-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz TigerCat #9999 üzenetére
mondeo.hu oldalon van egy srác, aki brutál módon vágja az elektronikáit a fordnak. nem irok nicket, kb 1 perc alatt rátalálsz.
ugyan az mk4 mondik 2.0HDI-i re van szakosodva, de csinált már friss smaxot is ismerősi körben. ott véletlen pont 150->180ló a két befecsitérkép. nem lehetetlen, hogy gyári 180as mapot fel tudja rá tenni.
amikor csak annyit csinál, hogy a gyárilag a beépített mapok közül választ egy másikat, a gari megmarad. persze nem tudom a benyásoknál hogy van, dieseleknél sima ügy.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz SzlobiG #10005 üzenetére
Nekem azért gyanús, mert ha a gyári értékeket nézed, a 182 és a 150 lovas között csak lóerő difi van, nyomaték nincs.
Az a kérdés, hogy milyen programot tesz rá, ha gyárit, akkor elviekben csak a lovak száma nő, a Nm nem. Ha viszont egyedileg programozott cucc, akkor arra tuti nincs gyári gari. Nekem emiatt elég nagy kérdőjel ez. Kár lenne pár lóért és nyúlmókusért 5 év garit kidobni az ablakon.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #10010 üzenetére
Aye Sir!
150ps
182ps
Szurket nezd mindkettonel, az a gyari.
Egyebkent latszik, pl. ez a remap is ugyanazt a karakterisztikat meg szamokat adja mindkettore, valoszinuleg mert ugyanaz tenyleg csontra a hardver es ugyanaz a remap is az a 200 lo kornyeke kellemes lehet mar, bar eleg dizeles karakterisztika mellett[ Szerkesztve ]
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz xEon1337 #9993 üzenetére
Ma vittem a szerelőmhöz olajcserére a kocsim. 25k volt kompletten (ebben most a belső pollenszűrő is benne volt). Nem márkaszerviz, de ÁFÁ-s számlával ennyi.
Annyira nem baráti ha full feketén is ennyire hozod ki.
(nem, nem tudom mit tesznek bele, de nem is érdekel. 200k km óta ők szervizelik, az autó köszöni jól van, most 390k van benne)...csak én vagyok helikopter?
-
nagyúr
Tenkjú!
Jó kis grafikonok. A gyárin látszik, hogy sokat reszelgették, hogy ennyire lineáris, valóban dízeles legyen a nyomatékleadás. Szerintem az nem rossz, én szeretem a dízeles karaktert.
A remap mennyivel másabb, eléri a csúcsot, és már engedi is le. Látszik, hogy nem szórakoztak vele sokat.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #10014 üzenetére
En a remapra mondom, hogy dizeles, az pont ilyen, fellovi magat az egbe rogton, aztan onnan mar esik is le ... amugy valoszinuleg sokat szorakoztak vele, csak siman kihoztak a turbobol a maxot, akkor nem nagyon lehet varialni, a gyari 180asnal pl. szepen be van allotva a plato.
-
őstag
válasz Sethdobaloah #10013 üzenetére
Ennek kapcsán újabb kérdés.
Eddig úgy voltam vele, hogy minden olajcserekor cseréltetem a légszűrőt és a pollenszűrőt is és mivel évente ~15.000 km-t megyek, ez 8 havonta következik be. Lehet, hogy ez túlzás? Amikor legutóbb kiszedték ezeket a szűrőket, nem sok mindent látszódott rajtuk, talán a pollenszűrőben volt egy bogár, egy kis falevél és nagyjából ennyi. Lehet elég lenne csak 20.000 kilométerenként cserélni őket!?
Na nem mintha az a pár ezer forint vágna földhöz, csak érdeklődök, hogy Ti hogy szoktátok csinálni?!
"Less but better" - Dieter Rams
-
nagyúr
Én más turbós/dízeles autóknál a nyomatéknál azt szoktam látni, hogy a kezdeti csúcsot rendesen tartják még +2, max +3000 fordulatig, és csak utána kezd el esni (plató effektus ahogy írtad) míg a remapos a csúcs után esik is vissza, igaz nem drasztikusan, de szerintem már-már érzékelhetően. Végül is mind1, abban a tartományban erős, ahol általában az ember használja.
(#10016) xeon.Szabi: Én évente cseréltetem, szerintem megéri. Azért van por bőven ebben a városban, meg kosz.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz xEon1337 #10016 üzenetére
én a pollenszűrőt csak minden második olajcserénél cseréltetem. De most valamiért büdös volt, szóval most volt egy extra beszúrva.
Más: ma bezártam a kulcsot a kocsiba, a pótkulcson nincs távirányító, a zár meg berohadt mert sosincs használva... nem volt őszinte a mosolyom, amíg kinyitottam a kocsit.
Tegnap meg beleállt egy 5 cm hosszú csavar a kerekembe az autópályán... belülről felhasította a gumi falát is. Vehettem 2 új gumit, az első szerelőnél.
Öröm az ürömben, hogy végiggondoltam olyan 100 000 km belemehetett ebbe a szettbe eddig, szóval megszolgálta az árát. Én ezentúl is a prémium gumikra szavazok....csak én vagyok helikopter?
-
SzlobiG
félisten
Nem tudják ellenőrizni, csak akkor ha lementik a romot és megnézik, hogy volt-e módosítva, de most őszintén szerinted szarakodnak ilyenekkel egy szerviz alatt? Biztos nem, csak ha olyan garanciális probléma van amivel károsodott a motor, akkor esetleg ránéznek ezekre. Ha esetleg van szoft frissítés akkor se derül ki, mert felül írják a romot, de ugye ilyenkor visszaáll gyárira és lehet elvinni újra.
Nekem van eszközöm már próbáltam jó pár remapot azt amelyik a legjobban tetszett azt használom a mai napig.
-
szilchi
őstag
Üdv.Februárban vettem az 1.6-os benzines Focusomat (2004-es),akkor cserélve lett olaj,szűrők,szíjak,gyertyák.Ami kell.Most tekertem bele 10.000 km-t,az olajon kívül mit lenne még érdemes cserélni?
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz Gombinyó #10029 üzenetére
Akkor ezek is lesznek .
radi8tor: A 13 év és 210K km megkívánja a törődést Bár persze lehet csak én vagyok túlbuzgó.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
alfa20
senior tag
Sziasztok,
A C-max-unkban van egy Ford Denso fejegység:
[link]
Az a baj vele hogy nem tudom bekalibrálni, mert hiába állítom be a helyzetemet, sokkal lassabban megy a jel a térképen mint valojában, így nem tudom használni. Az itteni Ford márkaszervizben sose láttak ilyen egységet hozzászólni sem tudtak, a könyve sajna nincs meg.
Esetleg nincs hozzá frissítése valakinek, lehet az segítene.
Vagy ötlet a kalibrálásra."Az agy olyan, mint az ejtőernyő: csak akkor működik, ha nyitott." (Thomas Dewar)
-
Sethdobaloah
senior tag
válasz radi8tor #10040 üzenetére
A renault 1.5 dci korai tulajdonosai mesélhetnének róla, hogy a gyári 30k-s olajcsere intervallum mennyire tett jót a motornak.
Nekem a focus 1.6 dieselre 10k a gyári előírás, és eszembe sem jutna ennél sűrűbben cserélni. Igaz én városban alig használom a kocsit....csak én vagyok helikopter?
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
alfa20
senior tag
válasz bull84ghia #10043 üzenetére
a saru három napig lent volt, de semmi nem változott.
a fejet még megpróbálom, valahol van egy tisztító lemezem."Az agy olyan, mint az ejtőernyő: csak akkor működik, ha nyitott." (Thomas Dewar)
-
pet007
aktív tag
válasz westcoastog #10045 üzenetére
Kerhetunk egy mosas utani kepet is!
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
A mondeo.hu adminja, Scratch, itt jelen van?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000