik táplálékra sincs szükséged... egy új létforma felfedezése előtt áll a tudomány
még a végén kiderül te bicózól az éjszakai holdfényben az égen és az ujjaddal telózól[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz -=RelakS=- #25843 üzenetére
biciklizés közben végkép nem lihegek, de járás / lépcsőre felmenés után vagy 15 percig lihegek
-
-=RelakS=-
veterán
válasz gergo5991 #25842 üzenetére
Ventolin? Olyanom nekem is volt. Ha nem felejtem el, lehet, hogy kipróbálom
Amúgy meg lihegsz, és 40-45km-re nem viszel vizet? Én a 30 alatt úgy benyaltem azt a kb 8 decit, hogy még kellett volna egy csomó.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
gergo5991
őstag
válasz -=RelakS=- #25841 üzenetére
lassan 1 hónapja adtam el a dirt bicóm, nem is ugráltam vele, 5 évig nyúztam, de jobbnak láttam ha veszek valami könyebbet más váz geometriájut. Levegővétellel elvagyok mit ne mondjak, csak szájon át lélegzek, orron nem igen tudok mert "fáj" meg megfájdul úgy a fejem, erdőben meg duplán mivel allergiás is vagyok kb mindenre, néha néha mintha csak port lélegeznék de ez ritkán van. Ha meg minden rendben a lélegzés olyan szinten van mint alváskor, nyugodt kis lélegzetek
Allergólógusnak említettem hogy néha nehezebben kapok levegőt meg lihegek lépcsőzéskor esetleg gyalogláskor (ez a lihegés biciklizéskor nincs jenlen), felirt nekem egy ventolin inhalátort, de még féltem kipróbálni, azt ajánlotta sportolá előtt szippantsak eggyet belőle, jobban fogok tudni lélegezni.Mentem volna többet is ma, csak vizet nem vittem. Erdőút 7-8km hosszú mármint kiaszfaltozott része, ott tettem 5-6 kerülőt megállás nélkül
Térdével van itt valakinek komolyabb tapasztalata? mert igy megnyomogattam szemből, a bal semmi, a jobb az kattog, ha nyomogatom
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz gergo5991 #25840 üzenetére
szerintem utóbbi
Amúgy van másik bringád, esetleg volt? Mert én ma 30km-t tekertem, de a levegőt még mindig nehezen veszem Pedig már 1400km-t beletekertem a bringába (jó, én 1 év alatt, más meg 1 hét alatt.... )
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
gergo5991
őstag
válasz -=RelakS=- #25839 üzenetére
1. nap megvettem mentem 37km, tegnap 30, ma 40-45 és már egész kezdem megszokni, (elmulasztani ) ma már nem fájt annyira mint tegnap , holnap tán egy 60-70km-t lekéne nyomni
Amúgy nektek beszokot durrani a bicepszetek? vagy csak én fogom hülyén a kormányt?
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz gergo5991 #25809 üzenetére
Nem lehet megszokni, viszont ha gyakran ülsz a bringára, elmúlik. Ha most kezdtél tekerni (a leírásod alapján igen), akkor még 1-2 hétig naponta tekerj pár kilométert, meglátod, elmúlik. Ha nem, akkor nyereg csere
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
dm1970
aktív tag
válasz zoli03 #25755 üzenetére
Köszi!
Vásárlás előtt a testbike kalkulátorát használtam, ezt még nem ismertem. Az itteni leírások alapján beállítottam az ülés magasságot, pozíciót, s kíváncsi voltam, hogy ezek mennyire egyeznek a fit kalkulátor által kiszámolt méretekkel. Jelentem sikerült jól belőni (remélem ezt majd az idő is igazolja). Még a felső-cső hossz is a kalkulált értékek közé esik. Méret S - 173 cm.
-
dqdb
nagyúr
válasz Teasüti #25756 üzenetére
Izgalmasabb terület, nagyobb a kihívás a gyártók részéről
Ha az UCI nem rögzíti 20 évvel ezelőtt a szabályzatában, és köti meg ezzel a gyártók kezét, hogy egy országúti/TT/pályakerékpárnak a gyémántdizájnt kell követnie, akkor hidd el, menne ott is a látványos ötletelés. Így a geometriai forradalom helyett marad az anyagtechnológiai és aerodinamikai fejlődés.Rottweiler89: nem tűnik nagyon lestrapáltnak, de a teleszkóptól eltekintve eléggé vérszegény a felszereltsége. Nem tudom, mennyire használt az a Fox, az a kulcstényező az árban. A többi alkatrész rajta kívül körülbelül azon a szinten van, mintha most bemennél a boltba, hogy 140e-ért szeretnél venni új hardtail MTB bringát. A súlyadatot illetően nekem kétségeim vannak, hogy csak ennyi.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
TayRol
nagyúr
srácok,
lehetséges összerakni 70-80e-ből (nulláról) egy SS-t? ha igen, esetleg van itt olyan hozzáértő, aki konkrétan tudna ajánlani dolgokat?
nem vagyok ebben szakértő.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
-
#48525824
törölt tag
válasz Teasüti #25824 üzenetére
Criteriumot lattal mar? Amit palyageppel nyomnak vagy az nem szamit spotteljesitmenynek? En pl. azokat a tavokat amit mas outival nyom le en fixivel. Akkor en nem vehetek ra jo hajtast csupan azert, mert fixi? Azon kivul, hogy nincs x sebessegem, mi olyan nagy kulonbseg van az outi meg a fixi kozott, hogy a fixit ledegradaljak sokan?
Valakinek fixin is fontos a jo vaz, a hajtas, a kerekek stb., mert pl egy ragados joytech aggyal kicsit nehezebb letekerni 140km-t, mint egy michevel.
-
Mewryck
tag
én próbáltam egy ilyet a melóhelyen
-a motor 250W-os,a hátsó agyba van beépítve,akksi a vázon
-4 fokozatban lehet állítani a rásegítést és az akksi töltést,lehet használni töltés és rásegítés nélkül is,mint egy normál bringát,csak érezni a súlybeli különbséget
-rásegítés max 30km/h-ig megy,utánna már "visszafog"-lehet vele többel menni,de a motor lassít,fékez-ki kell kapcsolni a rásegítést
-töltésnél a legerősebb fokozat még az edzettebbeknek is gondot okoz rövid távon is!
-a rásegítés csak akkor működik,ha tekersz,gurulás jözben nem-"nincs gázkar",amit húzogatsz,egy kis egység van elhelyezve kormányon,kijelzővel és pár gombbal,itt lehet állítani a rásegítés-töltés mértékét
gyakorlatban: észnél kell lenni!!! elindulsánál,ha elkezdesz tekerni,1-2 másodperc múlva kapcsol a rásegítés,kapaszkodni kell a kormányba,mert nagy nyomatékot ad rá elég hirtelen-a rásegítés mértéke a max sebességet befolyásolja,menet közbeni állításkor is figyelni kell,fokozat emelésnél is hirtelen jelenik meg a nyomaték;elindulásnál már féket kell húzni,mert nehezen irányitható ez miatt,hozzá lehet szokni,de nagyon furcsa,viszont előzésnél városon belül nagyon hasznos tud lenni,vagy ha sietsz valahová és nem akarsz leizzadni;...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
Rottweiler89
senior tag
Nah ez vajon mennyire lehet lestrapálva?...
DeepCool CH370, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED D4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6700 XT 12GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
-
Danex
addikt
Hello, ha házi készítésű Triciklit akarok építeni, milyen előírásoknak kell megfelelnem? Mármint a méretezésre stb-re hol találok leírást? Előre is köszi!
-
Teasüti
nagyúr
válasz #48525824 #25821 üzenetére
Nyilván vannak igények itt is szupi cuccokra. Mindegy milyen okból (brutál futár, divat hipster, stb.).
De egy közlekedős gépre mégis mi az anyám kínjának 230 dodós hajtás?Amúgy tényleg, mi pluszt ad egy fixin ez (fixihez tök laikus vagyok)?
Mert ha outira, vagy montira raknak 50k-s hajtóművet, azt indokolhatja a sport teljesítmény. -
Teasüti
nagyúr
válasz lsebestyen #25816 üzenetére
Amikor letörik a küllőprizma, mert belecsattan egy kátyúba a kerék 4,5 baron, az odacsapásnak számít?
Jó te biztos nem 500 forintos tengelyeket használsz.
Fapados agyakban csak ilyenek vannak.
Lehet egy Shimano Dura Ace tengely nem hajlana el csak úgy.
Ki tudja mit tud az 500 forintos, lehet csak ledarabolják a 6 méteres köracélt, menetet vágnak rá és megy a polcokra hőkezelés nélkül...[ Szerkesztve ]
-
glacious
addikt
válasz grizlisandor #25814 üzenetére
Ha decathlonos pulzusmérő, akkor kódoltat keress, mert azt nem kényes a környezeti elektromos zajokra.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz ludsimon #25772 üzenetére
Nem értem hogy lehet ilyent mondani, hogy az országúti kerékpár járdára való. Sokszor mondják nekem is, hogy menjek a járdára aztán ott keresztforgalom van mert autókijárók utcák stb (Körmend), Én meg nem szívesen üttetem el magam, vagy nem várom meg míg kiugrik elém egy gyerek 30-as tempónál, és a többi. De beszélhetek fel s alá, aki ezeket nem éli át annak halvány lila gőze sincs arról hogy mi is az az országúti kerékpározás valójában. Neki csak egy monoton tekerés marad semmi több.
