-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz gabor9991 #33800 üzenetére
Most vettem ki a csavart, nem vittem magammal átvételkor.
Kivétel után egyből feltűnt, hogy nem stimmel.
Képet azért is készíttem, hogy visszavételkor mutassam meg mekkora az eltérés.
Tömítést is vettem külön, csakúgy, mert 60Ft nem pénz érte.
Ezt az eladó megjegyezte, hogy minek vettem, mert az új csavaron is van.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #33793 üzenetére
amugy alljunk mar meg 1 pillanatra, pont egy hete öntöttél a motorba 4L olajat, most leeresztettel durvan 3.8L-t + 2 decit ami a szuroben maradt, ergo 4L jött ki a motorbol.
Akkor egy hete mikor olajat öntöttél bele akkor 0 olaj volt a motorban vagy túltöltötted és egy hét alatt megette azt az olajmennyiséget ami a multkor benne volt.
Bármelyik opciot nezzük az elég brutálisnak tünik vagy én nézek be valamit?[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #33803 üzenetére
Csavar gyárinak néz ki.
1-1.5 hete ránéztem motorra, s olajat ellenőriztem, mert hangja nem tesztet.
Persze már rendeltem olajat, felkészülve olaj/szűrő cserére.
Látom, nívón nincs semmilyen olaj, akkor ha már kéznél az olaj öntök bele.
4L-t bontottam meg, mert általában min.-max. jelzés között 1L szokott lenni.
1L beleöntve a nívó-n semmi, 2L beleöntve semmi, 3.8L beleöntve ekkor érte el a nívón középnél kicsivel nagyobbat.
Ekkor beleöntöttem a maradékot is.
Azután jött, hogy pár nap, vagy km után ránézek, ennek eredményét raktam be képben.
Ekkor 0.5L-t rádöntöttem, hogy legalább min. szint meglegyen.
Ezután jött fék csere, s akkor láttam, hogy csepeg a leeresztő
A többi a mai napi esemény.De.előzményként buktam, ki, hogy szinte olaj nélkül autóztam.
Amúgy nagyon hülye a kivitelezés olaj szint érzékelés, mert szűrőnél.van van az érzékelő.
Tehát, ha szűrőben van olaj, akkor műszer nem jelzi a valós értéket.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz ReFleXx #33807 üzenetére
Annyira csöpögött, hogy 12cm-es folt volt az autó alatt fél nap alatt.
Ezt szúrt szemet fék cseréjekor.
De most újabb teszt alá vetem, hogy mit produkál most 500km etap után.
Persze közben szerzek jó nívót.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #33799 üzenetére
Lehet hogy még nem kellett volna betölteni az új olajat, hanem leeresztés után levenni az olajteknőt, kitakarítani és alaposan átnézni repedések, sérülés szempontból. Jobb a békesség, hogy nem fog egyszer csak minden előjel nélkül elfolyni a motorolaj és csak akkor veszed majd észre, ha nem te állítod le az autót hanem beáll a motor, kenés nélkül..
Lehet hogy ezért került piacra az autó. Erre a blokkra nem túl olcsó az új olajteknő.
Egyébként katalógus szerint is kétféle zárócsavart lehet kapni ehhez a blokkhoz, szóval nem a cromaxnál voltak hülyék, csak nem tudták hogy pontosan milyen az ezen a teknőn lévő leeresztő nyílás.
Lézetik hozzá M 14 x 1,50 x 20 és M 12 x 1,75 x 17. Ha nincs szerencséd, akkor ezt az előző tulaj sem tudta és az M12-es lukba belegyilkolta az M14-es leeresztőcsavart. Ne legyen igazam. -
darvinya
titán
válasz #27070592 #33809 üzenetére
Akkor a csavaron is lenne nyoma, hogy beleerőszakoták.
1.50-es menet emelkedést legyalulja 1.75-ös, plusz egyből megszakadt volna, mikor géppel.ráhúzták.
Egyértelműen a csavaron volt az olaj csepp, nem a teknőn.
Ha azon van, az holnap reggelre biztosan kiderül, ha 30-45 perc nem volt elég papíros ellenőrzés.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
ReFleXx
addikt
válasz darvinya #33808 üzenetére
"Annyira csöpögött, hogy 12cm-es folt volt az autó alatt fél nap alatt."
Remelem tenyleg csak ez volt a legnagyobb baja, kivancsi vagyok a kovi 500km utan mizu.
Amugy nehezen tudom elkepzelni, hogy rossz a palca, elromlani nemtud, miert cserelne ki barki egy rosszra? biztos hogy 4.5L a betöltés mennyiség?
Mutat most egyebkent 4.5L utan a palca barmit? Csak hogy tudd osszehasonlitani 500km utan.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33811 üzenetére
Öntvény teknő ekkor tényleg repedne, nem kicsit, s rövid teszt alatt kiderült volna.
Új csavar (M12x1.5x23) hosszabb, mint a régi csavar (M14x1.75x20).ReFleXx
Én is remélem.
Holnap indulás előtt ránézek mindenre.
30-45perc teszt pihi után ránéztem, s min. jelzés körül mutatta az olajat.
4.3L töltő mennyiség, 2dl plusz a olajszűrő miatt kellett.
Megtehettem volna, hogy egyből beleöntőm, de nem volt kedvem 30percet ezzel elpepecselni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Hi everybody!
Majd dobok videót is az új helyzetjelzőről. Nektek melyik szín jön be?
Mindenki nyugodjon meg, van a kocsiban vazelin is ha a rendőr megállítana miatta.
Tud piros-kék villogót is.Elvileg ez lenne a fehér amit a színekből kever ki, valóságban inkább kékre hajaz.
Itt pedig néhány másik szín a sok választható közül amit a tàvirányító tud.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
patomi
őstag
Egymás mellé tettem az ajtókat tegnap, hááát brutális a különbség.
Irtózatos mennyiségű metál pigment van a festékben. Az árnyalatbéli különbség még ok a kora miatt, de ez a csillámpóniszar brutál.
Írtam nekik, meglátom mit mondanak, bár nyilván én leszek a hunyó.
(tény, egyszerűbb lett volna fényezőnek adni, de ki akartam próbálni ezt is)
Szóval csiszolhatom le az egészet.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
zoger
tag
VTC csak szívó
Kezdődik
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #33819 üzenetére
Hát milyen legyen? A henger vertikális elmozdulásával "szívja" be a levegőt az égéstérbe, és nincsen turbó, ami a kipufogógáz áramlási energiáját hasznosítja, és azzal "tölt" plusz levegőt az égéstérbe. Ergo köznyelvben a szívómotort a turbó nélküli motorra mondjuk.
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz patomi #33814 üzenetére
Akkor ezt rosszul tudtam. Bár arra is van egy sansz hogy egy olcsó utángyártott csavar mégiscsak keményebb mint a teknő.
Különben magánügy. Ha az enyém volna, levenném a teknőt és átnézném. Bele volt tépve a csavar, semmi nem garantálja hogy nincs rajta (akár csak hajszálvékony) repedés. -
-
oliwire
őstag
válasz darvinya #33831 üzenetére
Ti-VCT = Twin-Independent Variable Cam Timing
Kettős, függetlenül változtatható vezérműtengelyes időzítés.
Azért nagyobb a lóerő, mert tud "változni a vezérlés" és így több erőt tud leadni bizonyos nagyobb fordulatszámon.
És itt van mondhatni egyedüli gyengepontja, az "okoskerék", ami elromolhat, de amúgy jó kontrsukció ez a motor.[ Szerkesztve ]
-
válasz radi8tor #33822 üzenetére
Eccerélünk. Haszontalanabb dolgokra is el lehet költeni két Mátyàst vagy mennyi volt...
Annyira nem profi a cucc, h a volàn mögül is lehessen vezérelni. Ott kell állni közvetlenül a lámpatest előtt, akkor veszi csak a jelet a távirányítótól. Esőben még rosszabb.Azért egy Fordos talira ha begurulsz valami ilyen színes helyzetjelző fénnyel tuti megnézik a kocsit akkor is ha a fényezése hagy maga után kívánnivalót.
Azt szoktam mondani, jól áll neki a távolság. Múltkor kollégám dícsérte meg az autót, h milyen jól karban van tartva, mennyi mindent kicseréltem már. Mondom ja, abból a pénzből már vehettem volna egy fél új autót, de legalábbis egy jobban felszerelt, szebb példányt.
De ugye az asszonyt sem cserélgetjük mert lehetne szebb vagy jobb is.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Joker88
őstag
lehet egyedül vagyok ezzel a véleménnyel, de nem fárasztó cserélgetni műszakira vissza az eredetit, műszaki után meg a 'tuningra' ?
tekintve az enyémet,hogy a fényszóró műanyag pöckeire van felfogatva a díszrács, azok a üöckök meg hát hogy is írjam,eléggé harcedzettek..
Más:
vettem nyári szélvédős lötyit.. Ti hogyan szoktátok lecserélni a télit nyárira ( vagy fordítva) ? kiszivassátok/kispriccelitek belőle a motorral,vagy csak egyszerűen utántöltitek szintig a nyárival ?In loving memory of Garrett Lockhart
-
Joker88
őstag
válasz molnarpeter #33839 üzenetére
óóó, igen , ismerős..
én is így álltam a dologhoz pár éve
azt a pazar kilátást a meleg nyári napon,mikor törölni kellett a szélvédőt jobban jártam,ha nem használtam a téli löttyöt.[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
#27070592
törölt tag
válasz Joker88 #33834 üzenetére
Veszek tél végén, amikor már a kutyának sem kell és akciós, 5 liter -40es téli mosót, fölütöm 5 liter nyárival, és egész évben azt a keveréket használom.
Fontos hogy azonos gyártótól származzanak, így nem vesznek össze.
A bogarakra nem tudom milyen hatással van, én mindig ügyesen kikerülöm a bogarakat. -
DeFranco
nagyúr
válasz ReFleXx #33844 üzenetére
nem, Édesanyámnak C corsája van, ott elég nyitott az ablakmosó tartály (szabadon áll és nagy a beömlőnyílás, jól belelátni), nála láttam már olyat, hogy összetúrósodott az ablakmosó ha összekeveredett a téli-nyári, gondolom kicsapott valami adalékanyagot. rendesen le lehetett fölözni.
semmiből nem tart egyébként, sokszor pályázunk, ha kifogy induláskor öntök bele bő fél liter desztvizet, párszor lecsapom az ablakot út közben, mire odaérek kifogy megint és tölthető az új. nem több munka mintha kétszer megnézném az olajszintet.
desztvíz meg eleve mindig van a kocsiban, sőt, szezonális ablakmosó folyadék is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légtisztítót vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen notebookot vegyek?
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Sirus86: Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- További aktív témák...