-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #34203 üzenetére
Hát ez oltári gáz, ha tényleg ez a hiba.
Mert láncvezető kopás a legrosszabb hiba, ami gyártás silányságára utal.Meg az a műanyag olajteknő.
Elég a kavics, ami felszív az menetszél, s apró darabokba repül szét a teknő.Ez nem valamilyen műanyag játék motor?
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #34204 üzenetére
Szerintem meg alapvetően az a felfogás a legnagyobb hiba, hogy ha láncos a vezérlés, akkor azt sosem kell cserélni, vagy sosem kell ellenőrizni, de mégis ez van az autós köztudatban. Pedig motorkerékpároknál ennek az alkatrésznek is van ütemezett csereintervalluma...
Just a simple Lineman...
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #34203 üzenetére
Na most végig néztem teljesen.
Maga az olaj szivattyú lapátjai is kiszakadt, a lánc feszítőn kívül.
Még, ha jó a lánc feszítő, akkor sem kapna elég kenést, mert az olaj szivattyú nem működött rendesen.A Zéé
Lánc nyúlás más, mint ami ráfeszíti a fogas kerekekre.
Ezek az elemek 300ekm után érdemes cserélni, láncot 500ekm után.
Az, hogy ezt megfejelik silány minőséggel, nem más, mint az új autót vegyél.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #34203 üzenetére
Én is. Amit nem értek, hogy azt is mondta, h szólt a kocsi h alacsony az uzemanyagnyomas. Ez lett volna a kivizsgálás? Nem hiszem, mert ott nem így kezdenek.
Inkabb senki se csinált semmit az első hibakoddal.Érdekes, hogy omlik össze..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
A Zéé
addikt
válasz darvinya #34206 üzenetére
Ismerem a tervezett avultatás fogalmát, de most egy 400k-nál megkotló motorról beszélünk
Ha ahogy mondod is, valahol 300k km környékén átnézik a vezérlést, akkor kiderülhet, hogy valami elindult a romlás útján, cserélni kellene, és lehet, hogy nem rúgja szét magát teljesen a motor.Just a simple Lineman...
-
bajnokpityu
félisten
Egyébként nézz meg egy tsi vagy egy PSA 1.6t t. Mekkora okadek belül, ez kifejezetten tiszta volt belül sztem. Kíváncsi lennék, hogy mennyi prémium üzemanyagot meg 10ezres olajcseret láthatott, ha taxi. És mégis szólt igazából előre hogy baj van.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
troll81
addikt
Sziasztok ki mivel kezelne le a futómű alkatrészeket, segéd kereteket a rozsda miatt???
A tavalyi tél eléggé oda tette magát e szempontból.
Mivel sikerül t elég jó rámpat szerezni így neki fognek és óvni szeretném a további korrózió tol.
Az uregvedelem az meg lesz arra van bevalt.Rozsda passzivallo átalakítása lekötés 2 k cuccokkal? Majd valami 2 k festék kalapacslakk lezarni
Valakinél jó ötlet bevalt taktika?
Köszönöm előre is.
-
darvinya
titán
válasz troll81 #34211 üzenetére
Felület tisztítás után, alapszigetelő festés és masszív bitumen kezelés.
Rozsda átalakítóval csak egy baj van, hogy csak oxidnál jó, nyers fémet roncsolja.
Tudom, mert Escort-nál csináltam, s azt csak cink festékkel (hegeszthető) festékkel tudtam megállítani.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #34207 üzenetére
Egyik porlasztón keresztül jóformán dőlt vissza az anyag a tankba, nem bírta felépíteni a nyomást - szerintem ez a lánctól független hiba, ki is cserélte 🤔 lehet egyik jelenség mögött megbújt a másik, mert egyedül is okozhatott volna rossz járást, aztán még a sofőrt sem érdekelte, és összességében megcsúszott a javítás... Csak ötletelek, nem voltam ott
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz molnarpeter #34214 üzenetére
2k mipa matt fekete... A tervek szerint. Erre rá nézek jónak néz ki. Köszönöm.
-
veterán
Sziasztok
Van egy MK3 Mondeo 2.0 benzines motorral ami a következőket produkálta tegnap. Akartunk vele menni majd indítás után nagyon furán nem egyenletesen járt a motor, plusz mellé egy fura szag is társult amit semmihez se tudok hasonlítani, illetve a fordulatszám is néhány száz rpm-el magasabb volt.
Ezt a fura motorjárást ahhoz tudnám hasonlítani mint amikor a saját autóm beindítom (Yaris) hidegben majd egyből le is állítom. Utána viszont mikor beindítom akkor 2-3 másodpercig olyan mintha kicsivel több üzemanyagot kapna (szivató?) és lassabban pörög fel. Illetve a motor is egy picit mintha jobban remegett volna.Holnap megpróbálunk kérni időpontot a szerelőhöz, de van esetleg tippetek hogy ez mi lehet?
Én valamilyen gyújtásproblémára tippelek, csak érdekes ez a fura semmihez sem hasonlítható illat.iPhone 13 Pro Max
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz jozsi252 #34221 üzenetére
Ha egy mód van rá ne járj így vele.
Nekem lehet a néhány gyújtáskimaradás tette tönkre a katalizátoromat.
Ha neked fixen nem gyújt az egyik gyertya, akkor benya megy a kipufogón keresztül a katalizátorba. Azon elégve sokkal melegebbre hevíti, mint a kipufogó gáz tenné, ezért megrepedhet.⭐ Stella
-
veterán
válasz radi8tor #34222 üzenetére
Nem járunk persze, a szerelő is szerencsére 500m-re van csak kb. De ha kell akkor elhúzatjuk hogy ne kelljen beindítani addig se. Igen annak utánaolvastam hogy mi az a szint aminél a katalizátor károsodik, de reméljük ez nem következett be.
Holnapra már talán okosabbak leszünk.Köszönöm a segítségeteket!
iPhone 13 Pro Max
-
HARDVERAPRÓD
válasz darvinya #34224 üzenetére
Én a vw polonál szívtam ezzel. (hozzá teszem közel sem vol ilyen koszos) reggel nem indult a kocsi, de így minden előjel nélkül. Haverhoz elhúztam, közölte, hogy motor felújítás.... 300k. Mondom, ezt nem veszem be hogy semmi előjel, este leállok a kocsival és reggel nem indul. És egyből kuka a motor. Elhoztam. Műszer rá, fojtószelep kitakarítás, és komplettem 5e-ből meg is úsztam . Ez volt vagy 10 éve. azóta biztos kell már a generál.
-
darvinya
titán
válasz Pyttawrx #34225 üzenetére
Onnét vettem észre, hogy valami nem stimmel, hogy alapjáratról gázpadált erősebben kellett megnyomnom, hogy felpörögjön a motor.
Sehogysem tudtam lábbal szabályozni 1000-2000 között.
Mondhatni ugrott a pedál, ahogy leküdztem a ragacsos kokszot.
Igaz, nem szedtem darabokra, de már a kis takarítással megoldódott a gondom.
Jól zár alapból a pillangó szelep, dehogy a féktisztító nem tudott lefolyni, sem elpárologni, a sok kosztól.
Ennél nem gond annyira az eltömődés, mert alapjárati direkt járatos folytószelepház.Viszont Escort-hoz képest még mindig lomha.
Az simogatni kell, mert máris 3000-en van.
Emiatt sem hiányolom a tempomatot benne, mert elég a lábamat pozícióban pihentetni, s ott marad a fordulatszám.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Gyújtáskapcsoló tisztítást mivel/hogyan ajánlott? Néha nehezebben fordul, kulcs nem kopott, koszra tippelek.
Köszi! -
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Két észrevételem lenne a Focussal.
1. A zárhíd burkolatom egyik oldalon nem pattan rá a zárhídra, fityegett, kopogott. Bontópláza, 15 ezer forintért rendeltem egyet, ami ugyan rápattant, de oldal baromi nagy repedés rajta, tele karcokkal, ment a kukába...
Most nincs az autóban, és az lenne a kérdésem van-e valami funkciója neki, ami pótolhatatlan, vagy mehet nélküle a gép?2. Bal első ajtóhatárolóm törik elfelé, már kitört belőle egy kis vékony darab, de még tart...
Cseréje mennyire bonyolult, le kell venni hozzá a műanyag kárpitot az ajtóról? Ha igen akkor jobban vigyázok, mert a kárpit még egyszer tuti nem jön le törésmentesen...
-
Eagl3
veterán
Beteszem ide is:
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy A Focus (2014-es autó) 1.6 TDCI 95 lovas és 115 lovas változatánál van bármi mechanikai különbség vagy csak más szoftver fut rajtuk?
A kérdés lényege, hogy át lehet-e írni a 95 lovast az erősebbik verzióra mindenféle károkozás nélkül? -
veterán
válasz jozsi252 #34223 üzenetére
No megvan a diagnózis. Gyújtótekercs illetve gyújtókábelek cseréje fog kelleni, egyszerűen el van öregedve azt mondta a szerelő. Nem tudom hogy látott-e rajta valami külső sérülést esetleg mert nem én vittem el, de ezt a hibakódot is dobta, mást nem.
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
Régebben amúgy volt egy olyan probléma ami még mindig fennáll hogy melegen néha kicsit tovább forgatta a motort mire beindult a kocsi. De ez is teljesen random módon működött, tehát 5-ből 2x 3x addig kellett forgatni a motort mire beindult.
Kíváncsi vagyok hogy esetleg lehetett-e ez a hiba ennek az előszele ami most történt. Szerencsére holnapra már kész is lesz!iPhone 13 Pro Max
-
bajnokpityu
félisten
Diesel szegenykeverekkel megy, tehát jó eséllyel csak szoftver tuninggal érezhető, mérhető erősödés lesz. Szívó benyahoz képest nagysagrenddel több potenciál lesz benne.
Ford PSA meg lusta banda, általában HW tok ugyanaz.Tényleg, lassan két éves az adblues diesel, van már rá valaki, aki tudja írni őket? Úgy tudom csak bena chip tuning van, az jó dolog, de ezt max at programozni hagynám másik gyári térképre.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...