-
Zola007
veterán
válasz grizlisandor #25814 üzenetére
egy beurer pm25-t használok konditeremben már 3 éve, lassan elemet kellene cserélni, de más baja még nem volt
10.500 ftMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
lsebestyen
addikt
-
Teasüti
nagyúr
válasz lsebestyen #25813 üzenetére
73 kg vagyok, de gyakorlatilag az összes tengely görbült alattam a menetes aggyal. Mikor tengelyt cseréltem, egy hétre rá ugyanolyan görbe volt. Felfüggesztéssel, még csak nem is merev vázzal. Sportos közlekedés, padkázás (nem csak fel, de leugratással), néha befigyel pár kátyú is. Ennyit azért elvárnék még az üzemszerű használat címszó alatt bármilyen bringától. Nálam ott kezdődik az ipari hulladék, ami ennyit sem bír ki hosszú távon.
Ok, a menetes agy egy elavult vacak. Olyat nem ajánlanék senkinek.
De ha nekem megfelel ilyen igénybevételhez egy ilyen fapados konfig, akkor a kocabringásoknak miért nem? -
grizlisandor
veterán
válasz Balazska15 #25764 üzenetére
Én is a Kellysre szavazok, így ő nyert, köszi.
(#25765) deicide: Értem, köszi most mérettem meg, nekem 106cm akkor nem aggódok.
(#25770) Zola007: Köszi a tippet, max ha nem megy fel akkor gumizzuk.
"pulzusmérő: alap Beurer (10.000)" ajánlottál nekem helyett egy Decathlon-nál egy ONrhythm 50 6k-ért megteszi kezdésnek?, inkább lakatra költök, mint pulzusmérőre! Ha nem akkor mehet kezdésnek egy Beurer PM 45 vagy egy Polar FT1? 16k körül.
Az övből van 1 szabvány méret, amit lehet állítani min->max-ig?
-
lsebestyen
addikt
-
MODERÁTOR
válasz zoli03 #25807 üzenetére
Mindenképp újat szeretnék. Van bennem egy ilyen beállítottság, hogy soha semmiből sem veszek használtat, mert egyszerűen nem szeretem.
Újak közt, ilyesmi árkategóriában van jobb választás?(#25808) Because
Sajnos nincs ilyen haver, annyira pedig nem igen értek hozzá, hogy magam rakjam össze.
-
Teasüti
nagyúr
Amúgy átlag városi felhasználásra miért nem jó itt senkinek egy 60-70k-s gép? Tipikusan a 70k-s Neuzer-en akadt meg a szemem, hogy mit kell annak kibírnia úgy mégis, amire nem alkalmas a napi közlekedésben?
Ok, én is budget színvonallal ingázok, elismerem, hogy gyorsan amortizálódnak az olcsó hajtások, de a váz, egyéb nem mozgó alkatrészek miért is ne bírnák a napi igénybevételt? Elől legolcsóbb alu szimplafalu felni noname küllős 1000 forintos kónuszos agy csavaros rögzítéssel, hátul a kazetta miatt már kicsivel jobb, de még mindig budget duplafalu akármilyen márkájú kerék gyorszárral. 10+ év alatt ezen a bringán ez a harmadik garnitúra kerekem és összesen kerültek annyiba - sok-sok év alatt -, mint egyetlen normális hátsó kerék. Acél váz meg gyakorlatilag örökös, ha jó konstrukció.
V-fékek, kormány, stucni, nyeregcső nem tétel. Váltók legyenek jók, legalább hátul, oszt az is pipa.
Ha ennél drágább géppel ingáznék, nem merném odakötni sehova.
Kinek van ennél többre szüksége a városba arra a pár km-re?Azt már nem firtatom mi az anyám drága egy fixin, hisz kb semmi felszereltsége nincs.
Hipster faktort kell megfizetni rajta?[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
A seggfájást meg lehet szokni? 1. nap nem fájt, második nap már szenvedés volt ráülni, lehet ma is kéne tekerni, de holnap túrára készülök, lehet pihentetem ma a seggem
-
TayRol
nagyúr
-
Zola007
veterán
válasz TayRol #25800 üzenetére
szerintem ha közlekedni akarsz, akkor singlespeed vagy egy agyváltós
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zoli03
őstag
válasz TayRol #25797 üzenetére
A hajtómű nem néz ki valami minőséginek, az agyak minősége is kérdéses, ki tudja, meddig bírja rajta a menet. A felni is érdekes, ilyen fűzéssel nem tudom, hogy mennyire bírja majd.
De ha ennyiért meg tudod venni, és még méretre is jó, akár meg is érheti, maximum cseréled, ami éppen tönkremegy rajta.
[ Szerkesztve ]
-
#16729600
törölt tag
válasz TayRol #25797 üzenetére
Hol laksz,hogy ilyen drága a posta ? Egy bizonyos összeghatár felett ingyenes,minden más esetben ennyibe fáj. Magyarországra 11.99 euró.
(#25802) TayRol Akkor azt súlyosan félrenézted , a bringa kerül tuti annyiba,hogy teljesen ingyenesen szállítsák.
[ Szerkesztve ]