Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- Alig két nap múlva konzolokra is befut a Star Trek Legends
- Need for Speed: World Online
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Steam topic
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Android játékok topikja
- Xbox Series X|S
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Path of Exile 2
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
-
GAMEPOD.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz Csapi007 #36848 üzenetére
És ugyan mi az ami felemel egy lapierre szintre egy rose kerékpárt? Rá van írva pár helyre hogy ROSE aztán ennyi, de mi ez ha nem tömegcikk? [link] Beszéljünk egy ilyenről, mi az ami megragadja az embert benne? ROSE rá van írva párszor, megrendeled, ezt küldik mindenkinek. [link] ROSE ugyanúgy, de van valami érdekes benne, valami mérnöki dolog ami megragad? Nem hinném, csak egy karbon bringa benne két kerékkel lánckeréksorral oszt hajtsad.. lapozhatnám tovább a listát, nem látok olyan bringát ami elütne az átlagos kinézettől.. nincs meg benne az, mint pl egy Lapierre xelius efi 200-ban, akárcsak a szín átmenetek vagy az érzés hogy van egy különleges bringád ami egyrészt nem matt, másrészt nem tömegtermék mint a ROSE-ról jövő beütés, hogy a többi aki ezt használja annak is mind hasonló sémájúak a gépei.. meg van valami múltja? Vagy csak van a levesben hogy ROSE, megjelentek a bringákkal ráraktak egy ultegra/105 szettet oszt már szuperek is lennének. (ha a C12 karbon vázakat árulnák ugyanígy, vagy egy ABC márkájút, akkor is nyugodt szívvel ajánlanád?)
-
Daniel Alves
őstag
válasz Csapi007 #36848 üzenetére
Gondoltam a bringaexpon bizonyos kedvezményekkel szoktak kedveskedni a kiállítók.
Amit írtam nagyon közel voltam, hogy egy CRS-4400 biciklit vegyek de mi van ha (isten ne adja) gond van vele. Visszaküldeni, bármilyen probléma miatt postázni? Sajnos nincs idehaza forgalmaja így pedig kényelmetlen. Az ár-érték arányról is írtam, hogy a legjobb...Orbea Orca OMR M10iLTD www.translapschallenge.com
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Csapi007 #36848 üzenetére
Szerintem is kellemes bringákat csinál a Rose, nincs vele bajom, de azért azt be kell látni, hogy nem egy Lapierre vagy Specialized. Ár/értékben kiváló, de a helyén kell kezelni. Mivel tudtommal kizárólag webshop-ként üzemel, nyilván olcsóbban is tudnak árulni kerékpárokat, akárcsak a Canyon.
A kerékpárnak igen is lelke van, az márpedig a váz! A Rose-ban tényleg van egy kis jellegtelenség, unalmasság. Talán akkor már inkább a Canyon háza táján néznék szét, ha jó ár/érték arányú bringát akarnék venni.[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz Csapi007 #31762 üzenetére
Jó tudni, ugyanis a felhasználói kézikönyve az Edge 500-éval ellentétben mélyen hallgat erről. Ettől függetlenül én személy szerint nem ajánlom ezt a modellt, az ANT+ kihagyása nagy hiba a szememben, az Edge sorozat egyik fő húzóerejét kukázták a minimális árelőnyért.
sghc_toma: nálam egyáltalán nem fagy, amióta megvan a Garmin, sosem fagyott le, de a navigáció itteni megvalósítását illetően is egyetértek a vicc kifejezéssel (nyugis országúton jó lehet, de városban és terepen szerintem eléggé használhatatlan). Látszik, hogy a trackingen van a hangsúly, és nem a navigáción.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
imyourfriend
őstag
válasz Csapi007 #30007 üzenetére
Köszönöm, akkor valószínű marad az a verzió hogy pulzusmérés kerekezés közben és futásra meg majd kitalálok valamit. Igazából kerekezni jobban szeretek. Nézegettem amúgy polar órákat, legalábbis azt tudnak olcsóbban hozni az illetékesek. Nézegettem polar cs500-at, igaz ez picit messze áll a pénztárcától. De ha tudnak olcsóbban hozni akkor miért ne alapon lehet hogy rendelek egyet. A cs500-as tudtommal már tartalmazza a pántot. Amúgy azért szeretném, mert mostanában igaz hogy jó tempóban kerekezek de kordában akarom tartani a pulzust és fejlődni mellette, ez az a rész ahol szerintem sokat hozhatok most.
-
Balazska15
senior tag
válasz Csapi007 #27408 üzenetére
Ezzel a mobiltartóval van valakinek tapasztalata, mennyire stabil pl? És ami a legfontosabb, hogy mekkora lehet? ! Nekem 5,5col a kijelzőm, félő, hogy csak egy méretben lesz kapható és az is kisebb, ha jár valaki arra akkor megnézhetné van-e rá írva valami paraméter, mert az újságból azt éppen kihagyták..
"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD
-
veterán
válasz Csapi007 #24651 üzenetére
Vezetékest vettem, kemény 3500ért. Kellett már valami, de annyira elbizonytalanodtam (a polar a saját szabványa miatt, a másik a korrodáló drót miatt, a harmadik nem tud pedált/pulzust mérni egyszerre, stb), hogy inkább vettem egy ilyet Ráadásul nem 30ezerbe került, hanem 3.500ba
Más:
Lesz egy eladó "reparto corse" alu stucnim, 120mm, fekete.
Ha érdekel valakit.(#24712) lsebestyen
Sárga szemüveg ködre van kitalálva. Olyan 20%-ot hozzáad a puszta szemes látótávhoz.[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
superecneB
őstag
válasz Csapi007 #23132 üzenetére
Köszönöm.
Eddig Sports-trackert használtam, de a legutóbb magától leállt. Az alkalmazás, beraktam a táskámba a tabletet miután elindítottam, de mikor a túra végén elővettem megnézni, hogy mit is mentünk, olyan volt mintha nem indítottam volna el. Nem logolt semmit. Gondoltam visszaúton megint megpróbálom. Ugyan ez történt, pedig egy pár méterrel később megnéztem, hogy még megy -e. Akkor még rendben volt, mire hazaértem megint nem volt semmi data.
Nem tudom mi lehet a baja, de gondoltam kipróbálok mást, így jutottam a Stravahoz, remélem ez be fog válni.Tomkaa:
Hosszú úton szerintem kényelmetlen lesz.[ Szerkesztve ]
-
Gyufaaa
veterán
válasz Csapi007 #21392 üzenetére
Sok ismerősöm használja. Körbejártam már Én is számtalanszor a témát. Többség ezt a megoldást ajánlotta. Ezért is van a Másolat - Copy felirat. A rendszám az autóra való. Egyiküknek sem volt évek során sose probléma belőle.
A "rosszindulatú" rendőr a leszededett rendszámba is bele fog kötni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Csapi007 #20362 üzenetére
Azért a 27,5-öt vagy 29-et nem említem egy lapon a fat tire-el. Az tényleg egy őrület, ellenben az előbb említett méretekkel.
Az én véleményem az, hogy a 26" az megmaradhat DH/FR kategóriákban, ahova a legfürgébb és legerősebb kerekekre van szükség. Illetve az alsó szegmensbe, hobbi kerékpárnak, alacsony nőknek vagy gyerekeknek.
A nagy átlagnak teljesen jó lesz a 27,5, akár versenyzőknek is.
29" jó lehet maratonra, xc-re magasabb embereknek, illetve kezdőknek akik most ismerkednek a terepezéssel, 29"-en nagyobb biztonságban fogja magát érezni egy kezdő mint a kisebb kerékméreteken.
A nagy átlag a 26"-ot akár el is felejtheti, de a gyártók is erre felé tendálnak.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
válasz Csapi007 #17454 üzenetére
Nem tudom, próbáltam M és L méretű sisakokat is 5e -20e kategóriába, mindegyik ott nyomott.
Valami harmincvalahányezres sisak volt egyedül ami nem nyomott, annak lehetett állítani több pozícióban, de annyi momentán nem fussa rá.
itt néztem helyben a bike-trialban, de szegényes a választék. Nincs is fent a honlapjukon amit néztem#17456) lsebestyen: igen, annak is állítható volt az a rész le-fel
#17458) Runner_fxr : Casco-ban (Cuda-t néztem) az tetszett még hogy intelligensen van megoldva a bogárháló és egész nagy a napellenzőjük!
Ez utóbbi nekem fontos, mert erős szemüveges vagyok és nem tudok teljesen fedő napszemüveget felvenni (fényre sötétedő a lencsém, de felülről és oldalból vakít a nap)[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Csapi007 #16610 üzenetére
A bovdenek nyúlhatnak picit és ezáltal elállítódhat a váltó. Illetve az új kerékpárokon néha előfordul, hogy lelazul a pedál vagy a hajtókar. Többnyire a négyszögtengelyes hajtóműveknél kell erre figyelni. Ha lelazulva használod tönkremegy, arra pedig nem lesz garancia. Ezeket ellenőrizheted te is ha van hozzá szerszámod, de ajánlott minden csavart átnézni.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Csapi007 #16610 üzenetére
Új keréknél centrírozni illik bejáratás után, ha fellazult néhány küllő.
(#16612) fireproof
Köszönöm, de én most mégis vmi power ledesre gerjedek.(#16609) Tomi_Sci
Nem találok belőle olyan ajánlatot, ahol teljes a konfig. Tehát adják mellé az akku pakkot, esetleg töltőt.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Csapi007 #15621 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék. A miértjére.
Biciklin vmiért másképp mérlegelem a dolgokat, a tilos az kevésbé tilos, stb.
Adódhat talán a jármű nagyobb rugalmasságából, vagy épp az azonosíthatatlanságából.
Mint mikor gyalogosan átszaladok a zebrán piroson néha napján.
Talán itt lehet párhuzamot vonni.De az alapvető pszichológiai indíttatásra én is kíváncsi lennék, mert nem értem, hiába cselekszem néha ugyanígy.
[ Szerkesztve ]
-
pengemetal
aktív tag
válasz Csapi007 #15621 üzenetére
Tudom, hogy hibáztam. Nem azért írtam le, hogy itélkezz (pláne úgy, hogy szerintem már mindenki ment át piroson akár biciklivel, akár autóval) hanem:
1. Aki arra jár figyeljen, mert fokozott ellenőrzés van.
2. Mindenki eldöntheti, hogy szerinte az összeg milyen arányban van szabálysertés súlyával."Nem a berúgás a cél, de útba esik"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- Need for Speed: World Online
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest