-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #34301 üzenetére
Olyan 1.8 Zetec blokkal amit most is hajtok és a gyári futóművével.
Nagyon sokáig elvolnék egy ilyen új turnierrel. Megvigyázott autó lenne.szerk: #troll81 a tuning az már egyéni izlés kérdése. De azt érdemes tuningolni miben az alap is rendben van. Itt pedig szerintem jól eltalálták a figurát. A tuning már csak hab lenne a tortán.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Sok 1.8 Zetec blokk eladó MT75 váltóval, amit Escort-ból vettek ki.
Én speciel CVH-hoz keresek Weber CFI egységet.
Persze, ha már lúd legyen kövér alapon, turbót is.
Vagy csak EFI-hez való turbót.Mondeo:
Nemrég konzultáltam egy teljeskörű szervizzel, akik nem javasolják szavatossági dolgot.
Mert hosszadalmas, mert előfinaszírozni kell igazságügyi szakértőt, stb.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34306 üzenetére
Nem arról van szó, hogy nem lehet, hanem, hogy hosszadalmas.
Annyi idő alatt maga az autó döglik meg a motoron kívül.
Amit generálozva lesz, mert igazságügyi szakértés után már mindegy, hogy megcsinálva összerakják, vagy hagyják szétszedve tönkre menni.
Utóbbi esetben újabb eljárás alá vonható, stb.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz Real_Necro #34297 üzenetére
Én hozzájuk (4tölgyesi) készülök menni majd valamikor, mert előtte közép és hátsó dob csere lesz, az egy fokkal fontosabb. Jókat hallottam róluk és amikor szemlére mentem nagyon jól eldumálgattam a sráccal, teljesen korrekt volt és árban sem volt vészes... Lehet van olcsóbb is, de az, hogy Jaguárok meg X6-osok álltak bent félig szétkapva, az egy + volt a bizalom terén. Esetemben csak megelőzni szeretném a rohadást, mert a hátsó sárvédő ívnél egy fél mm-es helyen elkezdett púposodni és gondoltam elejét veszem.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
troll81
addikt
Meg jött a ford alkatrész [kép] holnap meg a másik fele.
-
#31600896
törölt tag
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #34313 üzenetére
Attól függ melyik fajta motor, mert DOHC-s, az örökölte az összes DOHC gondot.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz Csabex #34308 üzenetére
Ezek az arcok, akik tíz éve a NFS online királyai voltak, ma rendelnek egy custom V8 Mustangot, pandabőr üléshuzattal és orrszarvúagyar-váltókarral. És fizetnek az egészért három bitcoinnal, a 2n+x bitcoinjukból.
Welcome to the '20s. -
diablo1984
veterán
válasz darvinya #34314 üzenetére
jah, valahogy automatikusan mk2-nek gondoltam, de akár fóka 1-es is lehet. Nálam az mk2,5 kombi van a 80 lovas 1,4 benyával szerelve, tetű lomha, de a világból kimegy, lassan 225e km lesz benne, egy minimális olajat sem eszik(pedig kapja a rövidtávot rendesen), nincs ennek a motornak semmi baja a világon, csak hogy menthetetlenül halott benne a ménes még a rövid váltó ellenére is, de meg kell szokni és annyi, cserébe nincsenek nagy meglepetések.
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #34316 üzenetére
Escort 1.4-ével nekem alapból sem volt semmi bajom.
1350kg-os kasznit fürgén mozgatja még megpakolva is 80km/h-ig, utána már fogy az ereje.
23 év után sincs olajfogyi, max. szelepfedél tömítés eresztet olaj párát, a többi helyen tiszta és gyári.
Azért írtam évet, mert km az 5 jegyű számláló miatt, nem lehet tudni mennyi van benne.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
Teljesen jó a téma, nekem is aktuális, adnék egy esélyt ennek a kütyünek mielőtt kicserélem az akkut.
A 0.1V feszültség emelkedés amit említesz lehet a hőmérséklet változásától is, szóval ebből messzemenő következtetést nem érdemes levonni. Viszont lehet hogy megérne egy próbát ha néhány napig használatba kerülne az autó és közben méregetnéd hogy megtartja-e a menet közben kapott töltést, emelkedik-e a nyugalmi feszültség (azonos hőmérsékleten).
Ha a gazdájának nincs ellenvetése. -
#31600896
törölt tag
válasz diablo1984 #34316 üzenetére
Fóka 2 van nekem
-
darvinya
titán
válasz #31600896 #34320 üzenetére
Tömítések hamarabb adják meg magukat, s eresztenek mindenhol.
Vezérmű tengelyek elállítódnak, ahogy nyúlik a vezérmű szíj.
Nyomaték inkább 2300rpm felett van.
Amúgy semmi bajom vele, mert Mondeo-ban is az van, csak kezdi kilehelni a lelkét.Ebbe most futottam bele, rákeresve DOHC hibáira.
2008-tól az első Hyundai I30 (2007-2012) az európai piac számára nem a koreai Ulsanban, hanem a frissen felhúzott csehországi gyárban készült, a következő motorokkal: A benzines motorok mind 16 szelepesek (DOHC) és szívó-kipufogó oldalon változó szelepvezérlésűek (CVVT). A kétliteres benzines és a 2.0 dízel is szíjas szelepvezérlésű, a kisebb hengerűrtartalmú benzinesek és dízelek vezérműláncosak.
Gond elsősorban a benzinesek láncával szokott lenni, nyúlás, zörgés, szakadás is előfordul.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#31600896
törölt tag
válasz diablo1984 #34322 üzenetére
Már több, mint 3 éve rúgom. Motorikusan soha nem volt vele gond. 120-150 km-enként mindig kigyullad a Check Engine, de mindig kiütöm telóval. P0420...
Karosszéria, futómű rendberakva, összesen 190.000 volt. Már csak a klíma nem jó, azt lehet meg se csináltatom, mert a szememet zavarja a legkisebb klímahatás is. -
Gabis
őstag
Sziasztok. Fiesta MK6 facelift utáni autó esetén van valami kizáró ok az 1.3 mellett, vagy szinte mindegy melyik motorral van szerelve?
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #34325 üzenetére
Lambda szondát cserélni kell, tisztínai nem igazán lehet.
Azaz lehet, de sok eredménye nem lesz.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#31600896
törölt tag
válasz darvinya #34326 üzenetére
Olvastam én már olyat is, hogy hiába cseréltek szondát felvillant utána is a check engine. Az 1-es szondát is bánom, hogy cseréltettem 45 ezer forintért, mert semmi értelme nem volt. Annak idején arra is dobta a hibakódot. CO érték jó, fogyi jó, teljesítmény a megszokott.
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #34325 üzenetére
Jók ezek a spacerek, kiveszik a szondát az áramló kipufogógázból, így eltűnik a check engine. Kérdés hogy itthon mennyire belekötős műszakin.
USA-ban nem Street legal.
De végső esetben műszakira ki lehet venni és előtte törölni a hibatárolót.
Egyébként a másik gyakori ok a p0420 kódra a lukas kipufogó, ami szintén meg tudja zavarni ezt a szenzort. -
darvinya
titán
válasz #31600896 #34327 üzenetére
Szonda tesztelését elsősorban ellenállás mérréssel kezdem, mert, ha jó, akkor más a hiba.
Ha párban vannak, akkor mindkettőt kell cserélni, mert külön hibakódos, de páros méréssel adja továbbra is a kódokat.
Kábel csatlakozó és kábel hibánál is ugyanazt a hibakódot adja, és ezek a hibák fordulnak inkább elő.
A szonda a benzintől, vagy lyukas rendszerbe jutó víz, sár, por, stb.-től romlik el.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #34331 üzenetére
Ismered a vonatkozó ChrisFucks videot? Egy olyan porszívó kell csak ami kifelé is tud fújni és egy kis szappanos víz. Kipufogóvég felől levegőt fújsz a rendszerbe (álló hideg motornál) és a szappanos vízzel végigpermetezed a csöveket, dobokat. Ahol buborékot fúj, ott lukas a kémény.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #31600896 #34327 üzenetére
Lehet olyan probléma is, hogy nem egyforma a két szenzor, és így érzékel csak az ECU határon felüli eltérést, volt már rá példa Hátsó szondára én sajnálnám a pénzt, amíg nincs szakadás/zárlat, az csak a kati hatásfokkal foglalkozik - tisztességes vizsgaállomás úgyis megmondja, ha fáradt a katalizátor és tisztítást/cserét igényel.
USA: államonként változó, sok helyen a DPF, EGR OFF sem probléma -
erdey_a
őstag
A mai nap éppen megfelelő arra, hogy
a hangya holdra szálljonaz ember pollen és légszűrőt cseréljen.A fotón a most kiszerelt, korábban Ford márkaszerviz által berakott légszűrő látható. Nyilván nem volt idő (+3 másodperc) rendesen a helyére játszani, inkább győzött a nyers erő, és harmonikára csukva, megtekerve tette be a lángész. Legközelebb nyugodtan vágjanak talán bele, hátha úgy még könnyebb lesz berakni.
Vérboci
-
erdey_a
őstag
-
válasz erdey_a #34335 üzenetére
Azért ez szomorú. A munkámat vagy elvégzem normálisan vagy inkább sehogy sem. Nem?
Ez az igénytelenség és a mások tulajdonának nagy ívből letojásának netovábbja. Nem mentség az sem, h "inas" volt-e. Ha valamit nem tud, kérdezzen. Nem szégyen.Én ezen túl fél évente fogok légszűrőt cserélni. Elképesztő mi dzsuvát fogott meg 7 hónap szolgálat után, érdemes lett volna lefényelni. Lehet csak beképzelem de mintha új tüdőt kapott volna, sokkal jobban lélegzik.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #34339 üzenetére
Akkor tűnne ez el, ha az ember munkáját a minősége alapján lehetne bérezni.
De a szervizben a mókusnak tökmindegy mit hogy csinál a pénze ugyanannyi lesz.
Nálam most volt pár dolog itthon felújítva, az ablakos a festő a kőműves és a a lakatos is, ha a munka minősége alapján kapott volna pénzt akkor még ők adtak volna nekem
Elképesztő drágán csinálnak egyszerűen sz@r munkát ma szinte mindenhol, ha nem tetszik semmi gond már mennek is tovább, hónapos előjegyzések vannak ezekre a "szakemberekre" most, hogy kell a számla a népnek.
Pár napja egy fagyizó teraszán pont megsajnáltam egy hajléktalannak tűnő párt, de pár perc múlva csörgött a férfi telefonja és meghallgattam, hogy 4 napra 80 ezret fog kérni a munkájáért mert napi 20 alatt nem vállal munkát.És komolyan hajléktalannak gondoltam.Nem tudom mit dolgozhat.
Na ha ez az ember napi 20 ezret kér azért amit csinál akkor mennyit kellene keressen a ford szervizben a tanult/tiszta melós?
És mennyi lenne akkor a rezsióradija a szerviznek ha most 15-20 ezres díjból kap a melós 1500-at? -
#27070592
törölt tag
válasz gabor9991 #34340 üzenetére
Plusz közrejátszik az is, hogy csaknem minden annyiba kerül mint Németországban és ezt negyed bérből kell finanszírozni.
Ja, nem. A német Lidl olcsóbb, mint a magyar, egyszerűen azért mert ugyanazon a terméken ott 19% a fa, itthon pedig 27%.
És cirka félmillió fiatal külföldön él, ott melózik, ott fogyaszt, ott fizet adót és járulékokat, ott alapít családot. (de ez már nagyon off) -
darvinya
titán
válasz gabor9991 #34340 üzenetére
Pedig reális napi 20eFt föld túrónak is, mert 20.000÷10ó=2000.
Ha még mindig csinálnám (inkább bírnám), akkor szakvillanyászként napi 35eFt alatt nem mennék sehova.
Amikor abbahagytam, akkor volt 17eFt/nap normál építkezésen, sürgősséginél 45eFt/kiszállás.
Ez 25 éve volt.
2019-ben 1db villanyórát berakatni haveri alapon is 350eFt-ba került 1 napi bérnek, s ezen felül volt a szolgáltató díj.Az, hogy munkás cuccba ül be kávézni, attól még nem hajléktalan.
Nem mindenki öltönybe kávézik, mint most én sem.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
sparta2
tag
válasz erdey_a #34337 üzenetére
Megvettem én is ugyanezt a gyári légszűrőt és cserélni akertam szembesültem vele, hogy konkrétan 5 mm-rel hosszabb, így nem tudtam berakni. Amit cserélni akartam az angol gyártásvolt, az új román. Nos, a képeden látható módon ment a helyére. Óvatosan roggyantottam rajta és így már bement.
Ne bosszankodj rajta, nem a szerelők hibája és a funkcióját így is tökéletesen ellátja. Nekem egy csere alkalmával rosszul rakták be és a karimánál (a szűrő végénél) szűretlenül szívta be a levegőt. Szerencsére azonnal észrevettem. -
erdey_a
őstag
válasz sparta2 #34343 üzenetére
azzal kezdtem, hogy megmértem...
a "gyári szűrő" milliméterre megegyezett a csereként berakott filtron szűrővel. az egyetlen különbség a kettő között, hogy a gyárinak van egy pöcke, ami azon kívül, hogy nehezíti a berakást, semmilyen funkcióval nem bír.
szóval esetemben marad a hanyagság az ok.Vérboci
-
erdey_a
őstag
válasz molnarpeter #34345 üzenetére
nagyobbra "sikerül"? annyival? az autóiparban? akkor az nagyon dzsunka gyártó...
én eddig csak mann+hummel, ufi és hengst gyárakban jártam, és hát sok hülyeséget tudnak ők is csinálni, de azért nem az a standard, hogy 5 milliméterrel nagyobbra gyártanak egy szűrőt...ettől még lehet szervizes gyakorlat \ megszokás, mert a jó méretű szűrőt is könnyebb berakni, ha megrogyasztja, csak hát azért ez elég véleményes módszer, még akkor is, ha pl. a pollenszűrőt szinte lehetetlen anélkül berakni, hogy papírhajót ne hajtogatna belőle az ember
[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
troll81
addikt
Mk2 focus hoz van műanyag betét hátra? Illetve az s max bol is ki dobnam hátulról a szövetet....
Nem tudom mennyire víz meg tartó menyire káros a rozsda miatt pl.
Illetve a hűtő feletti rendelés műanyag takarót cserélnem ki mert törött ami benne van a focus ba. -
-
robertka
tag
Szerettem volna tempomatot a focusba és mivel 3 küllős kormányom van a rádióvezérlőbe építettem az elektronikát. Az ON OFF RES gombokat tettem bele. Most szeretném az autó programozását megcsinálni, van kábeles fordhoz való kapcsolós olvasóm, van valami amire ott jobba kellene figyelnem? Elegendő ha megnézek pár videót róla a neten? A barkácsolás ilyen lett és 600Ft-ba került
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...