-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ReFleXx
addikt
akkor inkabb egy futheto/szelloztetheto ules utolag, gondolom megoldhato Focusban is.
Nemtudom en total huzat ellenes vagyok, meg kormanyra se raknek soha kormanyvedot.
Az a golyos cucc az segit barmit a szellozesben amugy?2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
gabor9991
őstag
A pollenszűrőt a gázpedál felől cseréljük de az anyós oldalon is van egy leszerelhető fedél, annak van egy tömítése ami ilyen idős korában már elporladt.
Itt folyik Ki a kondenzvíz amit a szőnyeg alatt találtál.
Itt ki tud folyni, de amikor a ventilátor alacsony fordulaton van vagy ki van kapcsolva akkor a víz természetesen nem fog csöpögni
Fedél alá nyomj egy kis tömítőpasztát és jó lesz.
Én tavaly ezt már megcsináltam, sokáig kerestem honnan jön a víz de végül.meglett[ Szerkesztve ]
-
-
-
Dißnäëß
veterán
válasz sparta2 #34955 üzenetére
Egyébként ha már említetted a P-t... érdemes náluk javíttatni, hogy dolgoznak ?
Kelet és észak messze nekem nagyon, Sasad és környéke o.k.Esetleg még a Józsa László Ford szervizt ismeri valaki ? (Szigetszentmiklós).
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
SP4C3
veterán
válasz darvinya #35083 üzenetére
Holnap délelőtt viszem vissza a szervízbe... Nemtudtam rájönni, ha porlasztók, akkor sajnos ez van, eladom és járok biciklivel.
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
ReFleXx
addikt
válasz molnarpeter #35111 üzenetére
gondolom szilentblokk kinyomo
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
szekra
őstag
Sziasztok! Akinek van/volt mk7 facelift előtti Fiestája (2008-2012) rám tudna írni? Lenne pár kérdésem. Nagyon köszi.
-
subaruwrc
félisten
válasz molnarpeter #35111 üzenetére
hátsó hosszlengőkar szilent prés.
nem tudom, nekem 22 évesen már ki van a bele a szilentnek és hétvégén felújítom az egész hátsó futóművet ( mk1 ) oda kell. -
diablo1984
veterán
Sziasztok. Lassan olajcseréhez érkezik az 1,4 benzin fókám, jelenleg eurol van benne, 7e km alatt egy csepp sem kopott belőle, az 5 literből még az 1 liter megvan. Most elgondolkoztam a q8as fordba való olajon, ezen, csak mert 4 literes és 2 ezerrel olcsóbb mint az 5 literes eurol(lényegében nem veszem meg az 5.litert).
Valakinek van róla tapasztalata?
Ha rossz visszajelzés érkezik, akkor max megveszem a bejáratott, jól bevált eurolt és pakolgatok még 1 liter olajat... -
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #35116 üzenetére
megveszed a 4-et és max a maradék 1-ből utántöltöd, ha ugyanolyan
4.25L kell abba is nem ?* ja ok. de ne keverd az olajokat.
radi8tor
fórumtagoknak kedvezményesen elvállalom[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
#27070592
törölt tag
válasz diablo1984 #35119 üzenetére
Ha nem szeretnéd tovább kerülgetni a megmaradt egy liter olajat, hasznossá tudod tenni az olajcsere alatt.
Miután leeresztetted a fáradt olajat a motorból, beleöntesz fél liter maradék tiszta olajat a szokott helyen, az végigcsorog az olajjáratokon, kiöblíti a bent maradt fáradt olaj nem kis részét, majd kifolyik alul.
Ilyenkor lehet még elkövetni azt, hogy szabaddá teszed a főtengely végén lévő csavart és dugókulccsal kézzel átforgatod a motort. Ez után jön a második fél liter beöntése, ami egy újabb öblítés. Kicsorog, vársz fél órát, addig az új olajjal beáztatod az új szűrőt, majd feltekered, betöltöd az új olajat és fölszívsz egy kis utca coke-ot, amit a szervízköltségen megspórolt pénzből vásároltál.
Ja, nem. Iszol egy kávét. -
-
H0r1
tag
Sziasztok!
A 2019-ben kijött MK4 fóka 2020-as verziójában foncsoros első lámpatest van, de felülről világít lefelé egy led. A halogénnel összehasonlítva nem nagyon estem hanyatt. Nézegettem, de valahogy nem hozta a klasszik "napfény" világosságot, mint mondjuk az opelnel a matrix led. Persze pont 1 millioval tobb is ez a projekt, csak olyan tesséklássék dolognak tűnik fordnál ez nekem.
Ezen elgondolkodva, nem is nagyon éri meg p*csölni bármilyen ledes cuccal H7 helyére, de javítsatok ki ha nem így van.
(Most műszaki meg ilyenektől tekintsünk el, meg attól, hogy a vakítás fennáll e, ezek fontos dolgok, csak most maga a technika érdekel)
H7 Tungsram Led
Osram
Tengernyi verzió van, most épp kettőt linkeltem. Egyik úgy tűnik rendelkezik CAN ellenállással, másik meg nem, vagy beépített?!Egyébként a gyári halogén elég harmatos koromsötétben, inkább azt mondanám, hogy hamar elfogy, magam elé világít, pedig már utólagosan kézzel is feljebb lett tekerve, mert az elektromos állító legmagasabb állásban is elég karcsú, de ugyan ez volt a bajom az előző fókával is. (Nem vakítok senkit, nem villognak ez az amaz)
Viszont akkor már jónak tűnnek az ilyenek is: Nightbreaker Laser
Egyébként persze felmerül a kérdés, hogy az ember megy e annyit este koromsötétben, közvilágítás nélkül, hogy ezt meg kelljen oldani, és a válaszom az, hogy nem biztos, sőt...
De ezzel a területtel autók esetén még sosem foglalkoztam és most érdekel!
(Csak hogy konkrét kérdés is legyen, ha a gyári h7-et eldobnám, akkor a gyakorlatban hoz valami pluszt hozzá képest a nightbreaker, vagy csak "papíron?!)
Köszi!
-
Sys85
veterán
MK3 esetében nekem jobban bejött a Nightbreaker Laser.Fehérebb és erősebb fénye van (persze nem 2x akkora),én jobban látok vele.Mondjuk messzebb ez sem világít,de ez a foncsor miatt van,nem izzó függvénye,viszont amit bevilágít azt erősebben/kontrasztosabban látni.
Korábban volt Osram Xenon Look is,annak a fénye kissé kékesebb,azzal jobban szerettem közlekedni,de abból fél évente 1 szettet elfogyasztottam.Ebben közrejátszhat az is,hogy nincs DRL az autóban,a tompítottam meg lekapcsolhatatlan és havi 2000km körül fut az autó.
Mindenesetre mindkettő jobb fényt ad,mint az alap halogén H7.Szerintem.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41 (Eladó!) #Ford Focus Mk3#
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kocsi csillog-villog belül.
Egyetlen negatívum, hogy a nedvességtől az ablakemelő kapcsoló kicsit kontakthibás. Remélem ki tud száradni és nem lesz oxidos.⭐ Stella
-
H0r1
tag
Koszonom szepen mindenkinek a valaszat!
Az osram led-et néztem, igazából nem is rossz ötlet. Vajon befér e a lámpatestbe, és a CAN rendszer sírni fog e rá, vagy ellenállást is kell vajon venni hozzá? 10 15 ezer között láttam ezeket az ellenállásokat, így meg már egybenézve eléggé karcos a projekt és kétes a kimenetel.
A rendőrség miatt nem különösebben aggódnék, inkább akkor már az NKH "gyors műszaki vizsgájától" félnék Viszont 1-2 éves autókat sose tekernek ki, ránézésre távolról meg akár lehetne ledes lámpálya is gyárilag. Van egy "pályaversenyautóm", elég gyakran mászkáltam vele régebben a városban, meg "tiltott" (váci) helyeken is, ha nem vagy h*lyegyerek ki sem fognak tekerni. Pedig ott aztán találhattak volna bármit.
Műszakin biztos reszelnek, mivel nem tudod a céges autót "tolós" műszakira vinni, akkor meg lámpatest ki - régi izzó be, aztán ugyan ez a folyamat. De persze addig megint van 3 évem, aztán meg 2 évente belefér.
Meg aztán komolyan nem vagyok benne biztos, hogy ez így ebben a formában megéri az árát, de majd most nekiesek a jutubnak, mert videó az van szépszámmal.A sima h7 nightbreaker legalább csak 10e. Vannak bejáratott helyek ahol szoktatok vásárolni izzókat?
Nagyon köszi mégegyszer
-
darvinya
titán
Escort-om kínai LED izzóval vizsgázot, s még említésre sem méltatták.
Már szinte nem része a vizsgának a fényszóró.
Utakon rengeteg a kancsi reflektoros autó, vagy jobb kormányos lámpatestes.
S kutya nem állítja meg.
Múltkor direkt néztem, hogy 3 rendőr autóból, hány állít meg ilyet, 0 az eredmény.
Aztán utána a taxi parkolóban várakozva megállt mellettem rendőre, s kérdeztem tőlük azt, aztán nézet rám, mint a boci.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
klykkly
tag
Sziasztok
FORD ranger XLT 2015 T7 2.2TDCI 118kW
Mi okozhat ilyet? Az van hogy váltáskor (manuális) kitarja a fordulatot kb 1 másodpercig és azután kezd csökkenni az RPM kb 600 ra . Ez renben van mert ezzel igyekszik segíteni a váltást a megfelelő fordulaton tartással, de kb 100 ból egyszer nem kitatja hanem drasztikusan megemeli. Lásd diagnosztika kép. Szépen látszik hogy elveszem a lábam a gázról, benyomom a kuplungot és rá pár tized másodpercel elkezd nőni a fordulatszám egészen kb 3000 ig. A jelenség ritka és mindíg csak annyi ideig tart amig amúgy is tartania kéne a fordulatszámot hogy segítse a váltást. Az változó hogy meddig megy fel a fordulat , van hogy csak picit ami alig észrevehető de van ,hogy nagyon akár 4000 ig is . de legtöbbször nem felmegy hanem le kb 50% ot (ez lenne a normális szerintem).
Nem lehet mechanikus hiba mert mindíg azonos ideig tart a felpörgés de azért minden kipucoltam sehol semmi korom.....Gondoltam ABS sebesség szenzorra is mert ugye abból kalkulálja a megfelelő fordulatszámot a váltónak ,de az rendben van mert ilyenkor nem ugrik meg a mutató. A diag szerint jók a helyzetérzékelők is mind a gáz mind a kuplung, nincsenek benne kontakt tüskék.
Mi a franc lehet a baja?
Vagy ez nem is hiba hanem tulajdonság? másnál is ilyen?
Esetleg SW upgrade a motorvezérlőn segíthet?
Szervízbe csak néztek rám bután.....ja és hibakód az nincs!
ha van ötlet ne tartsd vissza!
köszi! :) -
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Néztünk G8DA motorkódú 2005/7 havi Focus2-t, ugye ez még DPF mentes?
Előre is köszi -
klykkly
tag
válasz molnarpeter #35140 üzenetére
Nyilván feature ,de a 100 ból egy mellészámolás ami rossz irányba viszi a fordulatot az már lehet bug. igazából jó volna tudni másnál is csinálja e?
Egyébként tök zavó sőt még balesetveszélyes is. Volt hogy beraktam 3 ból kettőbe és számítottam a motorfékre és nem nyomtam a gáz ,erre nem rányomott helyettem. meg is ijedtem egy pillanatra. jó hogy nem volt előttem senkikuplunk pedál érzékelő ott van a diag képen, ECU "tudja" hogy be van nyomva. nyomást nem néztem
[ Szerkesztve ]
-
klykkly
tag
válasz darvinya #35142 üzenetére
elképzelhető.
Remélem valaki megerősíti vagy cáfolja hogy az övé is csinálja. Akkor nincs más mint megszokom.... jobb szeretném ha javítható lenne mert kiakadok tőle....
de adtál egy ötletet megnézem a gyorsulásmérő szenzort mit mutat ilyenkor.az a fura hogy sehol nem olvastam ilyet hogy zavarna valakit vagy lenne hasonló gondja. pedig nem vagyok én túl kukacos ....csak lenne itt ott pár bejegyzés de semmi.legalábbis ebben az évjáratban mert a sokkal régebbieknél van ilyen de az más miatt ami nálam nem játszik
[ Szerkesztve ]
-
H0r1
tag
válasz klykkly #35143 üzenetére
Semmilyen szinten nem értek már ezekhez a modern variációkhoz.
DE
Elképzelhetőnek tartjátok e azt, hogy amikor X gázpedál állást tartasz, a turbónyomás (és ez érdekelne) ugye lassan épül fel, de alacsony fordulatról X TPS (gázpedálszenzor) állás mellett overboostol, ami azt jelenti, hogy a töltőnyomást feljebb engedi, amit majd később szabályoz le. Ha elengeded a gázt akkor pedig a "pillangó" szelep bezár. Na most a MAF (légtömegmérő) tudja mekkora töltőnyomás volt, be is méri hozzá a levegőt, bár a levegő a wastegate-n el fog menni, viszont ha leszámolta hozzá az üzemanyagot, akkor azt betolja. Továbbá a turbo tehetetlenségéből is adódik levegőhordás amit a maf számol vagy nem számol jókérdés. Na ebből a többletüzemanyagból adódhat ilyen.
és a Nissan Navara pont ugyan ezt csinálja ilyenkor. Alacsony fordulatrol nagy gáz, és kb a felépülő nyomatékcsúcs 70%-nál elveszed, kikuplungolsz, és emeli a fszámot tovább.
Ez versenyautóknál is szokott probléma lenni
-
klykkly
tag
A pillangószelep az tuti nem zár ha elveszem a gázról a lábam.meg se mozdul. végig full nyitva van. csak a motor leállításakor zár le. ezt néztem menet közben forscan diaggal. egész menetidőben full nyitva van. leállításkor zár be néhányszor majd ismét kinyit és úgy marad.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz klykkly #35147 üzenetére
Már Mk 3 Mondeo-mnál van megkereülő járat a pillangó szelepnél.
Itt alul van a nyitott járat.
A lefújó szelep ide nyomja vissza a többlet levegőt.
Mivel a többlet levegő miatt leállna az motor, rossz keverék arány miatt, emiatt küld még üzemanyagot.
Ezért kell megtanítani mennyit és mikor adagoljon.#35148
Ott látható a türkiz turbó nyomás.
Amit szépen benyomja a pillangó szelephez, ekkor látható, hogy növekszik a fordulatszám.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Jövő heti program: JUHocska eltol szerelőhöz hátsó kerékcsapágy cserére. Napról napra hangosabb volt, ma megjártam vele a Balatont meg vissza és már kezd elviselhetetlen lenni a búgás.
Annyira tudtam, h nem úszom meg, h ne locsoljak rá az idén is.
SKF, Meyle, Swag/Febi-re gondoltam nem feltétlen ebben a sorrendben. Előre anno Meylét vettem.
Szeptemberben, október elején meg műszaki...[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robot fűnyírók
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Mozilla Firefox
- Milyen légkondit a lakásba?
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző