Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
AsakuraDave #37006 üzenetére
Szerintem rengetegen megvették a GPn kívül is - én pl. GP mellett is -, lehet sokan akartak refundolni, de azok nagy részét lepattintották és ha már megvan, akkor úgyis tolni fogják alkalmanként. Ráadásul a fene tudja, hogy mennyi az, aki előtte a Starfield miatt vette meg az 1 hónap GP-t. Plusz Nem gondolnám, hogy olyan állapotban lenne, hogy ez a forgatókönyv megvalósuljon, minden hibájával, a kamu trailerrel, fagyásokkal együtt is azt mondom, hogy ennél sokkal, de sokkal hitványabb játékok is életben maradtak már.
-
válasz
Lacielvtárs #36781 üzenetére
Bash.hu megvan? Nekem onnan van a hasonló szituációkra egy nagyon régi idézetem:
<Potyi> Bazzeg, ilyen a világon nincs.
<Ubibubi> Milyen ilyen?
<Potyi> most vagyok másodszor irc-n, és már 4 köcsög belém kötött.
<Ubibubi> Arra nem gondoltál, hogy nem a rendszerrel van a baj?
<Potyi> wazze, már 5 köcösg
-
válasz
AsakuraDave #36648 üzenetére
Távol álljon tőlem, hogy állást foglaljak - pedig tudnék, mert nekem is kivan a tököm, hogy muszáj behozni a konzolok - sokszor vélt, néha valós - előnyeit minden rohadt topikba, ami multiplatform -, továbbá szerintem nagyon embertől és személyes preferenciáktól függ, hogy kinek jön be a játék és kinek nem. Én ha tudtam volna, akkor refundoltattam volna az egészet és megtartom a sima GPUs változatot, mert annyira nem nyerte el a tetszésemet, nekem túl üres a kampány része versenyek alatt. De nem tartom katasztrófának a játékot néhány 10 óra után.
Ugyanakkor megjegyezném, hogy tényleg külön studio csinálja a Motorsport és a Horizon szériát. Plusz az FH4 és FH5 között? Eskü nem biztos, hogy megmondom, hogyha kiveszed a HUDot, hogy melyik melyik, pedig a 4-est rongyosra játszottam. Én egyáltalán nem láttam szinte fejlődést a két rész között, sőt, tartalmilag szerintem sokkal laposabb volt az FH5.
-
válasz
GalaHU #36556 üzenetére
No, amikor leindul a játék és betölt, akkor a forzához tartozó processek az alábbi kapcsolatokat nyitják (x.x.x.x a gép IP címe, amin fut a játék):
x.x.x.x:50108 20.42.151.134:443
x.x.x.x:50114 51.104.182.209:443
x.x.x.x:50116 20.82.154.241:443
x.x.x.x:50117 23.99.199.208:443
x.x.x.x:50118 2.17.244.7:443
x.x.x.x:50119 23.99.194.233:443
x.x.x.x:50120 20.22.164.32:443
x.x.x.x:50121 103.41.69.240:443
x.x.x.x:50123 20.123.104.105:443
x.x.x.x:50125 40.86.103.106:443ezt meg tudod nézni parancssorban te is a netstat -ano paranccsal, utána kimásolod, átdobod pl. excelbe és ott rászűrsz a Forza PIDjére (azt meg feladatkezelőből ki lehet nézni).
-
válasz
GalaHU #36545 üzenetére
Hát, egy különbség jut egyből eszembe, hogy a mobilnetes hozzáférések általában NAToltak. De rákeresve nem találtam ilyen problémát. Esetleg másik DNSsel próbáltad? Kézzel akár az 1.1.1.1. Vagy a 8.8.4.4.? Meg kéne próbálni tracert-vel átnézni az útvonalat a forza serverig, de hirtelen nem dobta kia google. Ha este gép előtt nem felejtem, akkor megnézem, abból látni, hogy merre akad el.
-
-
válasz
Pistu_ #36389 üzenetére
Nekem elsőre visszadobta a gép harmadannyi játékidővel, így írtam egy külön kézi ticketet, kíváncsi vagyok, hogy ez eljut-e emberhez. Ha nem, akkor sincs nagy gond, de tőlük is ez volt az utolsó preorder, az biztos. Utoljára ennyire felemás érzésem egy vásárlással kapcsolatban az RDR2-vel kapcsolatban volt, bár ott főleg az online kezelése miatt.
-
válasz
kill_switch #36388 üzenetére
Hát igen. Alapvetően nem is az áráról van szó, mert arányaiban nézve, egy jó játék óradíja szinte minimális. A gond akkor van, amikor hiszel az ígéreteknek, megveszed az alapjátékot preorderben, hozzá a gold csomagot, a goldon kívüli DLC-ket, na meg persze az utlimate kiadást, amivel pár nappal előbb tolhatod és amikor mindez megvan, akkor kiderül, hogy az egész egy trehány munka volt, amit összedobtak és eleve nem is azt kapod, amit ígértek. Nagyon megérdemelne már ez a szakma is egy pofont, mert az nem normális reakció, hogy pl. kijött a BG3 és a fejlesztők nekiálltak rinyálni a közösségi médiában, hogy hát ilyen játékokat tőlük ne várjon senki. Én sajnos még emlékszem arra az időkre, amikor a bug még ciki volt és nem feature, gamer újságokra, amiben rommá cikiztek 1-1 játékot, amibe került 1-1 bug, de ha volt benne valami nagyobb hiba, akkor általában 3/5 fölé nem is pontozták. Most meg annak kell örülni, ha a játék életútja alatt egyáltalán hajlandóak kijavítani 1-1 nagyobb hibát, ennek ellenére 8-9 vagy 10/10-es értékelésekkel virítanak.
-
válasz
parandroid #36371 üzenetére
Jelen állapotában erősen arra hajlok, hogy kérek egy refundot a Premium kiadásra, aztán maximum az alap GPs darabbal elgurulok, ha úgy van, max később behúzom valami akcióban.
-
Srácok, a Motorsportban tényleg ennyire csönd van? Se a gyakorlás alatt, se a versenyen senki nem szól semmit, leszámítva azt, hogy még x kör van hátra? Annyira hiányzik valami, hogy a motort üvöltésén kívül történjen valami.
Egyébként az AI zseniális, E190 mercivel megyek a sorozatban, az egyik kanyarban az előttem lévőt finoman megpöcköltem, pont annyira, hogy beférjek, következő kanyarban oldalba kapott és megpróbált kifordítani, zseniális.
Kénytelen voltam a 3. kanyarban lekísérni a pályáról.
-
válasz
kicsako #36118 üzenetére
Nekem mustanggal még mindig tapadás gondjaim vannak hátul - pedig már nem gyári az abroncs -, ha fékezéskor bebólint és kanyarodva gázt adok. Ettől függetlenül még mindig azt mondom, hogy nehezebbnek érződnek az autók, mint amilyennek kéne lennie és ezért van ez, hogy orral kiesünk a kanyarból. Remélem idővel megszokható, mert egyébként tetszik.
-
Ő már elhunyt sajnos, azóta nem tudom mi lett az autóval, valószínűleg a tesójánál maradt. Meg szerintem itthon nincs is nagyon hely ilyen sebességre. Az autópályák minősége sem ideális ehhez, mert már 200 fölött is bőven el lehetne dobni egy-egy bukkanónál.
Az autó csak tipp, lehet akár corvette is, akár dodge charger/challenger is pl, de a németeknél még a performanceok is megállnak kicsivel 300 felett.
-
válasz
AsakuraDave #36109 üzenetére
Kint a városban magasabbak a "tereptárgyak" és keskenyebbek az aszfalt. Még a kisebb versenypályák is jóval szélesebbek, idehaza is minimum egy jó 4 sávnak felelnek meg és nagyobbb teret adnak, nincs egyből mellette egy épület. Amikor először mentem ki pályára, akkor csak a gumi csikorgásából sejtettem, hogy haladok az autóval, egyébként érzésre nagyon lassú volt.
3L1T3: Mi volt az, ami ennyit ment? cts v?
-
válasz
parandroid #36098 üzenetére
Abszolút jó lesz, szerintem is. VGAd azért erősebb jóval az 5700nál, de akkor ez jó hír, mert a 6800XTt legalább jól fog menni.
Zene nekem nem tűnt fel, az tény, hogy elég érdekesen változik néha. Ami viszont nekem zavaró, hogy pl. a menüről egy szót sem szól, ráadásul magyar a windows miatt, és fogalmam sincs elsőre, hogy mi az a építők kupája és mi a kiemelt/track day. Ez utóbbi lenne a forza féle event ami időről időre ismétlődik?
-
válasz
AsakuraDave #36096 üzenetére
Sebességérzet ilyen méretű pályákon igazából sincs vagyis inkább csalóka. Az első szériában olyan szélesek a pályák, mint egy leszállópálya. Ha a rázókat nézed és közel mész a falhoz, ott érződik. Szóval én ezt játék közben nem érzem annyira tragikusnak, szerintem emiatt ne add fel. Még pár verseny után kicsit olyan érzésem van, hogy kormányszög függvénye a kipörgés: kis szögnél nem engedi és betapad, de amint nagyobb a szög, akkor kipörög rendesen (élőben kb. a 4x4-es Stinger csinál így). Legalábbis billentyűzetről.
-
No, mentem én is vele, igaz, most csak billentyűzettel. Hát, a gyengébbik PCn azért nem fix 60 FPS (RX 5700 + R5), de a másikon 6800XT + R7-en ez biztos jobb lesz.
Az aki azt mondja, hogy nincs kipörgés az kamuzik vagy nem tudom, hogy mivel kezdett/mit csinál.
Gyakorlatilag az első pár kanyart végig tudtam driftelni az alap mustanggal - nem szándékosan megindítva, csak egy pillanatnyi gázelvétellel -, kikapcsolva a segédleteket és a kerekek nyomását beállítva. Ami feltűnt, hogy az autó baromi nehéznek érződik, ezért oldalra jobban sodródik, mint várható lenne, gondolom ez lenne az, amit "korcsolyapálya effektus"nak hívtok. A fék viszont egy vicc. Én mentem 5.0 mustanggal, ha azon beletapostál a fékbe az nem ilyen volt, fájóan lassan lassul az autó - a gyorsulás még oké, bár nekem érzésre 200-ig az is lassítva van, gondolom ezek a tuning miatt ilyen buták alapból. Egyébként tetszik, bár nagyon nagyon régen motorsportoztam, így nem tudom összehasonlítani, hogy milyen ahhoz képest. Azt remélem, hogy a gyerkőc is tudja majd pörgetni, bár elsőre kicsit káosz a menürendszer.
-
-
válasz
AsakuraDave #36073 üzenetére
Hallottam, csak a mondatodnak amit írtál nem volt értelme, azért nem értettem. Mert ha minden autó "oversteerel", akkor az nem orral kifelé megy a kanyarból. Nem tudom mit állíthatott a srác, délután random feldobott youtube streamen a srácnak folyamatosan sikerült eltolni a fenekét egy mustanggal, sőt, sikerült egy hyundai-t is megcsúsztatnia kanyarban befelé fékezéssel, az elég valóságos volt, ilyet én is tudok a szög gyári RS Twingommal.
Kár erre ennyire rákészülni, majd holnap kiderül - legalábbis nekem -. A legrosszabb amit veszíthetünk az kb. 9000 izlandi korona.
-
válasz
AsakuraDave #36062 üzenetére
"Ahhoz, hogy oversteeringeljen az autó handbrakezni kell, minden autó oversteerel, mintha korcsolyapályán mennél és a legkisebb kanyarba is visít az abroncs"
Hogy micsoda?
-
válasz
csabi0805 #36026 üzenetére
Én nem ismertem az embert, de nekem nem jött be ez a "review". Végig azt éreztem, hogy fikázza minden jelentéktelen dologért, aztán meg hozzáteszi, hogy amúgy nagyszerű franchise és tök jó. Már mennek live streamek, ott az egyik csóka FF kormánnyal tolja és azt mondja, hogy jól működik. Lassan kiderül.
-
Ez már anno az NFS esetében is megvolt, sőt, ott ugye egyes gyártók megtiltották, hogy autóikat üldözés közben használják. De ezen túl a fizika is nagyon furcsa egy ekkora ütközés esetén. Na mindegy, meglátjuk, megvettem végül a prémiumot.
És akkor egy bónusz kérdés, ha van GP és megvan a játék is, akkor lehet egyszerre xboxon játszani mondjuk a GPs változattal és PCn a Prémiummal?
-
-
válasz
parandroid #34490 üzenetére
Erről a Barbie dologról beugrott, hogy egyik alkalommal a kislányom kapott egy dolgozó Barbie-t, mármint ez a megjelölése. És segítettem neki öltöztetni őket, de a dolgozó Barbie testesebb - kicsit körte alakúbb -, nem megy rá a többi Barbie ruhája. De egyébként igen, simán jöhetne egy ilyen klasszikus darab is. Bár nekem nem pink az s2000-esem.
-
válasz
parandroid #34462 üzenetére
FH4-ben a Hot Wheels jött a végén, az már nem volt benne.
-
válasz
AsakuraDave #34445 üzenetére
Akkor nem csak én voltam vele így, tegnap én is jobban élveztem a B-A kategóriás gépeket.
NoMagix: Anno én is sokszor nekimentem, Mudrunnernek is, aztán egyszercsak bekattant valami, azóta szeretem. Persze van, hogy pörgősebb kell, de egyébként elég chill a játék.
-
válasz
AsakuraDave #34438 üzenetére
Meg azért nem mindegy, hogy egy fast left egy B-s autónak fast vagy egy S2nek, tegnap este váltogattam az autokat, aztán amit egy Bvel simán vittem, ott volt néha meglepetés, ha nem vettem el egy S osztályossal.
Egyébként igen, nem olyan rossz ez a kieg, mondjuk így a HW-vel együtt nem túl erős a kötelező 2 Dlcnek. Meg nekem kimaradt egy jó nagy rész, mert beszippantott a Snowrunner - és újra is kezdtem platformváltás miatt -.
Ja igen, akartam még kérdezni, hogy FH5ben kik a jobb tunerek? Ugyanaz kb. a lista, mint FH4ben? Skippy4631, Nalak, Lazydata?
Parandroid: baszki, sajnálom. Jobbulást. -
válasz
laceszgamer #34417 üzenetére
Igen, az baromi zavaró, főleg, ha nem szól a zene, dübörög végig, de még akkor is, amikor nem pofázik semmit.
Mára megvolt az Apex Predators vége (Apex Run), bár az achi nevét meg a leírást nem értem, hogy miért arra adta be.
Hát, az aszfaltos rally még oké, én a dirt rallytól még mindig fázok, de az majd holnap.
-
válasz
parandroid #34407 üzenetére
Telekom optika van, MB/s az.
-
válasz
szami777 #34414 üzenetére
Nekem ez az új adó már kicsit erős néha, bár játék alatt egyébként is inkább a motorhangokat preferálom, nem a zenét.
Devil's Pass-t letoltam klasszik Horizon Race módban, zene nélkül. 2 új dolog jutott az eszembe: a kézifékes fordulás nettó időveszteség, sajnos. Illetve az, hogy ez a nyamvadt helikopter rohadt fölösleges és hangos. Döbörög végig, mint az állat, még jó, hogy nem hangfalon játszom most.
Amúgy összességében még mindig azt mondom, hogy egy japánban játszódó FH5 sokkal jobban tetszett volna, mint Mexico, de hát ez van.
-
Megnéztem én is pár versenyt, automata váltóval a fordulás nem az igazi, mert néha már szinte ledadog alapjáraton, mire visszakapcsol, de egyébként sokkal jobb, mint amit vártam tőle elsőre.
UI: A fast travelt az alaptérképen mi oldja fel? Már nem emlékszem, ingatlan kell hozzá vagy majd a story?
-
válasz
laceszgamer #34405 üzenetére
Nekem PCn most olyan 90 MB/s-et tud hozni. Kibírható.
-
válasz
kill_switch #34386 üzenetére
Igen, csak az alapnál már tovább járok, megvan mindhárom éves pass és hiába windows store-os, xboxon ugye az nem jó. A megoldás az lehetett volna talán, ha eleve xsxre veszem és akkor cload gaminggel tolom PCn, csak annak meg eléggé gáz a minősége, plusz nem támogatja a 21:9-et.
-
válasz
parandroid #34376 üzenetére
Snowrunnerrel nagyobbat szívtam, de azt nem veszem meg még egyszer xboxra 32k+ért azt tuti, marad PCn sajnos. Pedig jó lenne azt is boxon tolni, főleg, hogy lazulós játék.
Most 14k-ért meg tudtam venni "utazás" nélkül az premiumot, szóval megvan már boxra is, így akkor használom ezt a verziót.
-
válasz
parandroid #34370 üzenetére
Anno steam-re premiumot vettem meg, csak azóta lett xbox és gondoltam még jobb most átváltani, mert Steamről nem húzza át a save-et.
Qkackca: nem húzza át, sajnos.
-
válasz
parandroid #34351 üzenetére
Akkor csinálom előről, bár így az elején kb. nulla autóval, kb. nulla lóvéval nem az igazi. FH4 ilyen téren talán könnyebb volt, ott ha megvolt 1 vagy 2 jó autód, akkor pl. a heti évszakos cuccokat letolni nem volt nagy dolog. Itt kb. semmit nem tudtam megcsinálni, mert semmihez nincs autóm.
-
válasz
Kisgépkezelő #34344 üzenetére
Elrontott féktáv ismerős, egyszer egy évzáró bulin szimulátorozni mentünk és valami ritka vacak autót tettek be mindenkinek, így al első kanyarban a hosszú célegyenes végén sikerült letarolnom a felsővezezés nagy részét és extraként az ügyfelek közül is vittem párat magammal.
-
válasz
parandroid #34311 üzenetére
Nagy kár, sajnos én hülye fejjel anno előrendeltem Steamre az FH5 Premium Edition-t. Csak azóta lett XSXem is, így meg kéne venni oda is. Bár annyira már nem köt le, mint az FH4 anno. (Meg nem tetszik, hogy nincsenek benne üzletek, mint a 4. részben). Lehet inkább a Motorsportot szerzem majd be előbb.
-
válasz
parandroid #34290 üzenetére
Ah, most szoktatom magam az XSXhez, ezért teljesen abban voltam.
Steamen megvan, csak így, hogy lett XSX már bánom, hogy nem oda vettem meg. Bár azt jobban, hogy a Snowrunner nem play anywhere cím, így duplán bajban vagyok.
-
válasz
spleenszuru #34287 üzenetére
Én nem látom 40%-os akcióban a FH5-öt.
-
Skacok, az Ultimate = Premium kiadás? MS storeban csak azt láttam. (Bár lehet inkább steamen kéne venni).
-
válasz
Tibiajax #23536 üzenetére
Én sem szoktam sokszor venni - főleg preorderben - címeket, legutóbb talán az RDR2 volt, aminek az online része pl. hatalmas csalódás volt a mai napig, viszont az FH4 alapján az 5 is sokáig fog örömet okozni. Főleg, hogy a fiam meg pont a terepen rohangálást szereti.
-
válasz
parandroid #23535 üzenetére
Köszi, akkor valószínűleg rászánom magam én is, a 4 elég sokáig szórakoztatott.
Most Premiumnak hívják az ultimate-et? Én csak azt látom az MS shopban 100 dodóért.
Illetve gépigényről még nincs hír, ugye?
-
válasz
szami777 #23501 üzenetére
Annyiért mennek lassan a 2060-asok, szóval valószínűleg több kell majd rá.
FH5: Nekem kicsit soknak tűnik az offroad rész, remélem azért lesz rendesen aszfalt is - ennyiből szerencsésebb lett volna japán talán.
Én nem vagyok régi Forzás, nem ismerem, de az MS hogyan csinálja, Forzánál az elejétől kezdve van ultimate kiadás? Vagy az csak később jön? Vagy az elején jobban jár az ember, ha inkább GamePassal tolja, aztán ha jön az extra tartalom, meg leárazás, akkor veszi meg?
-
válasz
Kisgépkezelő #22160 üzenetére
Igen, egyedi a hangja van, ezért is írtam, hogy eltér az átlagtól, de kívülről brutálisan eltér az igazitól. Ráadásul sokan kérték ha minden igaz, hogy javítsák ki, mint az Audi V10-es hangját, de szerintem azóta se csinálták meg.
Típuson belül még talán elnézed, de amikor 2 teljesen különböző márkának van ugyanaz a hangja úgy, hogy még a hengerszám se stimmel? Vannak korlátai a játéknak, de ettől függetlenül én nem tudok jobb alternatívát szórakozásra autós frontos PCs játék esetén, Főleg, hogy néha csak 15-30 percem van rá.
-
válasz
El Diabl0 #22155 üzenetére
Nekem ez a kettő sem tűnik egyformának, de valóban jobban hasonlít, mint a FH4ben. ACben kb. olyan hangja van, mintha folyamatosan visszaverődne a hang valahonnan.
Legtöbb játéknál úgy oldják meg, hogy egy adott típusra csak ráhúznak egy univerzális hangot és max azt torzítják egy picit, nem készül minden autónak külön hang, rengeteg idő, pénz, stb. FH4 egyébként is talán visszalépés, de azért akadnak olyan autók, amik kilógnak picit a tömegből, pl: Audi R8 v10 Plus, Lexus LFA, Dodge Challenger, bmw M4 GTS, dodge viper. Ezek közül a többség nem igazán autentikus, de legalább egyedi.
-
válasz
parandroid #21904 üzenetére
Biztosak vagytok ebben? Én soha nem nyitottam meg őket és nő a pénzem, most kipróbáltam a postaládában lévő üzenetekkel, de semmi pénzt nem adott az egyenlegemhez.
-
Skacok, másnak van gondja a bejelentkezéssel? Néha még az Xbox konzol/game bar stb.-be se tud bejelentkezni a játék, Forzában egyszer eljutott addig, hogy szinkronizál, majd ott is megállt a történet.
Vagy egyszerűen közli, hogy nincs internet kapcsolatom.
-
válasz
parandroid #21513 üzenetére
Clioból ha jól emlékszem 2 van bent, az RS - Renault Sport -, ami anno és most ia elég kemény kis méregzsák - főleg a trophy belőle -, illetve a v6, ami eleve ritkaság volt, egy középmotoros példány (!).
Nyethuszár: szélesebb a pofája - a lámpa alatt látszik a toldás -, kicsit erősebbek az ívek, más emblémák, nem nagy dolgok kívülről.
