-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
aginor
addikt
válasz RocknRoller #10990 üzenetére
Minden dízel csattog, már ha ugyanarra gondolunk.
Idén olvastam először olyan tesztet, ahol az újságíró elmondása szerint hang alapján nem tudta, hogy nem benzines az autó.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Lomha 8V #11010 üzenetére
Basszus, tényleg, csak annyit néztem, hogy 1.6 meg csattog, és valahogy eldöntöttem magamban, hogy biztosan dízel lesz.
Benzinesnek nem kéne, de jó lenne hallani azt a csattogást, hogy pontosan milyen is, de öregedő hidrotőke tud ilyesmit csinálni.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
RocknRoller
aktív tag
válasz aginor #11011 üzenetére
Íme, Klemens felvétele az esetről.
Újra megkérdezem, hátha valaki tud rá válszolni esetleg: más motorkódú, de ugyanúgy Ti-VCT motorok hajlamosak hasonló csattogásra? Valamint a motor tényleg 4ezret forog 140-nél?
Meg a másik, hogy ketes fókából készült olyan verzió/motorkód dieselből, amiben nincs kettőstömegűlendkerék és részecskeszűrő?
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
kcsa
veterán
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Ezt a videót múltkor meg sem néztem. Jó szar hangja van tényleg
-
daniel2121
senior tag
Sziasztok
Focus 3-hoz 2011-es évjárat kellene nekem alukerék. Tud esetleg valaki hozzá ill. mennyi az osztóköre. -
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
DMF szvsz mindben lesz.
-
Lomha 8V
addikt
válasz daniel2121 #11014 üzenetére
Az osztókör 5x108.
-
aginor
addikt
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Ez nekem hidrotőkének hangzik (a zakatolás mindenképpen), nem nagy gáz simán javítható, már ha valóban az, ez nem típushiba, ez egyedi eset. Jellemzően öreg vagy sokat futott autóknál szokott jelentkezni, ha jól tudom, de majd az okosok megmondják.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Levi123
senior tag
Sziasztok!
Valaki esetleg tudna infot adni, hogy hol találok olyan leírást ahol a biztosítékok mellett a relék is szerepelnek? Azaz az kellene, hogy melyik relé mit működtet. Leírásokban csak a biztosítékokat találom. Ford s-max wa6 2010 évj.
Köszi!Levi
-
válasz molnarpeter #11015 üzenetére
Az 1.6 tdci 90 lovasában nincs nem? Legalábbis a Pugnál nincs.
-
Gombinyó
őstag
válasz RocknRoller #11012 üzenetére
Igen, pályán nagyon forog a motor ha sokat mész pályán akkor letennék a helyedben az 1.6 benzinesről.
Kettőstömegű mindegyik kettes dízelben Focusban van, DPF a 90 lovasban nincs.
-
-
RocknRoller
aktív tag
válasz SzlobiG #11022 üzenetére
köszi srácok mindenkinek!
azt esetleg konkrétan tudja valaki, hogy a 110 lovas verzióból mik azok a motorkódok, amiknél nincs részecskeszűrő?
Gondolom 90 ló és 110 ló között azért érezhető a különbség. A dízeleknek van valami hasfájásuk? Volt egy TC-s cikk, ott az egyik tdci-s fóka elég rendesen bekrepált, valami milliós motorcsere lett a történet vége. Íme a cikk.
szüleimnek 2.0 tdci s-max van (asszem 135 lovas), 130e km-el vették, most van benne 225e asszem, és a szokásos gumigarnitúra, olaj, üzemanyag, fék és vezérlésen kívül semmit nem kért (kop kop). Láttam, hogy ez a konstrukció elérhető fókában is, de én valahogy tartok tőle nagyon..
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
kcsa
veterán
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Ez szerintem nem motorkódtól, hanem attól függ hogy melyik piacra gyártották. Mondeonál legalábbis ez volt a különbség oka.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Ha olvastad a cikket, egyértelmű a megoldás. Olyat kell keresni, amin nem volt cserélve a turbó, és vétel után szűrő kosarat egyből eltávolítani, utána nem lesz gond.
kcsa: bizonyos évjárat után elhagyták a kosarat, évjárat függő.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Peugeot esetén meg tudom adni azokat a motorkódokat amikbe nincs FAP, de a fordnál sztem más a motorkód szóval nem sokra mész vele. A 90 lovas viszont tudtommal szűrő nélküli mind, ha gyengének érzed simán lehet ám azon állítani...
Mi pont most esünk át ezen a dolgon eléggé oda van a turbo még gyári 230e km van benne(1.6 110ló fap nélküli), a kis olajszűrőt kivesszük és ha minden jól megy hamarosan rakjuk össze az új turbóval.
-
RocknRoller
aktív tag
válasz molnarpeter #11027 üzenetére
Jól értem ezzel arra szeretnél utalni, hogy nem volt cserélve a turbó = valszeg nem volt kokszosodás, ami rendszeres olajcserére vall, ergo nem lehet a blokk megrepedve?
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
molnarpeter
nagyúr
válasz RocknRoller #11031 üzenetére
Tulajdonképp igen Először eltömődik a szívókosár, aztán lehal a turbó. A blokk és a hengerfej hibái már végső stádium
-
tomiii.
aktív tag
válasz molnarpeter #11033 üzenetére
Persze, csak mivel minden egyedileg épített volt elől, nem tudjuk csak kihúzni a kasznit (a doblemez kiütötte a kesztyűtartót is a helyéről) és felcsavarozni raktárról az alkatrészeket, át kell alakítani megint mindent, de úgyis ideje volt egy kis upgradenek.
-
DeFranco
nagyúr
mk1 fókánál a szélvédőre menő levegő elosztása milyen normál esetben? azt tapasztalom, hogy pont a vezető előtt párátlanít kevésbé, és ha odarakom a kezem, hogy érezzem hol jön a levegő, mintha inkább középen (a szélvédő közepére) fújna.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
penge111
addikt
Ford Fiesta 1.4 benzin
A linkelt autót érdemes meglesni szerintetek? Láttok valami kivetnivalót, telefonba azt mondták, hogy vihetek nyugodtan független szakembert átnézetni. Árban benne van az átírás díja is, lehet azzal együtt talán 1.2 millára lealkudható. Válaszokat előre is köszönöm!PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Budapesti Ford szerelőt keresek, aki a 15-20 éves nagyvasakhoz is ért (Explorer, stb.) és már a vétel előtt szemrevételezi az autót (nem ingyen).
-
válasz Kalandor #11040 üzenetére
Ha itt nem találsz én írnék Winklernek. Sok-sok éve megvan neki a Tehén is (Toyota 4Runner 97), meg szerintem a Cougar miatt is sok ilyen arcot ismert meg, szerintem tud neked ajánlani helyet. Mellékesen, – bár nem tudom mennyire akarod publikálni a túrát, – de még az ötletedre is nagyon kíváncsi lenne.
-
aginor
addikt
válasz penge111 #11044 üzenetére
Ez itthoni, jóval olcsóbb volt, és az elektromos tükröt kivéve hasonló felszereltség, DE 1.6, sport külső és belső. Tehát nem csak 1 milla körül lehet jókat kapni..
Amúgy amit linkeltél, az minden, csak nem jól felszerelt.
Esetleg kukkants rá erre.
Ilyen 1.3 környékén már az MK7-esek mennek, vagy a 2-es fókák..[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
lajafix
addikt
válasz RocknRoller #10987 üzenetére
mik az igényeid? Azaz:
méret
évi futás mennyiség
város/országút/autópálya arány
keret
etc...ha ez megvan, akkor ehhez keress autót.
A mostani magasnyomású dízeltechnika bukóban van, nem véletlenül. És egy szívóbenzines autó, 3 literes térfogat alatt tényleg pörög 140nél. Az 1.8as fordom 3800 rpm körül volt óra szerint 140nél.
ha ez fontos akkor szerintem a topik többsége az 5 literes V8 mustangot ajánlja.
szvsz menjen 140el az, aki nem tudja az életét megszervezni.
Rock'n Roll
-
ReFleXx
addikt
válasz penge111 #11044 üzenetére
jol nez ki a kocsi, de irrealisan magas az ara. megiscsak egy 10 eves kocsi. muternak a fiestat 2008-ban masfel milla alatt vettuk es akkor volt az auto 4 eves 36e km-el.
egyebkent kulfoldrol hozott a linkelt fiesta, ami azert mindig aggodalomra ad okot. nincs bajom amugy a kulfoldi verdakkal, de csak ha en magam hozom be.
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #10884 üzenetére
Szép napot. Tegnap végre szétkapták a kocsit. A kuplungja meg a csapágynak is annyi. Ma kaptam egy árajánlatot, mindennel együtt 156 ezer pénz. De ebben még nincs benne a váltó olaj cseréje. De azt is kértem. Apropó,azt mondták a benzines focusban nincs olaj leeresztő csavar a váltón. Ez lehet? Gondolom akkor így nehezebb/drágább lesz a cseréje az olajnak.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz szilchi #11049 üzenetére
Így van, nem lehet leereszteni olyan könnyen az olajat a váltóból. De ha már úgyis szétkapják a kuplungot, akkor szerintem megoldják.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella