-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz gabor9991 #17002 üzenetére
Tehát akkor két külön kör van.
Hát ezt most nem tudom, h hány szíjat kaptam vissza a dobozban. Az újban mikor vittem szerintem csak egy volt, de lehet csak tévedek. Holnap ezt is megnézem, meg amit írtál h rajta van-e a ford rövidítés.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Cyrin
addikt
ezt az autót néztük ki, kérdés, hogy mire lehet számítani, mit nézzünk meg, mik a jellemző hibák a jövőre nézve, van-e valami betegágy része?
nyilván nem 161 e km van benne...
-
tailor
őstag
Simán lehet benne ennyi, a miénk 2005-ös és 148 000-et futott
Ambiente felszereltség, ahogy nézem, ami a legalacsonyabb, de ez nem igazán lényeg.
Amit érdemes lehet extrán nézni az alapdolgokon túl, az a rozsdásodás az első sárvédő lemezek alján és a küszöbökön. 1.6 szívó benzin, ha rendesen jár, nem füstöl és húz, klíma hűt, futómű nem kluttyog-kopog-búg, akkor nagy baj nem érhet. Biztos, ami biztos, egy Ford szervizben megnézetném - készülj fel, hogy ők eljátsszák majd a hattyú halálát is a felmérőlapon, de ésszel átnézve látni fogod, ha olyan hibát tárnak fel, ami súlyos.Amúgy első blikkre szépen egyben van az autó, én is meg merném nézni
-
olasz61
tag
A kerekeim 195/65 R15 de mankókerékben csak R16 van 5x108-as ilyenkor mi van nekem milyen mankó méret a megfelelő?
Defektjavítóval nem akarok sokáig járni. -
embe
nagyúr
Nem. Ennyi van benne. Nem ilyen autót akartam venni, a fiam ( 19 éves ) is hümmögött hogy WagonR...
Emiatt vettem meg, ez szólt mellette...
Az ár jó volt, bármikor ki lehet belőle plusszal szállni. Tavaly nyáron volt műszakin. Az előző 2 műszaki között 600km.-t!!! ment. Az utolsó 1 év kivételével végig garázsban állt. Lámpa üvegek, külső műanyagok, minden olyan mint egy új autón.
Idős beteg tulaj, orvosiját nem csinálták már meg a jogsihoz.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
tailor
őstag
Hát, ez a Mégane generáció nem a zen nyugalom melegágyát vetíti előre a tapasztalatok alapján
Sajnos a szopórollerség nagyban függ a (korábbi) "tartás" minőségétől. Használtan vetted a Mondit anno? Olvasom itt flymi kolléga kanosszajárását a fókájával... hát, nekem a hajam tuti kihullott volna már ennyi javítás után. A mi kocsinkon konkrétan a kopó-forgó alkatrészeken felül a vtc kereket kellett csak cserélni, illetve most már elkel a fojtószelep-tisztítás évente - ez azért bőven e megnyugtató körön belül van.
[ Szerkesztve ]
-
Cyrin
addikt
Hát akkor ez neked összejött, amit én linkeltem focus viszont németből behozott, ott azért vannak távolságok, számomra nehezen hihető a 160e km 13 év alatt.
tailor:
Használtan vették nekem, én csak a javításait fizettem egy idő után, és nálam maradt az autó, de a vételár dupláját ráköltöttem, és amkor eladtam akkor is rá kinézett még egy 500 ezres ráköltés, ha maradt volna.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz gabor9991 #16999 üzenetére
persze ezeket én is ismerem, nem trollkodtam, tényleg a véleményedre voltam kíváncsi
valamennyit nálam is eszik olajat a fóka, de nem tudom pontosan mennyit, valahol 3 és 9 deci között két olajcsere periódus között, függ attól is mennyire hajtom pályán. ez számomra elfogadható.
@ReFleXx: pontosan én sem tudom ezt a 7 decit is valamelyik egyébként fordokat ismerő fórumtárstól hallottam, és nagyjából egybevág azzal amit az esetleges rátöltéskor szoktam számolni (ha mondjuk pont félnél van akkor 3,5 decivel maxon lesz) de dokumentációban még nem láttam a pontos értéket
-
embe
nagyúr
válasz ReFleXx #17018 üzenetére
Mondtam neki, hogy semmi más nem szól mellette - az olcsó fenntartása mellett - mint a kevés kilométer.
Ebben az árban csak rozsdaboglyát találtam, vagy amiben láttam fantáziát, az ország másik felében volt. Az meg rizikós, hogy egy 25-30eFt.-os utat beiktassak a bizonytalanra.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
válasz DeFranco #17019 üzenetére
Csak lazân megfeledkeztem róla, h egy hétig fel volt emelve a kocsi hátulja, azért volt "kevesebb" az olaj. Most a max jel fölött van picivel. Utána se kellett volna tölteni, csak gondolkodni picit, de az mostanában nekem megy.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
Isten óvjon attól hogy kötekedjek de ha a hátulja fel volt emelve annak nem emelni kellett volna a mért olajszintet? vagy a nívópálca a teknő hátuljába fut be?
ha több, akkor én leszívnám a felesleget, többször volt már rá példa, egyszer komolyabb mennyiséggel töltötték túl (5+ deci), de legutóbb is két három decivel több volt a maxnál. egy gumicső meg egy nagy fecskendő ilyenkor segít.
-
-
válasz molnarpeter #17026 üzenetére
A max jelzés fölött talán 2mm.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Debilon
addikt
üdvözlet!
2010-2012 körüli Mondeo-ban levő 2,0 benzin (esetleg 2,0 ecoboost) mennyire vállalható?
van valami komolyabb nyűg velük?lassan időszerű lesz a 1st gen 2002-es Mazda6-om cseréje, és az egyik kiszemelt típus a Mondeo (újabb 6-os Mazda mellett)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
válasz ReFleXx #17029 üzenetére
Nem mértem. Érzésre olyan 2-3 decit. De akkor is furcsa volt, h mielőtt rátöltöttem tényleg alig volt a pálca alján a fekete bumszlin olaj. Kétszer is megnéztem. Utántöltés után meg ennyire megugrott volna? Hidegen mértem, hidegen töltöttem, utána megint hidegen mértem mikor sok lett.
Holnap újra megvizsgálom.Amúgy köszönöm az elismerő hsz-eket ami a türelmem illeti.
Csak azon szoktam bosszankodni néha ha eszembe jut, h kiváló állapotúnak hirdették és lám mennyi turpisság volt mégis vele. Na meg, h nem voltam erőszakosabb mikor alkudoztunk.Ha kíváncsiak vagytok összeírom mibe fájt eddig. Bár alapvetően nem vagyok a magam ellensége, de egy enyhe szélütést megkockáztatok ha a végén összeadogatom a költségeket.
Még ennyi minden után is azon szoktam agyalni ha időm engedi, hogy min lehetne javítani, szépítgetni.
Legutóbb ilyet vettem hozzá ami csicsa kategória.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
bajnokpityu
félisten
válasz Debilon #17028 üzenetére
nagyon kevés van, de arányában több a baj velük, mint a 2.0dieselekkel, úgy látom. mármint a hazai előéletű dieselekkel. állomány 95%a diesel, és a problémák, amiket olvasok meg kb az 1/5öde, innen az arány. ha meg a hazai dieseleket nézem, szinte nincs velük gond.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
hurenzon
senior tag
Mi a vélemény 1.4 tdci Ford fiesta 2012es autóról? Jó motor? Ajánlott konstrukció? Van valami széria hiba vagy amire érdemes jobban figyelni?
Köszi -
Debilon
addikt
válasz bajnokpityu #17031 üzenetére
akkor gondolom egy átlagos motor típus, ami normális odafigyeléssel az üzemeltetés során nem igazán tud meglepetést okozni (ugye mivel használt, ez nagyban függ az előző tulajtól/tulajoktól)
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Debilon #17037 üzenetére
2.0 szívó akár az 1.8 Mazdával közös motor, olyat néznék, ami bevallottan zabálja az olajat, és egy generállal+bontott katival olcsóbb (ha nagyon sokat használták olajat etetve vele, katalizátor is kaphatott). 2.0 SCTI nagyon érzékeny, csak olyantól venném, aki véresen komolyan karbantartotta&hímestojásként bánt bele, és a powershiftet kerülném. Valójában pedig 2.5-öt néznék, ha erős Mondeo kéne, csak kb. nincs eladó belőle ezt az apróságot leszámítva viszont maga a Volvo motor megbízható.
[ Szerkesztve ]
-
kemalboy01
tag
Sziasztok!
Mk2es fókát tervezek venni a közeljövőben. 1.6ti-vctnél a 2ezres benzines érezhetően erősebb? Előtte 1.8asom volt 1es fókusz. Nem szeretném ha annál gyengébb lenne az utód... -
Cyrin
addikt
megvettük, ford szervíz semmi értékelhetőt nem tudott ráírni a bevizsgálós lapra, hibát nem jelez, tipp-topp állapotú belső, rozsda sehol, alul rendben a szerelő szerint, motor szépen jár, van valami régebbi olajszivárgás, fentről, amire a szerelő azt mondta, hogy talán tömítés, de nem vészes. külső-belső rendben, nagyon szép állapotú.
hazhozzuk, akkor következhet a vezérlés+olajcsere, gyertya is valószínűleg, meg a gyertyakábelt + trafót nézessük megplusz a hátsó csomagtér zár manuálisan nem működik. -
molnarpeter
nagyúr
válasz kemalboy01 #17041 üzenetére
1.6 100 ló a legnagyobb tuti, Ti-VCT okoskerék be tud halni. 1.8-2.0 menetrend szerint elkezdi enni az olajat.
-
Cyrin
addikt
válasz molnarpeter #17044 üzenetére
kívülről kézzel nem nyílik, a távirányítóval igen.
-
kemalboy01
tag
válasz molnarpeter #17045 üzenetére
Az 1.6 sima kellően erős hozzá? 150 kg van az 1-es és a 2es fóka közt mind mondtam nem szeretnék gyengébbet a régi focusomhoz képest(115le) inkább erősebbet. Azért biztosan ki lehet fogni jobb példányokat nagyobb köbcentiből.
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz molnarpeter #17045 üzenetére
Ti-VCT kereket kicserélik, és utána örök élet, kb. 30 ezerből megvan - nehogymá' ez vízválasztó érvágás legyen Dinamikusabb a VCT, mint a sima 1.6.
kemalboy01: A 2 lityós tutira jól megy, csak sok szerencsét a megtalálásához...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tailor #17049 üzenetére
Szerintem sem válóok egy okoskerék, de sokan nem akarnak költeni, csak néha leszívni a termelt benzint Termosztát is drágább bele, talán lambda szonda is több, azért összességében kicsit drágább fenntartani.
1.8-2.0 esetén némelyiknél a szívósorban csappantyúk is ki tudnak kopni, javítható, de egy generál mellé már nem finom
Ha kell a kraft, 2.5 kéne, ha közlekedni, akkor bármelyik 1.6
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- BestBuy ruhás topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Környezetvédelem
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Politika
- További aktív témák...