-
Ez a mostani Trial verseny elég gáz volt, a döntő többségben RWD Suprával jöttek a srácok, végül úgy tudtunk nyerni, hogy kilépett az első vesztes kör után 3 suprás gyerek, és ketten behúztuk a másik két versenyen az első két helyet egy MR2vel és egy Corolla SR5 paripával.
-
-
válasz
CJ4567 #20655 üzenetére
Próbálj meg valahogy élő embert kérni, a legtöbb cégnél ez sajnos ilyen, több kör kell, mire eljutsz odáig. Rockstar esetén is az első ilyenek csak automata válaszok a költségcsökkentés miatt. Aztán élő embernél is vannak különböző tierek, az alacsonyabbak szintén kb. csak copy paste dolgokat tudnak csinálni.
-
válasz
Ezekiel. #20605 üzenetére
Frissen érkezve nehéz elfogadni - legalábbis nekem az volt -, hogy a szalonárakhoz képest a legtöbb autót tetemes bukóval tudod eladni, még nagyobb részük pedig még csak el sem fog kelni AHban. A kelendőbb darabok viszont egész jól pörögnek, a többit pedig leírta DjDanee87.
-
válasz
csaba951 #20526 üzenetére
Casco volt, önrészt fizet a pilóta, az kb 1.5 millió volt mindenestül, nem volt 8 napon túl gyógyuló sérülés, karcolások nélkül szálltak ki. Drága próbakört ment, de volt rá kerete.
rdt89: Szép lista, kár, hogy a Dodge és Chevy idehaza hivatalosan nem kapható, nem is volt, másik országba kell érte kimenni, ahogy a Jag XFR sem és európai autógyártótól nem is nagyon fogsz már új autóként ekkora motorral kapni, főleg nem szívó motorral. Ha tudod, hogy hogyan jön össze egy ncap értékelés, akkor eleve nem is példálóznál vele, esetleg megnéznél egy IIHS értékelést stb. Gyereket valóban nem tennék be hátra, ahogy felnőttet sem, nem arra a +2.
Szóval igen, mindenki azt ír, amit akar, nyugodtan kanyarodjunk vissza a Forza felé.
homerhamm: Keveset futott inkább igaz rá.
Bár talán még ma is ott áll a márkakerben, de mostanában nem voltam hátul.
-
válasz
parandroid #20514 üzenetére
Egy pony car, kis karosszériában egy muscle car ereje, mi más lenne, mint erős autó? Attól, hogy nem fogja a user kezét és a user béna, még nem az autó hibázik. Az 1.6 táltos után ha beül valaki és padlózza, akkor nyilván elveszti a kontrolt, de erről nem a technika tehet és ettől műszakilag még egy jó autó, remek ár / értékkel a kategóriájában. Nem a fegyver öl, hanem az ember, aki meghúzza a ravaszt.
rdt89: Semmi baja a féknek, tudni kell helyén kezelni egy ~1700 kg-os, erős autót. Sok embernek nem sikerül, ez nem a fék hibája. Ez pl: az a GT, ami nálunk volt egy darabig, majd pár hónappal később egy tesztkörön nyomott egy padlót a pilótája és el sem engedte a gázt, amíg meg nem állt a mutatvány végén:
Gyakorlatilag egy ép elem nem maradt az autón, elég sokat pörögtek fejen is, miután leestek az útról, mégis mindenki karcolások nélkül szállt ki az autóból. Nem gondolnám, hogy rosszul törött volna, megvédte a bent ülő embereket.
Egyébként láttál már/ültél már élőben ilyen idős amerikai autóban? Na azokon gyenge a fék, a hörgő motoron kívül nem sok élményt találsz egy gyári állapotú 30-40+ éves izomautóban. De távol álljon tőlem, hogy bárkit is meggyőzzek, hogy mi a jó, nem jó, csak néha nem árt, ha van némi gyakorlati tapasztalat egy állítás mögött.
-
válasz
parandroid #20453 üzenetére
Több helyen is tévedsz. A legutolsó generáció végre - európai szemmel is - korrekt futóművet kapott, technikailag egyáltalán nincs lemaradva. A belső tér talán még mindig alul marad attól amit az európaiak elvárnak, de abszolút élhető. Nem véletlenül iszonyat nagy siker, a legtöbbet eladott autó a kategóriájában. Idehaza rengeteget törnek belőle, mert páran azt hiszik, hogy ez olyan, mint egy Bmw. Pedig nem az, az elektronika nem olyan steril, mint a német prémiumok esetén és a motor sem olyan, mint egy európai v8. 450+ ló és 500+ Nm egy szívó motor esetén nem kérdez vissza, főleg. Nekem volt szerencsém használni egy ideig egy Mustang GTt és közelébe nem ér élményben - hangban még egy lapon sem említhető- pl. egy mai M-es bmw.
Mutass kérlek bármilyen másik autógyártót, aki 16,3 millió Ftért ad neked hátsó keréken ennyi lovat és Nmt, mert nincs. Európában a Stinger is kevesebb, drágább, gyengébb, v6 és csak 4x4 idehaza - szintén használtam pár hetet egy v6os példányt -.
Megjelenés kinek mi, ez ízlés kérdése. Műszakilag azok az autók nagyon gázok mai szemmel. Aki vezetett már 70es évek beli Mustangot vagy más amerikai autót az tudja, hogy sem erőben, sem fékerőben nem mai szint, amit ad, poszteren jól néz ki.
-
válasz
tesz-vesz123 #19742 üzenetére
Egyébként tényleg, kb. így megy mindenki free roamban.
Nyethuszar: Lehet itt nem így van, de nincs napszemüveg vagy valami hasonló a karaktereden? GTAban pl. számít ha az van rajtad.
-
válasz
parandroid #19402 üzenetére
Pontosan így érzek én is. A másik halálom, amikor 2-3 csapattag fixen AFK vagy nem tudom mit csinál mind a három futamon és várja, hogy hátha így is megnyeri a csapat...
-
válasz
lanszelot #19244 üzenetére
És ezzel mit akarsz mondani? Te meguntad, lehet mások is, rendben. Vannak azok, akik most veszik meg, most kezdik, ez ilyen. Ez a fajta beböfögés, hogy a játék halott teljesen felesleges, nem különbözik attól, mint akik ugyanezt kántálják a wow esetében, kb. 10 éve. Egyszer biztos igazuk lesz, de addig még évek telnek el.
-
válasz
Bigemperor #18920 üzenetére
Igen, én az egyik ilyen akcióban vettem meg 12k-ért.
-
válasz
Bigemperor #18918 üzenetére
Nem tudom mit tartasz értelmes árnak, MS Storeban olyan 12.000 körül van leárazva, annál sokkal olcsóbban még sehol nem láttam.
-
válasz
AsakuraDave #18874 üzenetére
Arabokon kívül láttál mást is IRL, aki aventadorral homokban vagy murván gurul? Az se jobb, mint a 33s ilyen szempontból.
-
válasz
AsakuraDave #18869 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogyha folyamatosan sz*r, f*s és hasonló jelzőkkel illeted a játékot és a játékosokat, akkor minek játszol vele?
-
válasz
parandroid #18764 üzenetére
A viperes rész ismerős volt, beugrott, hogy honnan: [link]. 0:38nál az a hang... beteg. Kár, hogy ilyen hang nincs a forzában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Android szakmai topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ukrajnai háború
- Gitáros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Interactive Brokers társalgó
- További aktív témák...
- Macbook pro 14" m1pro 16/512, szép állapotban,kiegészítőkkel, dobozával.
- Apple Magic Keyboard iPad Pro 11" (M4) Hu 2 év Alza jótállás
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Apple iPhone 14 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest